SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat is er met Halo Reach?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En Mathijs moet ik wel ff een auto charteren want ga niet met PS4 achterop de fiets
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja oke, kan ik wel begrijpen.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Mathijs moet ik wel ff een auto charteren want ga niet met PS4 achterop de fiets![]()
Met Accounting heb ik prof. van den Brandquote:Op donderdag 18 september 2014 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heel lang, en toen bleek dat ik gewoon persoonlijk met alle docenten zelf daarover in de weer moestToen de eerste 2 daarin al negatief waren heb ik het erbij gelaten
En ben achteraf op zich ook wel blij dat ik het volledige programma heb gedaan, vooral Boekhouden en accounting zijn hier veel beter geregeld dan toen in Eindhoven op de uni, dat sloeg echt nergens op.
Alleen maar over bier en zuipen praten in al zijn voorbeelden. Vroeg hem ook vorige week over mijn vrijstelling dat ik op EUR EBE deed en het vak al had gehaald. Vroeg hij : ''Bij welke professor, Bouwer zeker ?'', toen knikte ik ja en zei hij blijf maar thuis de volgende keer
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Bob is cool ja. Maar Bob wordt eruit gebonjourd na dit jaarquote:Op donderdag 18 september 2014 12:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met Accounting heb ik prof. van den BrandAlleen maar over bier en zuipen praten in al zijn voorbeelden. Vroeg hem ook vorige week over mijn vrijstelling dat ik op EUR EBE deed en het vak al had gehaald. Vroeg hij : ''Bij welke professor, Bouwer zeker ?'', toen knikte ik ja en zei hij blijf maar thuis de volgende keren
En die colleges heb je sowieso niets aan want het gaat nauwelijks over de stof. De webfilmpjes zijn wel heel nuttig.
Hij doet nu ook Boekhouden. Als je slim bent haal je dat vak zolang hij er nog is, want als ie weg is en er komt weer zo'n prof als vorig jaar heb je echt een kuttentamen
Edit: Hij moet weg btw omdat hij constant allerlei side projectjes doet en daar non stop reclame voor maakt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gaat Bob echt weg?!quote:Op donderdag 18 september 2014 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bob is cool ja. Maar Bob wordt eruit gebonjourd na dit jaarEn die colleges heb je sowieso niets aan want het gaat nauwelijks over de stof. De webfilmpjes zijn wel heel nuttig.
Hij doet nu ook Boekhouden. Als je slim bent haal je dat vak zolang hij er nog is, want als ie weg is en er komt weer zo'n prof als vorig jaar heb je echt een kuttentamen
Edit: Hij moet weg btw omdat hij constant allerlei side projectjes doet en daar non stop reclame voor maakt![]()
![]()
Bouwerquote:Op donderdag 18 september 2014 12:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met Accounting heb ik prof. van den BrandAlleen maar over bier en zuipen praten in al zijn voorbeelden. Vroeg hem ook vorige week over mijn vrijstelling dat ik op EUR EBE deed en het vak al had gehaald. Vroeg hij : ''Bij welke professor, Bouwer zeker ?'', toen knikte ik ja en zei hij blijf maar thuis de volgende keer
![]()
baas is dat
![]()
Dat heb ik van meerdere bronnen vernomen jaquote:Vorig jaar met die eindexamen hulp voor je broertje of zusje was het ook echt veel te ernstig hoor
Elke dag![]()
Snel even boekhouden binnen tikken dit jaar danquote:Op donderdag 18 september 2014 12:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat heb ik van meerdere bronnen vernomen jaVorig jaar met die eindexamen hulp voor je broertje of zusje was het ook echt veel te ernstig hoor
![]()
![]()
Hij is echt fucking luiquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ja idd, ik ken heel veel mensen die eigk van plan waren om boekhouden volgend jaar pas te doen samen met hun thesis, maar die het nu toch maar gaan doen zodat ze bob hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Snel even boekhouden binnen tikken dit jaar dan
Gelukkig heb ik hem al, want wat een kutvak was dat
Elke dag![]()
reageren op mailtjes deed ie niet aan neequote:Op donderdag 18 september 2014 12:49 schreef Maver24 het volgende:
Hopelijk vanmiddag wel fifa spelen op de ea access. Kijken of dat wel goed gaat.en na elk college broodje kroket halen
![]()
![]()
Maver en colleges?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
reageren op mailtjes deed ie niet aan neeen na elk college broodje kroket halen
![]()
Broodje kroket klinkt dan weer logischquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Elke dag![]()
Meh ik ben niet zo'n halo fanquote:Op donderdag 18 september 2014 12:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga dat dan spelen. Is gratiesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Destiny lijkt superveel op Halo he. Bungie is de makertquote:Op donderdag 18 september 2014 13:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meh ik ben niet zo'n halo fan![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Broodje kroket klinkt dan weer logisch
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Halo 1 & 2 waren legendarisch, daarna is het wel minder geworden. Lekker de oude xbox aan elkaar linken en dan 4 tegen 4 gaan spelen. Epische taferelen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meh ik ben niet zo'n halo fan![]()
Ja weet ikquote:Op donderdag 18 september 2014 13:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Destiny lijkt superveel op Halo he. Bungie is de makertMaar qua wapens enzo vind ik het wel wat toffer dan Halo, plus de opzet al mmo
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |