SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
Nee wel een Amerikaans merk.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
Half jaar niet gepost in dit topic maar nu kunnen we niet even een uurtje wachten op bevestiging van het goede antwoord?
Maar ja, de rode wagen die ik boven postte was een Tesla Roadster.
Chevrolet Silverado? de laatste
Dat is een toyota tacomaquote:Op donderdag 19 november 2015 23:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Nieuwe dan![]()
[ afbeelding ]
Helaas hint;quote:
Een daewoo pick up?quote:Op zondag 22 november 2015 11:17 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Helaas hint;
Ze maken ook een stadsauto !
Vertaal stadsauto evenquote:
quote:
De merknaam is ook de achternaam van een Amerikaanse president die in maart 1861 begon tot aan zijn dood.quote:
Mijn geschiedenis gaat helaas niet zo verquote:Op zondag 22 november 2015 17:04 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
De merknaam is ook de achternaam van een Amerikaanse president die in maart 1861 begon tot aan zijn dood.
Lincoln is goed town car (zijsprong om op Lincoln te komen) ook nu het type truck nogquote:Op zondag 22 november 2015 17:32 schreef Hyperdude het volgende:
Lincoln Town Car.
Geen idee wat daar in de sneeuw ligt.
ik dacht dat ik wel goed was in Amerikaanse auto's, maar ik had geen flauw idee dat Lincoln ook pick ups maaktequote:Op zondag 22 november 2015 17:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Lincoln is goed town car (zijsprong om op Lincoln te komen) ook nu het type truck nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
ja jong kijk eens naar de rest van dit topic. één wrak om te raden tegelijk, gepost door degene die het voorlaatste wrak correct heeft kunnen benoemen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef DieselTank het volgende:
De volgende (sinds die vorige nog niet geraden was)
[ afbeelding ]
Helaas geen kadet, maarja het is ook niet leuk als iedereen gaat googlen... Ik had ook wel kunnen kijken wie de president van amerika was na 1861.. Dan had ik hem ook geraden.. Of anders even reverse image search op google en hoppakee het antwoord....quote:Op zondag 22 november 2015 20:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ja jong kijk eens naar de rest van dit topic. één wrak om te raden tegelijk, gepost door degene die het voorlaatste wrak correct heeft kunnen benoemen.
Maar ik denk opel kadett.
Een stokbrood?quote:Op zondag 22 november 2015 21:16 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Helaas geen kadet, maarja het is ook niet leuk als iedereen gaat googlen... Ik had ook wel kunnen kijken wie de president van amerika was na 1861.. Dan had ik hem ook geraden.. Of anders even reverse image search op google en hoppakee het antwoord....
Na uitgebreid googlewerk heb ik het antwoord gevonden, eerst maar even afwachten of iemand het kan raden zonder te cheatenquote:Op woensdag 25 november 2015 00:08 schreef DieselTank het volgende:
Probeer anders de video te kijken dat kan een hint geven (je mag het hele fok!forum afspeuren)
Sommige weten het ook alquote:Op woensdag 25 november 2015 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Na uitgebreid googlewerk heb ik het antwoord gevonden, eerst maar even afwachten of iemand het kan raden zonder te cheaten
Hij is wel moeilijkquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:49 schreef RacerDKB het volgende:
Nou die Lincoln pick up weet niemand en dat wrak ook niet
Zonder foetelen eigenlijk niet te doen..ik heb ook moeten foetelen,foetelen vind ik een leuk woord...foetelen..quote:
Als je automaat gezegd had was het perfectquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:03 schreef .Neovo. het volgende:
Renault Megane, rond 2000?
Fien.... (Ik laat niet de hele naam zien)
Geloof handgeschakeld.
(ja, ik heb het topic al gezien)
[ afbeelding ]
http://www.noordhollandsd(...)Wijdenes-van-dijk-af
Wist ik veel dat het een automaat was..quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Als je automaat gezegd had was het perfectMaar het is ruim voldoende
quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
en die Lincoln is een Blackwood. (denk ik)
Klepje zit rechts belangrijk detailquote:Op zondag 29 november 2015 13:17 schreef DieselTank het volgende:
Rond brandstof klepje
Streep onderaan de deur
Meegespoten handgrepen
En zwarte velgen?
Of die zit links, het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 30 november 2015 17:43 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Klepje zit rechts belangrijk detail
Nee, altijd vanuit de bestuurder gezien.quote:Op maandag 30 november 2015 19:08 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Of die zit links, het is maar net hoe je het bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |