SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
Nee wel een Amerikaans merk.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
Half jaar niet gepost in dit topic maar nu kunnen we niet even een uurtje wachten op bevestiging van het goede antwoord?
Maar ja, de rode wagen die ik boven postte was een Tesla Roadster.
Chevrolet Silverado? de laatste
Dat is een toyota tacomaquote:Op donderdag 19 november 2015 23:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Nieuwe dan![]()
[ afbeelding ]
Helaas hint;quote:
Een daewoo pick up?quote:Op zondag 22 november 2015 11:17 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Helaas hint;
Ze maken ook een stadsauto !
Vertaal stadsauto evenquote:
quote:
De merknaam is ook de achternaam van een Amerikaanse president die in maart 1861 begon tot aan zijn dood.quote:
Mijn geschiedenis gaat helaas niet zo verquote:Op zondag 22 november 2015 17:04 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
De merknaam is ook de achternaam van een Amerikaanse president die in maart 1861 begon tot aan zijn dood.
Lincoln is goed town car (zijsprong om op Lincoln te komen) ook nu het type truck nogquote:Op zondag 22 november 2015 17:32 schreef Hyperdude het volgende:
Lincoln Town Car.
Geen idee wat daar in de sneeuw ligt.
ik dacht dat ik wel goed was in Amerikaanse auto's, maar ik had geen flauw idee dat Lincoln ook pick ups maaktequote:Op zondag 22 november 2015 17:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Lincoln is goed town car (zijsprong om op Lincoln te komen) ook nu het type truck nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |