SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja, op dat laatste stuk na.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:59 schreef Harvest89 het volgende:
Nog 2 uur werken en dan naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!! dan eten, gamen. fappen, slapen.
Jij slaapt niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit ja, op dat laatste stuk na.
quote:
Werkquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werk
Was 't een beetje vol te houden?
* BBQSausage doet hier nog steeds heel hard alsof 'ie hard aan het werk is, en iedereen gelooft 't blijkbaar.
Ik wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ik kan helaas niet FOK!ken op het werk, zou misschien wat schelen als ik thuis kom. Of niet..
ik zit met de rug richting de baasquote:Op woensdag 17 september 2014 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wel.Ik heb ook de meest ideale plek.
Rug naar de muur, in een hoekje.
Overzicht over de hele werkruimte.
Ik vind het altijd lastig, aan de ene kant ben ik voor een losse werksfeer/plek.. dat mensen ook gewoon een keer kunnen bellen of op whatsapp kijken of facebook.. maar aan de andere kant moeten mensen wel hun werk blijven doen en dat is voor sommige lastig.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:23 schreef BBQSausage het volgende:
Vorige week had ik het ook gewoon gigantisch druk, en ik werk al de hele week twee uur te lang. Dus ik vind dat dit wel mag.
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werk
Was 't een beetje vol te houden?
* BBQSausage doet hier nog steeds heel hard alsof 'ie hard aan het werk is, en iedereen gelooft 't blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |