abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2014 @ 18:05:43 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144631049
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:22 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee, dit is er eentje via Tinder. Kroegmeisje wordt nu waarschijnlijk volgende week.

[..]

Veel plezier dan!

Huh? Ik heb nog nooit moeite gehad met het regelen van dates. Heb je aan de wijn gezeten?
Dat ging over afwijzingen toen maar hetzelfde idee. Was alleen kortstondig. Broodnuchter.
  woensdag 17 september 2014 @ 18:06:32 #127
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144631070
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:33 schreef Silenus het volgende:
oe krijg je ook alweer je achternaam weg van Badoo? :'( Geen idee hoe dat er ooit aan gekoppeld is, misschien heb ik ooit per ongeluk op de facebook-link geklikt.

Anders jakker ik het hele profiel er maar gewoon af. En als dat niet helpt, meet ik mezelf op die site een andere identiteit aan.
Jij bent inmiddels toch al zo'n bekende dater dat het niet meer uitmaakt? Of is het het eerste google resultaat?

Bij checken zie ik eerst "hot or not" en dan pas "badoo" dus het valt mee :P
pi_144631615
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:06 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jij bent inmiddels toch al zo'n bekende dater dat het niet meer uitmaakt? Of is het het eerste google resultaat?

Bij checken zie ik eerst "hot or not" en dan pas "badoo" dus het valt mee :P
:D :D

Dan weet je echt zeker dat je op te veel datingsites zit/ hebt gezeten :+

Natuurlijk wel even ook heel schijnheilig mijn eigen naam gecheckt. Pfieuwwww
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_144631775
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat ging over afwijzingen toen maar hetzelfde idee. Was alleen kortstondig. Broodnuchter.
Oh, dat was ergens vorig jaar bedoel je denk ik. Niet vorige maand. Wel op date geweest, maar kreeg afwijzing na afwijzing, iets van zeven keer op rij. Verre van grappig inderdaad. Maar dat was ook in een keer voorbij en daarna kwam er weer zo'n hele reeks aan dates waar ineens wel alles goed ging. Vreemd. En wat dat grote verschil maakt? Toch uitstraling lijkt me, zoals hier eerder gezegd. Dat ontbrak even en was er toen ineens weer. Denk ik.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 17 september 2014 @ 18:39:47 #130
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144631846
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Oh, dat was ergens vorig jaar bedoel je denk ik. Niet vorige maand. Wel op date geweest, maar kreeg afwijzing na afwijzing, iets van zeven keer op rij. Verre van grappig inderdaad. Maar dat was ook in een keer voorbij en daarna kwam er weer zo'n hele reeks aan dates waar ineens wel alles goed ging. Vreemd. En wat dat grote verschil maakt? Toch uitstraling lijkt me, zoals hier eerder gezegd. Dat ontbrak even en was er toen ineens weer. Denk ik.
Had het ook niet over vorige maand toch ;)
Ja precies, dat bedoelde ik. En denk het ook ja.
Heb ik ook wel gehad en soms nog, voor een tijdje. Dan wil het maar niet tot een date komen of ben ik te schijterig om een buurman op de koffie te vragen en grijp ik lekker makkelijk terug naar een exdate. Niets menselijks is de posters in dit topic vreemd, zo blijkt maar weer.
pi_144631847
quote:

[..]

Mijn PUA-alarm gaat hier bij wel keihard af hoor. Afgewezen als in geen sex neem ik aan? En daarna weer een hele reeks dames met wie je wel sex hebt gehad?
  woensdag 17 september 2014 @ 18:41:23 #132
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144631889
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:29 schreef MissGump het volgende:

[..]

:D :D

Dan weet je echt zeker dat je op te veel datingsites zit/ hebt gezeten :+

Natuurlijk wel even ook heel schijnheilig mijn eigen naam gecheckt. Pfieuwwww
Heb Silenus gegoogled hé :)

Ik heb/had ook een resultaat waar ik niet zo blij mee ben :') Maar dat heeft niks met datingsites te maken maar met een lokaal artikel waarbij de journalist waarschijnlijk zo'n SCOOOOOOOP!!! gedachte had en ik allemaal verontruste smsjes kreeg de dag erop. Zeer genant :D
  woensdag 17 september 2014 @ 18:42:53 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144631922
Zetten die twee sites dan je echte naam op google?

Mooi om te weten, vooralsnog staat er niets op van mij :7
pi_144631970
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik heb/had ook een resultaat waar ik niet zo blij mee ben :') Maar dat heeft niks met datingsites te maken maar met een lokaal artikel waarbij de journalist waarschijnlijk zo'n SCOOOOOOOP!!! gedachte had en ik allemaal verontruste smsjes kreeg de dag erop. Zeer genant :D
Oeh, dat lijkt me best naar. Vooral als je aan het solliciteren bent. Dan valt mijn niet zo heel denderende resultaat op een 5 km loop nog wel mee :')

En ja ik had door dat je hem had gegoogeld en niet jezelf gelukkig .
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_144632242
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb ik ook wel gehad en soms nog, voor een tijdje. Dan wil het maar niet tot een date komen of ben ik te schijterig om een buurman op de koffie te vragen en grijp ik lekker makkelijk terug naar een exdate. Niets menselijks is de posters in dit topic vreemd, zo blijkt maar weer.
Nee, je had het over een maand of wat geleden, maar het is alweer een jaar terug. Heb je die buurman nu nóg niet gevraagd trouwens?
pi_144632297
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
Zetten die twee sites dan je echte naam op google?

Mooi om te weten, vooralsnog staat er niets op van mij :7
Is goed voor gratis reclame er is weinig google concurrentie bij persoonlijke namen dus kost het niks om hoog in de ranking te komen als je een grote site hebt.
  woensdag 17 september 2014 @ 18:55:39 #137
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144632303
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:44 schreef MissGump het volgende:

[..]

Oeh, dat lijkt me best naar. Vooral als je aan het solliciteren bent. Dan valt mijn niet zo heel denderende resultaat op een 5 km loop nog wel mee :')

En ja ik had door dat je hem had gegoogeld en niet jezelf gelukkig .
het was echt zo'n idioot geschreven artikel is met allemaal hele "spannende" verhaallijnen die niet kloppen :D Ik werd uit bed gebeld en het kan best zijn dat het daar aan lag :')

Ja werkgevers vermaken zich daar volgens mij kostelijk mee al lijkt een werkgever die daar daadwerkelijk mensen op selecteert me ook niet mijn werkgever. Beetje kortzichtig enzo.
pi_144632386
Badoo is kut, want je kunt (ik weet trouwens niet of dat nog zo is) via google op woonplaats + naam zoeken. Om vervolgens alle profielen uit die plaats af te kunnen struinen, die database staat namelijk wagenwijd open. Een site voor en door petjes, zogezegd.
pi_144632449
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Badoo is kut, want je kunt (ik weet trouwens niet of dat nog zo is) via google op woonplaats + naam zoeken. Om vervolgens alle profielen uit die plaats af te kunnen struinen, die database staat namelijk wagenwijd open. Een site voor en door petjes, zogezegd.
Nee is slim gedaan meer money :P
  woensdag 17 september 2014 @ 19:00:33 #140
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144632466
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee, je had het over een maand of wat geleden, maar het is alweer een jaar terug. Heb je die buurman nu nóg niet gevraagd trouwens?
Okeeeee. Een jaar geleden dan :)
Nee, heb wel met hulp een briefje opgesteld voor als ik het toch niet durf. Zonder verontschuldigingen en mitsen en maren, zoals ik eerst had gedaan :P
pi_144636767
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:40 schreef Godshand het volgende:
Ik vind brillen er bij vrouwen ook niet uit zien, maar ik denk: in de slaapkamer gaat ie toch af
Want je ziet een vrouw alleen in de slaapkamer?

Los van een mening over wat er leuk uit ziet en wat niet kijk ik liever toch ook buiten de slaapkamer tegen iets aan wat ik leuk vind.
  woensdag 17 september 2014 @ 21:31:59 #142
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_144638762
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:50 schreef -0- het volgende:

[..]

Want je ziet een vrouw alleen in de slaapkamer?

Los van een mening over wat er leuk uit ziet en wat niet kijk ik liever toch ook buiten de slaapkamer tegen iets aan wat ik leuk vind.
Jezus wat is dit voor bijdehand, kijk mij eens intelligent overkomen-post
  woensdag 17 september 2014 @ 22:30:32 #143
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144641880
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Herkenbaar inderdaad.

quote:

[..]

Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Bijna dan. Verder wat weiss al zei.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144642262
Zet 100 mannen op een rij en ik zoek degene uit met de meeste issues :').

Brabo heeft eigenlijk vanaf het begin iedere keer dingen ingewikkelder gemaakt dan het was. Al snel willen blijven slapen, gesprekken initiëren over toekomstplannen, vrijwel altijd contact zoeken, dat soort ongein. Werd verwarrend, maar goed, ik zag het op zich ook wel zitten met 'm, dus gaan met die banaan. Vandaag heeft hij weer een verplicht iets van z'n studie laten schieten om hierheen te komen, want "het was al veel te lang geleden". Tijdens het koken spotte hij een vlekje op m'n jurkje, ik flap eruit dat dat nog van de vorige klant was, hij moet lachen maar schiet vervolgens in een geratel wat eigenlijk neer kwam op "...maar eh, je doet het toch niet met anderen hè?".

Goed, op een gegeven moment heb ik toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd wat nu de deal is. Of het nou daten is of gewoon een casual iets. Het is gewoon onmogelijk om zoiets te vragen zonder te klinken alsof je al kindernamen hebt uitgezocht, maar goed, so be it. Conclusie was dat hij, gezien zijn (toegegeven, absoluut verneukte) verleden met vrouwen al in paniek schiet bij het idee van een relatie, en gigantische bindingsangst heeft ontwikkeld. Alleen zei hij vervolgens wel dat hij niet met andere vrouwen zou willen daten. En eigenlijk zag hij ook niet zitten dat ik met anderen zou daten, maar "als dat je gelukkig zou maken, moet je het doen".

Wordt tijd dat ik iemand tref zonder R&P-verleden :').
pi_144642899
quote:
2s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:

Wordt tijd dat ik iemand tref zonder R&P-verleden :').
Popje, iedereen om de 30 heen heeft een R&P verleden en butsen.

Die gene die dat niet heeft zijn dodelijk ignorant en ongetwijfeld doodsaaie gesprekspartners.

Enige moderatie is echter gewenst.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_144642902
quote:
2s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Wordt tijd dat ik iemand tref zonder R&P-verleden .
Ik ben nog vers! *O*

Oh wacht.... -O-
pi_144643060
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Popje, iedereen om de 30 heen heeft een R&P verleden en butsen.

Die gene die dat niet heeft zijn dodelijk ignorant en ongetwijfeld doodsaaie gesprekspartners.

Enige moderatie is echter gewenst.
Joah, is ook wel waar, maar een lekker makkelijk iemand zou ook wel eens leuk zijn. En als je FB's wil zijn is dat helemaal prima, maar maak het dan niet lastiger dan het is. Ik ben op date gevraagd via Tinder, dus dat gezegd, zo van "da's wel een mooi moment om te besluiten of we bijvoorbeeld exclusief zijn of niet" en daar freakte hij enigszins over. Dat moet je dan ook niet doen.

Hng.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2014 22:58:47 ]
pi_144643241
'T is wel een beetje een wie-A-zegt-moet-ook-B-zeggen-dingetje joah.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_144645917
Vandaag een erg leuke date gehad met de dame van een paar weken geleden met de kids. Heb haar door oa vakantie lang niet gezien, dus was weer erg gezellig. Lekker dagje amsterdam gedaan.
Begin stiekem toch wel vlinders te voelen nu, en dat is eng :X Binnenkort maar eens wat duidelijkheid vragen..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_144646151
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef theKiD het volgende:
Vandaag een erg leuke date gehad met de dame van een paar weken geleden met de kids. Heb haar door oa vakantie lang niet gezien, dus was weer erg gezellig. Lekker dagje amsterdam gedaan.
Begin stiekem toch wel vlinders te voelen nu, en dat is eng Binnenkort maar eens wat duidelijkheid vragen..
Spannend!! :X *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')