Iemand die je alleen maar wil zien wanneer het hem uitkomt, is niet gek op je. Hoe vervelend een thuissituatie of hoe zwaar een baan is. Ik snap dat dat vervelend is, maar er valt altijd wel omheen te plannen. Mijn thuissituatie is niet geweldig op het moment en mijn vriend is druk met zijn nieuwe studie en nieuwe vrienden, maar we zien elkaar wel. Daar maken we dan wel gewoon tijd voor. En niet alleen wanneer het hem uitkomt. Hij zegt zijn vrienden net zo goed een keer dat ie niet kan.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:37 schreef Elisabeth92 het volgende:
Tis allemaal gewoon tegenstrijdig van zijn kant. In de relatie is ie wel gek op me maar wil niet bij me zijn of naja als hem dat uitkomt dan mag het. En dat is eigenlijk met alles zo de laatste tijd. En zijn behoefte aan meer ruimte snap ik ook wel, hij zit thuis in de shit, zware baan met veel verantwoordelijkheden en zn vrienden gaan allemaal samenwonen. Allemaal dingen waar hij niet omheen kan en die niet leuk zijn. Als hij dan zijn eigen ding wil doen moet ik er niet tussenkomen en als ik aangeef hem wel te zien zal hem dat vasr irriteren omdat ik op dat moment zijn behoefte aan ruimte niet begrijp en om je vriendin kan je nou één keer gemakkelijker heen dan je baan of thuissituatie. Dus dan word ik weggedrukt op een botte manier.
En ik wil een heel eind met hem meegaan, maar ik ben ook maar een mens en me volledig buitensluiten omdat je je hoofd er ff niet naar staan hebt vind ik niet terecht.
Bovenstaande issues besprak hij ook niet met me, nee toen ik aangaf dat ik het zo miet meer leuk vind (en het dus eigenlijk al te ver was) dan komt die shit op tafel. Dan moet ik heel rap begrip gaan vormen en opbrengen wat me ook wel lukt. En dan kunnen we praten. Maar na al het praten veranderd er niks van zijn kant. Nouja dan gaat het gewoon niet werken.
Ik ben gestopt met appen en alles en boef inderdaad explosie van appjes van zijn kant. Nu wil hij opeens praten...
En dit:quote:Nu zijn we afgelopen zomer 2 weken alleen met zijn tweeën geweest in het huis van zijn ouders. Die waren immers op vakantie. Ik had een vakantiebaan 3 dagen in de week en hij was gewoon thuis. Het ging zonder overleg allemaal perfect. Hij ging er met me uit maakte me koffie of thee, smeerde me mn ontbijtje op zorgde ervoor dat ik het ook opat gaf me een kus en ik ging weg. Nu was dat allemaal niet nodig hoor, ik kan die dingen prima zelf maar toch was het onwijs lief. Als ik thuiskwam van mn werk deed ik de was ruimde ik de vaat van die dag alvast op, haalde ik er een stofzuiger doorheen en hij maakte avondeten. Na het avondeten ruimde ik de boel weer op en zette alles in de vaatwasser. Gewoon ideaal en dat alles zonder overleg op een manier waar we ons beide goed bij voelden. Nog nooit was er zo'n relaxte sfeer.
Hoogstwaarschijnlijk hebben die 2 weken jullie allebei stof tot denken gegeven want het is een stap richting samenwonen. Jij voelde je waarschijnlijk meer verbonden met hem, maar het zou heel goed kunnen dat hij zich hierdoor benauwd begon te voelen en bang was dat hij zijn vrijheid zou verliezen als hij daadwerkelijk (al dan niet in de nabije toekomst) die stap met jou ging zetten. En dan kunnen jullie wel de afspraak hebben dat jullie ook zonder elkaar op stap moeten kunnen, als je samenwoont kan je toch andere afspraken hebben.quote:eigenlijk begon het na deze 2 weken wat te rommelen.
Oei. Clingy gedrag dus.. En je weet dondersgoed dat dat niet sexy is. Dit had echt jouw teken moeten zijn om een stap terug te nemen en je te richten op je eigen vriendinnenquote:Hij vond dat ik hem niet genoeg ruimte gaf om zelf eens initiatief te tonen of mij te missen, en ik reageerde daarop met dat ik het gevoel had dat ik hem zou verliezen wat ik niet wil aangezien ik ontzettend veel van hem houd, en me daarom misschien ook juist meer probeer vast te grijpen. Gezamelijk besloten we toen dat ik een stapje terug zou doen en hij een stapje erbij.
En in dit soort situaties gewoon plannen voor jezelf moeten maken toen hij aan zijn vrienden vroeg of die mee wouden stappen. Je legt geen zout op een slak als jij hem verteld dat je ook tijd voor jezelf neemt.quote:Die vrijdag stelde hij in de groepsapp met zijn vrienden de vraag "gaat er vanavond nog iets gebeuren lui?" en toen daar geen reactie op kwam vroeg hij of ik al plannen had. Ik voelde me daardoor weer enigszins gepasseerd maar wilde niet op elke slak zout leggen omdat het net weer goed was, en antwoorde met nee nog niet.
dapper. Heel goed vind ik dat, een brief schrijven. Tenminste, zo werkt dat voor mijquote:Op woensdag 17 september 2014 20:00 schreef Elisabeth92 het volgende:
Superdom... maar ik heb hem een brief geschreven met daarin alles wat ik voelde en wat dit wazige gedoe met me doet.
Ik weet dat hij hem nu heeft gelezen en ik heb voor de laatste maal gevraagd. Wil je praten? Het antwoord was nu niet.
Dus ik sluit het nu ook af... want ook al zat ik net zo goed fout. Ik heb mijn best gedaan en hij wil niet meer. Ik kan weer komen opdraven als hij daar zin in heeft. Daar pas ik voor.
Dus bedankt voor de reacties maar ik zet er voor mezelf nu ook definitief een punt achter.
zijn dat hormonen eigenlijk? Ik wist vroeger ook nooit wat ik met mezelf aanmoest in die tijden.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:42 schreef Elisabeth92 het volgende:
Haha ik ben zooooo dom in deze dingen 😂 wat een fuck gevoel zeg
Nou nou zeg, als jij iets wil, moet hij het maar geven, want anders houdt hij niet van jequote:Op donderdag 18 september 2014 16:41 schreef Elisabeth92 het volgende:
Gisteren besloten ik app hem niet meer ik reageer ook ff niet meer als hij wel wat stuurt. Ik ga het afsloten tis over en uit.
Vannacht en vandaag de hele dag door allemaal appjes dat hij dus wil praten.
Meid tochquote:Op donderdag 18 september 2014 18:17 schreef Elisabeth92 het volgende:
Mijn vorige relatie heb ik ook verbroken omdat hij me zwaar mishandelde. Daar heb ik toch zeker gelijk in gehad en geen moment spijt hihi
je lokt het ook allemaal uit met je kortzichtige ontwetendheid.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:17 schreef Elisabeth92 het volgende:
Mijn vorige relatie heb ik ook verbroken omdat hij me zwaar mishandelde. Daar heb ik toch zeker gelijk in gehad en geen moment spijt hihi
Ik lees vrij weinig begrip naar je huidige vriendquote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef Elisabeth92 het volgende:
Moiiuh kortzichtige onwetendheid? Sorry maar ik probeer overal begrip voor op te brengen echt waar maar ik mag toch ook een grens hebben of is dat nou dom?
je vriend houd niet van je, get over it.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef Elisabeth92 het volgende:
Moiiuh kortzichtige onwetendheid? Sorry maar ik probeer overal begrip voor op te brengen echt waar maar ik mag toch ook een grens hebben of is dat nou dom?
Ik kan er niet meer tegen, maar dit is denk ik wel de eerste keer dat ik wil schreeuwen waarom iedereen altijd maar loopt te mokken op praten, praten, praten en nog eens praten en oh ja, nog eens praten en praten en praten, je kent het wel, pratenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef Elisabeth92 het volgende:
Ik probeer dan heus begrip op te brengen voor zijn situatie maar like I said als je in een serieuze relatie zit en het gaat even niet lekker met je dan ga je de ander niet volledig buitensluiten. Niet als de ander je nodig heeft. Dan praat je over alle shit wat je dwarszit of ben ik nou gek? Ik meende dat het zo werkte namelijk 😂 maar miss zit ik fout!
Situaties, interpretaties en meningen kan zaken doen veranderen. Als hij dat destijds heeft gezegd, moet je vanuit gaan dat hij destijds zo heeft gedacht. Als ik een man was, zal ik allang al hoofdpijn van jou hebben gekregen. Gefrustreerd en al ...quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:00 schreef Elisabeth92 het volgende:
Ook is er een stelletje uit die groep waar we veel mee optrekken zijn we een weekend mee weg geweest enzo... en die zijn 24/7 bij elkaar meest face to face en anders via whatsapp of bellen. Hij zei dat hij wel meer op hen wilde lijken in onze relatie. Naja volgens mij wil die dat dan totaal niet toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |