quote:
Hij komt terug.twitter:AdamSchefter twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 01:48:55LB James Harrison scheduled to meet Tuesday with Steelers coaches. Assuming it goes well, he signs with PITT. reageer retweet
Ik gun het de Bengals, maar ik ben bang dat het een bekend verhaal gaat worden: fizzle in the play-offs.quote:Op maandag 22 september 2014 11:26 schreef maerk het volgende:
En de Bengals gaan dit seizoen nog een hoop potten breken denk ik.
Lol deze komt ook al in mijn FB feed terug, van mensen die nog nooit van American Football gehoord hebbenquote:
Kan je de volgende keer iets voor de wedstrijd posten? Dan weet ik gelijk waar ik mijn geld op moet zetten. Maandag Steelers, en afgelopen nacht de Giantsquote:Op vrijdag 26 september 2014 02:34 schreef Seam het volgende:
Die rush van Kirk
Zoveel beter dan RG3 he.
Ik haat Eli niet (Giants als franchise wel overigens), ik snap alleen niet om welke reden(en) mensen fan/aanhanger worden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:21 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer iets voor de wedstrijd posten? Dan weet ik gelijk waar ik mijn geld op moet zetten. Maandag Steelers, en afgelopen nacht de Giants.
En wil je niks posten over de Seahawks
on-topic. Eli haters
Ik ben geen Giants-fan, maar Eli is een baas omdat hij 2-0 is tegen Brady in Super Bowls. En Eli is ook gewoon de troll van de Manning familie. Zijn broer heeft meer talent maar Eli heeft meer ringen en daar gaat het toch om, tenzij je Drew Brees heet dan gaat het om stats.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:59 schreef maerk het volgende:
[..]
Ik haat Eli niet (Giants als franchise wel overigens), ik snap alleen niet om welke reden(en) mensen fan/aanhanger worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it
Daar kan ik nou juist heel slecht tegen...quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:24 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En Eli is ook gewoon de troll van de Manning familie. Zijn broer heeft meer talent maar Eli heeft meer ringen en daar gaat het toch om,
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:55 schreef SteveBudin het volgende:
http://www.gfycat.com/MistyCooperativeCod
Puur objectief gezien, dus niet kijkend naar het resultaat (receiver KO) is dit wel of geen defenseless receiver? Tevens legal of illegal?Hij braced zichzelf dus geen defenseless receiver. Of het legal is.. geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adrian Peterson, die kent u niet mensen, maar dat is de superster in Minnesota.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:30 schreef PirE het volgende:
De Martosaurus komt straks bij Pauw uitleggen waarom alle NFL-spelers hun vrouwen en kinderen slaan.
Haha ik zei niet dat de Redskins zouden winnen weer. Ik vond Cousins (op die INT na) best goed spelen, ze hebben gewoon een aantal matige receivers zeg mijn god.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:21 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer iets voor de wedstrijd posten? Dan weet ik gelijk waar ik mijn geld op moet zetten. Maandag Steelers, en afgelopen nacht de Giants.
En wil je niks posten over de Seahawks
on-topic. Eli haters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |