Ik vind vooral je argumenten goedquote:Op woensdag 17 september 2014 16:32 schreef lizviicious1 het volgende:
Wow hoe komt het toch dat mensen vaak 1 fout te veel hebben bij het theorie examen bij cbr?
Toeval? Hahah denk het niet, kanker tering flikkers laten mensen expres zakken dat is ook de reden dat je je fouten niet terug kan/mag zien.
Zezeggen tochdat je van fouten leert? Dus cbr waarom laten jullie ons fouten niet zien?
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:33 schreef nightsleeper het volgende:
Ja precies, bij het CBR gebruiken ze mind control om ervoor te zorgen dat jij op het verkeerde knopje drukt. Het is werkelijk te schandalig voor woorden.
ga dan naar hem jonge tyfusmongoolquote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Cbr doet er alles voor om hem opgesloten te krijgen, maar het lukt ze niet.
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Geen probleem mee gehad, alles in 1 keer gehaald.
Gr gr.
Pfft, ik heb minder problemen met mensen op de weg die niet weten hoe breed de hoofdlijn van je bandenprofiel minimaal moet zijn, dan met mensen die wel weten dat hun voorrang hebben maar vervolgens schijterig half op de weg blijven hangen en je aanstaren tot je stil staat, om vervolgens alsnog door te rijden.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Al die klagende tokkies hebben hun theorie niet in 1 keer gehaald.![]()
Ik vind trouwens nog steeds dat mensen die hun theorie niet in maximaal 2 keer halen, geen rijbewijs zouden mogen krijgen.
En dan 180,- betalen voor een theorie examen?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:35 schreef Bapple het volgende:
[..]
ga dan naar hem jonge tyfusmongool
Nee. Zelfs de mensen van het CBR kunnen niet van vooraf aan weten wat de vragen zijn. Die komen ad random.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef lizviicious1 het volgende:
Heb morgen weer theorie examen, weten jullie of ik weer dezelfde vragen ga krijgen als vandaag.
Ik had vandaag in Amsterdam maar morgen in Rijswijk.
Hoe komt het dan dat altijdgeslaagd.bl de vragen wel van te voren weet?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Zelfs de mensen van het CBR kunnen niet van vooraf aan weten wat de vragen zijn. Die komen ad random.
Ik zou niet gaan als ik jou was, je bent er toch te dom voor.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef lizviicious1 het volgende:
Heb morgen weer theorie examen,
antwoorden kopen? pm mij maar.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat altijdgeslaagd.bl de vragen wel van te voren weet?
Alles eheft een prijsquote:Op woensdag 17 september 2014 16:40 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
En dan 180,- betalen voor een theorie examen?
Haha nah
jij hebt dus geen rijbewijs, anders zou je zoiets doms gewoon niet zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat mij betreft moet men bij elke rijbewijsverlenging opnieuw een theorie examen doen gezien de snel veranderende regels en situaties
Helaas falen ze daarin gezien de grote hoeveelheid debielen op de weg.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:52 schreef quinoahipster het volgende:
Doel van het CBR is idioten van de weg houden.
CBR geeft TS geen theoriepapiertje.
Ergo: TS is een idioot.
CBR for teh win.
Pas sinds 1998, en werk in het OV dus dagelijks zie ik de grootste idioten op de wegquote:Op woensdag 17 september 2014 16:53 schreef Bapple het volgende:
[..]
jij hebt dus geen rijbewijs, anders zou je zoiets doms gewoon niet zeggen.
Ludo, een man met ideeënquote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef LudoSanders het volgende:
Wat mij betreft voeren ze een 'one strike, you're out'-policy in. Als je je theorie examen niet direct haalt heb je ook niets op de weg te zoeken.
ja laten we dat ook doen met werk. als je 1 keer ontslagen bent mag je nooit meer werkenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef LudoSanders het volgende:
Wat mij betreft voeren ze een 'one strike, you're out'-policy in. Als je je theorie examen niet direct haalt heb je ook niets op de weg te zoeken.
1 fout te veel betekent dag je naast die ene fout nog andere vragen fout hebt en niet goed geleerd hebt. Faalbeer.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:32 schreef lizviicious1 het volgende:
Wow hoe komt het toch dat mensen vaak 1 fout te veel hebben bij het theorie examen bij cbr?
Toeval? Hahah denk het niet, kanker tering flikkers laten mensen expres zakken dat is ook de reden dat je je fouten niet terug kan/mag zien.
Zezeggen tochdat je van fouten leert? Dus cbr waarom laten jullie ons fouten niet zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen van de hobby ( GGZ activiteiten centrum ) zeidenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:32 schreef lizviicious1 het volgende:
Oh, je bent slim genoeg om in te zien dat die gast een oplichter isquote:Op woensdag 17 september 2014 16:40 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
En dan 180,- betalen voor een theorie examen?
Haha nah
Jij begrijpt het. Als je ontslagen wordt heb je het wel erg bont gemaakt. Maar nooit meer werken lijkt me een beetje lastig daar we dan nogal veel van die uitkeringstrekkers krijgen. Dacht meer aan simpel werk als groenvoorziening of zo.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja laten we dat ook doen met werk. als je 1 keer ontslagen bent mag je nooit meer werken
want niemand kan verbeteren en bijleren he
Die mocro heeft gewoon een braddie binnen het CBR die hem elk jaar een kopietje van de examens doet toekomen. Die stampt hij bij die ROC brigade naar binnen en hoppa.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
waarom is die kerel nog niet aangepakt trouwens?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Die mocro heeft gewoon een braddie binnen het CBR die hem elk jaar een kopietje van de examens doet toekomen. Die stampt hij bij die ROC brigade naar binnen en hoppa.
Omdat dit minder crimineel is dan de shit die hij gaat doen als deze business wordt gestopt.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom is die kerel nog niet aangepakt trouwens?dit is al 2 jaar bekend ofzo.. was zelfs op pownews
Het is vooral jammer dat ze zichzelf in de OP al het tegendeel laat bewijzen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Zo te koop lopen met je eigen domheid.
Excuus.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Pas sinds 1998, en werk in het OV dus dagelijks zie ik de grootste idioten op de weg
Ze laten je de delen zien die je beter kan leren kk nerd! Wollah, zweer jou zahbi! Gewoon rondrijden gap! Geen verzekering, geen rijbewijs. Met 120 door bebouwde kom, kk nerdwouten wete tog niet waar jij woont!quote:Op woensdag 17 september 2014 16:32 schreef lizviicious1 het volgende:
bij altijdgeslaagd.nl geweest zeker?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:35 schreef eend112 het volgende:
Volgens mij mocht ik gewoon mijn fouten inzienhoor
Dat nodig hebbenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:35 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
bij altijdgeslaagd.nl geweest zeker?
Hey hey. Niks tegen Marokkanen. Ik heb hem ook gehaalt, bromfiets en auto theorie. Nu kiezen welke praktijk ik ga doenquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 18:10 schreef JaIkbenPro het volgende:
[..]
Hey hey. Niks tegen Marokkanen. Ik heb hem ook gehaalt, bromfiets en auto theorie. Nu kiezen welke praktijk ik ga doen
Nederlands examen niet gehaalD zeker?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:10 schreef JaIkbenPro het volgende:
[..]
Hey hey. Niks tegen Marokkanen. Ik heb hem ook gehaalt, bromfiets en auto theorie. Nu kiezen welke praktijk ik ga doen
Gaat wel als je 3 talen vloeiend spreekt.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:01 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Nederlands examen niet gehaalD zeker?
Hekserij.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
"Als je water kookt krijg je kalk..."quote:Op woensdag 17 september 2014 18:39 schreef Peter het volgende:
Die gast van die site, hoort thuis in BNW man, zie die FB-line.. https://www.facebook.com/opleidingaltijdgeslaagd/timeline
Nee. Ze geven in een soort vaag alfabet weer welke gedeeltes je een fout had.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:35 schreef eend112 het volgende:
Volgens mij mocht ik gewoon mijn fouten inzienhoor
Oh ja dat was het inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2014 23:03 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Nee. Ze geven in een soort vaag alfabet weer welke gedeeltes je een fout had.
N1 correspondeert bijv. met bijzondere verrichtingen. J2 correspondeert met verkeersborden etc. etc.
Ze zeggen NOOIT specifiek welke vragen je precies fout had. Volgens mij express, omdat er van die domme ganzen zijn die exact die vragen uit hun kop gaan leren in de waan dat ze de volgende keer EXACT hetzelfde examen krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |