Gelukkig nog nooit in de min gestaan terwijl ik toch gek ben op vrije dagen.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I know. Verkeerde informatie in het systeem en bij -8 toch echt vrij moeten nemen. Tsja.
Ik normaal ook niet (op een dag of 2 aan het eind van het jaar).quote:Op woensdag 17 september 2014 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit in de min gestaan terwijl ik toch gek ben op vrije dagen.
Misschien zijn ze aan het werk?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
Veel mensen op kantoor, maar tis zoooo stil.
Ik kan nog niet in de min staan al had ik t graagquote:Op woensdag 17 september 2014 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit in de min gestaan terwijl ik toch gek ben op vrije dagen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan nog niet in de min staan al had ik t graagJa KAN wel, maar dan zou ik nu nog ff 3 maanden wegmoeten. "Jongens, tot 2015 he!"
En dan mag je nog wel in je eigen bed slapenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
2 dagen festival en ik ben al moe
Ja maar ik ben al 2 dagen op een rij veel te vroeg wakkerquote:Op woensdag 17 september 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan mag je nog wel in je eigen bed slapen
Lijstje maken en 1 voor 1 afwerkenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:05 schreef Elvi het volgende:
Ik heb stress van mn vrijwilligerswerk en ik heb zoveel te doen dat ik niet meer weet wat ik allemaal moest doen![]()
(inkopper: niet op Fok posten bladiebla
)
Ik ben er op een gegeven moment ook 4 maanden uit gegaan. Super relaxtquote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan nog niet in de min staan al had ik t graagJa KAN wel, maar dan zou ik nu nog ff 3 maanden wegmoeten. "Jongens, tot 2015 he!"
Ik ga er elke dag uit om 5:50quote:Op woensdag 17 september 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al 2 dagen op een rij veel te vroeg wakker(echt zo rond 6)
#dakennikhiernie.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben er op een gegeven moment ook 4 maanden uit gegaan. Super relaxt
Daar vroeg ik ook niet om maar ik trek een festival van een week met nachtjes van 4/5 uur gewoon nietquote:Op woensdag 17 september 2014 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga er elke dag uit om 5:50![]()
Van mij krijg je geen sympathie
#nooitmetpensioennooitdoodgaanquote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#dakennikhiernie.
#danvalthetopzijngat.
#niemandisonmisbaarmaarikwel
Doe dat dan ook niet. Isse simpelquote:Op woensdag 17 september 2014 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar vroeg ik ook niet om maar ik trek een festival van een week met nachtjes van 4/5 uur gewoon niet
Welkom bij de ouweluiquote:Op woensdag 17 september 2014 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar vroeg ik ook niet om maar ik trek een festival van een week met nachtjes van 4/5 uur gewoon niet
Moet er eerst wel een vervanger zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
#nooitmetpensioennooitdoodgaan
Ook jij kan je vervanger inwerken
Bitch please, ik hou dat ook nog steeds vol.quote:
#isdatjouwprobleemofhetprobleemvanhetbedrijf?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#dakennikhiernie.
#danvalthetopzijngat.
#niemandisonmisbaarmaarikwel
#beidequote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
#isdatjouwprobleemofhetprobleemvanhetbedrijf?
Tja als ik wist hoe ik door kon slapen in de ochtend zou ik het wel toepassenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet. Isse simpel
Zelfde verhaal, heb nog 2 maanden aan verlof staan. Laatste 3 verlofverzoeken werden afgewezen, betrof 2 keer een zaterdag en één midweek. Kon er écht niet vanafquote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan nog niet in de min staan al had ik t graag![]()
Mijn (ex)baas. En dat zegt meer over mijn baas dan over mij.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Maar zo raar en uitzonderlijk is dat niet hoor, dat je bij je baan niet zomaar 4 maanden weg kan
Geloof dat er nergens bazen zullen staan te springen bij die mededeling
Zo lekker is het nou toch ook weer niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, nu het zwembadseizoen 2014 af gaan sluiten met een middagje aan de plas liggen.
Ik vind het hartstikke lekker buitenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo lekker is het nou toch ook weer niet?
Ja maar geen 'laat ik alles uit trekken' toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke lekker buiten
Jawel joh. Hardstikke zonnig ende warmquote:Op woensdag 17 september 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar geen 'laat ik alles uit trekken' toch?
Anders ga ik zo ook maar even een plekje zoeken
Als jij onder een auto komt, moeten ze het ook regelenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet er eerst wel een vervanger zijn.
In een bedrijf wat 4 reorganisaties overleefd heeft zijn die er niet echt legio
Oh, daarin heb je helemaal gelijk, maar dat is niet genoeg reden om het niet te doenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Maar zo raar en uitzonderlijk is dat niet hoor, dat je bij je baan niet zomaar 4 maanden weg kan
Geloof dat er nergens bazen zullen staan te springen bij die mededeling
Welkom in de wondere wereld van de ARBO-wetgeving. Je directe leidinggevende mag alleen het doorgeven van verlof (niet vragen, dat doe je namelijk niet), blokkeren als er vergaande bedrijfsredenen voor zijn. En 'dan maken we niet genoeg winst', is niet een goede reden.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, heb nog 2 maanden aan verlof staan. Laatste 3 verlofverzoeken werden afgewezen, betrof 2 keer een zaterdag en één midweek. Kon er écht niet vanaf![]()
Straks in november als de verlofplanning voor 2015 gemaakt moet worden krijgen we dan weer een brief met het zéér dringende verzoek om toch alsjeblieft zo veel mogelijk verlof op te maken omdat het bedrijf van de 'verlofstuwmeren' af wil. Als je dan vervolgens voor 10 weken verlof invult krijg je 25-50% niet toegewezen.
Of ze zijn te laat met de deadline en dan is alles automatisch goedgekeurd, dat was vorig jaar gebeurd en leverde nogal wat problemen met de personele bezetting op de afgelopen 4 maanden
Vind ik dus wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, daarin heb je helemaal gelijk, maar dat is niet genoeg reden om het niet te doen
O ze doen hier helemaal niet moeilijk over vrije dagen opnemen, dus de reden dat ik er nog zo veel heb ligt A bij de enorme hoeveelheid die ik krijjg en B bij de geringe hoeveelheid die ik opneem. Echter, als ik die nu ineens allemaal zou opnemen achter elkaar DAN gaan ze zeer zeker wel moeilijk doen jaquote:Op woensdag 17 september 2014 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, heb nog 2 maanden aan verlof staan. Laatste 3 verlofverzoeken werden afgewezen, betrof 2 keer een zaterdag en één midweek. Kon er écht niet vanaf![]()
Straks in november als de verlofplanning voor 2015 gemaakt moet worden krijgen we dan weer een brief met het zéér dringende verzoek om toch alsjeblieft zo veel mogelijk verlof op te maken omdat het bedrijf van de 'verlofstuwmeren' af wil. Als je dan vervolgens voor 10 weken verlof invult krijg je 25-50% niet toegewezen.
Of ze zijn te laat met de deadline en dan is alles automatisch goedgekeurd, dat was vorig jaar gebeurd en leverde nogal wat problemen met de personele bezetting op de afgelopen 4 maanden
Ik kreeg ook al strand foto's van vriendenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar geen 'laat ik alles uit trekken' toch?
Anders ga ik zo ook maar even een plekje zoeken
Maar dat is nu niet zo, dus dat is niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij onder een auto komt, moeten ze het ook regelen
hey! En hoe is het met jou?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:19 schreef MNR het volgende:
Lol. Sommige dingen veranderen ook nooit, de R&P slowchat 😄
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |