Gelukkig nog nooit in de min gestaan terwijl ik toch gek ben op vrije dagen.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I know. Verkeerde informatie in het systeem en bij -8 toch echt vrij moeten nemen. Tsja.
Ik normaal ook niet (op een dag of 2 aan het eind van het jaar).quote:Op woensdag 17 september 2014 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit in de min gestaan terwijl ik toch gek ben op vrije dagen.
Misschien zijn ze aan het werk?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
Veel mensen op kantoor, maar tis zoooo stil.
Ik kan nog niet in de min staan al had ik t graagquote:Op woensdag 17 september 2014 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit in de min gestaan terwijl ik toch gek ben op vrije dagen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan nog niet in de min staan al had ik t graagJa KAN wel, maar dan zou ik nu nog ff 3 maanden wegmoeten. "Jongens, tot 2015 he!"
En dan mag je nog wel in je eigen bed slapenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
2 dagen festival en ik ben al moe
Ja maar ik ben al 2 dagen op een rij veel te vroeg wakkerquote:Op woensdag 17 september 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan mag je nog wel in je eigen bed slapen
Lijstje maken en 1 voor 1 afwerkenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:05 schreef Elvi het volgende:
Ik heb stress van mn vrijwilligerswerk en ik heb zoveel te doen dat ik niet meer weet wat ik allemaal moest doen![]()
(inkopper: niet op Fok posten bladiebla
)
Ik ben er op een gegeven moment ook 4 maanden uit gegaan. Super relaxtquote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan nog niet in de min staan al had ik t graagJa KAN wel, maar dan zou ik nu nog ff 3 maanden wegmoeten. "Jongens, tot 2015 he!"
Ik ga er elke dag uit om 5:50quote:Op woensdag 17 september 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al 2 dagen op een rij veel te vroeg wakker(echt zo rond 6)
#dakennikhiernie.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben er op een gegeven moment ook 4 maanden uit gegaan. Super relaxt
Daar vroeg ik ook niet om maar ik trek een festival van een week met nachtjes van 4/5 uur gewoon nietquote:Op woensdag 17 september 2014 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga er elke dag uit om 5:50![]()
Van mij krijg je geen sympathie
#nooitmetpensioennooitdoodgaanquote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#dakennikhiernie.
#danvalthetopzijngat.
#niemandisonmisbaarmaarikwel
Doe dat dan ook niet. Isse simpelquote:Op woensdag 17 september 2014 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar vroeg ik ook niet om maar ik trek een festival van een week met nachtjes van 4/5 uur gewoon niet
Welkom bij de ouweluiquote:Op woensdag 17 september 2014 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar vroeg ik ook niet om maar ik trek een festival van een week met nachtjes van 4/5 uur gewoon niet
Moet er eerst wel een vervanger zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
#nooitmetpensioennooitdoodgaan
Ook jij kan je vervanger inwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |