Alles want je bent niet meer of minder dan een ander.quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 18:19 schreef Eiwitshake het volgende:
'Superioriteitsgevoel' voor de grammar nazi's onder ons.
Oh, zeker wel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:20 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Alles want je bent niet meer of minder dan een ander.
Verklaar je nader.quote:
Ik ben simpelweg beter dan mensen die onrendabel en dom zijn.quote:
Dan gaan ze binnen no time hun matige zinnen opfleuren met hele woorden in hoofdletters.quote:Op zondag 28 september 2014 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hèhè, dat is eigenlijk best een goede om ze in die Facebook-groepen op een avondje eens mee te provoceren.
Je bent misschien intelligenter dan een ander, dat wil niet zeggen dat jij dan beter bent dan een ander.quote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben simpelweg beter dan mensen die onrendabel en dom zijn.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:32 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Je bent misschien intelligenter dan een ander, dat wil niet zeggen dat jij dan beter bent dan een ander.
PVV'er.
Gelukkig verdien ik meer dan de gemiddelde pannenkoek.quote:Op zondag 28 september 2014 18:37 schreef Monolith het volgende:
Koos is een HBO'er. Die zijn per definitie inferieur.
Toch grappig dat iemand die een hekel aan de PVV heeft precies hetzelfde gedachtegoed nastreeft.quote:Op zondag 28 september 2014 18:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Als een product beter presteert, dan is het, logischerwijs, beter.
Zo ook met mensen.
Materie is een grootgoed in jou leven of niet?quote:Op zondag 28 september 2014 18:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig verdien ik meer dan de gemiddelde pannenkoek.
Sterker nog, hij bestaat eruit.quote:Op zondag 28 september 2014 18:41 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Materie is een grootgoed in jou leven of niet?
Hetzelfde gedachtegoed?quote:Op zondag 28 september 2014 18:40 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Toch grappig dat iemand die een hekel aan de PVV heeft precies hetzelfde gedachtegoed nastreeft.
Het in hokjes plaatsen van mensen, alsof mensen producten zijn.
Hoe kan ik jou serieus nemen? PVV bashen maar ondertussen nog een veel ziekelijker gedachtegoed aanhangen.
Niet jokkebrokken.quote:Op zondag 28 september 2014 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hetzelfde gedachtegoed?
Ik haat moslims niet en trek ook geen uitkering.
Nee maar ondertussen plaats je jezelf op een troon en ben je in die zin 'racistisch' tegenover de minder intelligente mens.quote:Op zondag 28 september 2014 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hetzelfde gedachtegoed?
Ik haat moslims niet en trek ook geen uitkering.
En PVV'ers kunnen zichzelf niet op een troon plaatsen dus die vergelijking gaat niet op.quote:Op zondag 28 september 2014 18:51 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Nee maar ondertussen plaats je jezelf op een troon en ben je in die zin 'racistisch' tegenover de minder intelligente mens.
Dat doen ze volgens jou door mensen met een andere achtergrond in een hokje te duwen en als minderwaardig te bestempelen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En PVV'ers kunnen zichzelf niet op een troon plaatsen dus die vergelijking gaat niet op.
Nee, ze proberen het.quote:Op zondag 28 september 2014 18:56 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Dat doen ze volgens jou door mensen met een andere achtergrond in een hokje te duwen en als minderwaardig te bestempelen.
Dat doe jij ook.
Jij probeert het ook, ik vind jou namelijk gewoon een idioot die zichzelf op een ziekelijke manier verheerlijkt.quote:Op zondag 28 september 2014 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ze proberen het.
Dat is net iets anders.
Nee, ik ben ook gewoon beter.quote:Op zondag 28 september 2014 19:02 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Jij probeert het ook, ik vind jou namelijk gewoon een idioot die zichzelf op een ziekelijke manier verheerlijkt.
Ok doei!quote:Op zondag 28 september 2014 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook gewoon beter.
Dat heb ik haarfijn uitgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |