T-Mobile vertelde me dat webshops en dergelijke de iPhone nooit bij de 1e lichting krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik hoop er met de typhone actie door te komen. Ik slaap toch zelden voor 2u
Dat zou best waar kunnen zijn hoor. Ik reken er ook niet op, maar probeer m'n kansen zoveel mogelijke spreiden. En anders wacht ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:36 schreef bambino het volgende:
[..]
T-Mobile vertelde me dat webshops en dergelijke de iPhone nooit bij de 1e lichting krijgen.
De grote providers en grote retail stores krijgen eerst.
Hoeveel hier van waar is, geen idee.
Maar die vent van T-Mobile zei dat het wel 2 maanden kan duren voor webshopjes daadwerkelijk kunnen leveren.
Ach, ben geen celebrity dus ik heb niks te vrezen.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker alles wat je typt verzamelen
Is toch pas volgende week?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:02 schreef very het volgende:
Welke FOK!kers staan er 's ochtends bij de Apple Store in Den Haag te wachten? Ik overweeg foto's te gaan maken die ochtend
Dat kan natuurlijk nooit als er bijvoorbeeld systeembestanden van netwerkprotocollen of wifi drivers ofzo gewisseld worden. Kan wel bij incrementele updates (zoals 8.1 ofzo) maar niet bij major updates.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:22 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Nee niet echt. Apple kon ook kiezen op de manier van Windows' OS waarbij je geen extra geheugen vrij hoeft te maken omdat de update files direct verwisseld worden met bestaande files.
Helemaal nietquote:Op donderdag 18 september 2014 08:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker alles wat je typt verzamelen
Bron?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:07 schreef o.us2.0 het volgende:
Jezus, een rij van enkele kilometers (er wordt gezegd 5km) voor de Apple Store van Omotesando, Tokyo
Een rij van hier tot Tokyo?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:07 schreef o.us2.0 het volgende:
Jezus, een rij van enkele kilometers (er wordt gezegd 5km) voor de Apple Store van Omotesando, Tokyo
Kan ik niet zo vinden, reed net de rij langs per taxi over een route wat zeker weten tussen de 4,5 en 5 km zit. Ik was fucking verbaasd toen ik die rij zag. Is überhaupt de eerste Apple Store rij voor 'n iPhone launch die ik ooit in mijn leven heb gezien, dus was dubbel verbaasd en gefascineerd.quote:
Als je ( ff , fi of tt ) verzend met whatsapp loop hij vast.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:51 schreef Shogo het volgende:
[..]
Doet het hier prima. Misschien even herstarten?
Bizar!quote:Op donderdag 18 september 2014 14:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan ik niet zo vinden, reed net de rij langs per taxi over een route wat zeker weten tussen de 4,5 en 5 km zit. Ik was fucking verbaasd toen ik die rij zag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Vraag ik me ook af jaquote:Op donderdag 18 september 2014 14:34 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit enkel om op te slaan? Want waar kan ik dat bijvoorbeeld foto's op iCloud drive bekijken of bestanden in mijn Drive inzien? Kan de app nergens vinden.
https://www.icloud.com/#iclouddrivequote:Op donderdag 18 september 2014 14:34 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit enkel om op te slaan? Want waar kan ik dat bijvoorbeeld foto's op iCloud drive bekijken of bestanden in mijn Drive inzien? Kan de app nergens vinden.
En via je iPhone? (in Yosemite werkt het toppie)quote:Op donderdag 18 september 2014 14:42 schreef DenS het volgende:
[..]
https://www.icloud.com/#iclouddrive
En met Yosemite heb je in Finder een iCloud Drive map
Ja maar op de iPhone?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:42 schreef DenS het volgende:
[..]
https://www.icloud.com/#iclouddrive
En met Yosemite heb je in Finder een iCloud Drive map
Aha, dan is het voordeel tegenover Google Drive niet veel groter, meeste apps ondersteunen ook directe uploads naar Google Drive.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:44 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Edit: Oke wat info gevonden, je moet het via een app doen die met iCloud Drive werkt. Geprobeerd met iBooks en daar werkt het niet mee... Het lijkt erop dat je er dus vrij weinig mee kan op je iPhone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |