Gelukkig nog nooit in de min gestaan terwijl ik toch gek ben op vrije dagen.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I know. Verkeerde informatie in het systeem en bij -8 toch echt vrij moeten nemen. Tsja.
Ik normaal ook niet (op een dag of 2 aan het eind van het jaar).quote:Op woensdag 17 september 2014 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit in de min gestaan terwijl ik toch gek ben op vrije dagen.
Misschien zijn ze aan het werk?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
Veel mensen op kantoor, maar tis zoooo stil.
Ik kan nog niet in de min staan al had ik t graagquote:Op woensdag 17 september 2014 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit in de min gestaan terwijl ik toch gek ben op vrije dagen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan nog niet in de min staan al had ik t graagJa KAN wel, maar dan zou ik nu nog ff 3 maanden wegmoeten. "Jongens, tot 2015 he!"
En dan mag je nog wel in je eigen bed slapenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
2 dagen festival en ik ben al moe
Ja maar ik ben al 2 dagen op een rij veel te vroeg wakkerquote:Op woensdag 17 september 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan mag je nog wel in je eigen bed slapen
Lijstje maken en 1 voor 1 afwerkenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:05 schreef Elvi het volgende:
Ik heb stress van mn vrijwilligerswerk en ik heb zoveel te doen dat ik niet meer weet wat ik allemaal moest doen![]()
(inkopper: niet op Fok posten bladiebla
)
Ik ben er op een gegeven moment ook 4 maanden uit gegaan. Super relaxtquote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan nog niet in de min staan al had ik t graagJa KAN wel, maar dan zou ik nu nog ff 3 maanden wegmoeten. "Jongens, tot 2015 he!"
Ik ga er elke dag uit om 5:50quote:Op woensdag 17 september 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al 2 dagen op een rij veel te vroeg wakker(echt zo rond 6)
#dakennikhiernie.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben er op een gegeven moment ook 4 maanden uit gegaan. Super relaxt
Daar vroeg ik ook niet om maar ik trek een festival van een week met nachtjes van 4/5 uur gewoon nietquote:Op woensdag 17 september 2014 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga er elke dag uit om 5:50![]()
Van mij krijg je geen sympathie
#nooitmetpensioennooitdoodgaanquote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#dakennikhiernie.
#danvalthetopzijngat.
#niemandisonmisbaarmaarikwel
Doe dat dan ook niet. Isse simpelquote:Op woensdag 17 september 2014 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar vroeg ik ook niet om maar ik trek een festival van een week met nachtjes van 4/5 uur gewoon niet
Welkom bij de ouweluiquote:Op woensdag 17 september 2014 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar vroeg ik ook niet om maar ik trek een festival van een week met nachtjes van 4/5 uur gewoon niet
Moet er eerst wel een vervanger zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
#nooitmetpensioennooitdoodgaan
Ook jij kan je vervanger inwerken
Bitch please, ik hou dat ook nog steeds vol.quote:
#isdatjouwprobleemofhetprobleemvanhetbedrijf?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#dakennikhiernie.
#danvalthetopzijngat.
#niemandisonmisbaarmaarikwel
#beidequote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
#isdatjouwprobleemofhetprobleemvanhetbedrijf?
Tja als ik wist hoe ik door kon slapen in de ochtend zou ik het wel toepassenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet. Isse simpel
Zelfde verhaal, heb nog 2 maanden aan verlof staan. Laatste 3 verlofverzoeken werden afgewezen, betrof 2 keer een zaterdag en één midweek. Kon er écht niet vanafquote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan nog niet in de min staan al had ik t graag![]()
Mijn (ex)baas. En dat zegt meer over mijn baas dan over mij.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Maar zo raar en uitzonderlijk is dat niet hoor, dat je bij je baan niet zomaar 4 maanden weg kan
Geloof dat er nergens bazen zullen staan te springen bij die mededeling
Zo lekker is het nou toch ook weer niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, nu het zwembadseizoen 2014 af gaan sluiten met een middagje aan de plas liggen.
Ik vind het hartstikke lekker buitenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo lekker is het nou toch ook weer niet?
Ja maar geen 'laat ik alles uit trekken' toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke lekker buiten
Jawel joh. Hardstikke zonnig ende warmquote:Op woensdag 17 september 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar geen 'laat ik alles uit trekken' toch?
Anders ga ik zo ook maar even een plekje zoeken
Als jij onder een auto komt, moeten ze het ook regelenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet er eerst wel een vervanger zijn.
In een bedrijf wat 4 reorganisaties overleefd heeft zijn die er niet echt legio
Oh, daarin heb je helemaal gelijk, maar dat is niet genoeg reden om het niet te doenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Maar zo raar en uitzonderlijk is dat niet hoor, dat je bij je baan niet zomaar 4 maanden weg kan
Geloof dat er nergens bazen zullen staan te springen bij die mededeling
Welkom in de wondere wereld van de ARBO-wetgeving. Je directe leidinggevende mag alleen het doorgeven van verlof (niet vragen, dat doe je namelijk niet), blokkeren als er vergaande bedrijfsredenen voor zijn. En 'dan maken we niet genoeg winst', is niet een goede reden.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, heb nog 2 maanden aan verlof staan. Laatste 3 verlofverzoeken werden afgewezen, betrof 2 keer een zaterdag en één midweek. Kon er écht niet vanaf![]()
Straks in november als de verlofplanning voor 2015 gemaakt moet worden krijgen we dan weer een brief met het zéér dringende verzoek om toch alsjeblieft zo veel mogelijk verlof op te maken omdat het bedrijf van de 'verlofstuwmeren' af wil. Als je dan vervolgens voor 10 weken verlof invult krijg je 25-50% niet toegewezen.
Of ze zijn te laat met de deadline en dan is alles automatisch goedgekeurd, dat was vorig jaar gebeurd en leverde nogal wat problemen met de personele bezetting op de afgelopen 4 maanden
Vind ik dus wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, daarin heb je helemaal gelijk, maar dat is niet genoeg reden om het niet te doen
O ze doen hier helemaal niet moeilijk over vrije dagen opnemen, dus de reden dat ik er nog zo veel heb ligt A bij de enorme hoeveelheid die ik krijjg en B bij de geringe hoeveelheid die ik opneem. Echter, als ik die nu ineens allemaal zou opnemen achter elkaar DAN gaan ze zeer zeker wel moeilijk doen jaquote:Op woensdag 17 september 2014 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, heb nog 2 maanden aan verlof staan. Laatste 3 verlofverzoeken werden afgewezen, betrof 2 keer een zaterdag en één midweek. Kon er écht niet vanaf![]()
Straks in november als de verlofplanning voor 2015 gemaakt moet worden krijgen we dan weer een brief met het zéér dringende verzoek om toch alsjeblieft zo veel mogelijk verlof op te maken omdat het bedrijf van de 'verlofstuwmeren' af wil. Als je dan vervolgens voor 10 weken verlof invult krijg je 25-50% niet toegewezen.
Of ze zijn te laat met de deadline en dan is alles automatisch goedgekeurd, dat was vorig jaar gebeurd en leverde nogal wat problemen met de personele bezetting op de afgelopen 4 maanden
Ik kreeg ook al strand foto's van vriendenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar geen 'laat ik alles uit trekken' toch?
Anders ga ik zo ook maar even een plekje zoeken
Maar dat is nu niet zo, dus dat is niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij onder een auto komt, moeten ze het ook regelen
hey! En hoe is het met jou?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:19 schreef MNR het volgende:
Lol. Sommige dingen veranderen ook nooit, de R&P slowchat 😄
Ik zou hem allang verbannen hebbenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:24 schreef MNR het volgende:
WTF??? Met diezelfde gozer die de deur open liet staan en je kat daardoor op straat liep? 😉 Werk komt goed.
Alles meer dan 4 weken (dacht ik) moet wel in overleg ja. Maar goed, in al die jaren zijn ze er ook bij geweest, dat hebben ze laten gebeuren.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat is nu niet zo, dus dat is niet vergelijkbaar.
Ik geloof dat geen enkel bedrijf er vrolijk van wordt als je jaren dagen opspaart en ze dan ineens maanden achter elkaar in 1x opneemt. En ik betwijfel zelfs of dat ook wel mag, ondanks dat je er wellicht wettelijk recht op hebt op die dagen.
Hmm, misschien toch maar in de patio verder werkenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al strand foto's van vrienden![]()
Dat werkeloze tuig ligt gewoon aan t water.
Goedzo.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh nee mijn kat is nooit op straat! Maar ja hij laat wel deuren open staan, lampen aan, is altijd alles kwijt. Maar hij is lief
Oh ja! Daar had je het een tijdje terug over, dat het gesprek wel positief was. Hopelijk komt er wat goeds uit, succes!quote:Op woensdag 17 september 2014 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Wooohooo volgende week vrijdag weer gesprek bij potentieele nieuwe werkgever. Al een keer op gesprek geweest, toen te licht, nu voor een andere functieZe willen me namelijk als persoon wel.
Euy gij!quote:Op woensdag 17 september 2014 14:19 schreef MNR het volgende:
Lol. Sommige dingen veranderen ook nooit, de R&P slowchat 😄
Dan hadden ze iemand verplicht op vakantie moeten sturenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles meer dan 4 weken (dacht ik) moet wel in overleg ja. Maar goed, in al die jaren zijn ze er ook bij geweest, dat hebben ze laten gebeuren.
Als t beter werkt om de kat af te richten dan je vent..... dan hedde wel een hulle lastige!quote:Op woensdag 17 september 2014 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh nee mijn kat is nooit op straat! Maar ja hij laat wel deuren open staan, lampen aan, is altijd alles kwijt. Maar hij is lief
En dat was dan vast-vast toch? Ik bedoel, geen detachering meer en zo?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Wooohooo volgende week vrijdag weer gesprek bij potentieele nieuwe werkgever. Al een keer op gesprek geweest, toen te licht, nu voor een andere functieZe willen me namelijk als persoon wel.
Ik vraag me meer af waarom die kat in hemelsnaam deuren open en lampen aan zet.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t beter werkt om de kat af te richten dan je vent..... dan hedde wel een hulle lastige!
Nopez, je moet van de ARBO wel 2 aaneengesloten werkweken per jaar vrij nemen.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hadden ze iemand verplicht op vakantie moeten sturen
Geen idee of dat dat ook weer kan.
Stimmt, correct en tevens juist. Ben daar klaar meequote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat was dan vast-vast toch? Ik bedoel, geen detachering meer en zo?
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:59 schreef MNR het volgende:
Ik heb nu vakantie dus zwaaaar relaxed, Cue. Hoest met afvallen?
Die overstap is mij toe nu toe ook goed bevallen. Dat punt komt een keer denk ik voor veel mensen.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stimmt, correct en tevens juist. Ben daar klaar mee
Moet dat ja? Owquote:Op woensdag 17 september 2014 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez, je moet van de ARBO wel 2 aaneengesloten werkweken per jaar vrij nemen.
Je kunt bij een vast-vaste baan (ik noem t maar ff zo) natuurliijk ook geleefd worden, maar het heeft iets meer regelmaat en zekerheid. Alhoewel je met "op de bank zitten" ook wel doorbetaald krijgt lijkt mij t persoonlijk niet fijn van hot naar her te moeten en niet te weten waar je bv over 4 maanden zit. En ook om niet echt vaste collega's te hebben. Maar dat is voor iedereen natuurlijk persoonlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die overstap is mij toe nu toe ook goed bevallen. Dat punt komt een keer denk ik voor veel mensen.
Misschien ooit were op interim basis aan de slag maar voor nu is niet geleefd worden wel even prettig
Ik ben 36, ik dans alleen nog op stapquote:
Eerste keer sinds jaren dat ik het doe. Wist niet eens van die regelgeving af.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet dat ja? Ow
Geen idee of ik dat alle jaren wel heb gedaan
Bij een vaste baan wordt je anders geleefd. In de detachering ben je afhankelijk van sales medewerkers waar je terecht komt. Organsaties die soms helemaal niet bij je persoonlijkheid passen. Je bent ook verantwoordelijk voor je bedrijf en niet alleen voor jezelf. Je vertegenwoordigd in die zin de gehele organisatie.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt bij een vast-vaste baan (ik noem t maar ff zo) natuurliijk ook geleefd worden, maar het heeft iets meer regelmaat en zekerheid. Alhoewel je met "op de bank zitten" ook wel doorbetaald krijgt lijkt mij t persoonlijk niet fijn van hot naar her te moeten en niet te weten waar je bv over 4 maanden zit. En ook om niet echt vaste collega's te hebben. Maar dat is voor iedereen natuurlijk persoonlijk.
Is ook de reden waarom ik controller ben geworden en geen accountant (een accountant werkt dus ook voor een bedrijf BIJ andere bedrijven en een controller werkt voor en bij het ene bedrijf zelf). Met als bijkomstigheid dat een accountant nooit leuk is als ie langskomt en met de nek wordt aangekeken, dat is bij andere detachering natuurlijk niet per definitie zo.
"Ja, en ik wil gewoon een band kunnen opbouwen met het bedrijf waar ik werk.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die overstap is mij toe nu toe ook goed bevallen. Dat punt komt een keer denk ik voor veel mensen.
Misschien ooit were op interim basis aan de slag maar voor nu is niet geleefd worden wel even prettig
Lijkt mij persoonlijk verschrikkelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij een vaste baan wordt je anders geleefd. In de detachering ben je afhankelijk van sales medewerkers waar je terecht komt. Organsaties die soms helemaal niet bij je persoonlijkheid passen. Je bent ook verantwoordelijk voor je bedrijf en niet alleen voor jezelf. Je vertegenwoordigd in die zin de gehele organisatie.
Voor en nadelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Ja, en ik wil gewoon een band kunnen opbouwen met het bedrijf waar ik werk.
"Hart voor de zaak!"quote:Op woensdag 17 september 2014 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor en nadelen.
De betrokkenheid en een band krijgen is inderdaad wel een plus.
Je bent echt onderdeel ervan in voor en tegenspoed.
De tegenspoed heb je dus ook.
Ik dacht iets heel anders, bij t lezen van een plantsoenendienst op je "chillplekje".quote:Op woensdag 17 september 2014 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
Godver! Net op mijm chillplekjes komt een plantsoenendienst tractor dingen doen![]()
Hij rijdt ook gewoon stug langs mij heen
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht iets heel anders, bij t lezen van een plantsoenendienst op je "chillplekje".
Meid, trim die bush toch eens zelf!
Gisteren zat je te zeiken dat je je H&M pakketje wilde, en nu ga je zeiken dat ze m komen brengen? WOMAN!quote:Op woensdag 17 september 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jezus en nu komt de pakketbezorger hier mijn pakketje brengen
Ik zal nog eens een rustig stukje gras opzoeken
het is een beetje een onverwachte plek en heel erg dat de pakketjesman gewoon weet dat ik het benquote:Op woensdag 17 september 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gisteren zat je te zeiken dat je je H&M pakketje wilde, en nu ga je zeiken dat ze m komen brengen? WOMAN!
Maar goed ook, anders was ie weer weggelopenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een beetje een onverwachte plek en heel erg dat de pakketjesman gewoon weet dat ik het ben
En dan hadden we weer gezeur gehad dat ze het pakketje niet heeft gekregenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders was ie weer weggelopen
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gisteren zat je te zeiken dat je je H&M pakketje wilde, en nu ga je zeiken dat ze m komen brengen? WOMAN!
Bij ons is het ook iedere keer dezelfde man die pakketjes bezorgd. Die weet ook wie ik ben. Dat is alleen maar ideaal.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een beetje een onverwachte plek en heel erg dat de pakketjesman gewoon weet dat ik het ben
En dat is nou TYPISCH (ty-pisch) vrouwengedrag, alwaar ik laatst al iets over postte mbt emancipatie en galantheid. Hou je de deur open dan is het "Kan ik heus zelf wel hoor. Independant woman! Ik ben net als jullie!!" (incl irritant Beyonce handgebaartje) en doe je het niet dan is t "Tsss, chivalry is dead of zo? Ik ben een vrouw hoor!".quote:Op woensdag 17 september 2014 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Tis idd verschrikkelijk dat het pakketje aan je voeten wordt bezorgd![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is nou TYPISCH (ty-pisch) vrouwengedrag, alwaar ik laatst al iets over postte mbt emancipatie en galantheid. Hou je de deur open dan is het "Kan ik heus zelf wel hoor. Independant woman! Ik ben net als jullie!!" (incl irritant Beyonce handgebaartje) en doe je het niet dan is t "Tsss, chivalry is dead of zo? Ik ben een vrouw hoor!".
Stuurt de post een bericht dat je H&M pakket onderweg is, dan gaan ze mopperen op dat bericht omdat het pakketje er nog niet is. Komt dat pakketje en bezorgen ze het zelfs tot aan je fokking poezelige voeten.... dan verstoren ze je rust bij je boekje in het gras!
WA WILDE NOU, VROUW?!
Dat de postbode even een sms'je stuurt "Komt het uit mevrouw, dat ik nu uw pakketje breng? Of wast u net uw haar?? En waar zal ik het dan overhandigen? Ik kan ook wel even na werktijd ergens een keer langskomen op de exacte seconde dat het u het perfectste treft?"
Krijgt ie waarschijnlijk op z'n kop dat ie sms'te en dat ze schrok omdat ze net ff een text-ruzie met haar vriend had
#ThankGodImGay
Kan dat direct naar de AH? Dat heb ik liever ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:23 schreef Godtje het volgende:
Ik laat pakketjes gewoon bij de AH bezorgen of Kiala.
Die hebben volgens mij postnl.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan dat direct naar de AH? Dat heb ik liever ook.
Ik dramatiseer het natuurlijk een beetje hequote:
Ah kijk, het ligt dus gewoon aan vrouwelike koopziekte!!! AHAAAA! *wijst zo met zo'n vingertje in de lucht zo van zie je wel!!!*quote:Op woensdag 17 september 2014 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zei nooit dat hij mijn rust verstoordeIk vind het gewoon een beetje zorgelijk dat hij mij zelfs weg van mijn huis herkent
Dan bestel ik dus duidelijk te veel
Maar dat wist je welquote:Op woensdag 17 september 2014 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zei nooit dat hij mijn rust verstoordeIk vind het gewoon een beetje zorgelijk dat hij mij zelfs weg van mijn huis herkent
Dan bestel ik dus duidelijk te veel
Ik vind serieus dat het binnen de perken blijftquote:
bol.com levert af bij AHquote:Op woensdag 17 september 2014 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij kent de postbode vooral "oma".... want die neemt overdag altijd alles aan zodat ze in de avond tegen iedereen die zijn pakketje op komt halen kan klagen over haar zoon, diens vrouw, haar tumor of haar voet.
Ik ga die AH aflevering toch eens overwegen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is nou TYPISCH (ty-pisch) vrouwengedrag, alwaar ik laatst al iets over postte mbt emancipatie en galantheid. Hou je de deur open dan is het "Kan ik heus zelf wel hoor. Independant woman! Ik ben net als jullie!!" (incl irritant Beyonce handgebaartje) en doe je het niet dan is t "Tsss, chivalry is dead of zo? Ik ben een vrouw hoor!".
Stuurt de post een bericht dat je H&M pakket onderweg is, dan gaan ze mopperen op dat bericht omdat het pakketje er nog niet is. Komt dat pakketje en bezorgen ze het zelfs tot aan je fokking poezelige voeten.... dan verstoren ze je rust bij je boekje in het gras!
WA WILDE NOU, VROUW?!
Dat de postbode even een sms'je stuurt "Komt het uit mevrouw, dat ik nu uw pakketje breng? Of wast u net uw haar?? En waar zal ik het dan overhandigen? Ik kan ook wel even na werktijd ergens een keer langskomen op de exacte seconde dat het u het perfectste treft?"
Krijgt ie waarschijnlijk op z'n kop dat ie sms'te en dat ze schrok omdat ze net ff een text-ruzie met haar vriend had
#ThankGodImGay
Ik ben extreem van de one-stop-shopping, dus da's idd wel belangrrijkquote:Op woensdag 17 september 2014 16:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bol.com levert af bij AH
PostNL bij een postagentschap. Die zitten soms in de AH, bij mij in de buurt zit het in een Jumbo. Dus dat wel even in de gaten houden.
Zo dàt zou een uitkomst zijn zeg. Ik snap echt niet - ook logistiek gezien - waarom dat niet opgenomen is in de huidige bezorgwijze. Werkelijk, wat irritant!quote:Op woensdag 17 september 2014 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan dat direct naar de AH? Dat heb ik liever ook.
Ik fietste om half zeven terug en kwam langs zo'n thermometerbord, gaf nog steeds 27 graden aan.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo lekker is het nou toch ook weer niet?
Amen!quote:Op woensdag 17 september 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WA WILDE NOU, VROUW?!
#ThankGodImGay
Behalve dat gay zijn dan.quote:
ik doe net lange mouwen aan om de stad in te gaan... uit dan maar?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik fietste om half zeven terug en kwam langs zo'n thermometerbord, gaf nog steeds 27 graden aan.![]()
Was heerlijk op het zwembad, lekker rustig, volop zon zonder dat je binnen een uur verbrand was, perfect!![]()
Tien keer beter dan dat Juli-zonkracht300-tweehonderd-graden-weer.
Gewoon iets met lange mouwen meenemen om aan te kunnen doen als het wat frisser wordt.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe net lange mouwen aan om de stad in te gaan... uit dan maar?
Dat viel toch wel mee joh?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik fietste om half zeven terug en kwam langs zo'n thermometerbord, gaf nog steeds 27 graden aan.![]()
Was heerlijk op het zwembad, lekker rustig, volop zon zonder dat je binnen een uur verbrand was, perfect!![]()
Tien keer beter dan dat Juli-zonkracht300-tweehonderd-graden-weer.
Een half uur geleden was het nog prima T-shirt weer iig. Maar toen was de zon nog net niet onder.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe net lange mouwen aan om de stad in te gaan... uit dan maar?
Perfect! Ideaal voor de bezorger want die hoeft de pakketjes op een centraal punt af te geven en heeft minder wachttijd. Daardoor kan hij in minder tijd meer doen. Of lekker zijn TVT opnemen 😉quote:Volgens het bedrijf is het voor mensen makkelijker om pakketten op te halen uit een kluis die vlakbij hun werk of bij winkels staat. Daarnaast zijn pakketautomaten goed voor het milieu, omdat bezorgers voor verschillende adressen maar naar één punt hoeven te rijden.
Via een app krijgen consumenten bericht als er voor hun een pakket in de automaat zit. Door een code in te voeren gaat de juiste kluis bij de automaat open. "We denken dat over een paar jaar tien procent van alle webwinkelbestellingen via onze automaten wordt afgehandeld", zegt Van Geijn.
Misschien wat jij wilt?quote:Op donderdag 18 september 2014 08:42 schreef rhubarbje het volgende:
http://m.nos.nl/artikel/699673-webwinkelpakket-uit-de-muur.html
Is dit wat jullie gisteren wilden?
nee, mijn dozen zijn te groot om op de fiets mee te slepenquote:Op donderdag 18 september 2014 08:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Misschien wat jij wilt?
Dan komt de verzorger niet meer bij jou en kan hij je ook niet meer herkennen
Bestel een auto, kun je je pakketjes daar mee op halenquote:Op donderdag 18 september 2014 08:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee, mijn dozen zijn te groot om op de fiets mee te slepen
waarom? Mijn bezorger heeft een auto. Werkt primaquote:Op donderdag 18 september 2014 08:48 schreef S15 het volgende:
[..]
Bestel een auto, kun je je pakketjes daar mee op halen
Omdat je zit te zeuren op je bezorger. Daar heb je dan geen last meer van.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom? Mijn bezorger heeft een auto. Werkt prima
hij mag iets minder confronterend zijn ja maar dat wil niet zeggen dat ie moet stoppen met dingen brengenquote:Op donderdag 18 september 2014 08:54 schreef S15 het volgende:
[..]
Omdat je zit te zeuren op je bezorger. Daar heb je dan geen last meer van.
quote:Op donderdag 18 september 2014 08:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij mag iets minder confronterend zijn ja maar dat wil niet zeggen dat ie moet stoppen met dingen brengen
Als het zo makkelijk ging voelde ik mij ook niet zo geconfronteerd met mijn shopgedrag
Flipping awesome!quote:Op donderdag 18 september 2014 08:42 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom Polen met een goed idee tegenhouden? Ben je ook tegen mensen uit Drenthe die in Amsterdam gaan werken?quote:Op donderdag 18 september 2014 08:52 schreef MNR het volgende:
Nou en als ik al lees dat Polen met hun concept hier naartoe wil komen, zeg ik op mijn beurt: hoppa zelf die werkgelegenheid oppakken. Kost meer, maar hallo, is wel ten behoeve van de werkgelegenheid. Prijs wordt toch wel verwerkt in de bezorgkosten en aangezien de personele en benzinekosten omlaag zullen gaan, zul je dat als consument als het goed is nauwelijks merken.
Freelance TNT bezorgers krijgen nu toch al minder na de laatste maatregel (moet ff schuldig blijven wat deze exact inhoudt), dus ja, als ze meer kunne bezorgen in minder tijd, levert het voor hen ook meer op. Heb je natuurlijk wel minder bezorgers nodig. Maar daar heeft vast iemand anders een goed idee voor
Dat bestaat al langer toch? Volgens mij heb ik zoiets in Utrecht gezien..quote:
Volgens mij blijft het probleem liggen bij de webshop die maar net de implementatie moet hebben dat je aan kunt geven dat je je pakket in zo'n ding bezorgd wilt hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:42 schreef rhubarbje het volgende:
Allereerst: ik ben niet tegen Polen. Als voor de rest: als we zelf al bezig zijn met het plaatsen van die automaten, waarom dan niet direct heel de markt innemen.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom Polen met een goed idee tegenhouden? Ben je ook tegen mensen uit Drenthe die in Amsterdam gaan werken?
Ehm, wil je de Polen het dan verbieden?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Allereerst: ik ben niet tegen Polen. Als voor de rest: als we zelf al bezig zijn met het plaatsen van die automaten, waarom dan niet direct heel de markt innemen.
Tel op je vingers uit: meer van die punten, minder personeel (bezorgers) nodig. Daar komen natuurlijk wel andere functies voor vrij in deze samenstelling, maar leidt automatisering meestal niet tot minder werkgelegenheid in de dienstensector? Dus logisch gevolg - imho - is zelf de markt innemen omwille van de werkgelegenheid in Nederland. Minder verstrekking van WW en uitkeringen.
Maar je mag me best overtuigen. Ik bekijk het vanuit dit standpunt. Wat is het jouwe?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, wil je de Polen het dan verbieden?
Moet ik jou gaan vertellen wat jij vindt?quote:
Zal ik dan maar stoppen met ingaan op zulke suggestieve, domme vragen?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet ik jou gaan vertellen wat jij vindt?
Misschien moet je geen discussie aangaan als je niet eens normaal kunt reageren...quote:Op donderdag 18 september 2014 09:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Zal ik dan maar stoppen met ingaan op zulke suggestieve, domme vragen?
Ik reageer hetzelfde naar jou toe als jij naar mij. Als jij normaal doet, doe ik ook normaal. Maar om direct sarcastisch te reageren, dan hoef je ook niet te rekenen op een normaal antwoord van me.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien moet je geen discussie aangaan als je niet eens normaal kunt reageren...
Want erg duidelijk ben je niet...
Oh snap!quote:Op donderdag 18 september 2014 09:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik reageer hetzelfde naar jou toe als jij naar mij. Als jij normaal doet, doe ik ook normaal. Maar om direct sarcastisch te reageren, dan hoef je ook niet te rekenen op een normaal antwoord van me.
Duidelijk zijn heeft niets te maken met normaal reageren.
Ik bekijk Nederland niet als afgesloten eenheid dat precedent boven alles heeft. Ik ben voor Europa en dus voor gelijke kansen voor Polen, Drenthen en Amsterdammersquote:Op donderdag 18 september 2014 09:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Allereerst: ik ben niet tegen Polen. Als voor de rest: als we zelf al bezig zijn met het plaatsen van die automaten, waarom dan niet direct heel de markt innemen.
Tel op je vingers uit: meer van die punten, minder personeel (bezorgers) nodig. Daar komen natuurlijk wel andere functies voor vrij in deze samenstelling, maar leidt automatisering meestal niet tot minder werkgelegenheid in de dienstensector? Dus logisch gevolg - imho - is zelf de markt innemen omwille van de werkgelegenheid in Nederland. Minder verstrekking van WW en uitkeringen.
Maar je mag me best overtuigen. Ik bekijk het vanuit dit standpunt. Wat is het jouwe?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het antwoord op haar, naar mijn mening, redelijk normale vraag. Wil je het de Polen verbieden dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik reageer hetzelfde naar jou toe als jij naar mij. Als jij normaal doet, doe ik ook normaal. Maar om direct sarcastisch te reageren, dan hoef je ook niet te rekenen op een normaal antwoord van me.
Duidelijk zijn heeft niets te maken met normaal reageren.
Nopez.quote:
Man, ik word veel te oud voor bitch fightsquote:Op donderdag 18 september 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez.
Maar genoeg over mij, ga eens verder met de bitchfight. Eindelijk gebeurt er hier weer eens wat!
Krijg nou watquote:Op donderdag 18 september 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez.
Maar genoeg over mij, ga eens verder met de bitchfight. Eindelijk gebeurt er hier weer eens wat!
Echt he.. van geilbeer naar knuffelbeerquote:
Ik heb gewoon niet elke dag seks, kan tochquote:Op donderdag 18 september 2014 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt he.. van geilbeer naar knuffelbeer![]()
Straks gaat ie nog vertellen dat ie alleen nog maar vanilleseks heeft *ril*
Vanilleseksquote:Op donderdag 18 september 2014 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt he.. van geilbeer naar knuffelbeer![]()
Straks gaat ie nog vertellen dat ie alleen nog maar vanilleseks heeft *ril*
Soort van 8e ring van de hel, enkel voorbijgestreefd door tantraseksquote:
Nou ja, het is in ieder geval seksquote:Op donderdag 18 september 2014 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soort van 8e ring van de hel, enkel voorbijgestreefd door tantraseks
Aggus, is het zo erg?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, het is in ieder geval seks
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet elke dag seks, kan tochHad ik paar jaar geleden ook niet.
Lijkt me ook veel te vermoeiendquote:
Jaquote:
Je was vast gewoon verwendquote:
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 18 september 2014 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je was vast gewoon verwend
Wanneer?quote:
Toen je zo vaag deedquote:Op donderdag 18 september 2014 11:42 schreef Barbusse het volgende:
Wanneer?Laatste keer was half augustus of zo....
Dat is ongeveer 300 dagen per jaarquote:
Ik ga niet terugzoeken in topics, maar de dag dat je ineens veelquote:Op donderdag 18 september 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 300 dagen per jaar
Dat wil niet direct zeggen dat ik seks heb gehad hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga niet terugzoeken in topics, maar de dag dat je ineens veelsmilies gebruikte, niet geslapen had, wnat iemand hield je wakker en je wilde niet vertellen wie of wat het was
Klopt, maar met die poststijl van jouw toen, moest het haast welquote:Op donderdag 18 september 2014 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil niet direct zeggen dat ik seks heb gehad hoor
Hij was vast behoorlijk van slag. Ook allemaalquote:Op donderdag 18 september 2014 11:59 schreef missbehavin het volgende:
Tsssk, wat een nepperd die barb, beetje seks impliceren terwijl er niks gebeurd was
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar met die poststijl van jouw toen, moest het haast wel
Jullie hebben gewoon teveel vuige gedachten bij mijn postsquote:Op donderdag 18 september 2014 11:59 schreef missbehavin het volgende:
Tsssk, wat een nepperd die barb, beetje seks impliceren terwijl er niks gebeurd was
Nee niks, gewoon een deceptie, eerst babs, nu jij..quote:Op donderdag 18 september 2014 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gewoon teveel vuige gedachten bij mijn posts
Wat wat wat?? Ik ben geen deceptie, gewoon gisteren geen seks gehad. Is al jaren heel normaal. Niet elke gisteren geen seks, maar het bestaat wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, gewoon een deceptie, eerst babs, nu jij..
oh neequote:Op donderdag 18 september 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij was vast behoorlijk van slag. Ook allemaal![]()
ineens.
leek de relatie SC ineens wel
Daarom negeerde ik het ook maar daarna. Kon natuurlijk niet de spuigaten uitlopenquote:Op donderdag 18 september 2014 12:24 schreef stbabylon het volgende:
oh needat nooit! Relatie en/of SEX SC
Nou jaaaa zegquote:Op donderdag 18 september 2014 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom negeerde ik het ook maar daarna. Kon natuurlijk niet de spuigaten uitlopen
Nou ja, misschien had hij dan duidelijkheid kunnen brengen en niet dat geneuzel als in die andere SC's.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom negeerde ik het ook maar daarna. Kon natuurlijk niet de spuigaten uitlopen
Maar dat ging barb niet doenquote:Op donderdag 18 september 2014 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, misschien had hij dan duidelijkheid kunnen brengen en niet dat geneuzel als in die andere SC's.
Je bent wel aan het dramaqueenen he?quote:
Ik ben gewoon voor het behoud van een recht voor z'n raap SCquote:Op donderdag 18 september 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Je bent wel aan het dramaqueenen he?
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat wat wat?? Ik ben geen deceptie, gewoon gisteren geen seks gehad. Is al jaren heel normaal. Niet elke gisteren geen seks, maar het bestaat wel.
Uh-huhquote:Op donderdag 18 september 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor het behoud van een recht voor z'n raap SC
Ja daaaaag, en dan steeds bij een lege automaat anakomen zeker. Of met cheap ass knock-off shit!quote:Op donderdag 18 september 2014 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bekijk Nederland niet als afgesloten eenheid dat precedent boven alles heeft. Ik ben voor Europa en dus voor gelijke kansen voor Polen, Drenthen en AmsterdammersDus ik vind het prima om Polen dit te laten doen als daardoor Europa als geheel vooruit gaat
Tja. Ik bied je geregeld een oplossing aan, maar nee, meneer is eenkennig.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja. Ik bied je geregeld een oplossing aan, maar nee, meneer is eenkennig.
Wel. Beide kanten op.quote:
Dank je, maar ik prefereer toch vrouwen boven mannen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel. Beide kanten op.
Of je walgt zo dat je geen zin meer hebt in seks, of je bent geinteresseerd en krigt geweldige seks. I'm only looking out for your best interests.
Ik heb de vrouw ook liever boven op.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank je, maar ik prefereer toch vrouwen boven mannen.
Wat een altruïst ben je toch Ang3l!quote:Op donderdag 18 september 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel. Beide kanten op.
Of je walgt zo dat je geen zin meer hebt in seks, of je bent geinteresseerd en krigt geweldige seks. I'm only looking out for your best interests.
True. True.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat een altruïst ben je toch Ang3l!
Het is maar goed dat sommige vakantie hebben dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:15 schreef Belsezar het volgende:
Met zulk lekker weer aan het werk zijn
Hopelijk is het morgen ook lekker weer, dan werk ik thuisquote:Op donderdag 18 september 2014 14:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is maar goed dat sommige vakantie hebben dan.
Ja, Q, maar die zit in Japan.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is maar goed dat sommige vakantie hebben dan.
Hey, als je jezelf niet kietelt, doet niemand t.quote:
Ik was vanmiddag in Japan.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, Q, maar die zit in Japan.
Als je ze tot spleetjes sloot zeker?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in Japan.
Nou ja, ik had echte Japanse sushi voor lunch.
Nou ja, die was gemaakt door een vriendin van me.
Nou ja.... als ik m'n ogen sloot was ik in Japan zegmaar!
Niet helemaal hetzelfde he.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in Japan.
Nou ja, ik had echte Japanse sushi voor lunch.
Nou ja, die was gemaakt door een vriendin van me.
Nou ja.... als ik m'n ogen sloot was ik in Japan zegmaar!
Oeh opzich wel strak planquote:Op donderdag 18 september 2014 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net buiten liggen pitten
Ja en er wasabi op smeerdequote:Op donderdag 18 september 2014 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je ze tot spleetjes sloot zeker?
Doe iets nuttigs, werkschuw tuigquote:
Ik geniet van mn vrije dagquote:Op donderdag 18 september 2014 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe iets nuttigs, werkschuw tuig
Lijkt me heerlijk met dit zonnetjequote:Op donderdag 18 september 2014 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net buiten liggen pitten
Was het ook. Maar de plicht roept weer.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk met dit zonnetje
Klopt helemaal. Ben zelfs van mening dat je jezelf niet goed genoeg kunt kietelen. Iets leuks voor jezelf kopen, omdat je jezelf graag verrast. Yes! Oooooh en volgende week ga ik ergens een hele dag naar de sauna in Geldrop, ken je die? Dat zoutwaterbad......... oh men!!quote:Op donderdag 18 september 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, als je jezelf niet kietelt, doet niemand t.
T leven is een feest, maar als je slingers wil zul je ze zelf op moeten hangen hoor
Ik ken alleen gay sauna'squote:Op donderdag 18 september 2014 14:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ben zelfs van mening dat je jezelf niet goed genoeg kunt kietelen. Iets leuks voor jezelf kopen, omdat je jezelf graag verrast. Yes! Oooooh en volgende week ga ik ergens een hele dag naar de sauna in Geldrop, ken je die? Dat zoutwaterbad......... oh men!!
Sushi is heerlijk, maar niet die van de AH uit een plastic doosjequote:Op donderdag 18 september 2014 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Sushi vind ik echt smerig, maar Japans eten verder
*proest*quote:Op donderdag 18 september 2014 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Hoofd HRM is zwanger en had t over d'r ochtendmisselijkheid. Dat dat zo lstig was als je moest werken. Ik zei dat mijn ochtendmisselijkheid zich geelukkig veelal beperkte tot zaterdagochtend of zondagochtend, maar dat die mijn eigens chuld was... net als die van haar.
Ze keek wat vreemd
Nog nooit geprobeerd. Volgende week maar eens doen (ben nu met FoodChallenge bezig, anders had ik vanavond sushi in huis, 100% zeker).quote:Op donderdag 18 september 2014 14:47 schreef Belsezar het volgende:
Oh, en dan moet er wel een flesje warme sake bij
Je word er zo lekker rozig van, als je op de bank zit val je zo in slaapquote:Op donderdag 18 september 2014 14:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd. Volgende week maar eens doen (ben nu met FoodChallenge bezig, anders had ik vanavond sushi in huis, 100% zeker).
Ik had thee. De automaat schonk geen sake.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:47 schreef Belsezar het volgende:
Oh, en dan moet er wel een flesje warme sake bij
Belachelijk! Hier ook al zo'n kutautomaat, komt 's middags niet eens bier uit ('s ochtends ook niet)quote:Op donderdag 18 september 2014 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had thee. De automaat schonk geen sake.
Wodka komt tenminste nog uit je laatje!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Belachelijk! Hier ook al zo'n kutautomaat, komt 's middags niet eens bier uit ('s ochtends ook niet)
Zelfs die vind ik nog wel te vretenquote:Op donderdag 18 september 2014 14:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sushi is heerlijk, maar niet die van de AH uit een plastic doosje
Ik heb geen ladenblokquote:Op donderdag 18 september 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wodka komt tenminste nog uit je laatje!
O getverdemme, toch niet zo'n flexplek he?quote:
Neuh niet echt, maar wij hebben onze eigen laptops van ons eigen bedrijf. Dus bij de klant alleen een tafel en een stoel.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O getverdemme, toch niet zo'n flexplek he?
Ze zijn wel ok, maar dan wel met flink wat wasabi en soja.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs die vind ik nog wel te vreten
HMMMMWASABI!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze zijn wel ok, maar dan wel met flink wat wasabi en soja.
Ow ja, ow ja en dan als toetje een softijsje zonder hoorntje met spikkels, veel spikkels. OMG. Lekker Baby.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond ga ik eten bij Vrijdag in Deventer:
Van sushi tot pannenkoeken en alles wat daar tussenin zit! Denk aan salades, steaks, pasta, pizza, wok, grill, Braziliaanser rodizio, zeebanket, teppan yaki, smoothies, verse wafels, chocoladefontein, vers fruit en nog veel meer.
Het zal hoogstwaarschijnlijk geen hoogstaande kwaliteit zijn, maar fuck it, het is veel en onbeperkt
Overigens, da's dus HEUL heet:quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik had afgelopen weekend habanero ijs
Ik weet niet of ik een toetje neem, maar dat zal zeker niet als laatste zijn. Dat is zo mooi aan zo'n restaurant, halverwege ijsquote:Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, ow ja en dan als toetje een softijsje zonder hoorntje met spikkels, veel spikkels. OMG. Lekker Baby.
Dat lijkt me dus echt niks.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HMMMMWASABI!
Wasabi ijs!
Ik had afgelopen weekend habanero ijs
Je afwerkplek is gevondenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overigens, da's dus HEUL heet:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scovilleschaal
Damn, kan ik weer met dat bord gaan slepenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je afwerkplek is gevonden
[ afbeelding ]
Japan.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, Q, maar die zit in Japan.
Vr toch?quote:
A. Alsof amerikanen daar verstand van hebben. Schotland?quote:
En dat je dan denkt: Hey iemand op mijn FB post de hele tijd Japan foto's, die is daar ook!quote:
`````````````````quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nog één, maar dan gezien vanuit de hond...
[ afbeelding ]
Er ligt iets op je toetsenbord! Linkerbovenhoek!quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:36 schreef Godtje het volgende:
``````
[..]
`````````````````
Die ken ik ja. Cool is die
Gulp was niet dichtgeknoopt. Sorryquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er ligt iets op je toetsenbord! Linkerbovenhoek!
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje, ik loop hier lekker naakt rond te banjeren, sta ik opeens oog in oog met mannetjes in een hoogwerker
Oh laat mij het maar voor je doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet echt nodig een jurkje kiezen voor mijn diploma uitreiking maar ik weet niet welke
Nee ik heb al een enorme wishlist samengesteld maar ik weet niet welke ik daar uit moet kiezenquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh laat mij het maar voor je doenWat is je maat?
Pics!quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik heb al een enorme wishlist samengesteld maar ik weet niet welke ik daar uit moet kiezen
Ik heb nu 3 serieuze kandidaten over
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]Die eerste vind ik het leukstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is wel leuk he, maar wel een beetje netjes dus ik weet niet hoe vaak ik die daarna nog aan ga doenquote:
Met een zwart vest erop kan het ook voor werk toch? Ik heb juist bij die andere 2 dat je daar minder mee kan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die is wel leuk he, maar wel een beetje netjes dus ik weet niet hoe vaak ik die daarna nog aan ga doen
Ik heb geen werkquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Met een zwart vest erop kan het ook voor werk toch? Ik heb juist bij die andere 2 dat je daar minder mee kan.
Wat een problemenquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb geen werkEn genoeg in mijn werk garderobe
Die derde zou ik trouwens ook gewoon naar werk aan doen
Ik neig juist naar de 2e maar die lijkt nogal op iets dat ik al heb
Als jij nou 2 van de 3 voor mij betaald zijn de problemen zo opgelost en hoef je er ook niet meer over te lezenquote:
Eén vrouw is duur zat, dus helaasquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als jij nou 2 van de 3 voor mij betaald zijn de problemen zo opgelost en hoef je er ook niet meer over te lezen
Ik ben er woensdag geweest, donderdag weer naar huis. En vandaag ga ik op en neer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
De meeste mensen gaan juist weg van Enschede, zou je denken
Ik heb al helemaal weekendquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:04 schreef Belsezar het volgende:
Bijna weekend! Nog even en dan bier
Nummer 1, 3 is 3x niets en bij 2 heb ik twijfels. Dus 1quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb geen werkEn genoeg in mijn werk garderobe
Die derde zou ik trouwens ook gewoon naar werk aan doen
Ik neig juist naar de 2e maar die lijkt nogal op iets dat ik al heb
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]Nummer drieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Omdat mannenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:03 schreef Cue_ het volgende:
Pff waarom verknallen bezette mannen altijd mijn humeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |