SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Fopje op 18-09-2014 03:19:49 ]
Als er wat van soundcloud in moet doe dan wat van deze user:quote:
https://soundcloud.com/straf_werk/adana-twins-straf_werk-closingquote:Op donderdag 18 september 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als er wat van soundcloud in moet doe dan wat van deze user:
https://soundcloud.com/user804643981/
Toch vind ik mijn eigen account beter.quote:Op donderdag 18 september 2014 02:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/straf_werk/adana-twins-straf_werk-closing
ik luister nu deze. Ga met ADE daarheen
Oh ik wil Fopje te vriend houdenquote:Op donderdag 18 september 2014 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan krijg je een boze fopje in je DM
nee, maar ridder fopje heeft het zijn persoonlijke plicht gemaakt die jingle terug te zetten of zoquote:
Wie dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 02:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, maar ridder fopje heeft het zijn persoonlijke plicht gemaakt die jingle terug te zetten of zo
Graag of niet hoor Johannes.quote:Op donderdag 18 september 2014 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je nou welkom worden geheten in Groningen of niet?
klojo120quote:Op donderdag 18 september 2014 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
nee, maar ridder fopje heeft het zijn persoonlijke plicht gemaakt die jingle terug te zetten of zo
Wie dan?
Nou sorry hoor.quote:
Wowquote:Op donderdag 18 september 2014 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.
Hierbij de nieuwe ONZ SC jingle om het goed te maken.
http://vocaroo.com/i/s1OiZ2CftJ6A
Swingt de pan uitquote:Op donderdag 18 september 2014 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.
Hierbij de nieuwe ONZ SC jingle om het goed te maken.
http://vocaroo.com/i/s1OiZ2CftJ6A
Dat dacht ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Swingt de pan uit![]()
Help. Ik zit onder de muggenbulten en die duivelse beesten blijven zoemen.
Mag LR ook?quote:Op donderdag 18 september 2014 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat dacht ik.
Geef die muggen een note.
Nee naar grunnquote:Op donderdag 18 september 2014 02:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LR mag inderdaad muggen een note geven.
gewoon met deo spuitenquote:Op donderdag 18 september 2014 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Swingt de pan uit![]()
Help. Ik zit onder de muggenbulten en die duivelse beesten blijven zoemen.
Als ik op m'n donder krijg wijs ik naar jouquote:Op donderdag 18 september 2014 02:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zie ik nog steeds de oude jingle in de OP? Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken Mortaxx.
Doe maar.quote:Op donderdag 18 september 2014 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik op m'n donder krijg wijs ik naar jou
Uh? Welke DM?quote:Op donderdag 18 september 2014 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
ToTwaarom niet meer gereageerd op mijn DM?
quote:Op donderdag 18 september 2014 03:18 schreef Geo4kant het volgende:
GODNONDEJU hoere tering tyfus ratten![]()
even pissen meteen 300k gejat, kut kut kut .. had eindelijk 3 miljoen
Owwww shit ja, ik zag het, maar voor ik wilde reageren moest ik nog ff weg en toen is het er bij in geschoten.quote:Op donderdag 18 september 2014 03:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van muziekjesjij spamde mij er een paar en ik toen jou
Welk spel?quote:Op donderdag 18 september 2014 03:18 schreef Geo4kant het volgende:
GODNONDEJU hoere tering tyfus ratten![]()
even pissen meteen 300k gejat, kut kut kut .. had eindelijk 3 miljoen
Klojo120quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 03:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww shit ja, ik zag het, maar voor ik wilde reageren moest ik nog ff weg en toen is het er bij in geschoten.
Die laatste was geloof ik wel een oudje he?Yazoo geloof ik?
twitter:tbhjustturtle twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 22:26:48school starts with s and so does slavery coincidence i think not reageer retweet
HE DOE EENS EVEN NORMAAL JOHquote:Op donderdag 18 september 2014 03:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop dat je je kleine teen stoot
Wat voor mood/genre voor jou?quote:Op donderdag 18 september 2014 03:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, we gaan vrolijk verder!
What about this one?
Easy, mellow, beetje mystiek.quote:Op donderdag 18 september 2014 03:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor mood/genre voor jou?
ja ik ook als ik 's avonds laat thuiskom.quote:Op donderdag 18 september 2014 03:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen kamper maar meestal als ik thuis ben trek ik trek ik meteen mijn schoenen uit
Livquote:Op donderdag 18 september 2014 03:23 schreef ToT het volgende:
En iets wat 23 minuten geleden actueel was:
LOLquote:Op donderdag 18 september 2014 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
Meh dit is mij te within temptation, vrouwen stemmen bij rock nee..
Same want met je schoenen op de bank liggen is toch een beetje apart.quote:Op donderdag 18 september 2014 03:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen kamper maar meestal als ik thuis ben trek ik trek ik meteen mijn schoenen uit
En sowieso op sokken en helemaal blote voeten lopenquote:Op donderdag 18 september 2014 03:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Same want met je schoenen op de bank liggen is toch een beetje apart.
Sow, ietsjes pittiger, zo tegen de vroege morgen!quote:
vind dit nog redelijk mildquote:Op donderdag 18 september 2014 03:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, ietsjes pittiger, zo tegen de vroege morgen!
Dat 3 A.M. kan ik niet echt rock of metal noemen.quote:Op donderdag 18 september 2014 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, geen metal en geen rock met vrouwenguano apes is soms nog prima maar dit vind ik allemaal niks
I knowquote:Op donderdag 18 september 2014 03:28 schreef wietparkiet het volgende:
godver het is al half 4 joh![]()
rip
geo je zou om 2 uur slapen
Damn!quote:Op donderdag 18 september 2014 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I knowhopelijk morgen wel rond 12 uur op staan ipv 15/16.00
lag er gister voor 12 uur in en werd iets over 12 wakkerquote:Op donderdag 18 september 2014 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I knowhopelijk morgen wel rond 12 uur op staan ipv 15/16.00
Eergister half 7 gaan slapen.. sochtends, 16.00 uit bed.. om 18.00 'even op bed gaan liggen' .. werd om 22.00 wakkerquote:Op donderdag 18 september 2014 03:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lag er gister voor 12 uur in en werd iets over 12 wakker
mijn slaapgedrag![]()
quote:
Doe ff sleepspell tegen mijquote:Op donderdag 18 september 2014 03:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij ook al?
ik en LR ook al
Jaquote:Op donderdag 18 september 2014 03:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no!Vanwege mijn muzieksmaak?
quote:Op donderdag 18 september 2014 03:37 schreef ToT het volgende:
Een ex van me heeft me 1x omgeluld om mee te doen; zij deed het wel.Ehhhhh niet echt mijn ding!
Ja ze hadden een keer een open dag voor kinderen en kwamen nog figuranten tekort.quote:
quote:
Op wat baseer je dit, mijn muziek?quote:Op donderdag 18 september 2014 03:40 schreef ToT het volgende:
[..]Zekers!
Ze heeft nog wel een paar andere toffe, maar die halen het echt niet bij deze.
Ik gok trouwens dat je een 30-plusser bent? >35 ook misschien?
Whehehe ja je komt met nogal wat oudere nummers aangezet!quote:Op donderdag 18 september 2014 03:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op wat baseer je dit, mijn muziek?![]()
Ik ben 25. Laatst schatten ze mij op 20 vanwege mijn postgedrag
Gewoon goede smaakquote:Op donderdag 18 september 2014 03:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja je komt met nogal wat oudere nummers aangezet!
Ah right, cool!quote:Op donderdag 18 september 2014 03:44 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso houd ik wel van oud, 60/70/80 .. kan zijn dat het gewoon iets van mezelf was maar we hebben vroeger ook een jukebox gehad en ik ga/ging regelmatig naar een kroeg waar ze dat draaien
Je bent wel fan van vrouwen stemmen he?quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent wel fan van vrouwen stemmen he?![]()
Ik ook.. maar dan in hardstyle/hardcore nummers. En ja mijn muziek smaak is enorm breed
Vrouwenstemmenquote:Op donderdag 18 september 2014 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent wel fan van vrouwen stemmen he?![]()
Ik ook.. maar dan in hardstyle/hardcore nummers. En ja mijn muziek smaak is enorm breed
Ben wel eens langs geweest een aantal keer, tijdens mono of lola haar showsquote:Op donderdag 18 september 2014 03:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right, cool!
Ja hier op Radio49 draai ik in principe vooral muziek als die ik hier post, maar ook veel '80s!
Oh ik heb ook nog genoeg rock en metal, maar zo 's nachts is dat niet echt mijn eerste keuze!quote:Op donderdag 18 september 2014 03:46 schreef Geo4kant het volgende:
Nee dat is niet mijn ding.. dit is meer mijn ding:
Okee dan!quote:Op donderdag 18 september 2014 03:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben wel eens langs geweest een aantal keer, tijdens mono of lola haar shows
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2e is 'iets' harder, maar niet hard
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2014 03:49:18 ]
Was ik dat maarquote:Op donderdag 18 september 2014 03:49 schreef ToT het volgende:
Meh ff genoeg muziek voor nu voor mij.Beetje te moe.
Wat is dat allemaal voor middeleeuwse keltische zooiquote:
Ah van die ken ik maar heel weinig!quote:
Heb de cd voor mijn verjaardag gekregenquote:Op donderdag 18 september 2014 03:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah van die ken ik maar heel weinig!
Dit zooi noemenquote:Op donderdag 18 september 2014 03:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dat allemaal voor middeleeuwse keltische zooi
Absoluut!quote:Op donderdag 18 september 2014 03:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb de cd voor mijn verjaardag gekregen
[..]
Dit zooi noemen![]()
geo pls
dit is echt tof imo
Ah ja, die naam kwam me idd al bekend voor!quote:Op donderdag 18 september 2014 03:55 schreef Geo4kant het volgende:
Meeste kennen alleen because i got high en crazy rap/colt45
quote:Op donderdag 18 september 2014 03:58 schreef Geo4kant het volgende:
Prodigy is overigens mijn favo band, maar dat wil nu niet luisteren want dan kan ik niet slapen
Heb ze dit jaar eindelijk live gezienquote:
inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2014 03:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Dit genre is muziek wat me gewoon echt kan raken.
Meh, ik vind Other side en Give it away enzo mooier.quote:Op donderdag 18 september 2014 04:00 schreef Geo4kant het volgende:
Geen echte pepper fan maar dit is ook nice
Op dit moment vast niet!quote:Op donderdag 18 september 2014 04:01 schreef wietparkiet het volgende:
ToT kun je metalcore waarderen?
nja Imminence is een goeie band, maar niet echt metalcore achtig. maar wel echt supergoeie bandquote:Op donderdag 18 september 2014 04:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dit moment vast niet!
Maar ik weet ff niet wat ik me er bij moet voorstellen. Noem eens wat namen?
Zegt me ff niks.quote:Op donderdag 18 september 2014 04:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja Imminence is een goeie band, maar niet echt metalcore achtig. maar wel echt supergoeie band
Leaves eyes en tristania zullen je dan wel wat zeggenquote:Op donderdag 18 september 2014 04:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Zegt me ff niks.
Qua metal kan ik death, black, speed, thrash, gothic enz wel waarderen, met name goth.
quote:Op donderdag 18 september 2014 04:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Leaves eyes en tristania zullen je dan wel wat zeggen
Ow ook zo erg, met een heel gaaf nummer van Apocalyptica; daar is een live optreden in een tv-show van geweest en online gezet, maar net het laatste stuk, wat echt het hart en de ziel van het nummer is, hebben ze er uit geknipt!quote:Op donderdag 18 september 2014 04:08 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf teringlijer heeft hem niet helemaal geupload
Dan klik je maar wegquote:Op donderdag 18 september 2014 04:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ook zo erg, met een heel gaaf nummer van Apocalyptica; daar is een live optreden in een tv-show van geweest en online gezet, maar net het laatste stuk, wat echt het hart en de ziel van het nummer is, hebben ze er uit geknipt!Het is heel intens en misschien was het TE intens voor de gemiddelde spelshow-kijker!
Theatre of Tragedy? nooit gewetenquote:Op donderdag 18 september 2014 04:07 schreef ToT het volgende:
[..]Zeer zeker! Die eerste is van onze Liv Kristine (net als de band waar mijn username en UI op zijn gebaseerd), en die 2e heb ik live gezien!
Rubicon heb ik nog niet naar geluisterd.quote:Op donderdag 18 september 2014 04:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Theatre of Tragedy? nooit geweten![]()
maar vind leaves eyes heel tof
kan er ook uren naar luisteren![]()
en van tristania heb ik een album
Rubicon met de nieuwe zangeres
Gelukkig kan ik heel veel waarderenquote:Op donderdag 18 september 2014 04:17 schreef Geo4kant het volgende:
Uhh ik bedoel, ik zal je accepteren hoe lelijk en hoe slecht je muzieksmaak ook is
Heb nooit echt naar ToT geluisterd verder hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 04:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Rubicon heb ik nog niet naar geluisterd.
Wat ToT betreft: na Aégis zijn ze een heel andere weg in geslagen (elk bandlid op de lead singers na is opgestapt omdat ze er niet mee eens waren, heb ik gehoord), en die nieuwe sound beviel me gewoon niet.
Aégis is wat mij betreft echt hun mooiste album; door dat album ben ik ook in andere bands in dit genre geïnteresseerd geraakt. Ken je bijvoorbeeld Therion? Of The sins of thy beloved?quote:Op donderdag 18 september 2014 04:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb nooit echt naar ToT geluisterd verder hoor![]()
kende het van naam en wel eens een nummer gehoord.
inb4 "9gagquote:Op donderdag 18 september 2014 04:24 schreef Geo4kant het volgende:
Dit wordt weer 6 uur hoordadelijk open ik weer 9gag op mobiel..
Nope. zal het wel even checken zo, maar denk dat ik zo ga slapen.quote:Op donderdag 18 september 2014 04:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Aégis is wat mij betreft echt hun mooiste album; door dat album ben ik ook in andere bands in dit genre geïnteresseerd geraakt. Ken je bijvoorbeeld Therion? Of The sins of thy beloved?
Ik vind dat heerlijk vermaak, sowieso lach ik snel en graag en memes zijn grappig en en en.. philioraptor etcquote:
Whehehehe trusten!quote:Op donderdag 18 september 2014 04:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nope. zal het wel even checken zo, maar denk dat ik zo ga slapen.
begin moe te worden rip
Leuk toch!quote:Op donderdag 18 september 2014 04:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk vermaak, sowieso lach ik snel en graag en memes zijn grappig en en en.. philioraptor etc
Ja, ik heb echt een hekel aan die layout van 4chanquote:Op donderdag 18 september 2014 04:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk toch!![]()
Ja mensen lopen snel te zeiken dat het allemaal gejat is van 4chan en dat ze achter de feiten aan lopen. bladiebladiebla, maar in tegenstelling tot 4chan enzo is het tenminste overzichtelijk en simpel!
Precies, en laat er dan 1 of 2 dagen verschil in zitten; dat maakt het echt niet minder lollig, en 99% van de mensen op het internet heeft het sowieso nog niet gezien, dus de kans dat mensen gaan zeiken dat het oud is, is vrij klein.quote:Op donderdag 18 september 2014 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt een hekel aan die layout van 4chan![]()
Skoften vind ik ook fijn, beter dan dumpert, zij jatten ook alles.. maarja boeie laat zij het maar lekker bij elkaar rapen voor mij
Flauw!quote:Op donderdag 18 september 2014 04:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]![]()
al weet ik niet of hotlinken nu werkt
quote:Op donderdag 18 september 2014 04:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet jij welk lied hier 'uitgebeeld' wordt?
quote:Op donderdag 18 september 2014 04:43 schreef ToT het volgende:
[..]Serieus geen idee welke richting ik moet denken, dus nee!
Even googlen, die ken ik nietquote:Op donderdag 18 september 2014 04:46 schreef ToT het volgende:
Ondertussen ff aflevering 10 van The Strain gekeken.
Meh, wel intense momenten, maar ook duidelijke punten van luiheid van de producers.
Erg goeie serie!quote:Op donderdag 18 september 2014 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Even googlen, die ken ik niet
Episode 1 download staat aan, walking dead niet gezienquote:Op donderdag 18 september 2014 04:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Erg goeie serie!Soort The Walking Dead, maar dan met vampiristische monsters.
Walking dead is sowieso ook erg, erg tof!quote:Op donderdag 18 september 2014 04:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Episode 1 download staat aan, walking dead niet gezien
100% arbeidsongeschikt.quote:Op donderdag 18 september 2014 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Heb jij morgen vrij? Vakantie? Stay at home dad? Selfmade millionaire?
Doe mij het origineel maar!quote:
Walking dead seizoen 1 meteen aangezet.quote:Op donderdag 18 september 2014 04:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Walking dead is sowieso ook erg, erg tof!Echt een aanrader!
Ken je Game of thrones? Ik gok dat dat niet je stijl is he?Fantasy, draken, mystiek, maar allemaal niet echt overdreven.
ENORM expliciete scenes qua bloederigheid en seks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |