https://twitter.com/CHSommers/status/512223300828012545quote:Op donderdag 18 september 2014 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
AEI is wel een neoconservatieve denktank, maar geen idee of ze dat zelf ook is. Eerlijk gezegd lijkt me dat wel als ze namens hen spreekt.
Het stelt niet heel erg veel voor en er is niet echt sprake van een complot.quote:
Interessant.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
https://twitter.com/CHSommers/status/512223300828012545
Ik vind het wel tof dat hij zijn excuses heeft aangeboden en uitlegt dat er inderdaad geen sprake is van een complot, maar we zullen zien wat Nero er nog over te zeggen heeft.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het stelt niet heel erg veel voor en er is niet echt sprake van een complot.
Die blogger van ArsTechnica reageert op de beschuldigingen en legt uit wat voor een groep het is, etc.
Wel netjes inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat hij zijn excuses heeft aangeboden en uitlegt dat er inderdaad geen sprake is van een complot, maar we zullen zien wat Nero er nog over te zeggen heeft.
Heb je ook nog wat zinnigs te melden?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:58 schreef Fir3fly het volgende:
Dit moet wel de meest zielige internethype zijn die ik ooit gezien heb.
Het is zielig wat die feministen doen ja..quote:Op donderdag 18 september 2014 19:58 schreef Fir3fly het volgende:
Dit moet wel de meest zielige internethype zijn die ik ooit gezien heb.
Er zou geen probleem zijn als ze die bedreigingen niet zouden krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is zielig wat die feministen doen ja..
Ja. Rot op met je halvegare kruistocht en ga games spelen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat zinnigs te melden?
Hoeveel betalen ze je?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja. Rot op met je halvegare kruistocht en ga games spelen.
Die bedreigingen krijgt elk bekend persoon, Alleen omdat het vrouwelijke gamers zijn is het nu ineens een big dealquote:Op donderdag 18 september 2014 20:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zou geen probleem zijn als ze die bedreigingen niet zouden krijgen.
Ironisch genoeg bewijzen die vele bedreigingen juist het punt dat ze willen maken.
Dom kindjequote:Op donderdag 18 september 2014 20:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoe en Anita zijn inderdaad lastiggevallen en bedreigd, maar kun je die gebeurtenissen gebruiken om belangenverstrengeling en censuur te verdedigen?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zou geen probleem zijn als ze die bedreigingen niet zouden krijgen.
Ironisch genoeg bewijzen die vele bedreigingen juist het punt dat ze willen maken.
Hmm, die belangenverstrengeling is dus vooral gissen en het censuur vind ik persoonlijk niet te verdedigen. Al kun je dat niet nuanceren.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zoe en Anita zijn inderdaad lastiggevallen en bedreigd, maar kun je die gebeurtenissen gebruiken om belangenverstrengeling en censuur te verdedigen?
Onze games? Volgens mij zijn games gewoon van iedereen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Die bedreigingen krijgt elk bekend persoon, Alleen omdat het vrouwelijke gamers zijn is het nu ineens een big dealen moeten ze maar niet dom doen en hun klauwen van onze games afblijven. Wat houdt haar tegen om zelf games te gaan maken met een vrouwelijke held?
Twee organisatoren van het IGF en/of Indiecade hadden seksuele relaties met één van de winnaars, en 7 organisatoren hadden financieel geïnvesteerd in één van de games van een winnaar. Daar kan best het een en ander gezegd over worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, die belangenverstrengeling is dus vooral gissen en het censuur vind ik persoonlijk niet te verdedigen. Al kun je dat niet nuanceren.
Het hele probleem is dat mensen het niet los van elkaar kunnen zien.Vandaar ook die malle dreigers en dergelijke.
Als je niets zinnigs te melden hebt hoepel je op. Het ging telkens in andere topics hierover dus dan maar 1 centrale.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja onze games ja, de mensen die al 25 jaar The legend of zelda spelen. Het is altijd al een mannelijke Link geweest en dat moet ook gewoon zo blijven. Het hoort niet zo te zijn dat zo'n over het paard getild kut feministje eventjes al dat soort tradities gaat lopen bashen omdat het niet zo is zoals zij het wilt zien.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onze games? Volgens mij zijn games gewoon van iedereen.
Ze zegt ook helemaal niet dat games met minder vrouwvriendelijke tropes ook gelijk slechte games zijn. Dat beweert ze echt helemaal niet. Ze heeft het puur over de tropes die erin voorkomen.
Vaak zijn die tropes ook echt heel cliché. Als games de status van bijvoorbeeld literatuur zou willen bereiken, dan zou het mooi zijn om van veel van die tropes afstand te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |