Sowieso loopt het niet bepaald harder nu vanwege de verplaatsing.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:16 schreef -J-D- het volgende:
Ik vond de vorige plek logischer. We hebben immers meer op drugs dan op sport gewed.
Ze hebben die voorwaarden opeens aangepast nadat ik navraag deed in de chat of dit wel juist was. Ja was het antwoord. 5 min later van 1x rondspelen naar 8x en alleen combo'squote:Op woensdag 30 september 2015 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Vanwaar die edit?
Wat was daar mis mee?
Ah, verstandig!quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:25 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ze hebben die voorwaarden opeens aangepast nadat ik navraag deed in de chat of dit wel juist was. Ja was het antwoord. 5 min later van 1x rondspelen naar 8x en alleen combo's
Idioten.
Is het al jaren, na de opstandquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:24 schreef vincenzo78 het volgende:
Ahh leuk al die bekende namen....WOS is een beetje dood zie ik....
Opstand is volledig aan me voorbij gegaan...ik ben zelf ook al een hele tijd niet meer geweest...quote:
Neemt niet weg dat er ergens in Nederland toch nog mensen zouden moeten zijn die verstand hebben van een sport (meer dan "nou die club is wel goed en gaat wel winnen") én slim genoeg zijn om het wedden goed onder de knie te krijgenquote:
Wat wil je hiermee zeggen? Het ontgaat me namelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:20 schreef heywoodu het volgende:
zouden moeten zijn die verstand hebben van een spo
Er is inderdaad een gesloten forum. Prima toch? lekker daar laten. PB zit op de kaaimaneilanden en is een sapbar begonnen op het strand.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Opstand is volledig aan me voorbij gegaan...ik ben zelf ook al een hele tijd niet meer geweest...
Enige wat ik wel een tijdje geleden ergens las, is dat de vaste WOS'ers een gesloten gemeenschap hebben gevormd...reden werd me niet echt duidelijk...teveel lurkers of zo?
Hoe lang is PierreBetfair al verdwenen? Heeft ie al een prive-eiland gekocht?
WOS is redelijk dood. Neemt niet weg dat er toch nog mensen zouden moeten zijn die goed kunnen wossen maar nog niet in dit topic terechtgekomen zijn. Als die hier wel komen zou het toch moeten kunnen leven weer.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:08 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Het ontgaat me namelijk.
Ga eens zoeken hoe het zit met de blessures in de Moldavische U17-competitie dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
Valt er vandaag nog wat te tilten?
Ah zo. Tja als er amper wordt gepost gaan ze denk ik eerder ergens anders heen. Meestal heb je eerst lurkers en dan pas posters.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WOS is redelijk dood. Neemt niet weg dat er toch nog mensen zouden moeten zijn die goed kunnen wossen maar nog niet in dit topic terechtgekomen zijn. Als die hier wel komen zou het toch moeten kunnen leven weer.
Als je met je muis boven de TT gaat hangen zie je dat er 17.180 views zijn en 250 lurkers.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:07 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ah zo. Tja als er amper wordt gepost gaan ze denk ik eerder ergens anders heen. Meestal heb je eerst lurkers en dan pas posters.
Mensen die ooit dit topic volgden maar al jaren van FOK! verdwenen zijn? Pas in het volgende topic wordt het echt duidelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Als je met je muis boven de TT gaat hangen zie je dat er 17.180 views zijn en 250 lurkers.
Ze zijn er dus wel...
Die zouden dan gewoon weer meelurken in het volgende topic, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die ooit dit topic volgden maar al jaren van FOK! verdwenen zijn? Pas in het volgende topic wordt het echt duidelijk.
Volgens mij niet, dan moeten ze eerst in het topic hebben gekeken. Anders voel ik een ideetje voor BUG aankomenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Die zouden dan gewoon weer meelurken in het volgende topic, toch?
Omdat het gereekst is.
Dit topic: BNW / Vlucht MH17 #11 Met zogenaamd bewijs van Olaf Koens. (300 posts, gesloten) heeft 98 lurkersquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dan moeten ze eerst in het topic hebben gekeken. Anders voel ik een ideetje voor BUG aankomen
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Dit topic: BNW / Vlucht MH17 #11 Met zogenaamd bewijs van Olaf Koens. (300 posts, gesloten) heeft 98 lurkers
Dit topic: BNW / Vlucht MH17 #12 Met zogenaamd bewijs van Olaf Koens. (0 reacties, open) heeft 117 lurkers.
Lijkt me dat ze wel meegenomen worden.
Wedden?
Klopt, het is eigenlijk te goed gegaan toen jaren terugquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:49 schreef Thunder0x het volgende:
Ach, het zal nooit meer worden zoals het was.
Misschien moet er dan niet te veel naar vroeger gekeken worden en gewoon opnieuw opstarten met een andere insteek.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:50 schreef heywoodu het volgende:
Klopt, het is eigenlijk te goed gegaan toen jaren terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop