SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
![]()
Thad laat rob eens met rusttwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-09-2014 om 15:30:024 RT @iThadCastle: @RobHodson_ Another important question: How many goals is Diego Costa going to score tonight? reageer retweet
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nu weer gezellig chatten met zo'n game-advisor in de hoop dat ze m'n Origin-account even goed kunnen koppelen.![]()
![]()
Leuker om te weten hoeveel Ibra er gaat scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk de onderste balkquote:Op woensdag 17 september 2014 15:44 schreef Maver24 het volgende:
https://mobile.twitter.com/Kazooie94/status/512234687780388864
Dit is de webapp toch niet?![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:45 schreef Kiid het volgende:
Leuker om te weten hoeveel Ibra er gaat scoren0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hij is bij het FIFA toernooi waar gazhim en ik vorig jaar ook warenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:44 schreef Maver24 het volgende:
https://mobile.twitter.com/Kazooie94/status/512234687780388864
Dit is de webapp toch niet?![]()
Came here for this, not dissappointedquote:Op woensdag 17 september 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad laat rob eens met rusttwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-09-2014 om 15:30:024 RT @iThadCastle: @RobHodson_ Another important question: How many goals is Diego Costa going to score tonight? reageer retweet
![]()
Haha ja er zit totaal geen verschil tussen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Tobi, ik las op de interwebz dat de handling bijna 1 op 1 is overgenomen van Forza 5, klopt dat?![]()
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:45 schreef Lastpost het volgende:
Nu weer gezellig chatten met zo'n game-advisor in de hoop dat ze m'n Origin-account even goed kunnen koppelen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Er is een groot verschil tussen Forza en Forza Horizon.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:48 schreef The_Yakuza het volgende:
Forza is gewoon bijna Dirt geworden![]()
Ziet er wel echt supermooi uitquote:Op woensdag 17 september 2014 15:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen Forza en Forza Horizon.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zie nu pas dat Willian wel RM is..en dan Shirley niet
Willian H/H trouwens..misschien al wel voorbij gekomen hier tussen alle spam door.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Behalve die herhalingen, die lijken nergens op.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ziet er wel echt supermooi uit![]()
![]()
Ditquote:
Inferieure kut consoleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit
Inferieure kut consoleLijkt net op lego racer.. snel maar afgezet om oogkanker te voorkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dacht meer aan A2 racer van Davilex.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt net op lego racer.. snel maar afgezet om oogkanker te voorkomen.![]()
![]()
Davilex zo beledigenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dacht meer aan A2 racer van Davilex.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
COMPETITIE MANAGER HYPEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 17 september 2014 15:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dacht meer aan A2 racer van Davilex.
ARVELADZEEEEE.
DAT WAS HET FLUITSIGNAAL VOOR DE RUST.
KOMT DAT SCHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT.![]()
in Fifa 14 vond ik een aantal spelers met high/high juist ontzettend goed. Di Maria, Tevez en El Shaarawy waren mijn bestequote:Op woensdag 17 september 2014 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Zie nu pas dat Willian wel RM is..en dan Shirley niet
Willian H/H trouwens..misschien al wel voorbij gekomen hier tussen alle spam door.![]()
![]()
Bij vleugelspelers merk je het niet zo. Bij spitsen wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
in Fifa 14 vond ik een aantal spelers met high/high juist ontzettend goed. Di Maria, Tevez en El Shaarawy waren mijn beste![]()
Beetje ala van Gaal.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:56 schreef Rijst het volgende:
Iemand interviewen in het Engels en dan blijkt het dat hij daarna ook gewoon Nederlands kan
Daar heb ik ook niet het idee van dat hij Nederlands kan.![]()
Apart plaatjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
laat even zien dan op PS4 oh wacht gr grquote:Op woensdag 17 september 2014 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt net op lego racer.. snel maar afgezet om oogkanker te voorkomen.![]()
![]()
Voor de BSG NLW hybrids.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:01 schreef Kiid het volgende:
Kunnen ze niet een keer op hoeren met al die silvers. Het worden er ieder jaar meer![]()
Als je het niet zint, ga je toch fijn wat anders spelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:01 schreef Kiid het volgende:
Kunnen ze niet een keer op hoeren met al die silvers. Het worden er ieder jaar meer
Klein kind, altijd wat te klagen.![]()
Godver kunnen ze dat kut Limburg niet een keer onder laten lopenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:05 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je het niet zint, ga je toch fijn wat anders spelen.
Klein kind, altijd wat te klagen.![]()
![]()
Heb je wel veel water nodigquote:Op woensdag 17 september 2014 16:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Godver kunnen ze dat kut Limburg niet een keer onder laten lopen![]()
![]()
Leest nog mee dus pas maar opquote:Op woensdag 17 september 2014 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is die Sjon nou opgerot trouwens?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb je zn grote afscheid gemist?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is die Sjon nou opgerot trouwens?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dat is zowaar nog sneuer.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leest nog mee dus pas maar op![]()
Helaas wel, heb je een korte samenvatting?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb je zn grote afscheid gemist?![]()
Dit.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen zo'n pesthekel heeft aan suarezRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 september 2014 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen zo'n pesthekel heeft aan suarez![]()
Eens, wordt weer zo'n seizoenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Rodrigo prima stats btwDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omdat het een jankzak is misschien.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Hij komt minder.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Helaas wel, heb je een korte samenvatting?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Heb ik ook niet. Had liever Litmanen zien 'gaan'quote:Op woensdag 17 september 2014 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Zijn NIF van vorig jaar is nog een stuk beterquote:Op woensdag 17 september 2014 16:13 schreef Maver24 het volgende:
If Menez moet ik hebben. De rest is niet interessant![]()
Ik post hier al amperquote:Op woensdag 17 september 2014 16:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Had liever Litmanen zien 'gaan'Maar daar kan je lang op wachten ik vind het hier veel te gezellig.
![]()
Beter wordt er gewoon niet gehaat en geklaagd.
Niemand geeft er toch een ruk om en het mond toch altijd uit tot een gigantisch haat en troll feest.
Gewoon allemaal lief zijn voor elkander. We spelen allemaal hetzelfde spelletje.![]()
Oh ik wilde m'n standaard Origin-account graag gelinkt hebben aan m'n Xbox One maar de tering, kreeg ineens allerlei ongein naar m'n hoofd over verwijderde content, FUT dat gereset wordt, ingame-aankopen die weg zijn etc. dat ik maar gewoon 2 verschillende Origin-accounts aanhoudt.quote:![]()
Beter komt hij niet meer. Hij was laatst jaloers dat sommige mensen hebben besloten hier niet meer te postenquote:![]()
![]()
![]()
Dat was wel een beetje een rare uitspraakquote:Op woensdag 17 september 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter komt hij niet meer. Hij was laatst jaloers dat sommige mensen hebben besloten hier niet meer te posten![]()
![]()
Die Hahn ziet er qua stats ook wel beestig uit, maar heeft waarschijnlijk med/high en 2* skills
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
klantenservice is ver te zoeken ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh ik wilde m'n standaard Origin-account graag gelinkt hebben aan m'n Xbox One maar de tering, kreeg ineens allerlei ongein naar m'n hoofd over verwijderde content, FUT dat gereset wordt, ingame-aankopen die weg zijn etc. dat ik maar gewoon 2 verschillende Origin-accounts aanhoudt.
als je dat wil koppelen zijn al je elftallen en je complete historie weg, eigenlijk.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Rot dan gewoon op en hou je bakkes zou je zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje een rare uitspraak![]()
Iedereen mist jou altijdquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapje![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Iedereen mist jou altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weh weh weh, iedereen moet lief doen weh weh wehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:14 schreef Grandesco het volgende:
Beter wordt er gewoon niet gehaat en geklaagd.
Niemand geeft er toch een ruk om en het mond toch altijd uit tot een gigantisch haat en troll feest.
Gewoon allemaal lief zijn voor elkander. We spelen allemaal hetzelfde spelletje.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Iedereen mist jou altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zie edit. Sorryquote:Op woensdag 17 september 2014 16:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weh weh weh, iedereen moet lief doen weh weh weh![]()
![]()
Voor de mensen die verschillende e-mailadressen hebben bij psn, xbl:quote:Als je voor je gamertag/PSN/PSVita-ID een ander e-mailadres gebruikt dan voor je Origin-account, koppel je accounts dan door de stappen hieronder te volgen:
Open de Origin-client en klik op de knop Vrienden. Klik op Een vriend toevoegen... Als je de Origin Client nog niet geïnstalleerd hebt, dan kun je Origin downloaden voor zowel PC als Mac.
In het menu Vrienden importeren kun je je Xbox LIVE-, PSN- en EA-accounts "verbinden". Om te kopppelen, meld je je simpelweg aan met de gegevens van je account.![]()
Net nog op gekekenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doet er iemand nog wat met die scorito poule trouwens?![]()
Ziet er wel echt mooi uit inderdaad. Wat ook wel chill is dat je geen artritis krijgt van de controller.quote:![]()
Nee schijt aan Scorito. Ik had Toornstra voor 4 miljoen ofzo en toen ging ie naar Feyenoord en was ie ineens 6 miljoenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doet er iemand nog wat met die scorito poule trouwens?![]()
![]()
Ja boekje lezen volgende weekquote:Op woensdag 17 september 2014 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doet er iemand nog wat met die scorito poule trouwens?
En ik speel het wel iig
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En dat is niet best.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Die Hahn ziet er qua stats ook wel beestig uit, maar heeft waarschijnlijk med/high en 2* skills
Wel een mooie link met Fabian Johnson![]()
![]()
Machtige een na laatste plekquote:Op woensdag 17 september 2014 16:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee schijt aan Scorito. Ik had Toornstra voor 4 miljoen ofzo en toen ging ie naar Feyenoord en was ie ineens 6 miljoenHeb toen even snel wat aangeklikt en nooit meer naar om gekeken
![]()
![]()
Precies hetzelfde met de fok manager vorig jaar, toen eindigde ik ook als eerste omdat ik de enige was die het volhield.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doet er iemand nog wat met die scorito poule trouwens?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Heb je je telefoon al klaar liggen?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:25 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd of we straks moeten inloggen op de webapp met die nieuwe security methodeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Weet ook niet wat er mis is met Suarez verder
Litmanen lijkt me ook een prima kerel
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ben ook erg benieuwd. Ik ga ff Robb een tweet sturen om het te vragenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:25 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd of we straks moeten inloggen op de webapp met die nieuwe security methode![]()
Met vrienden kan zoiets wel leuk zijn denk ik maar nu kijk ik er gewoon nooit opquote:Op woensdag 17 september 2014 16:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Precies hetzelfde met de fok manager vorig jaar, toen eindigde ik ook als eerste omdat ik de enige was die het volhield.![]()
Nee dat is Thad. Alweer. Die jongen is de beste in alles. He Thadquote:![]()
?
![]()
off koersquote:Op woensdag 17 september 2014 16:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee dat is Thad. Alweer. Die jongen is de beste in alles. He Thad![]()
?
![]()
Sterker nog. Ik ben nu bezig op de telefoon. Ben niet thuis tot vanavondquote:Op woensdag 17 september 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je je telefoon al klaar liggen?![]()
GAM / Feedback op Youtube.
Nou geef die jongen eens feedback.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
heb ik al gedaanquote:Op woensdag 17 september 2014 16:40 schreef over_hedge het volgende:
Nou geef die jongen eens feedback.![]()
![]()
WesleygameDdagelijksquote:Op woensdag 17 september 2014 16:40 schreef over_hedge het volgende:
Nou geef die jongen eens feedback.
Elke dag![]()
Kijk maar uit dat je batterij niet te snel leeg is dan...quote:Op woensdag 17 september 2014 16:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik ben nu bezig op de telefoon. Ben niet thuis tot vanavondFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik moet precies om 7 uur trainen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je batterij niet te snel leeg is dan...
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Wat een kutfilmpjes zeg
Elke dag![]()
Ik bewaar wel een Rukharovje voor je.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet precies om 7 uur trainen.![]()
Die ga ik zelf kopen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik bewaar wel een Rukharovje voor je.
En ik ga Ronaldo in mijn starterpack krijgen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Is de web app er nu nog niet? Panisch rot bedrijf dat EA.
Ja ik heb de gearsofnl rage compilaties gekeken.![]()
Calm your tits Stewiequote:Op woensdag 17 september 2014 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
jezus is weer toegeslage mensequote:Op woensdag 17 september 2014 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Een groepje kinderen heeft dinsdag tijdens een herdenkingstocht in Mariaheide de Hitlergroet gebracht.
De kinderen brachten de groet aan passerende militairen, en gingen er daarna snel te fiets vandoor. Een van de militairen zegt tegen Omroep Brabant "geschokt" te zijn door het gedrag van de scholieren.
Militair Erik besprak het gedrag van de kinderen met aanwezige marechaussee. "Zij vertelden ons dat als ze erbij waren geweest, ze de jongens hadden meegenomen. Hun actie was een nachtje in de cel waard geweest", aldus Erik.![]()
![]()
Als EA nou gewoon even zegt wanneer die kudtapp online gaat dan weten we tenminste waar we aan toe zijn en dan weten we tenminste zeker dat iedereen er tegelijk op gaat en dat 'ie in een keer offline gaat.
gr gr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
En maar weer klagen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trapte er bijna in. gr grquote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
WEB APP IS LIVE IK HERHAAL WEB APP IS LIVEhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
WEB APP IS LIVE IK HERHAAL WEB APP IS LIVE![]()
Ik gun jou dat.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die ga ik zelf kopen.
En ik ga Ronaldo in mijn starterpack krijgen.![]()
LIVE IS LIVEquote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
WEB APP IS LIVE IK HERHAAL WEB APP IS LIVEDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik gun jou een IF Di Maria.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik zoek wel even andere leuke filmpjes op.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Beetje geduld hebben. Webapp komt wel.
Zoek een leuke porno uit en vermaak je even 5 minuten.![]()
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik gun jou een IF Di Maria.Wij zijn aardig voor elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo kan het ook. Mensenkindertjes.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij zijn aardig voor elkaar.![]()
Wat een held hèquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:57 schreef OmniRocket het volgende:
web app komt vandaag niet... nothing to see here![]()
![]()
Refereer je nu aan dat filmpje van de bond tegen het vloeken?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zo kan het ook. Mensenkindertjes.
Jaquote:Op woensdag 17 september 2014 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Refereer je nu aan dat filmpje van de bond tegen het vloeken?![]()
![]()
Oh EA give me one more chance
show you that I love you
Won't you please let me
back in the webappDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geweldig die inderdaad, hoe die man denkt.quote:
"Wat zeg je dan als je jezelf op je vingers slaat met een hamer? Zeg je dan kut..of...?"quote:Op woensdag 17 september 2014 17:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Geweldig die inderdaad, hoe die man denkt.
"Dan zeg ik au"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
"Wat zeg je dan als je jezelf op je vingers slaat met een hamer? Zeg je dan kut..of...?"
"Dan zeg ik au"![]()
![]()
![]()
Bergwijn, wat een koning wordt dat![]()
![]()
U hoort het hier als eerstDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jonge, ik wacht de hele tijd tot jij met het linkje komtquote:Op woensdag 17 september 2014 17:10 schreef Vijf_voor het volgende:
haha, zijn ze weer lekker aan het falen? Ik moet werken tot 8 uur misschien doet ie het dan![]()
![]()
Puike goal jaquote:Op woensdag 17 september 2014 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bergwijn, wat een koning wordt dat![]()
![]()
U hoort het hier als eerst![]()
Die Boris vind ik maar een rare gozert, maar scoort wel best veelquote:
Elke dag![]()
![]()
Leuk starterteampje, wel redelijk random
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel een paar wat duurdere knapen denk ik ertussenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk starterteampje, wel redelijk random![]()
![]()
Cavandaquote:Op woensdag 17 september 2014 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk starterteampje, wel redelijk random![]()
Best goede stats ook voor Batshuayi
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, ben ook bang voor wat van die silvers, maar zal allemaal wel meevallen denk/hoop ikquote:Op woensdag 17 september 2014 17:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel een paar wat duurdere knapen denk ik ertussen![]()
Zijn letterlijk allemaal spelers waar ik sowieso een keer mee wil spelen..past wel mooi in elkaar zo
Niet dat ik denk dat gold/silver hybrids ineens weer interessant worden though..die tijd is eigenlijk wel voobij, maar ja.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sorry, vandaag helaas geen tijd om met linkjes te knutselenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jonge, ik wacht de hele tijd tot jij met het linkje komt![]()
![]()
Wanneer komen de stats etc op wefut? Futhead vind ik echt irritant qua filtersquote:Op woensdag 17 september 2014 17:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Cavanda![]()
Best goede stats ook voor Batshuayi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zodra ik erbij kanquote:Op woensdag 17 september 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanneer komen de stats etc op wefut? Futhead vind ik echt irritant qua filtersIk krijg ze helaas niet cadeau, zoals FH/FW.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jammerquote:Op woensdag 17 september 2014 17:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zodra ik erbij kanIk krijg ze helaas niet cadeau, zoals FH/FW.
Deze man
4* skills, H/L workrates, 1.80m
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt een baas ja. En link met 2 goede Servische CB'squote:Op woensdag 17 september 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer
Deze man
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 17 september 2014 17:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zodra ik erbij kanIk krijg ze helaas niet cadeau, zoals FH/FW.
Elke dag![]()
Achter die andere twee zitten hele bedrijven, dus die zullen EA wel een leuke vergoeding overmaken.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Serieus, maken die zoveel geld met die sites?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Achter die andere twee zitten hele bedrijven, dus die zullen EA wel een leuke vergoeding overmaken.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wel grappig. Die face generator die nu bij Fifa zit is echt ruk.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:20 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.ktvu.com/video(...)for-new-game/vCsMTR/
Best wel geinig![]()
En Grigore en Regattin ook nogquote:Op woensdag 17 september 2014 17:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt een baas ja. En link met 2 goede Servische CB's
En vergeet Doumbia niet met zijn 1.92m en H/H
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Futhead is voor 1.1 miljoen gekocht door Curse, het bedrijf achter 1 van de bestverdienende tools/addons voor WoWquote:Op woensdag 17 september 2014 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Serieus, maken die zoveel geld met die sites?![]()
![]()
Wutquote:Op woensdag 17 september 2014 17:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Futhead is voor 1.1 miljoen gekocht door Curse, het bedrijf achter 1 van de bestverdienende tools/addons voor WoW
Elke dag![]()
Curse zit in alle games trouwens. LoL, Dota, starcraft en zulksquote:Op woensdag 17 september 2014 17:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Futhead is voor 1.1 miljoen gekocht door Curse, het bedrijf achter 1 van de bestverdienende tools/addons voor WoW![]()
Danny Trejoquote:Op woensdag 17 september 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer
Deze man
[ afbeelding ]![]()
![]()
Reemi gewoon stoppen met de studie en zorgen dat Curse jou ook opkoopt omdat je site gewoon beter is
Elke dag![]()
Ja inmiddels wel ja, maar dacht dat ze begonnen waren met WoW (quote:Op woensdag 17 september 2014 17:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Curse zit in alle games trouwens. LoL, Dota, starcraft en zulks)
Deze dan DS:![]()
4*
Wel jammer dat Santiago Garcia een LB is nu.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Best duur voor een onoverzichtelijke website die niet werkt op de ipadDit dus...quote:Op woensdag 17 september 2014 17:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die betalen gewoon voor een community.![]()
Dat bedrag wist ik dan weer niet, teringquote:Op woensdag 17 september 2014 17:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Futhead is voor 1.1 miljoen gekocht door Curse, het bedrijf achter 1 van de bestverdienende tools/addons voor WoW
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Toch mooi dat Reemi ze even flink liet schrikken door de database als eerste te posten waardoor ze snel ook maar een eerste versie van hun DB online moesten gooienquote:Op woensdag 17 september 2014 17:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moest ik ook wel even om gniffelen jaquote:Op woensdag 17 september 2014 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch mooi dat Reemi ze even flink liet schrikken door de database als eerste te posten waardoor ze snel ook maar een eerste versie van hun DB online moesten gooien
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Futhead >>> WeFutquote:Op woensdag 17 september 2014 17:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Best duur voor een onoverzichtelijke website die niet werkt op de ipad![]()
Goltz en Angeleri of Vergini lijken me wel goede CBs.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja inmiddels wel ja, maar dacht dat ze begonnen waren met WoW ()
Deze dan DS:
[ afbeelding ]4*
Wel jammer dat Santiago Garcia een LB is nu.
De downgrade van Velazquez![]()
![]()
Hebbie die clown weerquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
bohhh
edit: oh kan iedere Seria A of Franse GK zijn. Ahadamada ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, luxeproblemen. Die Roemeen lijkt me ook wel goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn zoveel 74-rated GKs in de Serie A dus het is moeilijk om er 1 te kiezenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Di Maio is elk jaar een beestquote:Op woensdag 17 september 2014 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohhh
edit: oh kan iedere Seria A gk zijn![]()
![]()
Vergini CB is wel weer een lekkere blunder, heeft ie maar liefst twee keer gespeeldquote:Op woensdag 17 september 2014 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goltz en Angeleri of Vergini lijken me wel goede CBs.
De downgrade van Velazquez![]()
![]()
Cavanda RB en andere RCM is eigenlijk ook wel beter/toffer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wel 2*quote:Op woensdag 17 september 2014 17:42 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was dit jaar al een baas![]()
![]()
![]()
Beetje om het even eigenlijk..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nopequote:Op woensdag 17 september 2014 17:43 schreef Roypsv het volgende:
Is er eigenlijk bekend hoelaat de webapp online komt ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
21.30 Turkse tijdquote:Op woensdag 17 september 2014 17:43 schreef Roypsv het volgende:
Is er eigenlijk bekend hoelaat de webapp online komt ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Troll, Turken hebben nog geen tijdssysteemquote:
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
quote:
Elke dag![]()
Gewoon quintero gebruiken dusquote:Op woensdag 17 september 2014 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mexicaanse CAMs zijn niet zo goed dit jaar. Reyna en Fabian downgrade![]()
Die linkt niet met Jimenez.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gewoon quintero gebruiken dus![]()
Futters! Weet iemand of het mogelijk is om te upgraden van Fifa 15 naar de UT editie? Ik overweeg zo'n Xbox One bundel te kaufen met Fifa 15, maar wil ook wel die UT editie met 40 pakjes. Dus het zou tof zijn als je kan upgraden.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 18:03 schreef Tobi-wan het volgende:
Ze hadden wel gezegd dat hij vandaag uit zou komen toch?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 11-09-2014 om 12:00:05Get ready: the new #FUT Web App goes live next Wednesday! #FIFA15 http://t.co/twO4U2sdy0 reageer retweet
![]()
Mijne was volgens mij al ut editiequote:Op woensdag 17 september 2014 18:06 schreef Blistering het volgende:
Futters! Weet iemand of het mogelijk is om te upgraden van Fifa 15 naar de UT editie? Ik overweeg zo'n Xbox One bundel te kaufen met Fifa 15, maar wil ook wel die UT editie met 40 pakjes. Dus het zou tof zijn als je kan upgraden.![]()
Ja dat was het inderdaad. Misschien bedoelen ze wel 'volgende' woensdag in plaats van 'aankomende' woensdag. Dat zou wel een stunt zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 11-09-2014 om 12:00:05Get ready: the new #FUT Web App goes live next Wednesday! #FIFA15 http://t.co/twO4U2sdy0 reageer retweet
![]()
UT editie is toch kut. Je krijgt 40 weken lang 1 pack ipv meteen 40.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:06 schreef Blistering het volgende:
Futters! Weet iemand of het mogelijk is om te upgraden van Fifa 15 naar de UT editie? Ik overweeg zo'n Xbox One bundel te kaufen met Fifa 15, maar wil ook wel die UT editie met 40 pakjes. Dus het zou tof zijn als je kan upgraden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.consoleshop.nl(...)ion-incl-kinect.html deze versie wil ik ff fixen, zit volgens mij de normale versie bij van Fifa.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Mijne was volgens mij al ut editieWanneer krijg je er meteen 40 dan? Bij de normale versie krijg je geen 40 pakjes toch, tenzij je ze gaat kopen natuurlijk. Weet eigenlijk niet of het dan goedkoper is.. blijven de prijzen hetzelfde van 14 naar 15?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
UT editie is toch kut. Je krijgt 40 weken lang 1 pack ipv meteen 40.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 18:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat was het inderdaad. Misschien bedoelen ze wel 'volgende' woensdag in plaats van 'aankomende' woensdag. Dat zou wel een stunt zijn.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-09-2014 om 02:40:18@cruz661 The new #FUT Web App will go live September 17th. reageer retweet
![]()
Als je een versie bij mij koopt.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wanneer krijg je er meteen 40 dan? Bij de normale versie krijg je geen 40 pakjes toch, tenzij je ze gaat kopen natuurlijk. Weet eigenlijk niet of het dan goedkoper is.. blijven de prijzen hetzelfde van 14 naar 15?![]()
Turken hebben het een uur eerder uitgevonden. Vandaar ook dat ze daar een uur voorlopen.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Troll, Turken hebben nog geen tijdssysteemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hmmm, dan zal het wel om 7 uur zijn. Ach, ik kan de 25e toch pas spelen...quote:Op woensdag 17 september 2014 18:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-09-2014 om 02:40:18@cruz661 The new #FUT Web App will go live September 17th. reageer retweet
![]()
Ik kan morgen al spelen op Xbox Onequote:Op woensdag 17 september 2014 18:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, dan zal het wel om 7 uur zijn. Ach, ik kan de 25e toch pas spelen...
Je krijgt nooit direct packs. Bij al die dingen verspreiden ze het over al die weken.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://www.consoleshop.nl(...)ion-incl-kinect.html deze versie wil ik ff fixen, zit volgens mij de normale versie bij van Fifa.
[..]
Wanneer krijg je er meteen 40 dan? Bij de normale versie krijg je geen 40 pakjes toch, tenzij je ze gaat kopen natuurlijk. Weet eigenlijk niet of het dan goedkoper is.. blijven de prijzen hetzelfde van 14 naar 15?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zaterdag toch met EA Acces?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:20 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik kan morgen al spelen op Xbox One![]()
Voor Europeanen wel ja. Ik ben op Xbox One een Amerikaan.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Misschien heb ik ook wel een amerikaanse account, de prijzen zijn altijd in dollars op mijn xbox one. Maar heb niet die early access troep.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:24 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Voor Europeanen wel ja. Ik ben op Xbox One een Amerikaan.![]()
lol, komt zeker door die smart watches van Apple ofzoquote:Op woensdag 17 september 2014 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik mag geen horloge om bij mijn toets.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Gewoon een A4 met al je aantekeningen onder je toetsblaadje stoppen.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik mag geen horloge om bij mijn toets.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Er is geen Early acces voor xbox one en ps4.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:24 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Straks mag je ook geen bril meer op hebben.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:28 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
lol, komt zeker door die smart watches van Apple ofzo![]()
Neehoor is er echt nietquote:Op woensdag 17 september 2014 18:31 schreef m25 het volgende:
[..]
Er is geen Early acces voor xbox one en ps4.http://news.futhead.com/p(...)allocation-confirmed
Dat is Ea Access..quote:Op woensdag 17 september 2014 18:32 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Neehoor is er echt niethttp://news.futhead.com/p(...)allocation-confirmed
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bron?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:24 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Veel plezier in die paar uur dat je mag spelenquote:Op woensdag 17 september 2014 18:32 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Neehoor is er echt niethttp://news.futhead.com/p(...)allocation-confirmed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had je echt verwacht dat ze hem overdag al zouden releasen ja?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
Inmiddels alweer thuis, nog steeds geen webapp.EA.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 17 september 2014 18:31 schreef m25 het volgende:
[..]
Er is geen Early acces voor xbox one en ps4.![]()
![]()
Nee, maar de bevestiging is wel even genieten.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had je echt verwacht dat ze hem overdag al zouden releasen ja?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zei toch 21.30 Turkse tijd...quote:Op woensdag 17 september 2014 18:43 schreef el-blanchito het volgende:
Zal de webapp wel om 20:45 online komenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou best slim zijn. Scheelt een hoop mensen omdat die cl zitten te kijken.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:43 schreef el-blanchito het volgende:
Zal de webapp wel om 20:45 online komenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb het met NHL ook gedaan. Die uren krijg je niet eens op. Zowel dan koop je op een ander account voor 5 euro nog een maandje en kan je de rest volspelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel plezier in die paar uur dat je mag spelenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Het slaat iig helemaal nergens op dat ze dit doenquote:Op woensdag 17 september 2014 18:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Heb het met NHL ook gedaan. Die uren krijg je niet eens op. Zowel dan koop je op een ander account voor 5 euro nog een maandje en kan je de rest volspelen.Hoeveel uur krijg je dan?
![]()
6. Blijft EA hèquote:Op woensdag 17 september 2014 18:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het slaat iig helemaal nergens op dat ze dit doenHoeveel uur krijg je dan?
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-09-2014 om 18:53:05P.S. It's not out at 6, you can chill with the F5's reageer retweet
![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-09-2014 om 18:53:05P.S. It's not out at 6, you can chill with the F5's reageer retweet
![]()
![]()
Gaat trager dan je denkt.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die krijg je makkelijk op dan in een paar dagen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
xdquote:Op woensdag 17 september 2014 18:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
waar de fuck hebben jullie het over , komt pas 25 september uit![]()
huh een tweet uit de toekomstquote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Cuenca is echt wel goed hoor zo goed dat hij nu bij Deportivo speelt.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:00 schreef The_Yakuza het volgende:
Isaac Cuenca loopt, net als in het echt, altijd een beetje achter de feiten aan![]()
Volgend jaar maakt hij zijn comeback hoor!! ECHT WAAR!! Wat een talent!!quote:Op woensdag 17 september 2014 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cuenca is echt wel goed hoor zo goed dat hij nu bij Deportivo speelt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
National titles[edit]quote:Op woensdag 17 september 2014 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cuenca is echt wel goed hoor zo goed dat hij nu bij Deportivo speelt.
La Liga
1 Winners (1): 1999–2000
2 Runners-up (5): 1949–50, 1993–94, 1994–95, 2000–01, 2001–02
Copa del Rey
Cup Winner.png Winners (2): 1994–95, 2001–02
Cup Finalist.png Finalist (1): 1910[2]
Supercopa de España
Cup Winner.png Winners (3): 1995, 2000, 2002
Segunda División[3]
Cup Winner.png Winners (5): 1961–62, 1963–64, 1965–66, 1967–68, 2011–12
Tercera División
Cup Winner.png Winners (1): 1974–75
International titles[edit]
UEFA Intertoto Cup:
Cup Winner.png Winners (1): 2008 - Joint Winner[4]
Cup Finalist.png Runners-up (1): 2005
Regional titles[edit]
Galician Championship[5]
Cup Winner.png Winners (6): 1926–27, 1927–28, 1930–31, 1932–33, 1936–37, 1939–40
Cup Finalist.png Runners-up (7): 1919–20,[6] 1924–25, 1925–26, 1929–30, 1931–32, 1933–34, 1938–39
Galician Cup
Cup Winner.png Winners (1): 1945–46[7]
Cup Finalist.png Runners-up (4): 1935–36,[8] 1946–47,[9] 1964–65,[10] 2007–08
Friendly[edit]
Teresa Herrera Trophy[11]
Cup Winner.png Winners (17): 1955, 1962, 1964, 1969, 1995, 1997, 1998, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2012
Women's section (disbanded)[edit]
Cup Winner.png Women's Spanish Cup (5): 1981, 1982, 1983, 1984, 1985
Indoor football section[edit]
Cup Winner.png Spanish League (2): 2007–08, 2009–10
Cup Winner.png Spanish Cup (2): 2007–08, 2009–10
Individual trophies[edit]
Pichichi (3):
1992-93 - Brazil Bebeto (29 goals)
2001-02 - Spain Diego Tristán (21 goals)
2002-03 - Netherlands Roy Makaay (29 goals) (Golden Shoe)
Zamora (8):
1941-42 - Spain Juan Acuña
1942-43 - Spain Juan Acuña
1949-50 - Spain Juan Acuña
1950-51 - Spain Juan Acuña
1953-54 - Spain Juan Otero
1992-93 - Spain Francisco Liaño (tied with Santiago Cañizares)
1993-94 - Spain Francisco Liaño
1996-97 - Cameroon Jacques Songo'o
Ik zie ajax dit niet nadoen![]()
![]()
nee dat is niet zo gek want die spelen helemaal niet in spanjequote:Op woensdag 17 september 2014 19:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
National titles[edit]
La Liga
Copa del Rey
Supercopa de España
Segunda División[3]
Tercera División
UEFA Intertoto Cup:
Regional titles[edit]
Galician Championship[5]
Cup Winner.png Winners (6): 1926–27, 1927–28, 1930–31, 1932–33, 1936–37, 1939–40
Cup Finalist.png Runners-up (7): 1919–20,[6] 1924–25, 1925–26, 1929–30, 1931–32, 1933–34, 1938–39
Galician Cup
Friendly[edit]
Cup Winner.png Winners (17): 1955, 1962, 1964, 1969, 1995, 1997, 1998, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2012
Pichichi (3):
Zamora (8):
Ik zie ajax dit niet nadoenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ze moeten binnenkort tegen barcelona, dan spelen ze helemaal wel in spanjequote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nee dat is niet zo gek want die spelen helemaal niet in spanje![]()
Zou wat zijn als Ajax la liga zou winnen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
National titles[edit]
La Liga
Copa del Rey
Supercopa de España
Segunda División[3]
Tercera División
UEFA Intertoto Cup:
Regional titles[edit]
Galician Championship[5]
Galician Cup
Friendly[edit]
Pichichi (3):
Zamora (8):
Ik zie ajax dit niet nadoen
Zelfs Jetro fucking Willems zou een mooie erelijst hebben bij Barca net alsof dat wat wil zeggen![]()
![]()
Wat is de logica van het presenteren van TOTW1 met available from 6 pm UK
En dan vervolgens de webapp niet om 6pm uitbrengen.
Gaan we maar weer door met wachten.![]()
EA en logica, tsja..quote:Op woensdag 17 september 2014 19:07 schreef KC.PSV het volgende:
Wat is de logica van het presenteren van TOTW1 met available from 6 pm UK
En dan vervolgens de webapp niet om 6pm uitbrengen.
Gaan we maar weer door met wachten.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
xDquote:Op woensdag 17 september 2014 19:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ze moeten binnenkort tegen barcelona, dan spelen ze helemaal wel in spanjehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:UEFA Intertoto Cup:
Cup Finalist.png Runners-up (1): 2005![]()
![]()
Kent ook iemand maar 1 ander bedrijf dat zo met zijn klanten omgaat en waar de klanten toch elke keer weer het product blindelings kopen?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Sonyquote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Kent ook iemand maar 1 ander bedrijf dat zo met zijn klanten omgaat en waar de klanten toch elke keer weer het product blindelings kopen?![]()
De Nederlandse Staatquote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Kent ook iemand maar 1 ander bedrijf dat zo met zijn klanten omgaat en waar de klanten toch elke keer weer het product blindelings kopen?![]()
jij deed denigrerend jegens de topclub deportivo, waar Cuenca speelt, dus ik liet de titels zien.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Ajax la liga zou winnen.
Zelfs Jetro fucking Willems zou een mooie erelijst hebben bij Barca net alsof dat wat wil zeggen![]()
De eerste metafoor die ik bedenk is de relatie tussen een loverboy en zijn slachtoffer.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Kent ook iemand maar 1 ander bedrijf dat zo met zijn klanten omgaat en waar de klanten toch elke keer weer het product blindelings kopen?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dus we zijn allemaal sletjes?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De eerste metafoor die ik bedenk is de relatie tussen een loverboy en zijn slachtoffer.
DS2 kom je chillen vanavond? :$ :$ :$i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
kweenie hihihiihhihihihihi :$quote:Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dus we zijn allemaal sletjes?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oh excuses dan las ik het verkeerd.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij deed denigrerend jegens de topclub deportivo, waar Cuenca speelt, dus ik liet de titels zien.
Topclub deportivoZitten ze uberhaupt nog in de BBVA of zitten ze weer op het tweede niveau? Gevalletje Leeds dus maar dan nog slechter.
![]()
Elke keer worden misbruikt maar wel luisteren en braaf terugkomenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De eerste metafoor die ik bedenk is de relatie tussen een loverboy en zijn slachtoffer.
Inclusief aids en gare ziektesGRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee, ik ga traden o wacht.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dus we zijn allemaal sletjes?
DS2 kom je chillen vanavond? :$ :$ :$![]()
Of het Stockholmsyndroom.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:14 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Elke keer worden misbruikt maar wel luisteren en braaf terugkomenKeihard in de anjer worden gepakt, maar uiteindelijk diep van binnen toch niet zonder de dader kunnen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
de BBVA is een bank, wie weet hebben ze daar een rekening maar ik zie niet hoe dat relevant isquote:Op woensdag 17 september 2014 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh excuses dan las ik het verkeerd.
Topclub deportivoZitten ze uberhaupt nog in de BBVA of zitten ze weer op het tweede niveau? Gevalletje Leeds dus maar dan nog slechter.
![]()
Nee spelen gewoon in de BBVA liga...quote:Op woensdag 17 september 2014 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh excuses dan las ik het verkeerd.
![]()
La Liga, BBVA of Primera division same shit diffrent name. Maar wel leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
de BBVA is een bank, wie weet hebben ze daar een rekening maar ik zie niet hoe dat relevant is![]()
Oh spannend hoor lekker je puntjes pakken tegen de rest van die 16 kut clubsquote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee spelen gewoon in de BBVA liga...![]()
Net zoals dat je de Jupiler League enkel Jupiler zou noemenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
La Liga, BBVA of Primera division same shit diffrent name. Maar wel leuk geprobeerd.![]()
![]()
MESSI EN RONALDO SPELEN ANDERS WEL IN DIE LEAGUE HOOR!!11quote:Op woensdag 17 september 2014 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh spannend hoor lekker je puntjes pakken tegen de rest van die 16 kut clubsGRAAG VERWIJDEREN![]()
?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh spannend hoor lekker je puntjes pakken tegen de rest van die 16 kut clubs
De helft van die competitie zou ajax met minstens 4-0/5-0 inmaken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: