En juist dat hij diep door het stof moet, en gaat, is voor mij een teken dat er toch wel enig reinigend vermogen zit in de politiek en de MSM.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dat zie ik ook niet. Ik zie een opportunist, dat wel. En dat opportunisme heeft hem gebracht waar hij wilde komen en dat maakte hem een tikje overmoedig en dus moet hij diep door het stof:
Je ziet wel op veel sites naar voren komen dat dit zou betekenen dat 'de overheid het volk misleidt' of dat 'dit betekend als er iets in dit rapport staat wat een van die landen niet bevalt, er geen publicatie komt.' dat zijn alleen weer aannames die een stapje te ver gaan en die eigen conclusies trekken.quote:Onderdeel van de afspraak is dat de ondertekenaars de baas blijven over de informatie die ze zelf inbrengen. Ze kunnen dus een veto uitspreken over het openbaar maken van hun eigen gegevens. Dergelijke afspraken worden vaker gemaakt in internationale onderzoeken waarin gevoelige informatie van bijvoorbeeld inlichtingendiensten wordt gedeeld.
Zat hij niet bij Humberto Tan 2 weken terug ofzo. Zou die man niet weten dat er momenteel een vrij groot conflict speelt in dat gebied?quote:Bob van der Groen, van het advocatenkantoor dat de aanklacht zal doen, zegt tegen de krant dat de aanklacht ook gedaan wordt 'omdat er nog geen behoorlijk onderzoek is gedaan op de rampplek'. 'Nederland moet zorgen voor veiligheidsgaranties. We stellen de staat aansprakelijk voor de immateriële schade.'
Goed zo! -edit-.quote:Nabestaanden MH17 gaan Staat aanklagen
Nabestaanden van de aanslag op vlucht MH17 gaan de Nederlandse Staat aanklagen wegens grove nalatigheid en onzorgvuldigheid bij het afwikkelen van de tragedie met het vliegtuig. De uitglijer van minister Timmermans (Buitenlandse Zaken) was de ’druppel die de emmer deed overlopen’.
[..]
Schoffering
Ook Malaysia Airlines reageert woedend. „Een enorme uitglijer van Timmermans, die niet zonder gevolgen kan blijven”, zegt een woordvoerder. „Ook wij waren hiervan niet op de hoogte. Het is een schoffering van de families van slachtoffers.”
In de Tweede Kamer klinkt eveneens kritiek. ’Onhandig en onjuist’, oordeelt de SP. Het is dat Timmermans binnenkort naar Brussel vertrekt, „anders had hij hier echt last mee gekregen”, denkt Kamerlid Van Bommel. D66 vindt het optreden van de PvdA-bewindsman ’onhandig’, de PVV vindt het een ’blunder’. CDA-leider Buma: „Echt onbegrijpelijk dat je als minister dit soort dingen zegt.”Timmermans zei gisteren zijn uitlatingen ’te betreuren’.
bron
Het lijkt 911-onderzoek wel. Opzettelijke obstructiequote:Pas in het voorjaar 2015 is het de bedoeling dat het onderzoek op de rampplek in oost-Oekraïene weer wordt opgepakt…! Nee, dat lees je niet in de Nederlandse media, voor dit nieuws dien je de Maleise kranten te lezen..! Wat afgelopen week liet Tan Sri Khalid Abu Bakar, de inspecteur-generaal van de Maleise politie, betrokken bij het MH17-onderzoek in oost-Oekaïene weten, liet gisteren weten dat het onderzoeksteam, samengesteld uit onderzoekers uit Nederland, Maleisië en Australië, heeft besloten om pas in april volgend jaar het onderzoek op de crashsite te hervatten! Officieel zou dit dan zijn ‘vanwege het slechte weer en de aanhoudende gevechten in het gebied tussen separatisten en het Oekraïense leger’..
De inspecteur generaal van politie zei dit zelfs op een persconferentie in Kuala Lumpur. En het is natuurlijk duidelijk dat een dergelijk uitstel van een meer dan een half jaar (!!) de kansen gaat minimaliseren, om nog overtuigend bewijsmateriaal te verzamelen over de ware toedracht van het neerhalen van vlucht MH17. De vraag is wanneer dit nieuws in Nederland gebracht gaat worden.. Wellicht door een, door emoties overmande Mark Rutte, die het zich allemaal anders had willen zien ontwikkelen.. Maar door de omstandigheden aan handen en voeten gebonden is.. Voorlopig worden deze persconferenties van officiële Maleise instanties afgedaan als…. ONZIN.. Tja, leuke samenwerking in die club van 3..
bron
Je bent 'fascistisch' vergeten.quote:
Het lijkt erop dat 'de politiek' niet helemaal op de hoogte is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:24 schreef SicSicSics het volgende:
Hier de vragen die Pieter Omtzigt heeft ingediend naar aanleiding van de non-disclosure agreement verhalen:
Is 'de politiek' nou wel of niet op de hoogte? Of vindt BNW dat 'de politiek' alleen ministers zijn? Anders lijken met dit redelijk onwenselijke vragen?..
Typisch kuddedierengedragquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Grappig wel hoe 'Fransje' van een of andere held naar standaard gevoelloze politicus gaat bij de mensen die op facebook en dergelijken hun profielplaatjes veranderden in lintjes en en masse de speech van Fransje vlak na de crash ophemelden en deelden.
Serieus? Deden mensen datquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Grappig wel hoe 'Fransje' van een of andere held naar standaard gevoelloze politicus gaat bij de mensen die op facebook en dergelijken hun profielplaatjes veranderden in lintjes en en masse de speech van Fransje vlak na de crash ophemelden en deelden.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Alsof je niet in stilte met die mensen kunt meeleven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
En nog meer varianten....ik ken ook wat mensen op FB die dit soort dingen deelden.
Ik snap dat nooit zo. Ik vind Facebook een leuk sociaal medium, ik zet er alleen dingen op die ik wil delen en dat doe ik graag omdat het voor de familie in Nederland een manier is om te zien dat ik nog leefEn andersom. Zo vaak zien we elkaar niet. Wat neerkomt op posts over hardlopen, tripjes en mijn opleiding. Soms hele dagen niets (als er geen fuck te beleven valt), en soms 2 posts op een dag. Ik praat er graag met mensen over 'dingen', en veel van onze hardloopclub wordt daar afgesproken/geregeld. En da's mooi zo. Maar al die steunbetuigingen, het laten zien hoe veel je wel niet geeft om mensen die je niet kent, de een nog met meer 'deel-plaatjes' dan de ander...
Ik vind 't ook erg. Bah, zoveel verdriet. Maar wat heeft IEMAND er aan als ik dat soort meuk loop te delen? Het dient geen enkel ander doel dan laten zien dat je écht écht écht meeleeft en dat JIJ zo'n meelevend persoon bent. ECHT ECHT ECHT, nog meer dan de ander, want jij doet naast je profielfotoplaatje óók je coverfoto (bovenaan je persoonlijke pagina) en om de paar uur een gedicht geschreven door een wildvreemde die roept dat het allemaal zo dichtbij komt omdat hij/zij ook wel eens in een vliegtuig heeft gezeten...
[/rant]
Thanksquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:57 schreef Montagui het volgende:
vanavond 10 uur Nieuwsuur een item over de diverse theorieën.
Whahaha ... het wordt steeds geweldiger.quote:Crashsite MH17 al in 2010 op satalietbeelden
Vrijwel direct na de crash van vlucht MH17 van Malaysia Airlines in Oost Oekraine kwamen er satellietbeelden beschikbaar waarop te zien was waar het grootste deel van het ramptoestel was neergestort.
Daarop zag je de verschroeide velden en de plaatsen waar grote brokstukken waren neergekomen. Maar…. wacht even, die waren ook al te zien op satellietbeelden uit 2010.
[]
Verder hebben ze bij StickyLeaks uitgebreid onderzoek gedaan naar de mensen achter Digital Globe en Terra Server en alle sporen leiden (uiteraard) naar de Amerikaanse overheid en bijbehorend leger.
Ruim vier jaar nadat de satellietbeelden zijn gepubliceerd vallen de brokstukken van vlucht MH17 precies op de plekken waar ze horen.
bron
Hopelijk nemen ze dan ook de StickyLeaks bevindingen mee.quote:
Het gaat hier over MH17, dus daar hoort ook het laatste nieuws er over bij.quote:
Huichelachtige Rutte -edit, ho maar weer-quote:Speelt Mark Rutte een ‘MH17-spel’
Waarom pikken de nabestaanden van de slachtoffers deze luchtpraat..?
Het was dezelfde Timmermans, die de Tweede Kamer met luchtpraat probeerde gerust te stellen.. Want ook na het weghalen van spullen van de rampplek door de Oekraïense organisatie SES, zal Nederland -aldus Timmermans- zich blijven richten op een missie, die tot doel heeft álle resten van de vliegramp met de MH17 te verzamelen. Of zoals hij het letterlijk verwoordde: “We zullen iedere kans die ons geboden wordt, aangrijpen”.. Luchtpraat dus..!
En logischerwijze wilden Tweede Kamer-leden weten, waarom er afgelopen weekend (11 en 12 oktober) wel samenwerking met de Oekraïners mogelijk was en daarvóór kennelijk niet. Maar het was, volgens Timmermans, deze SES die ‘ineens’ een mogelijkheid zag, het rampgebied in te gaan. Toen heeft Timmermans, jawel, de organisatie gevraagd, ook Nederlandse ‘waarnemers’ mee te nemen.
Maar volgens Timmermans is dit geen ‘grondige zoekactie’, en zou het gaan om het verzamelen van persoonlijke spullen. “Maar we zijn nog lang niet klaar”, aldus Timmermans… Nou wat let je Timmermans? Als ook de separatistenleider al verwonderd zich af vraagt, waar de onderzoekers blijven..??
bron
Wat een stel vuige huichelaars.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
Rutte: vlag halfstok bij herdenking MH17
De vlag gaat halfstok op alle overheidsgebouwen tijdens de nationale herdenkingsdag voor de slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne op 10 november. Gemeenten, provincies en ambassades en andere diplomatieke vertegenwoordigingen krijgen het verzoek hetzelfde te doen. Dat heeft het kabinet vrijdag besloten, zo vertelde premier Mark Rutte.
http://www.zie.nl/video/o(...)ng-MH17/ymbzu4vfxeuh
Ach als mensen dat willen doen, laat ze.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat een stel vuige huichelaars.
En die raket dan waar Frans Timmermans het over had?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:49 schreef Koelkastje het volgende:
'Rebellen schoten MH17 uit de lucht'
Opgelost, slotje!
Was er niet, gewoon naar de Duitsers luisterenquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die raket dan waar Frans Timmermans het over had?
Filmpje gekeken, maar ik zie helemaal geen merkwaardigheden. Alleen maar gruwelijkheden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Waar ik het al eens eerder over had, foto's genomen vlak na de downing. Geen bloed bij de slachtoffers, sterke lucht van formaldehyde en nog meer merkwaardigheden.
ik zie bloed hoor..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Waar ik het al eens eerder over had, foto's genomen vlak na de downing. Geen bloed bij de slachtoffers, sterke lucht van formaldehyde en nog meer merkwaardigheden.
De beeldkwaliteit is idd. bar en boos.. Maar ik zie ook mensen blussen, op de foto's. Kan dat iets te maken hebben met de afwezigheid van bloed?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Blijf je kop maar in het zand steken, bewonderenswaardig maar ik had ook niets anders verwacht.![]()
![]()
Gelukkig zijn er inmiddels genoeg mensen die daar anders over denken en wel grote twijfels hebben bij de MH17. Slaap lekker verder
Dat zag ik ook. Denk ook aan bluswater.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 03:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De beeldkwaliteit is idd. bar en boos.. Maar ik zie ook mensen blussen, op de foto's. Kan dat iets te maken hebben met de afwezigheid van bloed?
En wat wil je eigenlijk zeggen? De lichamen zijn niet echt? Of ze hebben ze ergens vandaan gehaald of al veel eerder vermoord? En waarom? Waarom zou je doen alsof je een vliegtuig neerschiet. En de vliegmaatschappij moet toch ook een vliegtuig missen?
En de slachtoffers zijn niet echt verdwenen? Ik ken diverse mensen die daar dierbaren zijn verloren, die zouden dan hun leven lang al crisisacteurs of iets dergelijks moeten zijn geweest.
Dat hoeft nog niet eens de mens heeft een best stevige huid door een grote val hoef je niet gelijk in een plas bloed te veranderen ..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zag ik ook. Denk ook aan bluswater.
Dat je het tegen de users hier zegt. Dat is geen prettige manier van discussieren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:
'You have to be asleep to believe it' kun je dan wel gaan editten maar is gewoon een quote van een Amerikaanse stand up comedian die dit al jaren geleden al riep en doorzag. Wat is daar aan miszegd?
niet alle slachtoffers waren europees!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja ja trap er maar in ook een keuze, het bloed wat zogenaamd weg geblust zou zijn? Serieus?.. nou ik ben overtuigd maar niet echt![]()
Dit hebben ze dan snel gedaan in 20 minuten. Buiten dit blijven er genoeg merkwaardigheden over, formaldehyde, slachtoffers zagen niet Europees uit? Dat mens zal vast een grote duim hebben. -edit, niet doen-
Beetje te ver door de bocht. Meneer de stand up comedian riep dit uit naar alle Amerikanen de hele wereld zelfs. Als men dit zelfs al niet meer mag aankaarten? Lees wel grovere dingen op dit forum maar nu dwalen we weer af daarvoor moet ik naar feedbackquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat je het tegen de users hier zegt. Dat is geen prettige manier van discussieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |