Je kan het ook sneller verdienen als je wiltquote:Op woensdag 17 september 2014 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
geef me 1 euro en ik doe het
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:31 schreef LittleBrownie het volgende:
https://play.spotify.com/track/0idc0XRnLRovVqpWnGQ6hC
Nog steeds hè.quote:Blijkbaar gebruik je je Facebook-gebruikersnaam en -wachtwoord om in te loggen op Spotify. Om je Facebook-wachtwoord te wijzigen, ga naar je instellingenpagina op
Inderdaad , gewoon naar het station gaanquote:Op woensdag 17 september 2014 19:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Je kan het ook sneller verdienen als je wilt
Mailtje naar Spotifyquote:
Meteen maar gedaan ja.quote:
quote:Bedankt!
Je bericht is naar ons onderweg. We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Vriendelijke groet,
Spotify
Ik had een tijdje geleden mn hele playlist verwijderdquote:
Heb ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eentje dat niet aan je fakebook gekoppeld is
Nicequote:Op woensdag 17 september 2014 19:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden mn hele playlist verwijderdhebben ze de dag erna teruggezet
Dat is het hele probleem, hij zegt dat ie gekoppeld is, maar dat is ie niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom dan moeilijk doen en die niet gebruiken
De originele gif van jouw UIquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De originele gif van jouw UI
Ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon die man daarachterSteelt de show
Bah.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is niks, i raise you holly
[ afbeelding ]
Ja, dus? Ik vind het een smerig gezicht. In mijn UI gebeurt het allemaal veel stijl- en smaakvoller.quote:
Door een stuk eten weer uit te kotsen? Heel smaakvol inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik vind het een smerig gezicht. In mijn UI gebeurt het allemaal veel stijl- en smaakvoller.
Die van jou is net zo'n grote slettebak hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik vind het een smerig gezicht. In mijn UI gebeurt het allemaal veel stijl- en smaakvoller.
lekker man een stuk worst uitkotsenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh ja, dus als je een ijsje eet, kots je hem ook telkens uit na er aan gezogen te hebben?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door een stuk eten weer uit te kotsen? Heel smaakvol inderdaad.
Wanneer ga je een voorbeeld noemen dan want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh ja, dus als je een ijsje eet, kots je hem ook telkens uit na er aan gezogen te hebben?
Om maar even een voorbeeld te noemen.
Ohquote:Op woensdag 17 september 2014 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die van jou is net zo'n grote slettebak hoor
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer ga je een voorbeeld noemen dan want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Heb je d'r nog zo'n eentje.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker man een stuk worst uitkotsen
Ik deepthroat mijn ijsje meestal niet tot in mijn keel nee, maar ieder zo zijn eigen ding.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een ijsje heb je toch ook gewoon helemaal in je mond, en trek je er weer uit. Dat noem je toch ook geen kotsen.
Ik weet niet waar jij het woord kotsen hebt geleerd, maar dit is verre van kotsen.
alsof je appels met peren aan het vergelijken bentquote:Op woensdag 17 september 2014 19:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh ja, dus als je een ijsje eet, kots je hem ook telkens uit na er aan gezogen te hebben?
Om maar even een voorbeeld te noemen.
Dat kan ik nietquote:
Gewoon lekker in je mond laten smelten toch.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deepthroat mijn ijsje meestal niet tot in mijn keel nee, maar ieder zo zijn eigen ding.
Nee, een braadworst met een ijsje. Dat zie je toch.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof je appels met peren aan het vergelijken bent
god wat ben je zuur geworden zegquote:Op woensdag 17 september 2014 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, een braadworst met een ijsje. Dat zie je toch.
Echt niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
god wat ben je zuur geworden zeg
Neuh, een plaatje van een dildo vind ik zo erg nog niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel. je loopt al te janken bij een plaatje van een dildo
quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, een plaatje van een dildo vind ik zo erg nog niet.
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
Bij die worst weet je nog dat 'ie nog niet echt in d'r keel zit, maar die dildo, bleh.
geo is kat voeren en voetbal kijkenquote:Op woensdag 17 september 2014 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
geo heb jij al geupgrade naar ios 8?
quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
god wat ben je zuur geworden zeg
Ik heb echt al 5 jaar geen appel meer gegeten denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ging ijs pakken maar nu eet ik een appel
gezonde keuzes
HAHAHAH WAT EEN LEUKEN GRAPJEN MAN ECHTquote:
Ohquote:Op woensdag 17 september 2014 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
geo is kat voeren en voetbal kijken
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HAHAHAH WAT EEN LEUKEN GRAPJEN MAN ECHT
ja klopt kom gewoon keer naar Almere kan je mijn woning zienquote:Op woensdag 17 september 2014 20:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wij zouden ook een keer nog wat drinken.
is goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
binnenkort?
eind van de maand ofzo?
Mooie teksten altijd. Ook als je mensen van vroeger ziet. We moeten ene keer wat drinken, puntje bij paaltje gebeurt het toch niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wij zouden ook een keer nog wat drinken.
Waarheid wel, maar ik ben vaak wel een man van mijn woord.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooie teksten altijd. Ook als je mensen van vroeger ziet. We moeten ene keer wat drinken, puntje bij paaltje gebeurt het toch niet.
Krijg nog geld van jequote:Op woensdag 17 september 2014 20:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarheid wel, maar ik ben vaak wel een man van mijn woord.
Ik ben ook niet in de positie om dat laatste te ontkennen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarheid wel, maar ik ben vaak wel een man van mijn woord.
Huh jij gaat toch met snowbell???quote:Op woensdag 17 september 2014 20:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik heb geen liefde. Ik krijg alleen liefde van mijn rechterhand
Nee ik ga niet met kabouters.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef klawie het volgende:
[..]
Huh jij gaat toch met snowbell???
Wanneer ging je nou bij een asiel kijken voor een kat?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik heb geen liefde. Ik krijg alleen liefde van mijn rechterhand
Andere Ro.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:39 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh dacht dat ze dat van de week zei lol
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef klawie het volgende:
[..]
Huh jij gaat toch met snowbell???
Ik denk van het weekend of volgende week.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer ging je nou bij een asiel kijken voor een kat?
rodawa ja, niet roaldquote:Op woensdag 17 september 2014 20:39 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh dacht dat ze dat van de week zei lol
jaquote:
Tofquote:Op woensdag 17 september 2014 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik denk van het weekend of volgende week.
Ik ben benieuwd naar de foto's als je er één hebtquote:Op woensdag 17 september 2014 20:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso vrijdag al beetje spullen aanschaffen.
ja rodawa.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Hebben we nog meer ro's dan hahahah
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Hebben we nog meer ro's dan hahahah
quote:
Oja als je het echt nodig zou hebben zou ik het zo hebben overgemaaktquote:Op woensdag 17 september 2014 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
maar is grapje. als ik het echt had willen hebben dan dat ik het wel gehad zou hebben
Ik zet sowieso een foto op Facebook. Ja ik dacht waarom ik haal ik er gewoon niet 1 uit het asiel.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de foto's als je er één hebtSowieso top dat je in het asiel gaat kijken
Lievvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 17 september 2014 20:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja als je het echt nodig zou hebben zou ik het zo hebben overgemaakt
En hebben hun inentingen gehad enz. Vaak ook gecastreerd/gesteriliseerd. Scheelt ook weerquote:Op woensdag 17 september 2014 20:43 schreef Ro-ald het volgende:
Is makkelijk en ze zijn dan meestal al zindelijk.
Ja klopt en sowieso onder de 100 euro dan een kat.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hebben hun inentingen gehad enz. Vaak ook gecastreerd/gesteriliseerd. Scheelt ook weer
Ja oke dat is zo.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja doe dat bij 10 personen. Dan is het ineens veel geld.
Mensen denken wel vaak oh prijzig een kat uit het asiel terwijl het gratis kan maar dan ben je net zoveel kwijt als je alles nog moet doen bij de dierenartsquote:Op woensdag 17 september 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja klopt en sowieso onder de 100 euro dan een kat.
wij hebben altijd kittens van een boerderijquote:Op woensdag 17 september 2014 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen denken wel vaak oh prijzig een kat uit het asiel terwijl het gratis kan maar dan ben je net zoveel kwijt als je alles nog moet doen bij de dierenartsVergeten veel mensen volgens mij
Ik zag op de site van het asiel dat ze een kat met 3 poten hebben en een kat met 1 oor hahaquote:Op woensdag 17 september 2014 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen denken wel vaak oh prijzig een kat uit het asiel terwijl het gratis kan maar dan ben je net zoveel kwijt als je alles nog moet doen bij de dierenartsVergeten veel mensen volgens mij
Mijn hond is ook mijn queen hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef klawie het volgende:
Mij nieuwe hossel heeft een hond die als koning wordt behandeld ech wtf
Hahaquote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zag op de site van het asiel dat ze een kat met 3 poten hebben en een kat met 1 oor haha
Dierenarts is sowieso duur.
Koop jij ook een tas voor je hond om hem mee te nemen???quote:Op woensdag 17 september 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn hond is ook mijn queen hoor.
Mijn hond komt tot mijn knie en weegt ong. 32 kilo. Dus mja mja mjaquote:Op woensdag 17 september 2014 20:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Koop jij ook een tas voor je hond om hem mee te nemen???
ooh wou eigelijk vragen wat bezielt julliequote:Op woensdag 17 september 2014 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn hond komt tot mijn knie en weegt ong. 32 kilo. Dus mja mja mja
En ook daar flikkeren ze eruit rond de kwartfinale.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ach ajax haalt de europa league nog wel.
Apoel moet je niet onderschatten. Wel iets minder door de financiële crisis maar die hebben best nog wel wat Braziliaantjes lopen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ach ajax haalt de europa league nog wel.
Kan niet zeggen dat ik er een traantje om zal laten, maar ach in the long run wel goed voor de europese tickets enzquote:Op woensdag 17 september 2014 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ook daar flikkeren ze eruit rond de kwartfinale.
Dat lukt enkel Az. Ajax haalt het standaard niet verder dan de 8ste finalequote:Op woensdag 17 september 2014 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ook daar flikkeren ze eruit rond de kwartfinale.
Daarom is het ook kut dat Feyenoord er weer vroeg uit flikkerde. AZ zal volgend jaar wel weer het coefficient omhoog halen.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik er een traantje om zal laten, maar ach in the long run wel goed voor de europese tickets enz
Ik twijfeldequote:Op woensdag 17 september 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lukt enkel Az. Ajax haalt het standaard niet verder dan de 8ste finale
Geen vreemde gedachte natuurlijk maar ze weten het jaar op jaar toch voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfeldeDus zei veiligheidshalve maar kwartfinale.
Mijn hond weegt 44 ofzoquote:Op woensdag 17 september 2014 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn hond komt tot mijn knie en weegt ong. 32 kilo. Dus mja mja mja
Hahaha.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal uit protest je snapchats niet meer bekijken, lul
Kun je voorstellen hoe dik mijn hond is, hij heeft dezelfde bouw als de jouwequote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn hond is een 'beetje' te zwaar.Ze moe(s)t 3 kilo afvallen.
Ik snap nooit hoe een hond echt te zwaar kan zijn. Dat heeft een eigenaar toch helemaal zelf in de hand?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kun je voorstellen hoe dik mijn hond is, hij heeft dezelfde bouw als de jouwe
Ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe een hond echt te zwaar kan zijn. Dat heeft een eigenaar toch helemaal zelf in de hand?
Maar jouw hond is wel ouder.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kun je voorstellen hoe dik mijn hond is, hij heeft dezelfde bouw als de jouwe
Sinds hij gecastreerd is kwam hij opeens heel erg aanquote:Op woensdag 17 september 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe een hond echt te zwaar kan zijn. Dat heeft een eigenaar toch helemaal zelf in de hand?
Vreemd en toch wel zorgelijk. Toch extra belasting op de gewrichtenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sinds hij gecastreerd is kwam hij opeens heel erg aan. Alsof hij alles driedubbel opneemt ofzo. We hebben hem al op minder voer en lopen er alsnog ver mee maar het gaat er gewoon niet af
Mja hij is kerngezond (even afkloppen) en al bijna 8quote:Op woensdag 17 september 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreemd en toch wel zorgelijk. Toch extra belasting op de gewrichten
Hehe, mijn hond is dan alweer 12 en dan merk je toch wel wat slijtage met de gewrichten van een hond doet. We laten haar ook enkel nog zwemmen qua beweging en verder slechts lopen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja hij is kerngezond (even afkloppen) en al bijna 8. En kan ook niet traplopen ofzo en is lui dus zoveel kan hij nou ook weer niet belasten
waarom wel waarom nietquote:Op woensdag 17 september 2014 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
ik wil sons of anarchy kijken maar ook weer niet
Gewoon doenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
ik wil sons of anarchy kijken maar ook weer niet
heeeeeeeeeeeeeeeeey wietparkietjequote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef wietparkiet het volgende:
"roald is zojuist geband, zijn leven stort in"
* Ro-ald gooit met zijn laptop
"Roald is extreem verdrietig"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |