SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n groot fan ben ik er nou ook weer niet van.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had toch een adoratie topic voor clashy verwacht
Te hart van start gegaan?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:21 schreef Flippiee het volgende:
AZ heeft geen hoofdtrainer meer. Iets met that escalated quickly
Van Basten had hartklachten.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ik snap 'm niet. Misschien heeft het er mee te maken dat ik niks met voetbal heb.
Welke?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hey, waarom is de perfecte ONZ SC jingle die ik gemaakt had weer verdwenen?
Overleg maar met Fopjequote:Op donderdag 18 september 2014 11:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1OiZ2CftJ6Aquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1OiZ2CftJ6A
Ik vind persoonlijk dat die aardig de lading dekt van wat er nou zo leuk is aan de ONZ SC
Fopje herkent kwaliteit nog niet eens als ik hem een klap geef met een 24 karaats gouden hamer.quote:
quote:
Ik heb gevochten als een leeuwquote:Op donderdag 18 september 2014 11:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Achter de schermen?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb gevochten als een leeuw
Anders ik wel. Wat een ruzies hebben wij uitgevochten sjongejonge.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een Fopje hater.
Wat dat precies? Dit is ook geen particulier die er rijk mee is gewordenquote:Op donderdag 18 september 2014 13:17 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)35-miljoen-euro.html
Wat een bazenactie.
Nee want deze domeinen kunnen sinds vorig jaar aangevraagd worden. Friesland heeft .frl aangevraagd geloof ikquote:Op donderdag 18 september 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders ik wel. Wat een ruzies hebben wij uitgevochten sjongejonge.
[..]
Wat dat precies? Dit is ook geen particulier die er rijk mee is geworden
Amazon kan nu gewoon àlles dat ze verkopen, gigantisch voordelig aanprijzen op productspecifieke websites, met ideale domeinnamen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dat precies? Dit is ook geen particulier die er rijk mee is geworden
Klopt, maar bij meerdere geïnteresseerden wordt het domein geveild. In dit geval waren onder andere Amazon en Google geïnteresseerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee want deze domeinen kunnen sinds vorig jaar aangevraagd worden. Friesland heeft .frl aangevraagd geloof ik
Dat is niks. 1 succesvol dressuur/spring paard verkopen via .FOK! en je bent financieel binnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:43 schreef BBQSausage het volgende:
Daarna nog eens $17.000,- per jaar.
True.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is niks. 1 succesvol dressuur/spring paard verkopen via .FOK! en je bent financieel binnen.
GGMM.GGMMquote:
Die heeft daar zijn volledige uitkering wel voor over denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True.
Je kan alleen beter domeinnamen gaan verkopen, maak je meer geld mee.
Je eigen FOK! username als domeinnaam bijvoorbeeld. Zijn vast zat FOK!kers die hier goud geld voor betalen.
tong80.fok
Baas.LittleBrowniequote:
Denk het ook ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heeft daar zijn volledige uitkering wel voor over denk ik.
Heet je Remco of Wilco ofzo?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Ik wil heeeel graag een bepaald specifiek domeinnaam dat eindigt op .co
Alleen iets te duur.
Ik heet Ba.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heet je Remco of Wilco ofzo?
rem.co
wil.co
quote:Op donderdag 18 september 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
johann.es bestaat helaas al
Genietenquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:29 schreef FL_Freak het volgende:vhf
[..]
LB heb je de nieuwe Aphex Twin plaat al gehoord? Hij is gelekt.
jesper.nl ook nietquote:Op donderdag 18 september 2014 18:32 schreef BBQSausage het volgende:
Kan ook niet.
.er kan je niet registreren.
Ik wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met jou zit maar ik geniet niet van domeinnamen kopen
watquote:Op donderdag 18 september 2014 18:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wel.Tijdje verslaafd aan geweest ook.
ja preciesquote:Op donderdag 18 september 2014 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
staat in mijn profiel fucktard
Oh deed ik dat ooit eens? Nja care bijna iedereen weet toch wel mijn naam.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan meteen dm'en wanneer iemand je naam post
jaquote:Op donderdag 18 september 2014 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh deed ik dat ooit eens? Nja care bijna iedereen weet toch wel mijn naam.
quote:
JanCeesquote:
Okéquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef BBQSausage het volgende:
Straks lekker pasta eten
Niet met appelmoes
Toch nogquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef BBQSausage het volgende:
Oortjes ingedaan, radio aan.
Ha, beat that pieptoon
Maar hij wou vandaag op tijd gaan slapenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die jongen blijft veels te lang op
Gaat je nooit lukken als je de dag ervoor tot half 6 bent opgeblevenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar hij wou vandaag op tijd gaan slapen
Als ie nou gewoon de hele dag wakker was gebleven, was er niets aan de hand.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof die in Japan woont ofzo qua tijdgeest
Hij wilde doorhalen maar gefaaldquote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ie nou gewoon de hele dag wakker was gebleven, was er niets aan de hand.
Later aangezien ik nog met hem geFOKt heb vanochtendquote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat je nooit lukken als je de dag ervoor tot half 6 bent opgebleven
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij wilde doorhalen maar gefaald
Jammer wel, zo leert 'ie het nooitquote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij wilde doorhalen maar gefaald
Komt goed met hemquote:Op donderdag 18 september 2014 18:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Later aangezien ik nog met hem geFOKt heb vanochtend
Dit jaquote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik dacht dat 'ie zei dat ie een nachtje heeft doorgehaald
Ik ben pro , ik wil het hem wel lerenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer wel, zo leert 'ie het nooit
Oh, moet ik ook nog 's doen jaquote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb abo, dit is genot zonder ads
Denk niet dat hij het graag leert.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ben pro , ik wil het hem wel leren
lullig ditquote:
Toch handig , dat ie zo maar 1 uur slaap nodig heeftquote:Op donderdag 18 september 2014 19:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het graag leert.
Goed geregeld.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:02 schreef LittleBrownie het volgende:
DrNick heeft hem gekocht voor me
hij wilt seksquote:Op donderdag 18 september 2014 19:02 schreef LittleBrownie het volgende:
DrNick heeft hem gekocht voor me
quote:
Hoiquote:Op donderdag 18 september 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Doe eens niet zo kortaf :$
ik vind dat je jc een kans moet gevenquote:
Okequote:Op donderdag 18 september 2014 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind dat je jc een kans moet geven
pauperquote:
hey wpquote:Op donderdag 18 september 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
inb4 bbq die hapt en boos doet
blij dat hij geen mod meer isquote:Op donderdag 18 september 2014 19:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Straks komt Tjacka nog dit topic op slot zetten
Eensquote:Op donderdag 18 september 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
blij dat hij geen mod meer is
waarheen?quote:
sofjequote:
een biertjequote:Op donderdag 18 september 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ligt er aan
wat heb je er voor over
hoi gianniquote:
pijpbeurt natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ligt er aan
wat heb je er voor over
how you doin'?quote:
goed, beetje verkoudenquote:
druk, pokkeweer, maar wel goedquote:
pokkeweer?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
druk, pokkeweer, maar wel goed
ang niet meer gezien enzo
het regent nogal hard jaquote:
ik ookquote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eh nee dankje roald
[..]
waar en wanneer?
ben morgen in utreg
kus terugquote:
Watquote:Op donderdag 18 september 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
inb4 bbq die hapt en boos doet
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/english
54
70quote:Op donderdag 18 september 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/english
54
duimen gebruik ik alleen voor spatiequote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef BBQSausage het volgende:
ik kan gewoon niet typen
Ik typ niet met 10 vingers.
Ja, ik ook. Ik gebruik alleen voor veel toetsen gewoon m'n wijsvingers, terwijl ik daarvoor andere vingers hoor te gebruiken.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
duimen gebruik ik alleen voor spatie
En jij zat in de site/codeschrijven wereld tochquote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik typ niet met 10 vingers.
Yuuuup.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij zat in de site/codeschrijven wereld toch
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
in het nederlands gaat het me beter af
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
Zo, OP hersteld. WP is toch overgelopen naar ONZ.
Niet weten dat ik dat al vanaf het begin wil.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je doet nu wel opeens heel erg aardig tegen Etsu. Wil je hem neuken of zo?
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet weten dat ik dat al vanaf het begin wil.
Je bent wel lekker strakquote:Op donderdag 18 september 2014 20:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet weten dat ik dat al vanaf het begin wil.
Grappig zeg. Heel origineel ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond komt Fylax op televisie in het programma SynDroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |