abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:01:45 #51
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145386186
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dat zie ik ook niet. Ik zie een opportunist, dat wel. En dat opportunisme heeft hem gebracht waar hij wilde komen en dat maakte hem een tikje overmoedig en dus moet hij diep door het stof:
En juist dat hij diep door het stof moet, en gaat, is voor mij een teken dat er toch wel enig reinigend vermogen zit in de politiek en de MSM. ;)

@Summers; ik vind die conclusie over de non disclosure agreement wel wat voorbarig.

quote:
Onderdeel van de afspraak is dat de ondertekenaars de baas blijven over de informatie die ze zelf inbrengen. Ze kunnen dus een veto uitspreken over het openbaar maken van hun eigen gegevens. Dergelijke afspraken worden vaker gemaakt in internationale onderzoeken waarin gevoelige informatie van bijvoorbeeld inlichtingendiensten wordt gedeeld.
Je ziet wel op veel sites naar voren komen dat dit zou betekenen dat 'de overheid het volk misleidt' of dat 'dit betekend als er iets in dit rapport staat wat een van die landen niet bevalt, er geen publicatie komt.' dat zijn alleen weer aannames die een stapje te ver gaan en die eigen conclusies trekken.

Figures natuurlijk; Eurojust (de organisatie van het persbericht over de non-disclosure agreement) is natuurlijk niet te vertrouwen ;)

Ik kan gek genoeg ook niet het persbericht over de non-disclosure agreement meer vinden, in augustus zijn er op de site van eurojust geen persberichten te vinden :o

Wel deze:
http://www.eurojust.europ(...)2014/2014-07-28.aspx

Ik kan wel een heleboel websites vinden die er in het Russisch over berichten. Russische MSM is dus wel ok om te volgen? :) Ook hier, als je de slechte vertaling doorploegt (mijn Russisch is wat roestig :@ ), trekken ze conclusies als; dit betekend dus dat als Rusland onschuldig blijkt te zijn, niemand er wat over hoort, behalve de regerende Elite :D

BNW is internationaler dan ik dacht! ;)

Hier in ieder geval die kamervragen over de (vermeende) non-disclosure agreement:
https://twitter.com/PieterOmtzigt/status/502742094159818752
Vraag 5 l

Ik zal eens zoeken naar de antwoorden.

[ Bericht 8% gewijzigd door SicSicSics op 10-10-2014 09:11:10 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_145391380
'Nabestaanden vliegramp MH17 gaan staat aanklagen'

Nabestaanden van slachtoffers van de vliegramp met vlucht MH17 afgelopen zomer gaan de Nederlandse staat aanklagen. Ze verwijten de Nederlandse overheid grove nalatigheid en onzorgvuldigheid bij de afwikkeling van de ramp, schrijft De Telegraaf.

In de krant zegt een woordvoerder van Stichting MH17, die tientallen nabestaanden vertegenwoordigt, dat de uitspraken van minister Timmermans van Buitenlandse Zaken deze week de druppel was die de emmer deed overlopen. Timmermans zei in het televisieprogramma Pauw dat er een slachtoffer was gevonden met een zuurstofmasker, wat zou kunnen betekenen dat er passagiers zijn geweest die de crash van het vliegtuig hebben meegemaakt. Timmermans bood later deze week zijn excuses aan voor de uitspraak.

Bob van der Groen, van het advocatenkantoor dat de aanklacht zal doen, zegt tegen de krant dat de aanklacht ook gedaan wordt 'omdat er nog geen behoorlijk onderzoek is gedaan op de rampplek'. 'Nederland moet zorgen voor veiligheidsgaranties. We stellen de staat aansprakelijk voor de immateriële schade.'

http://www.volkskrant.nl/(...)-aanklagen~a3765506/
pi_145392140
quote:
Bob van der Groen, van het advocatenkantoor dat de aanklacht zal doen, zegt tegen de krant dat de aanklacht ook gedaan wordt 'omdat er nog geen behoorlijk onderzoek is gedaan op de rampplek'. 'Nederland moet zorgen voor veiligheidsgaranties. We stellen de staat aansprakelijk voor de immateriële schade.'
Zat hij niet bij Humberto Tan 2 weken terug ofzo. Zou die man niet weten dat er momenteel een vrij groot conflict speelt in dat gebied?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 01:03:31 #55
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_145419124
quote:
Nabestaanden MH17 gaan Staat aanklagen
Nabestaanden van de aanslag op vlucht MH17 gaan de Nederlandse Staat aanklagen wegens grove nalatigheid en onzorgvuldigheid bij het afwikkelen van de tragedie met het vliegtuig. De uitglijer van minister Timmermans (Buitenlandse Zaken) was de ’druppel die de emmer deed overlopen’.

[..]
Schoffering
Ook Malaysia Airlines reageert woedend. „Een enorme uitglijer van Timmermans, die niet zonder gevolgen kan blijven”, zegt een woordvoerder. „Ook wij waren hiervan niet op de hoogte. Het is een schoffering van de families van slachtoffers.”

In de Tweede Kamer klinkt eveneens kritiek. ’Onhandig en onjuist’, oordeelt de SP. Het is dat Timmermans binnenkort naar Brussel vertrekt, „anders had hij hier echt last mee gekregen”, denkt Kamerlid Van Bommel. D66 vindt het optreden van de PvdA-bewindsman ’onhandig’, de PVV vindt het een ’blunder’. CDA-leider Buma: „Echt onbegrijpelijk dat je als minister dit soort dingen zegt.”Timmermans zei gisteren zijn uitlatingen ’te betreuren’.

bron
Goed zo! -edit-.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 11-10-2014 10:11:20 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 01:13:59 #56
52357 Lambiekje
pi_145419311
quote:
Pas in het voorjaar 2015 is het de bedoeling dat het onderzoek op de rampplek in oost-Oekraïene weer wordt opgepakt…! Nee, dat lees je niet in de Nederlandse media, voor dit nieuws dien je de Maleise kranten te lezen..! Wat afgelopen week liet Tan Sri Khalid Abu Bakar, de inspecteur-generaal van de Maleise politie, betrokken bij het MH17-onderzoek in oost-Oekaïene weten, liet gisteren weten dat het onderzoeksteam, samengesteld uit onderzoekers uit Nederland, Maleisië en Australië, heeft besloten om pas in april volgend jaar het onderzoek op de crashsite te hervatten! Officieel zou dit dan zijn ‘vanwege het slechte weer en de aanhoudende gevechten in het gebied tussen separatisten en het Oekraïense leger’..

De inspecteur generaal van politie zei dit zelfs op een persconferentie in Kuala Lumpur. En het is natuurlijk duidelijk dat een dergelijk uitstel van een meer dan een half jaar (!!) de kansen gaat minimaliseren, om nog overtuigend bewijsmateriaal te verzamelen over de ware toedracht van het neerhalen van vlucht MH17. De vraag is wanneer dit nieuws in Nederland gebracht gaat worden.. Wellicht door een, door emoties overmande Mark Rutte, die het zich allemaal anders had willen zien ontwikkelen.. Maar door de omstandigheden aan handen en voeten gebonden is.. Voorlopig worden deze persconferenties van officiële Maleise instanties afgedaan als…. ONZIN.. Tja, leuke samenwerking in die club van 3..

bron
Het lijkt 911-onderzoek wel. Opzettelijke obstructie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_145419637
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 01:03 schreef Lambiekje het volgende:
Goed zo!
Je bent 'fascistisch' vergeten. ;(

[ Bericht 12% gewijzigd door Lavenderr op 11-10-2014 10:12:03 ]
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 21:05:41 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_145469673
'Lokale dienst Oekraïne zoekt naar resten MH17-slachtoffers'

Het lokale agentschap voor rampenbestrijding in Donetsk in het oosten van Oekraïne gaat vanaf maandag ook zoeken naar resten van inzittenden van de rampvlucht MH17.

Dat meldt Nieuwsuur zondagavond. Bekend was al dat het agentschap SES naar persoonlijke bezittingen die er nog liggen gaat zoeken.

Premier Mark Rutte (VVD) zei vrijdag nog altijd "woest" te zijn dat Nederlandse onderzoekers nooit "fatsoenlijk" toegang hebben gekregen tot de plek in het oosten van Oekraïne waar vlucht MH17 deze zomer neerstortte. "We hebben nog steeds niet de kans gekregen daar zelf fatsoenlijk onderzoek te doen."

In een brief van de ministers van Veiligheid en Justitie, Buitenlandse Zaken en Defensie van donderdag aan de Tweede Kamer werd nog aangegeven dat de rampplek de eerste dagen na de ramp systematisch is doorzocht door de SES en bewoners.

"Dat dit doelmatig lijkt te zijn gebeurd, blijkt ook uit het feit dat de onderzoekers van de internationale repatriëringsmissie daarna weinig stoffelijke overschotten hebben gevonden."

http://www.nu.nl/buitenla(...)17-slachtoffers.html

Dus het is doelmatig gebeurd maar het moet nog een keer?
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:12:30 #59
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145473850
Het zoekt wat makkelijker als de kogels niet om je oren fluiten.
  maandag 13 oktober 2014 @ 08:24:06 #60
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145482532
Hier de vragen die Pieter Omtzigt heeft ingediend naar aanleiding van de non-disclosure agreement verhalen:
PDF

Is 'de politiek' nou wel of niet op de hoogte? Of vindt BNW dat 'de politiek' alleen ministers zijn? Anders lijken met dit redelijk onwenselijke vragen?..
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_145500408
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 08:24 schreef SicSicSics het volgende:
Hier de vragen die Pieter Omtzigt heeft ingediend naar aanleiding van de non-disclosure agreement verhalen:
PDF
Is 'de politiek' nou wel of niet op de hoogte? Of vindt BNW dat 'de politiek' alleen ministers zijn? Anders lijken met dit redelijk onwenselijke vragen?..
Het lijkt erop dat 'de politiek' niet helemaal op de hoogte is.
Alleen Fransje. Die weet álles.
pi_145500477
Grappig wel hoe 'Fransje' van een of andere held naar standaard gevoelloze politicus gaat bij de mensen die op facebook en dergelijken hun profielplaatjes veranderden in lintjes en en masse de speech van Fransje vlak na de crash ophemelden en deelden.
Ja doei.
pi_145500516
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Grappig wel hoe 'Fransje' van een of andere held naar standaard gevoelloze politicus gaat bij de mensen die op facebook en dergelijken hun profielplaatjes veranderden in lintjes en en masse de speech van Fransje vlak na de crash ophemelden en deelden.
Typisch kuddedierengedrag :r
pi_145500630
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Serieus? Deden mensen dat :|W
pi_145500668
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus? Deden mensen dat :|W
Ja doei.
pi_145500757
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tjezus
pi_145501153
En nog meer varianten.... ;( ik ken ook wat mensen op FB die dit soort dingen deelden.

Ik snap dat nooit zo. Ik vind Facebook een leuk sociaal medium, ik zet er alleen dingen op die ik wil delen en dat doe ik graag omdat het voor de familie in Nederland een manier is om te zien dat ik nog leef :P En andersom. Zo vaak zien we elkaar niet. Wat neerkomt op posts over hardlopen, tripjes en mijn opleiding. Soms hele dagen niets (als er geen fuck te beleven valt), en soms 2 posts op een dag. Ik praat er graag met mensen over 'dingen', en veel van onze hardloopclub wordt daar afgesproken/geregeld. En da's mooi zo. Maar al die steunbetuigingen, het laten zien hoe veel je wel niet geeft om mensen die je niet kent, de een nog met meer 'deel-plaatjes' dan de ander...

Ik vind 't ook erg. Bah, zoveel verdriet. Maar wat heeft IEMAND er aan als ik dat soort meuk loop te delen? Het dient geen enkel ander doel dan laten zien dat je écht écht écht meeleeft en dat JIJ zo'n meelevend persoon bent. ECHT ECHT ECHT, nog meer dan de ander, want jij doet naast je profielfotoplaatje óók je coverfoto (bovenaan je persoonlijke pagina) en om de paar uur een gedicht geschreven door een wildvreemde die roept dat het allemaal zo dichtbij komt omdat hij/zij ook wel eens in een vliegtuig heeft gezeten...

[/rant]
Ja doei.
pi_145501569
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
En nog meer varianten.... ;( ik ken ook wat mensen op FB die dit soort dingen deelden.
Ik snap dat nooit zo. Ik vind Facebook een leuk sociaal medium, ik zet er alleen dingen op die ik wil delen en dat doe ik graag omdat het voor de familie in Nederland een manier is om te zien dat ik nog leef :P En andersom. Zo vaak zien we elkaar niet. Wat neerkomt op posts over hardlopen, tripjes en mijn opleiding. Soms hele dagen niets (als er geen fuck te beleven valt), en soms 2 posts op een dag. Ik praat er graag met mensen over 'dingen', en veel van onze hardloopclub wordt daar afgesproken/geregeld. En da's mooi zo. Maar al die steunbetuigingen, het laten zien hoe veel je wel niet geeft om mensen die je niet kent, de een nog met meer 'deel-plaatjes' dan de ander...
Ik vind 't ook erg. Bah, zoveel verdriet. Maar wat heeft IEMAND er aan als ik dat soort meuk loop te delen? Het dient geen enkel ander doel dan laten zien dat je écht écht écht meeleeft en dat JIJ zo'n meelevend persoon bent. ECHT ECHT ECHT, nog meer dan de ander, want jij doet naast je profielfotoplaatje óók je coverfoto (bovenaan je persoonlijke pagina) en om de paar uur een gedicht geschreven door een wildvreemde die roept dat het allemaal zo dichtbij komt omdat hij/zij ook wel eens in een vliegtuig heeft gezeten...
[/rant]
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Alsof je niet in stilte met die mensen kunt meeleven.
pi_145501675
Dat vind ik wel echt het grote nadeel aan social media. Dat intense kuddegedrag. Dat zie je nu ook met die hele zwarte pieten hetze. En dan ben ik ook nog eens vóór de afschaffing van dat hele ridicule kutfeest met z'n minstrell play blackface.

[/offtopic]
Ja doei.
pi_145515385
Veel bezittingen gevonden op rampplek MH17

De zoekactie maandag naar persoonlijke spullen van de slachtoffers van rampvlucht MH17 is succesvol geweest.

Nabij de plek waar in juli het toestel van Malaysia Airlines neerstortte, zijn koffers, paspoorten, creditcards, sieraden, knuffels, post en foto’s gevonden.

Dat maakte Pieter-Jaap Aalbersberg, hoofd van de repatriëringsmissie, maandagavond bekend. De verzamelde bezittingen gaan waarschijnlijk dinsdag via Donetsk naar Charkov.

Ook gaan acht extra experts naar Charkov om daar een eerste ''forensische check’’ op de gevonden spullen uit te voeren. Het is de bedoeling dat de persoonlijke bezittingen daarna zo snel mogelijk naar Nederland worden gevlogen.

Het doet Aalbersberg goed dat het lokale agentschap voor rampenbestrijding (SES) veel persoonlijke bezittingen, negen kuub, van de slachtoffers heeft opgehaald. ''Daar zijn we ze dankbaar voor’’, aldus Aalbersberg.

Nederland heeft altijd gezegd zich maximaal in te spannen om zoveel mogelijk persoonlijke bezittingen terug te krijgen. Aalbersberg: ''Het is goed om te zien dat deze manier van werken ook resultaat oplevert.

http://www.nu.nl/buitenla(...)n-rampplek-mh17.html

Dat is wel heel fijn voor de nabestaanden.
pi_145563161
Kabinet drong bij lokale Oekraïners aan op onderzoek MH17

Het kabinet heeft er bij het Oekraïense lokale agentschap voor rampenbestrijding (SES) op aangedrongen in het gebied waar vlucht MH17 is neergestort aan de slag te gaan om bezittingen van de slachtoffers te verzamelen.

"Wij hebben voortdurend druk gezet op de SES: 'Ga daar naartoe'", zei minister Frans Timmermans (Buitenlandse Zaken) dinsdag tegen de Tweede Kamer.

Tijdens het debat over de stand van zaken van het MH17-onderzoek wilde de Tweede Kamer weten waarom het Oekraïense onderzoeksteam niet eerder is ingezet.

De veiligheidssituatie in het oosten van Oekraïne laat de Nederlandse repatriëringsmissie sinds augustus niet toe zelf onderzoek te doen op de rampplek.

De SES lukt het wel op zoek te gaan naar de persoonlijke bezittingen. Volgens Timmermans is het niet zo dat het kabinet pas vorige week op het idee is gekomen de Oekraïners in te schakelen.

Stoffelijke resten

Het Oekraïense onderzoeksteam gaat niet op zoek naar stoffelijke resten of brokstukken, zei Timmermans. "Men zoekt niet naar mogelijke stoffelijke resten. Men verzamelt bezittingen", aldus de bewindsman. "Maar wat men tegenkomt, neemt men mee."

Bij het onderzoeksteam heeft zich ook een Nederlandse waarnemer gevoegd. Daar hebben de Oekraïners zelf om gevraagd, zei Timmermans.

Hij benadrukte dat het werk van de SES niet deel uitmaakt van de repatriëringsmissie. Die missie blijft, ondanks de uiterst instabiele situatie in Oost-Oekraïne, staan. "Wij zijn nog lang niet klaar", aldus Timmermans.

Zodra de mogelijkheid zich voordoet, zal de zoektocht naar de stoffelijke resten en brokstukken van het vliegtuig worden voortgezet. Daarna volgt het onderzoek naar de schuldvraag, gevolgd door de berechting van de schuldige, is de uitgangspositie van het kabinet.

http://www.nu.nl/politiek(...)-onderzoek-mh17.html
pi_145611172
vanavond 10 uur Nieuwsuur een item over de diverse theorieën.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_145615699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:57 schreef Montagui het volgende:
vanavond 10 uur Nieuwsuur een item over de diverse theorieën.
Thanks ^O^
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:06:29 #74
52357 Lambiekje
pi_145631485

quote:
Crashsite MH17 al in 2010 op satalietbeelden
Vrijwel direct na de crash van vlucht MH17 van Malaysia Airlines in Oost Oekraine kwamen er satellietbeelden beschikbaar waarop te zien was waar het grootste deel van het ramptoestel was neergestort.

Daarop zag je de verschroeide velden en de plaatsen waar grote brokstukken waren neergekomen. Maar…. wacht even, die waren ook al te zien op satellietbeelden uit 2010.

[]
Verder hebben ze bij StickyLeaks uitgebreid onderzoek gedaan naar de mensen achter Digital Globe en Terra Server en alle sporen leiden (uiteraard) naar de Amerikaanse overheid en bijbehorend leger.

Ruim vier jaar nadat de satellietbeelden zijn gepubliceerd vallen de brokstukken van vlucht MH17 precies op de plekken waar ze horen.

bron
Whahaha ... het wordt steeds geweldiger.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:07:47 #75
52357 Lambiekje
pi_145631509
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Thanks ^O^
Hopelijk nemen ze dan ook de StickyLeaks bevindingen mee.
pi_145644828
278 slachtoffers vliegramp MH17 geïdentificeerd

278 slachtoffers van de ramp met vlucht MH17 in Oekraïne zijn geïdentificeerd.

Dat maakt het ministerie van Veiligheid en Justitie vrijdag bekend.

Deze week werden zes slachtoffers geïdentificeerd. Vijf van hen hebben de Nederlandse nationaliteit.

In totaal kwamen 298 mensen, onder wie 196 Nederlanders, om bij de vliegramp op 17 juli in het oosten van Oekraïne. Een toestel van Maylasia Airlines dat opweg was naar Kuala Lumpur werd toen uit de lucht geschoten.

De identificatie van twintig slachtoffers laat nog op zich wachten. 180 Nederlanders moeten nog worden geïdentificeerd.

Een team specialisten werkt nog steeds aan de identificatie van de slachtoffers in de Korporaal van Oudheusdenkazerne in Hilversum. Experts uit meerdere landen zijn daarbij betrokken.

Ze kijken onder meer naar DNA-materiaal, vingerafdrukken en gebitsgegevens van de slachtoffers. Het kan volgens het ministerie nog "enige tijd" duren voordat alle slachtoffers zijn geïdentificeerd.

http://www.nu.nl/binnenla(...)geidentificeerd.html
pi_145653063
Rutte: vlag halfstok bij herdenking MH17

De vlag gaat halfstok op alle overheidsgebouwen tijdens de nationale herdenkingsdag voor de slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne op 10 november. Gemeenten, provincies en ambassades en andere diplomatieke vertegenwoordigingen krijgen het verzoek hetzelfde te doen. Dat heeft het kabinet vrijdag besloten, zo vertelde premier Mark Rutte.

http://www.zie.nl/video/o(...)ng-MH17/ymbzu4vfxeuh
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:20:32 #78
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145653272
O we zijn weer in NWS :P
pi_145654825
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:20 schreef Erasmo het volgende:
O we zijn weer in NWS :P
Het gaat hier over MH17, dus daar hoort ook het laatste nieuws er over bij.

Maar feel free om wat dieper op de zaken in te gaan hoor. The floor is all yours ^O^
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:24:13 #80
52357 Lambiekje
pi_145670889
quote:
Speelt Mark Rutte een ‘MH17-spel’

Waarom pikken de nabestaanden van de slachtoffers deze luchtpraat..?
Het was dezelfde Timmermans, die de Tweede Kamer met luchtpraat probeerde gerust te stellen.. Want ook na het weghalen van spullen van de rampplek door de Oekraïense organisatie SES, zal Nederland -aldus Timmermans- zich blijven richten op een missie, die tot doel heeft álle resten van de vliegramp met de MH17 te verzamelen. Of zoals hij het letterlijk verwoordde: “We zullen iedere kans die ons geboden wordt, aangrijpen”.. Luchtpraat dus..!

En logischerwijze wilden Tweede Kamer-leden weten, waarom er afgelopen weekend (11 en 12 oktober) wel samenwerking met de Oekraïners mogelijk was en daarvóór kennelijk niet. Maar het was, volgens Timmermans, deze SES die ‘ineens’ een mogelijkheid zag, het rampgebied in te gaan. Toen heeft Timmermans, jawel, de organisatie gevraagd, ook Nederlandse ‘waarnemers’ mee te nemen.

Maar volgens Timmermans is dit geen ‘grondige zoekactie’, en zou het gaan om het verzamelen van persoonlijke spullen. “Maar we zijn nog lang niet klaar”, aldus Timmermans… Nou wat let je Timmermans? Als ook de separatistenleider al verwonderd zich af vraagt, waar de onderzoekers blijven..??

bron
Huichelachtige Rutte -edit, ho maar weer-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 18-10-2014 17:46:40 ]
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:26:29 #81
52357 Lambiekje
pi_145670948
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
Rutte: vlag halfstok bij herdenking MH17

De vlag gaat halfstok op alle overheidsgebouwen tijdens de nationale herdenkingsdag voor de slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne op 10 november. Gemeenten, provincies en ambassades en andere diplomatieke vertegenwoordigingen krijgen het verzoek hetzelfde te doen. Dat heeft het kabinet vrijdag besloten, zo vertelde premier Mark Rutte.

http://www.zie.nl/video/o(...)ng-MH17/ymbzu4vfxeuh
Wat een stel vuige huichelaars.
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 13:11:27 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_145696631
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat een stel vuige huichelaars.
Ach als mensen dat willen doen, laat ze.
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:49:29 #83
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_145697902
Hmz...
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 14:03:00 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_145698411
quote:
En die raket dan waar Frans Timmermans het over had?
  zondag 19 oktober 2014 @ 14:34:25 #85
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_145699354
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En die raket dan waar Frans Timmermans het over had?
Was er niet, gewoon naar de Duitsers luisteren :6 !
Hmz...
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 19:15:34 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_145707909
Nederlandse nabestaande zelf op zoek in rampgebied MH17

Een Nederlandse nabestaande van de vliegramp met Malaysia Airlines in Oost-Oekraïne is op eigen gelegenheid naar het gebied vertrokken om op zoek te gaan naar sporen van zijn nichtje.

Dat meldt de NOS zondag.

De 20-jarige vrouw, die aan boord van de MH17 zat toen het op 17 juli neerstortte, zou nog niet geïdentificeerd zijn. Haar familie is boos en gefrustreerd dat het identificatieproces zo lang duurt.

De 20-jarige Daisy Oehlers was met haar vriend op weg naar Bali toen het Maleisische toestel werd neergehaald en is nog altijd niet geïdentificeerd. Van haar vriend is alleen een voet gevonden. De familie vindt het vreemd dat journalisten wel in het gebied kunnen werken, terwijl het voor onderzoekers te gevaarlijk zou zijn.

De 44-jarige Robby Oehlers besloot zelf te gaan kijken en legde contact met de rebellen in Donetsk. Zij heetten hem welkom en beloofden hem te helpen. De Nederlandse autoriteiten hadden Oehlers echter afgeraden om individueel actie te ondernemen.

Raketinslagen
Oehlers kan dat vanwege het gevaar deels begrijpen. "Ze hebben gezegd dat het gevaarlijk was. Dat is het ook echt", zegt hij tegen de NOS terwijl raketinslagen zijn te horen en rookwolken zijn te zien.

Ook ziet hij nu dat het vrijwel onbegonnen werk is. ''Het liefst zou ik hier in een tentje gaan zitten en rustig gaan zoeken. Maar er is geen beginnen aan. Het gebied is te groot.''

Wel heeft Oehlers vermoedelijk de koffer van zijn nichtje gevonden.

http://www.nu.nl/vliegram(...)rampgebied-mh17.html
pi_145730829
Coalitie blokkeert hoorzitting MH17

Er komt geen hoorzitting over de ramp met vlucht MH17.

VVD en PvdA vinden het niet nodig om bijgepraat te worden over satellietbeelden die zouden aantonen dat pro-Russische separatisten verantwoordelijk zijn voor het neerhalen van het vliegtuig.

CDA en D66 drongen zondag aan op een hoorzitting in de Tweede Kamer nadat afgelopen weekend in Duitse media het bericht verscheen dat het Duitse parlement zou zijn ingelicht over belangrijke details over de ramp.

Zij zouden deze informatie hebben gekregen aan de hand van satellietbeelden en verschillende foto’s van de Duitse inlichtingendiensten (BND).

Deze beelden zouden aantonen dat de MH17 door pro-Russische rebellen uit oost-Oekraïne met een Buk-raket uit de lucht zou zijn geschoten.

Het Nederlandse kabinet weigert zich vooralsnog uit te laten over de toedracht van de ramp.

http://www.nu.nl/politiek(...)oorzitting-mh17.html

Toch wel apart dat ze daar zo tegen zijn :?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 07:40:19 #88
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145877847

Waar ik het al eens eerder over had, foto's genomen vlak na de downing. Geen bloed bij de slachtoffers, sterke lucht van formaldehyde en nog meer merkwaardigheden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145893609
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 07:40 schreef controlaltdelete het volgende:

Waar ik het al eens eerder over had, foto's genomen vlak na de downing. Geen bloed bij de slachtoffers, sterke lucht van formaldehyde en nog meer merkwaardigheden.
Filmpje gekeken, maar ik zie helemaal geen merkwaardigheden. Alleen maar gruwelijkheden.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:41:48 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145913339
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 07:40 schreef controlaltdelete het volgende:

ik zie bloed hoor..

Btw niveau filmpje... je pc filmen.. 8)7
windows movie maker hebben ze nog nooit van gehoord merk ik.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 02:19:54 #91
189978 controlaltdelete
pi_145915441
Blijf je kop maar in het zand steken, bewonderenswaardig maar ik had ook niets anders verwacht. 8)7 8)7
Gelukkig zijn er inmiddels genoeg mensen die daar anders over denken en wel grote twijfels hebben bij de MH17. Slaap lekker verder :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145915985
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 02:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Blijf je kop maar in het zand steken, bewonderenswaardig maar ik had ook niets anders verwacht. 8)7 8)7
Gelukkig zijn er inmiddels genoeg mensen die daar anders over denken en wel grote twijfels hebben bij de MH17. Slaap lekker verder :O
De beeldkwaliteit is idd. bar en boos.. Maar ik zie ook mensen blussen, op de foto's. Kan dat iets te maken hebben met de afwezigheid van bloed?

En wat wil je eigenlijk zeggen? De lichamen zijn niet echt? Of ze hebben ze ergens vandaan gehaald of al veel eerder vermoord? En waarom? Waarom zou je doen alsof je een vliegtuig neerschiet. En de vliegmaatschappij moet toch ook een vliegtuig missen?
En de slachtoffers zijn niet echt verdwenen? Ik ken diverse mensen die daar dierbaren zijn verloren, die zouden dan hun leven lang al crisisacteurs of iets dergelijks moeten zijn geweest.

[ Bericht 17% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 25-10-2014 03:31:27 ]
pi_145918094
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 03:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De beeldkwaliteit is idd. bar en boos.. Maar ik zie ook mensen blussen, op de foto's. Kan dat iets te maken hebben met de afwezigheid van bloed?

En wat wil je eigenlijk zeggen? De lichamen zijn niet echt? Of ze hebben ze ergens vandaan gehaald of al veel eerder vermoord? En waarom? Waarom zou je doen alsof je een vliegtuig neerschiet. En de vliegmaatschappij moet toch ook een vliegtuig missen?
En de slachtoffers zijn niet echt verdwenen? Ik ken diverse mensen die daar dierbaren zijn verloren, die zouden dan hun leven lang al crisisacteurs of iets dergelijks moeten zijn geweest.
Dat zag ik ook. Denk ook aan bluswater.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:29:09 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145918778
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 10:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zag ik ook. Denk ook aan bluswater.
Dat hoeft nog niet eens de mens heeft een best stevige huid door een grote val hoef je niet gelijk in een plas bloed te veranderen ..

Ik heb dat helaas al meer dan eens gezien.. :{
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:11:46 #95
189978 controlaltdelete
pi_145919691
Ja ja trap er maar in ook een keuze, het bloed wat zogenaamd weg geblust zou zijn? Serieus?.. nou ik ben overtuigd maar niet echt :)

Dit hebben ze dan snel gedaan in 20 minuten. Buiten dit blijven er genoeg merkwaardigheden over, formaldehyde, slachtoffers zagen niet Europees uit? Dat mens zal vast een grote duim hebben. -edit, niet doen-

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 25-10-2014 12:15:30 ]
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:18:36 #96
189978 controlaltdelete
pi_145919846
'You have to be asleep to believe it' kun je dan wel gaan editten maar is gewoon een quote van een Amerikaanse stand up comedian die dit al jaren geleden al riep en doorzag. Wat is daar aan miszegd?
pi_145920069
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:
'You have to be asleep to believe it' kun je dan wel gaan editten maar is gewoon een quote van een Amerikaanse stand up comedian die dit al jaren geleden al riep en doorzag. Wat is daar aan miszegd?
Dat je het tegen de users hier zegt. Dat is geen prettige manier van discussieren.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:31:58 #98
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145920119
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja ja trap er maar in ook een keuze, het bloed wat zogenaamd weg geblust zou zijn? Serieus?.. nou ik ben overtuigd maar niet echt :)

Dit hebben ze dan snel gedaan in 20 minuten. Buiten dit blijven er genoeg merkwaardigheden over, formaldehyde, slachtoffers zagen niet Europees uit? Dat mens zal vast een grote duim hebben. -edit, niet doen-
niet alle slachtoffers waren europees!
Nederland: 196
Maleisië: 42
Australië: 27
Indonesië: 11
Verenigd Koninkrijk: 10
België: 4
Duitsland: 3
Filippijnen: 3
Canada: 1
Nieuw-Zeeland: 1

Plus als iemand van 10km hoogte valt ziet het slachtoffer er ook niet meer europees uit!

Ze zijn al maanden bezig met de identificatie van een slachtoffer!
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:35:21 #99
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145920200
Ik blijf het bewonderenswaardig vinden dat sommige mensen hier denken dat als er een soort van wereldwijde false flag organisatie zou zijn die gewoon niet een van de vele lijndiensten die daar overheen vliegt uit de lucht schiet maar dat ze eerst boven de Stille Oceaan een vliegtuig laten verdwijnen, dat vervolgens in stukken zagen en met wat poppen ongezien in een vrachtwagen naar de rampplek midden in een oorlogsgebied brengen. Oh en natuurlijk zijn de poppen net niet echt genoeg voor professionele pixelneukers op het internet en maken ze een broodkruimelspoor van foutjes zodat de complotgemeenschap op internet wat te doen heeft.

Omdat dit BNW blijft een metafoor in de vorm van een filmpje:

zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:04:02 #100
189978 controlaltdelete
pi_145920947
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat je het tegen de users hier zegt. Dat is geen prettige manier van discussieren.
Beetje te ver door de bocht. Meneer de stand up comedian riep dit uit naar alle Amerikanen de hele wereld zelfs. Als men dit zelfs al niet meer mag aankaarten? Lees wel grovere dingen op dit forum maar nu dwalen we weer af daarvoor moet ik naar feedback :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')