Jij niet nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb het woord Marokkaan nog nooit als scheldwoord gehoord
Klopt. Maar de Marokkaan wordt hier zolangzamerhand toch echt wel gezien als een nog veel lagere levensvorm hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Het schijnt dat vooral in Rotterdam de term 'jood' vaak gebezigd wordt
Niet in Rotterdam hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Klopt. Maar de Marokkaan wordt hier zolangzamerhand toch echt wel gezien als een nog veel lagere levensvorm hoor.
Hangt denk ik een beetje af van de kringen waarin je verkeert. Niet elke Rotterdammer heeft iets met voetbal, ook al doen ze bijna wel allemaal alsof.quote:
Nou ja, eerlijk is eerlijk, joden hebben toch een betere reputatie dan marokkanen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of überhaupt anywhere. Maar goed, laat hem lekker in zijn waan.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:50 schreef Eyip het volgende:
Marokkaan als scheldwoord komt door Wilders. Jood wordt natuurlijk nergens benoemt in het artikel, want islam.
Jammer weer...
Lezen henkiequote:Ook over het woord jood is Delver duidelijk. "We zien dat het antisemitisme weer terug is in Nederland. Dit is voornamelijk zo in het voortgezet onderwijs."
Bij Joden denkt men aan gierige mensen die over lijken gaan om geld te verdienen. Daarom wordt het als scheldwoord gebruikt gek. Maar de reputatie van Joden is verder inderdaad beter dan Marokkanen. Doet verder niets af aan hetgeen ik daarnet zei trouwens.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, joden hebben toch een betere reputatie dan marokkanen.
Bij joden denkt men aan graaierige haakneuzen die schathemeltje rijk zijn omdat ze Dagober Duck in het kwadraat zijn. Bij marokkanen denkt men aan met bont getooide scooterterroristen.
Dagobert Duck in het kwadraat dusquote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bij Joden denkt men aan gierige mensen die over lijken gaan om geld te verdienen.
Waarschijnlijk hebben ze dan geen plausibele verklaring voor het waaromquote:Op donderdag 18 september 2014 19:52 schreef Eyip het volgende:
[..]
Waar staat de oorzaak dan?? Dat bedoel ik.
Dat bedoel ik. Wel gauw de vinger wijzen naar Wilders. Dat is de meest logische verklaring.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze dan geen plausibele verklaring voor het waarom
Als het begonnen is op dezelfde tijd als Wilders al die stampij begon te maken, is dat wel héél toevallig hè? Plausibele theorie dusquote:Op donderdag 18 september 2014 19:54 schreef Eyip het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Wel gauw de vinger wijzen naar Wilders. Dat is de meest logische verklaring.
Vast niet weten hoe mohammed aan zijn einde is gekomen en de rest van koran hadith geneuzel....
Jij weet het vast beter dan de experts jaquote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef hpeopjes het volgende:
Wilders heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken. Maar laat de linksen lekker in die waan, Wilders de schuld geven gaat toch helemaal niks oplossen.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:54 schreef Eyip het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Wel gauw de vinger wijzen naar Wilders. Dat is de meest logische verklaring.
Vast niet weten hoe mohammed aan zijn einde is gekomen en de rest van koran hadith geneuzel....
Gewoon een feitelijke constatering dus, politiekcorrecte wegkijker die je er bent!quote:"We zien dat vanaf groep 6 op de basisschool kinderen Marokkaan vaker zijn gaan gebruiken sinds Geert Wilders daarover is begonnen."
Dat snap ik. Dan nog vind ik het niet gepast om met tering of tyfus te schelden, net zoals ik dat van kanker vind. Vind het beetje selectieve verontwaardigingquote:Op donderdag 18 september 2014 18:48 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Omdat tering en tyfus niet echt issues meer zijn in de huidige Nederlandse maatschappij terwijl ongeveer 1/3 persoonlijk of vrij direct te maken krijgt met kanker.
Vooropgesteld: ik vind het erg verkeerd dat kinderen taal als "Kutmarokkaan" krijgen aangeleerd. Ik vind het ook verwerpelijk dat Wilders oproept tot "minder, minder, minder".quote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals kaaskop bedoel je? En homo? En Jood? Ik heb het woord Marokkaan nog nooit als scheldwoord gehoord, dus het zal allemaal wel loslopen. En mij zal de reputatie van Marokkanen, die jij kennelijk als extreem negatief beschouwd (over vooroordelen gesproken), verder een worst wezen.
Verder is het artikel vrij helder:
[..]
Ik ken persoonlijk geen voetbalsupporters..?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, al die oermarokkaanse voetbal supporters ook altijd. Back to reality dude, back to reality.
Kwajongen dat je bent.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:15 schreef TLC het volgende:
In mijn tijd riepen ze nog ; schobbejak ! vlegel ! bruut ! boef ! daar zal ik je ouders wis en warachtig over mededelen !![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt, voor de verandering, gelijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, al die oermarokkaanse voetbal supporters ook altijd. Back to reality dude, back to reality.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |