abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:54:53 #276
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_146125292
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is het opmerkelijk of niet dat er zijn zo veel mensen op BNW die zeggen dat ze iemand kent?
Hoeveel is 't ? 10/
10 mensen die zeggen dat ze iemand kennen ?
Dat vind jij niet opmerkelijk?
Kun je ook met een berekening aantonen dat het onwaarschijnlijk is?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:03:50 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146125669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geen idee, kan best zijn dat niet alle passagiers in het complot zitten. Dat de niet-bruikbare mensen ergens vermoord zijn, de bruikbare mensen gekidnapt ergens gevangen worden gehouden en een aantal mensen aan boord acteurs waren? Wie weet zijn ze tussendoor ergens geland lading lossen erna het vliegtuig opzettelijk is gedownd? De passagiers zijn verdwenen that's for sure maar liggen niet in de Ukraïne daar ben ik van overtuigd.
Klopt het gross van de stoffelijke resten zijn al in nederland, al meen ik dat nog niet alle lichaamsdelen geborgen zijn..

Maar hoe weet je dat zeker?
Er moet toch een beetje bewijs zijn wat deze Theorie ondersteund! (Ja ik noem het een theorie! )

Want tja, als we allemaal op gevoel moeten af gaan, dan zegt mijn gevoel dat je gewoon een troll bent die kickt op aandacht, maar goed dat zegt mijn gevoel!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:20:08 #278
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146126395
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt het gross van de stoffelijke resten zijn al in nederland, al meen ik dat nog niet alle lichaamsdelen geborgen zijn..

Maar hoe weet je dat zeker?
Er moet toch een beetje bewijs zijn wat deze Theorie ondersteund! (Ja ik noem het een theorie! )

Want tja, als we allemaal op gevoel moeten af gaan, dan zegt mijn gevoel dat je gewoon een troll bent die kickt op aandacht, maar goed dat zegt mijn gevoel!
Van wie zou ik die aandacht zoeken hier, van jou? Laat me niet lachen man. Jij post meer dan ik, haast bij elk bericht zit jij er in no time als een bloedhond bovenop :X

FYI ik heb in een paar maanden tijd een hoop onderzoek gedaan, tig vids, docs bekeken en gelezen van msm en niet-msm wat mijn vermoeden alleen maar bevestigde.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:43:18 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146127515
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:03 schreef motorbloempje het volgende:

Oh, en Copycat kent ook iemand die iemand kent die is overleden!

En ik ook! Studeerde zelfs aan mijn eigen faculteit!

Maar allemaal crisisacteurs natuurlijk, állemaal onderdeel van 't complot. Wij zijn eigenlijk ook niet echt.
Ik heb deze dame, die samen met man en twee zonen in het vliegtuig zat, twee of drie keer persoonlijk ontmoet. Was dus gewoon CGI.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:54:20 #280
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146128025
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geen idee, kan best zijn dat niet alle passagiers in het complot zitten. Dat de niet-bruikbare mensen ergens vermoord zijn, de bruikbare mensen gekidnapt ergens gevangen worden gehouden en een aantal mensen aan boord acteurs waren? Wie weet zijn ze tussendoor ergens geland lading lossen erna het vliegtuig opzettelijk is gedownd? De passagiers zijn verdwenen that's for sure maar liggen niet in de Ukraïne daar ben ik van overtuigd.
Occams razor is hier goed toe te passen. Als je toch berijdt bent meerdere mensen te vermoorden, waarom dan niet gewoon alle passagiers? En als ze toch iedereen gaan vermoorden, waarom schieten ze niet gewoon echt het vliegtuig uit de lucht? Dat moet een makkie voor ze zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_146128380
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:54 schreef ATuin-hek het volgende:
berijdt
Tuinheheheheeeeeeeeeek ;(
Ja doei.
pi_146128404
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:

FYI ik heb in een paar maanden tijd een hoop onderzoek gedaan, tig vids, docs bekeken en gelezen van msm en niet-msm wat mijn vermoeden alleen maar bevestigde.
Dat is dus blijkbaar niet FYI want je weigert je onderzoek te delen hier.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 21:12:20 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146128738
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tuinheheheheeeeeeeeeek ;(
I blame the new phone :p
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 30 oktober 2014 @ 23:20:49 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146135071
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Van wie zou ik die aandacht zoeken hier, van jou? Laat me niet lachen man. Jij post meer dan ik, haast bij elk bericht zit jij er in no time als een bloedhond bovenop :X

Ik zit hier ook al wat langer, plus je theorie is een gatenkaas!
Dus van alles wat je gelezen en gehoord heb, heb je dus je eigen theorie van gemaakt!
Kon je dat dan gewoon niet eerder melden, dat het inderdaad om jou gevoel gaat en niet meer dan dat?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:07:43 #285
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_146141721
quote:
1. Welk verhaal geloof je wel, hoef je geen argumenten bij te zetten. Geef gewoon eens aan welke van de tig theorieën jij het meest aannemelijk vindt. :)
Ik hoor zoveel dingen; wel een vliegtuig, geen MH17, wel lijken, maar niet díe lijken, ik raak een beetje het bos kwijt.
2. Jij geeft zelf altijd aan dat mijn bronnen niet deugen. Nu is stom. NOS is niet te vertrouwen. De regering is bar en boos. Wij mogen dat spelletje alleen niet doortrekken naar jouw bronnen? Jammer. Want ik wil af en toe best eens de tijd nemen om zo'n filmpje door te zagen. Iets wat BNW'ers ook doen als Rutte een speech houdt. Of als de veiligheidsraad met een rapport komt...
3. Ben je bekend met het begrip 'confirmation bias'?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_146142736
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 23:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zit hier ook al wat langer, plus je theorie is een gatenkaas!
Dus van alles wat je gelezen en gehoord heb, heb je dus je eigen theorie van gemaakt!
Kon je dat dan gewoon niet eerder melden, dat het inderdaad om jou gevoel gaat en niet meer dan dat?
Volgens mij heeft controldelete veel meer verstaan van zaken dan vele die zijn jarenlang aan 't 'onderzoeken'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:58:25 #287
45833 crew  Fogel
pi_146142940
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens mij heeft controldelete veel meer verstaan van zaken dan vele die zijn jarenlang aan 't 'onderzoeken'.
Er is een verschil tusen meningen/gevoelens en feiten.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:17:14 #288
189978 controlaltdelete
pi_146143381
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:58 schreef Fogel het volgende:

[..]

Er is een verschil tusen meningen/gevoelens en feiten.
Heeft niks met gevoel of een mening te maken, het is een feit dat we worden genaaid en opgelicht dit al jaaaaaaaaaaaaaaaren lang en het is ook nog eens een feit dat er nog steeds mensen zijn die erin trappen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:21:36 #289
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146143481
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Heeft niks met gevoel of een mening te maken, het is een feit dat we worden genaaid en opgelicht dit al jaaaaaaaaaaaaaaaren lang en het is ook nog eens een feit dat er nog steeds mensen zijn die erin trappen.
Waarom zouden ze zoveel risico nemen met dit vliegtuig?
Onikaan ni ov dovah
pi_146143776
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waar blijven de onderbouwing en je eigen onderzoeksresultaten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2014 10:31:53 ]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:42:01 #291
189978 controlaltdelete
pi_146144060
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waar blijven de onderbouwing en je eigen onderzoeksresultaten?
Net alsof ik alles wat ik doorgespit, bekeken en bezocht heb in één klap op tafel kan leggen, dat betreft niet één documentje maar tig docs en links, zoeken en doorzoeken en lezen weet je wel etc etc daar zit uren werk in inmiddels. Dat jij dit niet snapt kan ik ook niets aan doen.

En dan nog, ik heb daar ook geen behoefte aan om erna in discussie te gaan en afgebrand te worden door volk wat zich toch wanhopig vast blijft klampen aan de msm.
pi_146144144
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:42 schreef controlaltdelete het volgende:

En dan nog, ik heb daar ook geen behoefte aan om erna in discussie te gaan en afgebrand te worden door volk wat zich toch wanhopig vast blijft klampen aan de msm.
Vervelend he tegengas? En als je onderzoek een beetje hout snijd zal het met het afbranden wel meevallen toch?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:46:52 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146144195
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Net alsof ik alles wat ik doorgespit, bekeken en bezocht heb in één klap op tafel kan leggen, dat betreft niet één documentje maar tig docs en links, zoeken en doorzoeken en lezen weet je wel etc etc daar zit uren werk in inmiddels. Dat jij dit niet snapt kan ik ook niets aan doen.

Begin dan simpel :) Kan je uitleggen waarom ze het risico genomen hebben met neppe slachtoffers etc?
Onikaan ni ov dovah
pi_146144294
Ons bewijs is de grote lijn van de MSM en de getuigenissen van mensen om ons heen. Bekenden, collega's, etc. En dan heb ik het niet over motieven en schuldvragen want dat
is inderdaad nog zo onduidelijk als de pest, maar gewoon het feit dat iemand dat ding heeft neergehaald en er zowat 300 onschuldige mensen zijn omgekomen.

Ik zie graag bewijs dat mijn/ons bewijs onderuit haalt. En dan heb ik het over BEWIJS, niet over onderbuikgevoelens of vage statements over zogenaamde feiten zonder enige vorm van onderbouwing ("DAT IS GEWOON ZO!!!!11!!EINZ" is geen onderbouwing.).
Ja doei.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:58:50 #295
189978 controlaltdelete
pi_146144544
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ons bewijs is de grote lijn van de MSM en de getuigenissen van mensen om ons heen. Bekenden, collega's, etc. En dan heb ik het niet over motieven en schuldvragen want dat
is inderdaad nog zo onduidelijk als de pest, maar gewoon het feit dat iemand dat ding heeft neergehaald en er zowat 300 onschuldige mensen zijn omgekomen.

Ik zie graag bewijs dat mijn/ons bewijs onderuit haalt. En dan heb ik het over BEWIJS, niet over onderbuikgevoelens of vage statements over zogenaamde feiten zonder enige vorm van onderbouwing ("DAT IS GEWOON ZO!!!!11!!EINZ" is geen onderbouwing.).
Het zal wel tegen het zere been zijn maar bewijzen jullie maar eens dat die mensen daadwerkelijk in die lijkenkisten lagen. Hoe weet jij 100 % zeker dat het ook echt de slachtoffers waren die in die kisten (zouden) liggen? Bewijs dat maar eens. Je neemt aan dat het zo is.
pi_146144590
Wat wil je dat ik doe? Met een schopje naar 't kerkhof gaan?

Kan ik ook aan jou vragen: bewijs maar dat ze er NIET in lagen _O- :')
Ja doei.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:02:16 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146144667
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het zal wel tegen het zere been zijn maar bewijzen jullie maar eens dat die mensen daadwerkelijk in die lijkenkisten lagen. Hoe weet jij 100 % zeker dat het ook echt de slachtoffers waren die in die kisten (zouden) liggen? Bewijs dat maar eens. Je neemt aan dat het zo is.
Waar zijn ze dan gebleven?
Onikaan ni ov dovah
pi_146144679
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je logica word met de dag onlogischer. Jij claimt iets maar weigert met bewijs te komen.

Hoe weet jij 100% zeker dat jouw verhaal klopt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2014 11:02:55 ]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:05:55 #299
189978 controlaltdelete
pi_146144780
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Wat wil je dat ik doe? Met een schopje naar 't kerkhof gaan?
Nou ik zou het doen als er familie of vrienden van mij door die ramp zou zijn verdwenen. Dan wilde ik het 100% zeker weten zeker doordat er tig mensen zijn die inmiddels denken en zelfs zeker weten dat er gesjoemeld is en dit zijn iniet meer een paar aluhoedjes waar we met zijn allen om kunnen lachen, het zijn inmiddels miljoenen mensen die er niets meer van geloven.

De zaak stink als one big smelly fish. Hoe luguber ook ik zou het met mijn eigen ogen willen zien en onderzoeken, ik zou zorgen voor fatsoenlijk DNA onderzoek, ik betaal het allemaal wel uit eigen zak dat zou ik doen.
pi_146145198
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou ik zou het doen als er familie of vrienden van mij door die ramp zou zijn verdwenen. Dan wilde ik het 100% zeker weten zeker doordat er tig mensen zijn die inmiddels denken en zelfs zeker weten dat er gesjoemeld is en dit zijn iniet meer een paar aluhoedjes waar we met zijn allen om kunnen lachen, het zijn inmiddels miljoenen mensen die er niets meer van geloven.

De zaak stink als one big smelly fish. Hoe luguber ook ik zou het met mijn eigen ogen willen zien en onderzoeken, ik zou zorgen voor fatsoenlijk DNA onderzoek, ik betaal het allemaal wel uit eigen zak dat zou ik doen.
En dan? Sommige lichamen zou je wellicht nog herkennen, maar sommigen zijn te erg verminkt. Geloof je het dan wel? Of gaat dan je theorie op van "Hmm er zullen wel wat slatchtoffers zijn, maar de lijken in kist 8 t/m 13 zijn onherkenbaar dus dat kunnen for all we know net zo goed andere mensen zijn, of dieren, of poppen". En niet ondenkbaar in de grote boze wereld, wat als er met de DNA-testen wordt gesjoemeld? Wat als de arts in het laboratorium ook gewoon een marionet van de overheid is? Wat dan?

De enige manier waarop jij het gaat geloven is als je 298 kisten voor je hebt met 298 lijken die er puntgaaf uitzien en duidelijk herkenbaar. Maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, dat is vrij logisch. En zolang dat niet gebeurt blijf je continu domme, totaal ongefundeerde dingen roepen (de NL overheid heeft 'm neergehaald), weiger je met ook maar één deel van bewijs te komen, kom je met niet te bewijzen en vage statements ('ik heb tig documenten gelezen en dingen gezien') en als je tegengas krijgt ga je als een boze peuter in de hoek staan huilen, knijp je je - enorm kritische, dat wel natuurlijk - ogen dicht en stop je je handen op je oren en ga je heel hard praten zodat je niet naar argumenten hoeft te luisteren. Dát is wat je doet.

Je bent de tekst op de webpagina niet eens waard, eigenlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door kalinhos op 31-10-2014 11:26:19 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')