SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi
Ik was een keer bij een Sri-Lankees en die had mango in vacuüm verpakte zakken. Zo gemaakt uit de fabriek, wordt waarschijnlijk daar zo verkocht in de winkels. Dat was wel apart.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:47 schreef AMAR420 het volgende:
Nee, dat eet ik hooguit eens in de 2 weken.
Cumshots en Lesbisch?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gisteren en vandaag twee goede films bekeken.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus kunnen jullie hier nooit gezellig posten, ipv al dat gebash heel de tijd.
Kleuters.
Niet zo lang, maar ben wel nice.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
Linzencurry tho
Anmar hoelang ben jij?
Leuk.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik was een keer bij een Sri-Lankees en die had mango in vacuüm verpakte zakken. Zo gemaakt uit de fabriek, wordt waarschijnlijk daar zo verkocht in de winkels. Dat was wel apart.
wat voor? plaats eens link naar goeie turkse of niet-westerse films met ottquote:Op woensdag 17 september 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gisteren en vandaag twee goede films bekeken.
Ik ben lesbisch. Heb je nog n lekker zusje?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:56 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Niet zo lang, maar ben wel nice.
Hij is zelf niet vies van getroll. Moet ie er ook tegen kunnen ja tochquote:Op woensdag 17 september 2014 22:04 schreef mrstylo het volgende:
Amar pesten
echt een allochtone groepje hier.
hoezo moet ik lang zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben lesbisch. Heb je nog n lekker zusje?
Kort? Medelijden met je toekomstige partnerquote:Op woensdag 17 september 2014 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, die zie ik niet als films, maar als kort vermaak.
Steun mij in deze moeilijke tijden dan.quote:
Wat?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kort? Medelijden met je toekomstige partner
quote:
Beetje de fokkers hier opfokken, ts ts tsquote:Op woensdag 17 september 2014 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, die zie ik niet als films, maar als kort vermaak.
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Steun mij in deze moeilijke tijden dan.
[..]
Wat?Ik ga hier niet eens op in.
Luister naar Klinker, bitchhoofdenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Steun mij in deze moeilijke tijden dan.
Kan wel. Ben vrij.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Trakteer je me morgen op een ijsje van IJscuypje?
hallo?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan wel. Ben vrij.
Albert Cuyp? Amselveenseweg?
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Luister naar Klinker, bitchhoofden![]()
Haha, ik liep maandag langs die van de Albert Cuyp.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan wel. Ben vrij.
Albert Cuyp? Amselveenseweg?
Weet ik veel abe! Genoeg halwa. In alle maten en soorten.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Welke halwa eten ze in Marokko?
Ik vind gevulde briwat met nootjesvulling wel lekker en een keer had een goeie vriendin shabakia meegenomen, lekker zoet en heerlijk die sesamzaadjes erop, hmm.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Weet ik veel abe! Genoeg halwa. In alle maten en soorten.
Die briwat zijn heerlijk ja. Lekker veel honing ;dquote:Op woensdag 17 september 2014 22:27 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ik vind gevulde briwat met nootjesvulling wel lekker en een keer had een goeie vriendin shabakia meegenomen, lekker zoet en heerlijk die sesamzaadjes erop, hmm.
Ik had eerder het gevoel dat er veel honing in die shabakia zat.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Die briwat zijn heerlijk ja. Lekker veel honing ;d
Wat is bij jullie bekend dan? Dan google ik dat even
Te zoet.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:45 schreef Peunage het volgende:
In Irak heet het Zlabyeh.
[ afbeelding ]
met je hoofd.
Ik haat ditquote:Op woensdag 17 september 2014 22:45 schreef Peunage het volgende:
In Irak heet het Zlabyeh.
[ afbeelding ]
met je hoofd.
wat praat jij. die dingen worden eerst gefrituurd en gaan daarna in een suikerstroop.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef Peunage het volgende:
Ligt geheel aan wat en hoeveel je er op doet.
die van ons is lekkerder en heeft een smaak van rozenwater heel vaak, die midden oosterse is plain en boringquote:
Deze manquote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat praat jij. die dingen worden eerst gefrituurd en gaan daarna in een suikerstroop.
het hoort zo zoet te zijn
Dat haat ik er juist aan, dat rozenwaterquote:Op woensdag 17 september 2014 22:48 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
die van ons is lekkerder en heeft een smaak van rozenwater heel vaak, die midden oosterse is plain en boring
Dus???quote:Op woensdag 17 september 2014 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik liep maandag langs die van de Albert Cuyp.
Ik kan eigenlijk morgen niet, tot 16:50 les.
Bij die Afghaanse toko'squote:Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar in Amsterdam kun je zlabye halen dan?
Mijn ouders maken het in Ramadan altijd. Maar we hebben het nooit gekocht.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar in Amsterdam kun je zlabye halen dan?
Dit is niet te eten, dus behoort oorspronkelijk tot de Koeliegerechten inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef AMAR420 het volgende:
"Origins of Jalebi can be traced back to ancient India, where it was called Kundalika or Jal-vallika (being full of syrup, which is watery; hence the name). In later dialects of Sanskrit, Jal-vallika became Jalebi which likely arrived in the middle east during the period of Muslim rule, through cultural diffusion and trade from the Indian subcontinent, and its local name Jalebi became Zalebi as Z is more common in middle-eastern languages."
Jaja, jullie kopieren ons weer. Well done
Jouw niveau sucks. Wat eten jullie dan a koerd. Dolmaquote:Op woensdag 17 september 2014 22:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is niet te eten, dus behoort oorspronkelijk tot de Koeliegerechten inderdaad.
Is dat lekker?quote:
Cool cool, volgende keer moet je sharen hoor. Ik heb ook nooit gekocht, wij krijgen meestal.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mijn ouders maken het in Ramadan altijd. Maar we hebben het nooit gekocht.
Haten op dolma.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:56 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Jouw niveau sucks. Wat eten jullie dan a koerd. Dolma
Jaquote:Op woensdag 17 september 2014 22:56 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Jouw niveau sucks. Wat eten jullie dan a koerd. Dolma
eh. ik eet lekker gekruide rijst, met tandoori of mals lamsvlees of lekkere curries 100 x liever dan die muffe dolma'squote:Op woensdag 17 september 2014 22:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja
Doen ze bij jullie rijst en gehakt in mango's en dan koken.. nee toch
die egyptenaren eten het ook zo, er zat gewoon geen smaak aan..ik ging bijna over m'n nek toen ik vroeger in een shoarmazaak werkte en dit voorgeschoteld kreegquote:Op woensdag 17 september 2014 22:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit kan mijn moeder ook goed maken. Maqloeba noemen we dat.
WTFquote:Op woensdag 17 september 2014 22:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
5-sterrenresort India
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
Maqloooooooooooooooooooobaquote:Op woensdag 17 september 2014 22:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit kan mijn moeder ook goed maken. Maqloeba noemen we dat.
niet die loser altijd geloven in het algemeen ziet het land er gewoon normaal uit, alleen wel meer mensen dan je gewend ben, en ga in december dan is het nog lekker koelquote:Op woensdag 17 september 2014 23:00 schreef Santello het volgende:
[..]
WTF
India ga ik skippen hoor. Teringzooi
Ik heb die foto's niet geshopt hequote:Op woensdag 17 september 2014 23:02 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
niet die loser altijd geloven in het algemeen ziet het land er gewoon normaal uit, alleen wel meer mensen dan je gewend ben, en ga in december dan is het nog lekker koel
die gast is loser en loopt gewoon zielig te doen, I mean seriously, een koerd
En dat is dan nog hun heilige plek. Moet je nagaan hoe de ghetto's er uit zienquote:Op woensdag 17 september 2014 23:00 schreef Santello het volgende:
[..]
WTF
India ga ik skippen hoor. Teringzooi
Rustig rustig. Je stresst te veel.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
man, zelfde foto als die van de maqlooba, echt donder eens op ben je helemaal zat nu
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
Check eens een kort vermaakje om zo tot rust te komen
Nee, bah. Vies. Helemaaaaaal niet in de mood.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rustig rustig. Je stresst te veel.
Check eens een kort vermaakje om zo tot rust te komen
stop gewoon, dat is een vervuilde plek.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dat is dan nog hun heilige plek. Moet je nagaan hoe de ghetto's er uit zien
Neen. Is veel verfijnder en gekruiden. Maqlooba whatever iew.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
man, zelfde foto als die van de maqlooba, echt donder eens op ben je helemaal zat nu
Wat is dat? Met die zogenaamd lesbische mensen? Is het leuk?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alhoewel goed idee, ik ga Faking It kijken.
Waarom is het vervuild eigenlijk, horen ze dat niet schoon te houden aangezien het heilig is?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:07 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
stop gewoon, dat is een vervuilde plek.
alsof alles in mekka zo hygienisch is. echt waardeloze figuur ben jij
Ja, inderdaad. Ik heb paar stukjes gezien op MTV. Makkelijk vermaak denk ik. Blijft MTV he.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dat? Met die zogenaamd lesbische mensen? Is het leuk?
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
5-sterrenresort India
Awkward en RJ burger waren wel tofquote:Op woensdag 17 september 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik heb paar stukjes gezien op MTV. Makkelijk vermaak denk ik. Blijft MTV he.
weetje wat koerdje, ik negeer jou gewoon, hoe vind je die.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom is het vervuild eigenlijk, horen ze dat niet schoon te houden aangezien het heilig is?
En waarom drinken ze van water waar lijken in liggen? Lijkt me niet dat ze allemaal pocket waterfilters op zak hebben, toch?
Ik vinde helemal mooiquote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
weetje wat koerdje, ik negeer jou gewoon, hoe vind je die.
elke keer in herhaling vallen als een kleuter doe je maar bij je juf.
Ja, vond ik ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Awkward en RJ burger waren wel tof
rare sektes? net zoals shias die in modder baden of zich snijden, google maar..quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vinde helemal mooi
[ afbeelding ]
Maar ik stelde je toch normale vragen. Ik vind het apart dat ze zo omgaan met hun heilige plekken. Kan iets cultureels zijn natuurlijk, maar blijft opmerkelijk. Wat is jouw mening over hetgeen zich daar afspeelt?
Dat is ook frappant. Lijkt me alleen wel iets hygiënischer. Overigens zijn heel veel mensen afhankelijk van de Ganges of niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:17 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
rare sektes? net zoals shias die in modder baden of zich snijden, google maar..
Trophy Wife is ook wel geinigquote:Op woensdag 17 september 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook.En dat ene met groep vrienden die net afgestudeerd waren en gingen werken en baby's enzo! Jammer maar één seizoen.
Die ken ik nietquote:Op woensdag 17 september 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook.En dat ene met groep vrienden die net afgestudeerd waren en gingen werken en baby's enzo! Jammer maar één seizoen.
Volgens de geschriften hoor je qua innerlijk en uiterlijk rein te zijn, dus reken maar dat het een sekte is. En nu genoeg van je gezeik, rot maar weer ff op.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is ook frappant. Lijkt me alleen wel iets hygiënischer. Overigens zijn heel veel mensen afhankelijk van de Ganges of niet?
Rare sektes snap ik niet helemaal.. is dit niet voor alle Hindoes een heilige plek? Of is dit weer een aparte geloof/sekte?
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:02 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
niet die loser altijd geloven in het algemeen ziet het land er gewoon normaal uit, alleen wel meer mensen dan je gewend ben, en ga in december dan is het nog lekker koel
die gast is loser en loopt gewoon zielig te doen, I mean seriously, een koerd
Nou nou nou, zegquote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef AMAR420 het volgende:
En nu genoeg van je gezeik, rot maar weer ff op.
Dat is dan op z'n minst een beetje ironischquote:Volgens de geschriften hoor je qua innerlijk en uiterlijk rein te zijn
Ja? Volgens mij heb ik per abuis een keer die gekeken, in de veronderstelling dat het onderdeel was van een andere serie.quote:
Ik ben de naam kwijt.quote:
MTV is vaak echt slecht, maar soms hebben ze wel leuke series.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is ook van MTV. Ik vond het matig.
Is echt een nietszeggende serie. Leuk om tussendoor te kijken, maar niet het downloaden waard.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij heb ik per abuis een keer die gekeken, in de veronderstelling dat het onderdeel was van een andere serie.Waar gaat het over?
[..]
Ik ben de naam kwijt.
Gaat over een vrouw die met een man trouwt die al 2 keer gescheiden is. Hij heeft al kinderen met zijn ex-vrouwen. Verhaal gaat over de interactie tussen nieuwe vrouw, ex-vrouwen en kids. Het is een comedy dus niet echt een sterk verhaal of zo.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij heb ik per abuis een keer die gekeken, in de veronderstelling dat het onderdeel was van een andere serie.Waar gaat het over?
Je bent beroemdquote:Op woensdag 17 september 2014 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Wow Che_ wist ik niet hoor
dat jij zo
racist bent
wowowowo
Je weet wel meer niet van mijquote:Op woensdag 17 september 2014 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Wow Che_ wist ik niet hoor
dat jij zo
racist bent
wowowowo
Ik ben racist jaquote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ow?
[..]
Klopt broer.. vooral dat je racizzz bent. ;c
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is echt een nietszeggende serie. Leuk om tussendoor te kijken, maar niet het downloaden waard.
Gaat over een jonge meisje die trouwt met een oudere man met twee ex vrouwen. Idee is raar maar uitwerking is fucking cliché
Hehe, klinkt wel lekker luchtig en makkelijk. Misschien maar eens downloaden.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gaat over een vrouw die met een man trouwt die al 2 keer gescheiden is. Hij heeft al kinderen met zijn ex-vrouwen. Verhaal gaat over de interactie tussen nieuwe vrouw, ex-vrouwen en kids. Het is een comedy dus niet echt een sterk verhaal of zo.
Dit was een genot om te kijken ja.quote:
Moest hier stiekem om gniffelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben racist ja.
Wir haben der untermenschen, koelies, nicht gewusst!!!
eh. ok. koerdquote:Op woensdag 17 september 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben racist ja.
Wir haben der untermenschen, koelies, nicht gewusst!!!
Nee ik heb niks tegen punjabi'squote:
Eigen shout out van tattas be like allesquote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ow?
[..]
Klopt broer.. vooral dat je racizzz bent. ;c
New girl was leuk maar laatste seizoen was echt saaiquote:Op woensdag 17 september 2014 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Hehe, klinkt wel lekker luchtig en makkelijk. Misschien maar eens downloaden.
NEW GIRL IS WEER BEGONNEN MAAR IK KAN NERGENS DE EPISODE VINDEN OM TE DOWNLOADEN
[..]
Dit was een genot om te kijken ja.
Kloptttt, hun accent blijft terwijl ze wel goed engels kunnen over het algemeen over there.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee ik heb niks tegen punjabi's
Ze praten alleen wel grappig, vooral in het Engels. Maar dat komt door al het pittige eten dat ze hebben. Die tong is gewoon helemaal op, helemaal dood..permanent verdoofd. Vandaar die grappige klanken. pakralaptakaplakadslkjdf
Hhh, hijs lache.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigen shout out van tattas be like alles
[..]
New girl was leuk maar laatste seizoen was echt saai
nee, want koerdisch klinkt elegantquote:Op woensdag 17 september 2014 23:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee ik heb niks tegen punjabi's
Ze praten alleen wel grappig, vooral in het Engels. Maar dat komt door al het pittige eten dat ze hebben. Die tong is gewoon helemaal op, helemaal dood..permanent verdoofd. Vandaar die grappige klanken. pakralaptakaplakadslkjdf
wrm voel je meteen aangevallenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee, want koerdisch klinkt elegant
xudjdjdnxzxkjkdkddjkxkdkddx
Maar wat ik niet snap he, weten de kinderen niet dat ze bekeken worden door hun ouders? Ze hebben er vooraf toch voor getekend?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:06 schreef zarGon het volgende:
Ik kijk nu naar aflevering 1 van Zon, Seks & Je Ouders In Shock. Pff, die ouder komt middenin zijn dochter confronteren.. Net wanneer het een beetje leuk wordt en eventueel uit de hand kan dreigen te lopen... Laaaaame.
Geen idee.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap he, weten de kinderen niet dat ze bekeken worden door hun ouders? Ze hebben er vooraf toch voor getekend?
Er gaan genoeg Marokkanen en Turken die kant op. Ze moeten juist zulke mensen strikken hiervoor. Dan zou het pas geweldig zijnquote:Op donderdag 18 september 2014 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee.. Zal vast het een en ander contractueel vastgelegd zijn.
Tot nu toe blijven de ouders kalm.. Beetje teleurgesteld, verder niets. Echt Nederlandse ouders hahahaha.
.
Dat klinkt een beetje als het vijfde symfonie van Tsjaikovski. Prachtigquote:Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee, want koerdisch klinkt elegant
xudjdjdnxzxkjkdkddjkxkdkddx
waarom noem je mij apart, ben ik geen mens?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga slapen. Trusten mensen (en KB)
Is toch allemaal nep en gespeeld.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap he, weten de kinderen niet dat ze bekeken worden door hun ouders? Ze hebben er vooraf toch voor getekend?
Tja. Jij wilde niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:54 schreef Che_ het volgende:
Ik moet op vakantie. Naar een plek met allemaal kleine eilandjes en watervilla's gemaakt van hout en riet. Geen deuren, geen ramen.
Malediven
stil jij. deze hele thread is dedicated to India.quote:Op donderdag 18 september 2014 06:25 schreef Stimorol- het volgende:
Anmar, jij verziekt de hele sfeer hier. Hjb gewoon met je Indian pride en ga kappen.
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:45 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
stil jij. deze hele thread is dedicated to India.
wtf is anmar btw?
Blijf daar anders maar ook overnachtenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zit blijkbaar tot half acht op school
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Blijf daar anders maar ook overnachten
SPOILER: Leuke onderzoeksopdrachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom olieworstelen dan a balhaarquote:Op donderdag 18 september 2014 15:39 schreef AMAR420 het volgende:
jullie lijken me echt van die gare nerdjes to be honest..
hee dat vind ik best een gave sport, bestaan daar sportscholen in nederland voor?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
kom olieworstelen dan a balhaar
No koelis pls.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hee dat vind ik best een gave sport, bestaan daar sportscholen in nederland voor?
Kom schaaktoernooi dan, jij onbeschofte vlerk.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:39 schreef AMAR420 het volgende:
jullie lijken me echt van die gare nerdjes to be honest..
Kom dammen!quote:Op donderdag 18 september 2014 16:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kom schaaktoernooi dan, jij onbeschofte vlerk.
tandir = tandoori brood?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:49 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. Ouders hebben cerez mee, tulum peyniri, sac ekmegi, tandir ekmegi, en nog 10001 dingen![]()
![]()
Hebben ze ook een 10-rittenkaart voor de sportschool mee?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:49 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. Ouders hebben cerez mee, tulum peyniri, sac ekmegi, tandir ekmegi, en nog 10001 dingen![]()
![]()
Yes.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:50 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
tandir = tandoori brood?
peynir = paneer? (cheese)
Je weet niet eens hoe zwaar k ben.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hebben ze ook een 10-rittenkaart voor de sportschool mee?
/flauw
Je wordt overduidelijk gehozzeld en dan ga je zulke antwoorden geven..quote:Op donderdag 18 september 2014 17:07 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wtf praat jij weer vreemd? ben je lang, ben je bruin..
hee. wat vind jij van algerijnen (dames)quote:Op donderdag 18 september 2014 17:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Je wordt overduidelijk gehozzeld en dan ga je zulke antwoorden geven..
Nee. Ik wil weten of t een standaard Indiër is.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Je wordt overduidelijk gehozzeld en dan ga je zulke antwoorden geven..
Ken er geen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:08 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hee. wat vind jij van algerijnen (dames)
ik vind ze veel knapper dan marokkanen, persoonlijk
neeeheequote:Op donderdag 18 september 2014 17:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik wil weten of t een standaard Indiër is.
Stip of geen stip toch???? meer nietquote:Op donderdag 18 september 2014 17:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik wil weten of t een standaard Indiër is.
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Stip of geen stip toch???? meer niet
Ah sjaak. Hoeveel ken jij er dan om een keuze te maken?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:08 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hee. wat vind jij van algerijnen (dames)
ik vind ze veel knapper dan marokkanen, persoonlijk
ben vaak genoeg in parijs.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ah sjaak. Hoeveel ken jij er dan om een keuze te maken?
Lelijkerds.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Stip of geen stip toch???? meer niet
Ja dat is 1 theorie, nerdje. Maar de stijl van koken komt uit India. Is gewoon overgebracht door handel etc.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:24 schreef Peunage het volgende:
Akkadian/gilgamesh = Irak. Kom niet tof doen
Dat is ook een theorie, nerdje.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:26 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ja dat is 1 theorie, nerdje. Maar de stijl van koken komt uit India. Is gewoon overgebracht door handel etc.
Ben jij Che_ soms.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:26 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ja dat is 1 theorie, nerdje. Maar de stijl van koken komt uit India. Is gewoon overgebracht door handel etc.
Ik ken geen knappe Turken.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:29 schreef AMAR420 het volgende:
Lelijk of knap heb je overal wel, alsof Turken altijd zo spectaculair zijn.
Shit man, kopieermachine gewoon..quote:Op donderdag 18 september 2014 17:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
fakking kneus, tandoori chicken is 1 van de bekendste Indiase gerechten
tandoor komt van ons, dus gekopieer komt van jullie kant. schaam jequote:Op donderdag 18 september 2014 17:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shit man, kopieermachine gewoon..
not cool brah
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.htmlquote:Op donderdag 18 september 2014 17:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
tandoor komt van ons, dus gekopieer komt van jullie kant. schaam je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit soms een volkssport? Soort mix van hindernislopen en hordelopen? Stront ontwijken van A naar B?![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil even terugkomen op bovenstaand artikel, hoofdstuk 1, paragraaf 3. Onderstaand foto (exhibit 2, red.)Eigenlijk diep triest gewoon. Armoede meer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit soms een volkssport? Soort mix van hindernislopen en hordelopen? Stront ontwijken van A naar B?
Gewoon.. kom net terug van stage. Kinderen maken me blij.. kan ik ook helemaal kind zijn. Is een fijne uitlaatklep. <3quote:Op donderdag 18 september 2014 18:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Leuk voor je. Waarom eigenlijk?
Oh oke. Leuk.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon.. kom net terug van stage. Kinderen maken me blij.. kan ik ook helemaal kind zijn. Is een fijne uitlaatklep. <3
Midden op straat poepen is niet echt te wijten aan armoede.. en volgens mij is dat heilige grondquote:Op donderdag 18 september 2014 17:59 schreef AMAR420 het volgende:
@ che
als je er weer ff niet tegen kan ga je lopen beledigen. dit is jouw taktiek ofzo
ik heb niks met arme mensen te maken die niet weten hoe het hoort. je bent koerdisch? laat ik ff niet over jullie beginnen, zieke geest
Zag wel ooit een video waar zo een groot stuk grond te vinden was naast de sloppenwijken waar ze dan open en bloot schijten. Soms ook gemoedelijk tegenover elkaar bukkend. En dan over het weer praten enzoquote:Op donderdag 18 september 2014 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Midden op straat poepen is niet echt te wijten aan armoede.. en volgens mij is dat heilige grondZal wel daar iets mee te maken hebben, lijkt me?
Wie??quote:Op donderdag 18 september 2014 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. Mensen die me per dm stalken. Kk gewoon op.
In ieder geval.. armoede betekent niet ga midden op straat poepen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Zag wel ooit een video waar zo een groot stuk grond te vinden was naast de sloppenwijken waar ze dan open en bloot schijten. Soms ook gemoedelijk tegenover elkaar bukkend. En dan over het weer praten enzo
Rot jij anders gewoon op.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:10 schreef AMAR420 het volgende:
che nobody likes u en je valt in herhaling
time to get the fuk out
Waarom zou ik gemogen willen worden door onbekenden op fok?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:10 schreef AMAR420 het volgende:
time to get the fuk out
Als ik heel eerlijk ben jij heel negatief bezig. Sinds het moment dat ik je hier heb zien posten eigenlijk wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:10 schreef AMAR420 het volgende:
time to get the fuk out
ik ben helemaal niet negatief, die gast begint meteen offtopic te beledigen als het m ff niet meezitquote:Op donderdag 18 september 2014 18:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben jij heel negatief bezig. Sinds het moment dat ik je hier heb zien posten eigenlijk wel.
nee. ik vind het alleen vreemd dat je plakkerig doet en blijft quotenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik gemogen willen worden door onbekenden op fok?
Overigens maak ik me er niet druk om, ik ben overal straight. Hier of dm, kan ik van de meesten niet zeggen
Zoek jij online erkenning? Het is een fascinerend fenomeen. Vertel er meer over.
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:19 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee. ik vind het alleen vreemd dat je plakkerig doet en blijft quoten
Ik ga zo pizza eten.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:16 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer opeens. peynir naar je hoofd gestegen?
Pener naar je hoofd gestegen?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:16 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer opeens. peynir naar je hoofd gestegen?
GC / Turken op FOK! #1104 - we gaan naar Cuba.quote:Sanita en Hakan
Sanita: Heel eerlijk gezegd had ik wel mijn vooroordelen over Turkse mensen. De man is alles en de vrouw is niks. Hakan is niet zo als andere Turken, omdat hij mij gewoon laat blijken dat ik echt mijzelf moet blijven.”
Onvermijdelijke liefde
Reisconsulente Sanita (22) ontmoet de extraverte clubdanser Hakan als ze met haar hele familie op vakantie is in Turkije. Ze vinden elkaar best leuk, maar Hakan houdt de boot af omdat hij denkt dat Sanita’s broer Barry haar vriendje is. Een misverstand, waardoor Hakan aanvankelijk ook heel koeltjes doet tegen Sanita. Als hij later toch een berichtje stuurt wakkert de liefde aan. Sanita reist, zonder dat haar beschermende vader Rob het weet, nog eens naar Turkije. En dan wordt het haar duidelijk: Hakan is de ware! Sanita: “Toen ik Hakan zag wist ik het al: dit is wat ik wil.”
Aanpassingen over en weer
Sanita’s omgeving is erg sceptisch. Ze vragen zich af of een Turkse jongen, ook nog eens een danser, wel geschikt is voor Sanita. En gaat ze dan ook een hoofddoekje dragen? Maar het stel is overtuigd van hun liefde.
Eind 2013 komt Hakan naar Nederland en trekt in bij Sanita en haar ouders in Mijdrecht. Dan wordt snel duidelijk dat Sanita van Hakan verlangt dat hij zijn dans-ambitie’s in de wilgen hangt en een serieuze baan gaat zoeken in Nederland.
Sanita wil huisje, boompje beestje. Maar wil Hakan dat ook?
KRO’s Liefs Uit… 18 september, 21.25 uur NPO1
Als een pashaquote:Op donderdag 18 september 2014 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
Net mn huis bekeken. Ik ga als een koningin wonen
Ga je weer zelfstandig?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
Net mn huis bekeken. Ik ga als een koningin wonen
Was sws de bedoeling.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je weer zelfstandig?
Heb geen idee?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Verteheeel... Turkse buren?
Ik woon modaal. Turken niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vrouw alleen.. Dan zit je toch niet te wachten op DE Turkse tamtam en haar roddelpraktijken
Touché.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik woon modaal. Turken niet.
RIP glazuur.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
Omg.. ik heb beste tandenbleek middel gevonden.
met kurkuma?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
Omg.. ik heb beste tandenbleek middel gevonden.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Tanden bleken is minder schadelijk dan sappen drinken. Zoals sinaasappelsap.
Kwam mij ten gehore dat mensen het niet konden uitstaan dat ik deze woning in mijn uppie kreeg.quote:
Ik kom pas op mijn 34e ofzo in aanmerking voor een sociale huurwoning in Amsterdamquote:Op donderdag 18 september 2014 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kwam mij ten gehore dat mensen het niet konden uitstaan dat ik deze woning in mijn uppie kreeg.
Turken
Iig meer dan 36500 per jaar. Is niet heel lastigquote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik kom pas op mijn 34e ofzo in aanmerking voor een sociale huurwoning in Amsterdam![]()
Zal meteen goed moeten verdienen voor vrije sector.
Afgunst is bij de mocro's ook niet normaal aanwezig.
Ik doe mbo niv 1.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iig meer dan 36500 per jaar. Is niet heel lastig
Dus dan zou ik niet aan 365000 komen. Maar dat doe ik niet.quote:
Net ingeschakeld. Die jongen is Alevitisch toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
[..]
GC / Turken op FOK! #1104 - we gaan naar Cuba.
Vanavond dus![]()
![]()
Trouw met mij. Sugarmommyquote:Op donderdag 18 september 2014 21:51 schreef Santello het volgende:
[..]
Dus dan zou ik niet aan 365000 komen. Maar dat doe ik niet.
Denk echt niet dat ik snel aan baan op niveau ga komen. Mijn studie is nogal ''breed''. Dan weet je al hoe laat het is.
Ah. Dat past prima bij een Hollander. Beiden zo vrij.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net ingeschakeld. Die jongen is Alevitisch toch?
Dat zeg ik toch. Maar in de tussentijd zit je dus nog bijvoorbeeld bij je ouders.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Peunage het volgende:
Als je teveel verdient kom je niet maar aan sociale huurwoning hè?
Welk net?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net ingeschakeld. Die jongen is Alevitisch toch?
Vanaf 680 eur is vrije sector.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Peunage het volgende:
Als je teveel verdient kom je niet maar aan sociale huurwoning hè?
werkt heel goed. Kan af en toe gevoelig zijn tijdens strip ophouden.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Tanden bleken is minder schadelijk dan sappen drinken. Zoals sinaasappelsap.
[..]
Neen!
[ afbeelding ]
i fucking missed uquote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
werkt heel goed. Kan af en toe gevoelig zijn tijdens strip ophouden.
Nah, valt mee hoor. Soms heb je pech en wonen er tokkies naast je, maar over het algemeen ligt het meer aan de stad/wijk waar je woont.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanaf 680 eur is vrije sector.
Sws sociale huurwoningflats met junks, rare bovenburen die ene x ruzie maken en dan de boel wakker ballen en schizofrene weirdo's. Gewoon nee.
Ik woon bij mongolen. Iemand als Che zou er zo kunnen wonen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nah, valt mee hoor. Soms heb je pech en wonen er tokkies naast je, maar over het algemeen ligt het meer aan de stad/wijk waar je woont.
Shots fired.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik woon bij mongolen. Iemand als Che zou er zo kunnen wonen.
of dat stimo gaat flippen tegen mequote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Nu komt Che_ met deze aanzetten:
verloofd? o echt? kquote:Op donderdag 18 september 2014 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zij jou niet, blijf uit de buurt van verloofde dames
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
of dat stimo gaat flippen tegen me
In Amsterdam?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ik ben nog vrijgezel en heb haar op mn armen
alsof jij wel beter hosseltquote:Op donderdag 18 september 2014 22:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
My main man, zo doe je dat toch niet
jij wel dan?quote:
Je zat vandaag de hele dag op fokquote:Op donderdag 18 september 2014 22:10 schreef AMAR420 het volgende:
leuk. ik ga ff douchen ben bekaf van 't sporten
Ik ben een vriendelijk en zachtaardig persoonquote:Op donderdag 18 september 2014 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is lekker. Echt. Zou em nemen.
Jammer van zijn karakter.
Gelijk de feminist uithangen en prikken.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof jij wel beter hosselt
[..]
jij wel dan?
nee ik vraag gewoonquote:Op donderdag 18 september 2014 22:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Gelijk de feminist uithangen en prikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |