Guess not. Waar zet ik dat aan?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
had je niet gespreksync aan staan?
Forecast+ ziet er wel nice uit, is ook in bundel te koop met Agenda+ en Paste+quote:Op donderdag 18 september 2014 17:50 schreef RoaRRR het volgende:
Zijn er al must-have iOS8 apps?
Weer in widgetvorm zou ik erg fijn vinden maar tot nu toe nog niet veel voor te krijgen.
Synchronisatie vindt alleen plaats als er iets veranderd is (push). De invloed is 0,0.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:02 schreef very het volgende:
[..]
Wat ik me alleen wel afvraag: hoeveel impact heeft dat continu synchroniseren met icloud op je batterij?
Twitter is net geüpdatet.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:46 schreef Norrage het volgende:
Goede update, niks trager, maar veel van mijn apps doen het niet meer oa twitter en appie :/
Dank voor deze nuttige bijdrage.quote:
En hij is traag heb ik gelezen in App Storequote:Op donderdag 18 september 2014 20:09 schreef Borizzz het volgende:
Zo, ook op iOS8. Is dat swiftkey wat? Zit daar ook de Nederlandse taal op?
edit laat maar: de specs staan gewoon in de App Store.
Doet het nog steeds niet.quote:
4.7GB heb je nodig voor de download EN het uitpakken van de files voordat hij gaat updaten. De hoeveelheid storage veranderd niet de hoeveelheid systeemfiles. Hang je 'm aan itunes hoef je niets leeg te maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Met slechts 16gb capaciteit nogal een kansloze operatie. Gelukkig kan het dus met iTunes, maar anders is 4,7 gb bizar veel voor een telefoontje met slechts 16gb. Helaas was de 5C niet met meer gb te krijgen. Je kan het wel gezeik noemen
, maar erg tof is het niet.
Ja dat heb ik nu ook begrepenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
4.7GB heb je nodig voor de download EN het uitpakken van de files voordat hij gaat updaten. De hoeveelheid storage veranderd niet de hoeveelheid systeemfiles. Hang je 'm aan itunes hoef je niets leeg te maken.
instellingen, chatinstellingen daarna reservekopiequote:Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Guess not. Waar zet ik dat aan?
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Synchronisatie vindt alleen plaats als er iets veranderd is (push). De invloed is 0,0.
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Om 00:01 kan je hem bij vodafone bestellen telefonisch trouwens.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef bambino het volgende:
Ben benieuwd of er mensen dom genoeg zijn om vannacht bij een winkel te gaan staan
¤ 52 p/mnd i.c.m. 2-jarig Vodafone Red Essential (Whatever that may be).quote:Op donderdag 18 september 2014 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Om 00:01 kan je hem bij vodafone bestellen telefonisch trouwens.
Je kan hem op T-Mobile website ook om 00:01 bestellen (daar wacht ik op dit moment op).quote:Op donderdag 18 september 2014 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Om 00:01 kan je hem bij vodafone bestellen telefonisch trouwens.
Red Essentials is dit:quote:Op donderdag 18 september 2014 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
¤ 52 p/mnd i.c.m. 2-jarig Vodafone Red Essential (Whatever that may be).
Onbeperkt SMS!quote:Op donderdag 18 september 2014 23:50 schreef bambino het volgende:
Red Essentials is dit:
300 min + Onbeperkt SMS + 1000 MB (75 Mb/s)
Geen ideequote:Op donderdag 18 september 2014 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Onbeperkt SMS!![]()
Neuh, laat maar
En kunnen ze die 75Mb/s inmiddels wel waarmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |