abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144631765
ik stopte bij "een week later"
  woensdag 17 september 2014 @ 18:41:54 #27
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_144631901
Ik vind het een beetje vreemd verhaal.
Je hebt het heel helder beschreven daar ligt het niet aan.
Maar het ene moment is hij heel positief en het andere moment stoot hij je keihard af. Gezien je mishandel verleden, noem ik het toch even.
Op deze manier heeft hij gigantisch veel macht over je.
Hij bepaald nu wanneer alles koek en ei is en wanneer je mag oprotten. Ik denk niet dat je wil dat iemand die die macht zo probeerd ook daadwerkelijk macht over je heeft...

Hoewel het ook kan zijn dat je interpetatie de andere kant niet klopt en je toch overdreven snel afgewezen voelt.
Het is heel lastig om objectief te zijn over je eigen relatie namelijk...

Moeilijk.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_144632086
Als hij serieus had gewild dat het weer goed zou komen, had ie er wel moeite voor gedaan. Dan hadden jullie al wel een gesprek gehad. Laat die jongen lekker gaan. Het zal even pijn doen, maar ik denk dat weer samen komen uiteindelijk veel pijnlijker is, want ik denk niet dat het er beter op gaat worden.. Hij is het niet waard.

Succes.
pi_144632183
Laten gaan, je hebt helemaal geen fout gemaakt door het uit te maken. Die gast is inderdaad niet weg van je dus ik zou het lekker zo laten en niet over hoop en alles beginnen, je geeft hem volledig de macht over jou. Dat je überhaupt naar die chillavond bent gegaan en komt doen alsof er niets aan de hand is, vind ik eigenlijk al best vreemd. Je moet even op jezelf zijn en het respect voor jezelf terugwinnen want een zelfrespecterend persoon zou dat dus niet doen. Die laat zo'n iemand dan ook gewoon lekker zakken en trekt haar eigen plan zonder zo'n gast nodig te hebben.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2014 18:53:48 ]
pi_144634685
Superdom... maar ik heb hem een brief geschreven met daarin alles wat ik voelde en wat dit wazige gedoe met me doet.

Ik weet dat hij hem nu heeft gelezen en ik heb voor de laatste maal gevraagd. Wil je praten? Het antwoord was nu niet.

Dus ik sluit het nu ook af... want ook al zat ik net zo goed fout. Ik heb mijn best gedaan en hij wil niet meer. Ik kan weer komen opdraven als hij daar zin in heeft. Daar pas ik voor.

Dus bedankt voor de reacties maar ik zet er voor mezelf nu ook definitief een punt achter.
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_144636274
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:00 schreef Elisabeth92 het volgende:
Superdom... maar ik heb hem een brief geschreven met daarin alles wat ik voelde en wat dit wazige gedoe met me doet.

Ik weet dat hij hem nu heeft gelezen en ik heb voor de laatste maal gevraagd. Wil je praten? Het antwoord was nu niet.

Dus ik sluit het nu ook af... want ook al zat ik net zo goed fout. Ik heb mijn best gedaan en hij wil niet meer. Ik kan weer komen opdraven als hij daar zin in heeft. Daar pas ik voor.

Dus bedankt voor de reacties maar ik zet er voor mezelf nu ook definitief een punt achter.
Och, zo dom is dat niet hoor! Als jij dat nodig had, was dat op dit moment gewoon het beste.

Dit bewijst maar weer dat hij niet serieus is. Blijf sterk in je schoenen staan en laat hem niet met een slap excuus naar je terug komen. Hij heeft het verneukt en dat moet ie maar accepteren.

Sterkte ermee :)
pi_144636337
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:31 schreef Woelwater het volgende:
Even een korte samenvatting graag.
Even wat ingekort:

Vorige relatie ging uit, een week zeer verdrietig. Ging met beste vriendin naar een feestje en daar werd ze op slag verliefd. Na maanden bleek hij de ware te zijn; dezelfde normen en waarden, toekomst op 1 lijn, kritische ouders die accepteerden, etc. Laatste paar weken voelde zij op 2e plaats gezet, altijd maar vrienden op nr. 1 -> stappen met vrienden. Verder ongewenste thuis en werk situatie. Zijn vrienden kwamen als koppel, maar zijn vriend nodigde haar niet uit, zij besloot te gaan en kreeg van hem ter plekke buiten te horen dat zij zijn avond heeft verneukt. Hij vond het ook vervelend om te horen dat zij hem miste.

En toen:

quote:
4s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:09 schreef Elisabeth92 het volgende:
Hij wilde alsnog stappen met de jongens. Dus toen was ik pissig en zei ik, nouja als jij perse wilt stappen met die jongens dan is het voor mij duidelijk dan weet ik waar ik sta. Toen ben ik boos naar binnen gelopen en dronk ik mijn drinken op. Mijn vriend was superblij en verkondigde aan zijn vrienden yeah ik ga mee stappen jongens. Dat vond ik op dat moment zo respectloos dat ik hem weer heb meegevraagd naar buiten, en hem vroeg waar ik alles aan te danken had. Hij zei jij maakt het uit waarom zou ik dan niet meegaan stappen? Dus ik zei nee ik zei net dat het me dan duidelijk was, niet dat het uit was. Maar misschien is dat wel het beste.

Volledig in tranen zei ik dat ik het niet eerlijk vond dat ik hem zo had gemist en hij mij schijnbaar niet omdat hij weeeeer voor de jongens kiest op zo'n moment. Dat mijn begrip een heel eind gaat maar ik me gewoon afgewezen voel en me dat zo'n pijn doet als ik zoveel van iemand hou. Dat ik het niet eerlijk vond dat hij zijn best niet voor ons deed omdat ik vond dat ik dat wel verdiende. Zijn reactie daarop was "ik heb de laatste tijd mijn best ook niet meer voor ons gedaan want ik ben ook niet meer zo gek op je" mijn hart brak in duizenden stukjes. Hoe kon dat was alles wat ik dacht. Na alle lieve dingen die hij de vorige 2 gesprekken had gezegd. Dus ik vertelde hem dat als hij niet meer gek op me was hij beter kon doorfietsen want dan viel er niets meer te redden aan deze relatie. En hij fietste weg.

Toen hij me op een brugje dat ik onderweg tegenkwam opwachte omdat hij wilde zorgen dat ik veilig thuiskwam en mijn vader had gebeld, flipte ik. Me zoveel pijn doen en me dan neit met rust laten is gewoon not done. En als hij niks meer om me gaf boeide het hem ook niet of ik nou veilig thuis zou komen dus dat is gewoon zoete broodjes bakken bij mijn ouders. Ik heb hem toen voor vanalles en nogwat uitgescholden echt erge dingen die ik nooit had mogen zeggen. Ik heb hem gezegd dat hij nog erger was dan mijn ex aangezien mijn ex me als stront behandelde en zijn verstand niet had, hij behandelde me als stront en had zijn verstand ook nog dat vond ik veel erger.

Eenmaal thuis en uitgeraasd besefte ik me dat ik erge dingen had gezegd. Ik bood via whatsapp mijn excuses daarvoor aan. Ik kreeg terug "fuck you trut" "echt waar fuck you" "straal op man" "val dood trut" "fuck you echt waar fuck you kreng". Ik zei nog een keer dat ik dit alles verkeerd had aangepakt en dat het me speet en als hij niks meer voor me voelde dat het dan goed was maar dat ik anders nog wel wilde praten omdat het zo niet goed voelde. ik kreeg terug "IK WIL JOUW NIET MEER!" Bam weer pijn en mn hart vertrapt.

Ik had appjes van mijn vriend gekregen "ik weet op het moment allemaal niet hoe ik met de situatie moet omgaan. De dingen die me zijn gezegd gisteravond heb ik niet verdiend. Ik heb me echt enorm kut gevoeld en dat doe ik nu nog" ik reageerde met "volgens mij hebben we elkaar allebei dingen gezegd en aangedaan want we allebei niet hebben verdiend. Ik voel me ook enorm kloten. laten we het allemaal maar even afwachten" Hij reageerde met "jaa"

appjes waren voor mij ontzettend leuk immers hou ik nog steeds ontzettend veel van hem en ik dat een stukje wat ik dan niet kwijt ben, waar ik aan vast kan houden. Maar tegelijkertijd word er bij mij hoop gecreëerd waarvan de kans bestaat dat die vals is. Dus ik stuurde hem precies zoals het hierboven staat een appje. Zijn reactie was "die hoop is niet vals, anders appte ik je niet" Daar heb ik verder niet meer op gereageerd.

[ Bericht 13% gewijzigd door Yiwei op 17-09-2014 20:52:44 ]
pi_144636456
quote:

Je bent nog 22 jaar, geen kinderen en een opleiding. De kans is vrij groot dat je een lieve hunk kan tegenkomen. Hark wat geld binnen en koop je eigen huis. De rest komt wel.
pi_144637249
Ag ja beetje een fuckzooi allemaal maar inderdaad beter nu als dat we hadden samengewoond want we hadden al naar een huisje gekeken en de plannen waren er

Ik zie het allemaal wel zonder hem zal ik ook vast gelukkig worden. Ik raak alleen maar meer en meer overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt :)

Nogmaals dank voor de reacties.. ergens weet ik ook wel dat ik er wel ga komen ���😏
pi_144637878
Als je altijd zo langdradig bent als in je OP dan snap ik wel dat die jongen een biertje wil doen met zijn maten :')

Verder krijg ik de indruk dat je iemand nodig hebt om gelukkig te zijn en daardoor altijd afhankelijk van iemand maakt. Met als gevolg dat je enorm gaat proberen te beïnvloeden om maar die leegtes maar te voorkomen.

Ik voel me dan ook zeer gebruikt door je hele OP te hebben gelezen :(

Mijn antwoord bestaat daarom uit 3 woorden: Get A Life!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_144638759
Even een maand of twee rust, als ie dan nog zo achter je aan zit weer eens een gesprekje aanknopen. Maar ik vermoed dat dat niet gebeurt en tegen die tijd ben jij ook wel wat bekoeld.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_144639592
quote:

Yaaay! Goed zo, lekker afsluiten, een paar keer je goed beroerd voelen, niet toegeven aan twijfel, niet toegeven als hij contact zoekt en je zult zien dat t straks weer goed met je gaat. Verwen jezelf maar een beetje, sauna met vriendinnen, dagje shoppen, bioscoopje etc. Dat is goed voor je.
pi_144640573
Soms, heel soms, vraag ik me af waarom ik eigenlijk dit soort topics op fok open en ook nog daadwerkelijk lees. :'(

En TS, laat die vent lekker. Hij is het niet waard. Je vindt wel een keer een leuker exemplaar.
Geef jezelf deze keer ook de tijd om vrijgezel te zijn voor je jezelf in een nieuwe relatie stort.
pi_144640732
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:17 schreef Vlier het volgende:
Ik heb t heeeeeele verhaal gelezen en dit valt me op:

Je bespreekt elk fucking appje met hoop. Een appje zijn woorden, zoals hierboven al stond kijk naar zijn daden. Hij wil niet met je uit. Hij wil alleen met jou afspreken als hij niks beters te doen heeft. Jij maakt t uit en zijn reactie is : mooi dan kan ik lekker met mn vrienden stappen.

Deze jongen houdt niet van je. Het kan me niet schelen wat hij appt en ik denk dat je moeite hebt met begrijpen dus ik herhaal het:

Deze jongen houdt niet van je!

Ga lekker wat anders doen en steek er geen energie meer in.
pi_144644943
De enige reden dat mijn topic zo langdradig is is dat het een hele serie gebeurtenissen is die ertoe hebben geleid dat ik het uitmaakte... anders lijkt het inderdaad één leuke relatie van een jaar 2 weken gezeur en ik ben de bitch die het uitmaakt. En wie weet is dat ook wel zo.. maar na mijn vorige relatie laat ik me niet meer op een manier behandelen die ik niet verdien ook niet voor een paar weken omdat hem dat zo uitkomt.

Het is allemaal al klaar ik vind her allemaal nog steeds fucked up enzo maar ik ga het afsluiten ik weet voor mezelf dat het niet meer goedkomt dus tis goed zo
pi_144647781
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:32 schreef Elisabeth92 het volgende:
De enige reden dat mijn topic zo langdradig is is dat het een hele serie gebeurtenissen is die ertoe hebben geleid dat ik het uitmaakte... anders lijkt het inderdaad één leuke relatie van een jaar 2 weken gezeur en ik ben de bitch die het uitmaakt. En wie weet is dat ook wel zo.. maar na mijn vorige relatie laat ik me niet meer op een manier behandelen die ik niet verdien ook niet voor een paar weken omdat hem dat zo uitkomt.

Het is allemaal al klaar ik vind her allemaal nog steeds fucked up enzo maar ik ga het afsluiten ik weet voor mezelf dat het niet meer goedkomt dus tis goed zo
Kortom je hebt een rebound relatie van 2 jaar gehad.
De volgende relatie zal waarschijnlijk weer zo gaan. Want jij bent slachtoffer van iemand die je vroeger heeft mishandeld en lijkt daardoor een afweermechanisme te hebben ontwikkeld (Angst? Valse Hoop? Valse Macht?) die reageert alsof het om die ene klootzak uit het verleden gaat, terwijl het mensen uit het hier en nu zijn die er feitelijk niets mee te maken hebben.
pi_144649563
In mijn ogen is een rebound relatie iets om een leegte op te vullen ontstaan door de vorige persoon, waarin geen liefde word gevoeld. Nouja laten we wel wezen die liefde is van mijn echt wel aanwezig hoor. Ik mis ook niet de iemand nu maar echt wel hem persoonlijk.
pi_144649640
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:03 schreef GwaiLow het volgende:
Mooi geschreven verhaal :). Respect.
Precies dit. Helemaal gelezen en het kwam oprecht over. Jammer dit. Helaas vind jij hem nu eenmaal veel leuker nu zo lijkt het dan hij jou. En ik vind dat ie nogal bot is en de energie niet meer waard. Gaat naar mijn idee niets meer worden
pi_144649651
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 01:15 schreef Koral het volgende:

[..]

Kortom je hebt een rebound relatie van 2 jaar gehad.
De volgende relatie zal waarschijnlijk weer zo gaan. Want jij bent slachtoffer van iemand die je vroeger heeft mishandeld en lijkt daardoor een afweermechanisme te hebben ontwikkeld (Angst? Valse Hoop? Valse Macht?) die reageert alsof het om die ene klootzak uit het verleden gaat, terwijl het mensen uit het hier en nu zijn die er feitelijk niets mee te maken hebben.
Dat lees ik er niet in. Ze Is wel degelijk stapel op m zo lijkt het
pi_144649663
Wat een typisch lang saai vrouwelijk kutverhaal
pi_144649743
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:03 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Dat lees ik er niet in. Ze Is wel degelijk stapel op m zo lijkt het
En toch behandeld ze hem alsof hij haar vorige ex is.
pi_144649769
Ik denk ook dat het beter is er een punt achter te zetten. Het komt op mij over als een typisch gevalletje van bindingsangst van zijn kant. Zul je zien dat hij jou straks steeds gaat appen als jij echt besluit te stoppen. (Ook met appen) Als jij dan niet sterk in de schoenen staat loop je echt het risico op zo'n knipperlichtrelatie, met het risico dat je nog meer gekwetst wordt! Sterkte hoor!
pi_144649964
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 07:51 schreef Elisabeth92 het volgende:
In mijn ogen is een rebound relatie iets om een leegte op te vullen ontstaan door de vorige persoon, waarin geen liefde word gevoeld. Nouja laten we wel wezen die liefde is van mijn echt wel aanwezig hoor. Ik mis ook niet de iemand nu maar echt wel hem persoonlijk.
Je wordt mishandeld in je vorige relatie en binnen de kortste keren nadat her uit is gegaan vindt je de ware :')

Deze hele relatie is gebaseerd op een reactie op de vorige.

quote:
maar na mijn vorige relatie laat ik me niet meer op een manier behandelen die ik niet verdien ook niet voor een paar weken omdat hem dat zo uitkomt.
Wat heeft hij te maken met je vorige relatie? Slachtoffergedrag, angst afweermechanisme, noem het hoe je het wilt. Dit hierboven (een typerend voorbeeld en niet het enigste voorbeeld in je lappen tekst) is gewoon onredelijk!

Met alle gevolgen van dien voor jezelf en voor je omgeving waar je zelf debet aan bent.
pi_144650965
quote:
6s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Levensfase probleem.

Hij vind samenwonen en regelmatig leven eng. Jij staat voor een regelmatig leven dus je bent de sjaak.

Kom maar bij hem terug als hij 30-35 is, dan is hij misschien bijgedraaid :)
En toch heeft hij haar ten huwelijk gevraagd? Of moet ik mij daar niet zo veel bij voorstellen..? Zoiets als snoepjes ruilen.

Ik denk wel dat hij gek op je is, maar dat hij liever nog eventjes verder snuffelt. Hij is z'n wilde haren nog niet kwijt.
pi_144655290
Tis allemaal gewoon tegenstrijdig van zijn kant. In de relatie is ie wel gek op me maar wil niet bij me zijn of naja als hem dat uitkomt dan mag het. En dat is eigenlijk met alles zo de laatste tijd. En zijn behoefte aan meer ruimte snap ik ook wel, hij zit thuis in de shit, zware baan met veel verantwoordelijkheden en zn vrienden gaan allemaal samenwonen. Allemaal dingen waar hij niet omheen kan en die niet leuk zijn. Als hij dan zijn eigen ding wil doen moet ik er niet tussenkomen en als ik aangeef hem wel te zien zal hem dat vasr irriteren omdat ik op dat moment zijn behoefte aan ruimte niet begrijp en om je vriendin kan je nou één keer gemakkelijker heen dan je baan of thuissituatie. Dus dan word ik weggedrukt op een botte manier.

En ik wil een heel eind met hem meegaan, maar ik ben ook maar een mens en me volledig buitensluiten omdat je je hoofd er ff niet naar staan hebt vind ik niet terecht.

Bovenstaande issues besprak hij ook niet met me, nee toen ik aangaf dat ik het zo miet meer leuk vind (en het dus eigenlijk al te ver was) dan komt die shit op tafel. Dan moet ik heel rap begrip gaan vormen en opbrengen wat me ook wel lukt. En dan kunnen we praten. Maar na al het praten veranderd er niks van zijn kant. Nouja dan gaat het gewoon niet werken.

Ik ben gestopt met appen en alles en boef inderdaad explosie van appjes van zijn kant. Nu wil hij opeens praten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')