Ander soort schoenen aantrekkenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:19 schreef yats het volgende:
Het is niet dat ik geen pogingen waag he
Als wie?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:23 schreef Solique het volgende:
Ik ben al een nerd zonder bril, met bril kan ik in TBBT mee doen.
Meer als extra lid, of ik kan in de background in de kantine of zoquote:
http://www.romanceatrando(...)HunkDay-Glasses3.jpgquote:Op woensdag 17 september 2014 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
Vrouwen hebben ook niks tegen mannen met een bril
Als het geheel maar klopt en geen knuppel-vibe heeft
Die mannen hebben irl best veel succes bij de vrouwen geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2014 15:23 schreef Solique het volgende:
Ik ben al een nerd zonder bril, met bril kan ik in TBBT mee doen.
Ik zoek die afbeelding op met google afbeeldingen en ik vind Snowden bij Visueel vergelijkbare afbeeldingenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:27 schreef Vivie het volgende:
[..]
http://www.romanceatrando(...)HunkDay-Glasses3.jpg
Wil ik wel beschuitje mee eten![]()
(Ok ok ik ben super selectief rofl)
Die vind ik dan weer wat...minder. Ik ben heel erg van de detais blijkt maarquote:Op woensdag 17 september 2014 15:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Die mannen hebben irl best veel succes bij de vrouwen geloof ik
[..]
Ik zoek die afbeelding op met google afbeeldingen en ik vind Snowden bij Visueel vergelijkbare afbeeldingen
Ja, maar die hebben geldquote:Op woensdag 17 september 2014 15:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
Die mannen hebben irl best veel succes bij de vrouwen geloof ik
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:31 schreef Vivie het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wat...minder. Ik ben heel erg van de detais blijkt maar
Denk eerder dat het met de bekendheid te maken heeft plus ze zien er een stuk beter in het echt uit als in die seriequote:
Valt wel mee denk ik, anders schreef je wel detailsquote:Op woensdag 17 september 2014 15:31 schreef Vivie het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wat...minder. Ik ben heel erg van de detais blijkt maar
Typisch ditquote:Op woensdag 17 september 2014 15:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, anders schreef je wel details
Dat zeer zeker, dat is bekend.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:34 schreef hmmmmmmm het volgende:
Denk eerder dat het met de bekendheid te maken heeft plus ze zien er een stuk beter in het echt uit als in die serie
Dat zei ik toch ook zo ongeveerquote:Op woensdag 17 september 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat het elkaar beïnvloed. Als het op een bepaald vlak op wat voor reden even niet lukt werkt dat door in andere vlakken en word het een lastig verhaal.
Ik vind brillen er bij vrouwen ook niet uit zien, maar ik denk: in de slaapkamer gaat ie toch afquote:Op woensdag 17 september 2014 15:19 schreef yats het volgende:
p.s. Misschien ligt het aan mij, maar ik heb andersom niets tegen vrouwen met bril. Dat vind ik juist eerder positief dan negatief.
je draait een beetje in een cirkeltje denk ik ja. En vindt aandacht daarvoor fijn maar wil graag een date. Dat botst. Even lullig gezegd. Je bent namelijk verre van zielig en dat is juist positiefquote:Op woensdag 17 september 2014 14:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga niet op mijn type in? Of op je advies? Het kan best dat je gelijk hebt, alleen moet ik er zelf in gaan geloven
Tja, ieder zijn of haar voorkeuren. Ik heb een paar maanden terug een uitgebreid gesprek gehad bij mijn opticien. Lenzen lukt helaas niet omdat ik blijkbaar een bepaalde afwijking in mijn cylinder heb die met een bril wel te corrigeren is, maar met lenzen niet. Ik ga binnenkort wel een keer kijken voor een nieuwe bril, maar het fijnste zou ik het vinden om gewoon nooit meer een bril te hoeven dragen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vind brillen er bij vrouwen ook niet uit zien, maar ik denk: in de slaapkamer gaat ie toch af
Maar je bent niet tevreden met die bril, ik weet niet of -7 te laseren valt (wel forse sterkte). Anders toch een hippere bril of contactlenzen. Vraag eens info aan een opticien
Ik denk dat je gelijk hebt, thxs in ieder gevalquote:Op woensdag 17 september 2014 16:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
je draait een beetje in een cirkeltje denk ik ja. En vindt aandacht daarvoor fijn maar wil graag een date. Dat botst. Even lullig gezegd. Je bent namelijk verre van zielig en dat is juist positief
Zolang het geen google glass is vind ik het prima.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:16 schreef kree het volgende:
Ik zou eerder denken als ze niks willen omdat je een bril hebt. Dan is 't toch wel een kortzichtig (Haha) type.
Het zal mij trouwens een worst wezen of een meid een bril heeft of niet.
Inderdaad, vrij kortzichtig.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:16 schreef kree het volgende:
Ik zou eerder denken als ze niks willen omdat je een bril hebt. Dan is 't toch wel een kortzichtig (Haha) type.
Het zal mij trouwens een worst wezen of een meid een bril heeft of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit is er eentje via Tinder. Kroegmeisje wordt nu waarschijnlijk volgende week.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, wordt weer eens tijd.
De café dame?
Huh? Ik heb nog nooit moeite gehad met het regelen van dates. Heb je aan de wijn gezeten?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef eefje801 het volgende:
Snappen dat het klote is, dat doe ik wel. Hell, zelfs H_J was hier een maand of wat geleden aan het blaten dat het maar niet wilde lukken.
Zoiets?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind een bril bij een man geil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ging over afwijzingen toen maar hetzelfde idee. Was alleen kortstondig. Broodnuchter.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dit is er eentje via Tinder. Kroegmeisje wordt nu waarschijnlijk volgende week.
[..]
Veel plezier dan!
Huh? Ik heb nog nooit moeite gehad met het regelen van dates. Heb je aan de wijn gezeten?
Jij bent inmiddels toch al zo'n bekende dater dat het niet meer uitmaakt? Of is het het eerste google resultaat?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:33 schreef Silenus het volgende:
oe krijg je ook alweer je achternaam weg van Badoo?Geen idee hoe dat er ooit aan gekoppeld is, misschien heb ik ooit per ongeluk op de facebook-link geklikt.
Anders jakker ik het hele profiel er maar gewoon af. En als dat niet helpt, meet ik mezelf op die site een andere identiteit aan.
quote:Op woensdag 17 september 2014 18:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels toch al zo'n bekende dater dat het niet meer uitmaakt? Of is het het eerste google resultaat?
Bij checken zie ik eerst "hot or not" en dan pas "badoo" dus het valt mee
Oh, dat was ergens vorig jaar bedoel je denk ik. Niet vorige maand. Wel op date geweest, maar kreeg afwijzing na afwijzing, iets van zeven keer op rij. Verre van grappig inderdaad. Maar dat was ook in een keer voorbij en daarna kwam er weer zo'n hele reeks aan dates waar ineens wel alles goed ging. Vreemd. En wat dat grote verschil maakt? Toch uitstraling lijkt me, zoals hier eerder gezegd. Dat ontbrak even en was er toen ineens weer. Denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat ging over afwijzingen toen maar hetzelfde idee. Was alleen kortstondig. Broodnuchter.
Had het ook niet over vorige maand tochquote:Op woensdag 17 september 2014 18:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh, dat was ergens vorig jaar bedoel je denk ik. Niet vorige maand. Wel op date geweest, maar kreeg afwijzing na afwijzing, iets van zeven keer op rij. Verre van grappig inderdaad. Maar dat was ook in een keer voorbij en daarna kwam er weer zo'n hele reeks aan dates waar ineens wel alles goed ging. Vreemd. En wat dat grote verschil maakt? Toch uitstraling lijkt me, zoals hier eerder gezegd. Dat ontbrak even en was er toen ineens weer. Denk ik.
Mijn PUA-alarm gaat hier bij wel keihard af hoor. Afgewezen als in geen sex neem ik aan? En daarna weer een hele reeks dames met wie je wel sex hebt gehad?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh, dat was ergens vorig jaar bedoel je denk ik. Niet vorige maand. Wel op date geweest, maar kreeg afwijzing na afwijzing, iets van zeven keer op rij. Verre van grappig inderdaad. Maar dat was ook in een keer voorbij en daarna kwam er weer zo'n hele reeks aan dates waar ineens wel alles goed ging. Vreemd. En wat dat grote verschil maakt? Toch uitstraling lijkt me, zoals hier eerder gezegd. Dat ontbrak even en was er toen ineens weer. Denk ik.
Heb Silenus gegoogled héquote:Op woensdag 17 september 2014 18:29 schreef MissGump het volgende:
[..]![]()
Dan weet je echt zeker dat je op te veel datingsites zit/ hebt gezeten
Natuurlijk wel even ook heel schijnheilig mijn eigen naam gecheckt. Pfieuwwww
Oeh, dat lijkt me best naar. Vooral als je aan het solliciteren bent. Dan valt mijn niet zo heel denderende resultaat op een 5 km loop nog wel meequote:Op woensdag 17 september 2014 18:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb/had ook een resultaat waar ik niet zo blij mee benMaar dat heeft niks met datingsites te maken maar met een lokaal artikel waarbij de journalist waarschijnlijk zo'n SCOOOOOOOP!!! gedachte had en ik allemaal verontruste smsjes kreeg de dag erop. Zeer genant
Nee, je had het over een maand of wat geleden, maar het is alweer een jaar terug. Heb je die buurman nu nóg niet gevraagd trouwens?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Had het ook niet over vorige maand toch![]()
Ja precies, dat bedoelde ik. En denk het ook ja.
Heb ik ook wel gehad en soms nog, voor een tijdje. Dan wil het maar niet tot een date komen of ben ik te schijterig om een buurman op de koffie te vragen en grijp ik lekker makkelijk terug naar een exdate. Niets menselijks is de posters in dit topic vreemd, zo blijkt maar weer.
Is goed voor gratis reclame er is weinig google concurrentie bij persoonlijke namen dus kost het niks om hoog in de ranking te komen als je een grote site hebt.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
Zetten die twee sites dan je echte naam op google?
Mooi om te weten, vooralsnog staat er niets op van mij
het was echt zo'n idioot geschreven artikel is met allemaal hele "spannende" verhaallijnen die niet kloppenquote:Op woensdag 17 september 2014 18:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me best naar. Vooral als je aan het solliciteren bent. Dan valt mijn niet zo heel denderende resultaat op een 5 km loop nog wel mee
En ja ik had door dat je hem had gegoogeld en niet jezelf gelukkig .
Nee is slim gedaan meer moneyquote:Op woensdag 17 september 2014 18:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Badoo is kut, want je kunt (ik weet trouwens niet of dat nog zo is) via google op woonplaats + naam zoeken. Om vervolgens alle profielen uit die plaats af te kunnen struinen, die database staat namelijk wagenwijd open. Een site voor en door petjes, zogezegd.
Okeeeee. Een jaar geleden danquote:Op woensdag 17 september 2014 18:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je had het over een maand of wat geleden, maar het is alweer een jaar terug. Heb je die buurman nu nóg niet gevraagd trouwens?
Want je ziet een vrouw alleen in de slaapkamer?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:40 schreef Godshand het volgende:
Ik vind brillen er bij vrouwen ook niet uit zien, maar ik denk: in de slaapkamer gaat ie toch af
Jezus wat is dit voor bijdehand, kijk mij eens intelligent overkomen-postquote:Op woensdag 17 september 2014 20:50 schreef -0- het volgende:
[..]
Want je ziet een vrouw alleen in de slaapkamer?
Los van een mening over wat er leuk uit ziet en wat niet kijk ik liever toch ook buiten de slaapkamer tegen iets aan wat ik leuk vind.
Herkenbaar inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Had het ook niet over vorige maand toch![]()
Ja precies, dat bedoelde ik. En denk het ook ja.
Heb ik ook wel gehad en soms nog, voor een tijdje. Dan wil het maar niet tot een date komen of ben ik te schijterig om een buurman op de koffie te vragen en grijp ik lekker makkelijk terug naar een exdate. Niets menselijks is de posters in dit topic vreemd, zo blijkt maar weer.
Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Bijna dan. Verder wat weiss al zei.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Popje, iedereen om de 30 heen heeft een R&P verleden en butsen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Wordt tijd dat ik iemand tref zonder R&P-verleden.
Ik ben nog vers!quote:Op woensdag 17 september 2014 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Wordt tijd dat ik iemand tref zonder R&P-verleden .
Joah, is ook wel waar, maar een lekker makkelijk iemand zou ook wel eens leuk zijn. En als je FB's wil zijn is dat helemaal prima, maar maak het dan niet lastiger dan het is. Ik ben op date gevraagd via Tinder, dus dat gezegd, zo van "da's wel een mooi moment om te besluiten of we bijvoorbeeld exclusief zijn of niet" en daar freakte hij enigszins over. Dat moet je dan ook niet doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Popje, iedereen om de 30 heen heeft een R&P verleden en butsen.
Die gene die dat niet heeft zijn dodelijk ignorant en ongetwijfeld doodsaaie gesprekspartners.
Enige moderatie is echter gewenst.
Spannend!!quote:Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef theKiD het volgende:
Vandaag een erg leuke date gehad met de dame van een paar weken geleden met de kids. Heb haar door oa vakantie lang niet gezien, dus was weer erg gezellig. Lekker dagje amsterdam gedaan.
Begin stiekem toch wel vlinders te voelen nu, en dat is eng Binnenkort maar eens wat duidelijkheid vragen..
Klink vaag c_c, dus hij weet het eigenlijk niet ofzo?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joah, is ook wel waar, maar een lekker makkelijk iemand zou ook wel eens leuk zijn. En als je FB's wil zijn is dat helemaal prima, maar maak het dan niet lastiger dan het is. Ik ben op date gevraagd via Tinder, dus dat gezegd, zo van "da's wel een mooi moment om te besluiten of we bijvoorbeeld exclusief zijn of niet" en daar freakte hij enigszins over. Dat moet je dan ook niet doen.
Hng.
Wordquote:Op woensdag 17 september 2014 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Popje, iedereen om de 30 heen heeft een R&P verleden en butsen.
Die gene die dat niet heeft zijn dodelijk ignorant en ongetwijfeld doodsaaie gesprekspartners.
Enige moderatie is echter gewenst.
Hoe merk je dat ze alleen even een grappig gesprek zoeken?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef Deezertje het volgende:
Merk hier de laatste tijd dat Tinder steeds meer op Paiq begint te lijken, puur om verveling tegen te gaan. Je moet rekenen op 8 van de 10 meiden die er niet zitten om een date (en uiteindelijk relatie) te scoren, maar dus puur voor 'even' een grappig gesprek... ik zit er zelf dus wel om een date te scoren.
In real life ontmoet ik dan weer veel leuke mensen in de sportschool en onderweg, maar die hebben allemaal ongeïnteresseerd hun oordoppen in, dus praat zo lastig...Vorige relatie is alweer half jaar geleden dus ben weer op zoek, maar wil niet echt vlotten deze keer...
mja, waarom zou je met een ander op date gaan nu dan als je het leuk met hem hebt? Geef het gewoon nog geen naam maar accepteer ook niet dat hij die bindingsangst als excuus gaat inzetten. Jij bent niet zijn exen dus dat moet ie dan ook gaan geloven. Als je die tinderdate plant neem je dat niet echt serieus, lijkt me. Snap het wel hoor, zou ook een Eefje-actie kunnen zijn maar is niet echt effectief dan. Wil je exclusief zijn spreek dat uit en ga van daaruit verder, ofzoquote:Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joah, is ook wel waar, maar een lekker makkelijk iemand zou ook wel eens leuk zijn. En als je FB's wil zijn is dat helemaal prima, maar maak het dan niet lastiger dan het is. Ik ben op date gevraagd via Tinder, dus dat gezegd, zo van "da's wel een mooi moment om te besluiten of we bijvoorbeeld exclusief zijn of niet" en daar freakte hij enigszins over. Dat moet je dan ook niet doen.
Hng.
Bindingsangst is gewoon een slap excuus. Stel je voor dat je gekwetst zou worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:57 schreef eefje801 het volgende:
Al is bindingsangst wel een mode-ziekte aan het worden. Iedereen vindt dat eng hoor, een relatie beginnen.
Dat lijkt inderdaad wel de grote gemene deler. Het hele risico van daten en de eventuele liefde. Kwetsbaar opstellen betekent dat je gekwetst kunt worden. Simpel, toch vaak onnodig moeilijk gemaakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 02:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bindingsangst is gewoon een slap excuus. Stel je voor dat je gekwetst zou worden.
Veel mensen kunnen zich gewoon niet laten gaan en hebben een remming, heck durf wel te erkennen dat ik dat zelf vast ook eens zal hebben. Maar dan nog gekwetst worden en kwetsbaar opstellen hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 18 september 2014 02:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad wel de grote gemene deler. Het hele risico van daten en de eventuele liefde. Kwetsbaar opstellen betekent dat je gekwetst kunt worden. Simpel, toch vaak onnodig moeilijk gemaakt.
Een vriendin van me zei dat dat haar ook opviel aan het datingsite-gebeuren. Veel mensen stappen over op een andere date-optie als het ze wat te heet onder de voeten wordt. Terwijl de meeste relaties juist ontstaan doordat je samen iets meemaakt of even nét iets meer moeite moet doen voor iemand. Het is niet altijd een succes natuurlijk maar dat is wel mijn ervaring met datingsites in verhouding tot iemand leren kennen buiten internet. Je moet ook niet té graag willen of wanhopig zijn maar als je open staat voor wat meer en dat wilt verkennen haakt 80% vrij snel af. Geeft niks, maar dat is wel een probleem eraan vind ik. Gras/groen enzo.
Hoezo wat Weiss al zei? Ik haakte al af bij het lezen van het woordje Pua. Er zaten afwijzingen bij als in wat drinken in een cafe en dat er geen vervolgdate kwam. Net alsof seks het eeuwige hoofddoel is.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:30 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaad.
[..]
Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Bijna dan. Verder wat weiss al zei.
Niemand is er 100% "alleen maar voor een leuk gesprek" als je leuk genoeg wordt gevonden, wil de ander echt el afspreken. Als het niet verder komt dan een leuk gesprek, vindt een van de twee deelnemers aan het gesprek, het gesprek (dus de ander) niet leuk genoeg om meer mee te doen dan slap ouwehoeren op internet.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef Deezertje het volgende:
Merk hier de laatste tijd dat Tinder steeds meer op Paiq begint te lijken, puur om verveling tegen te gaan. Je moet rekenen op 8 van de 10 meiden die er niet zitten om een date (en uiteindelijk relatie) te scoren, maar dus puur voor 'even' een grappig gesprek... ik zit er zelf dus wel om een date te scoren.
In real life ontmoet ik dan weer veel leuke mensen in de sportschool en onderweg, maar die hebben allemaal ongeïnteresseerd hun oordoppen in, dus praat zo lastig...Vorige relatie is alweer half jaar geleden dus ben weer op zoek, maar wil niet echt vlotten deze keer...
nou er zitten ook genoeg mensen met een (monogame) relatie, fakers, etcquote:Op donderdag 18 september 2014 07:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niemand is er 100% "alleen maar voor een leuk gesprek" als je leuk genoeg wordt gevonden, wil de ander echt el afspreken. Als het niet verder komt dan een leuk gesprek, vindt een van de twee deelnemers aan het gesprek, het gesprek (dus de ander) niet leuk genoeg om meer mee te doen dan slap ouwehoeren op internet.
Cheaters zitten er met een reden denk ik, die willen echt wel afspreken. En fakers lijken me idd de uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 18 september 2014 07:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou er zitten ook genoeg mensen met een (monogame) relatie, fakers, etc
Dat zijn dus echt wel mensen die geen intentie hebben om af te spreken
Tja misschien kun je er 1 over halen maar dat lijkt me erg lastig en zinloos (als je doel een relatie is)
volgens mij zitten er heel veel mensen die gewoon willen gluren/mee willen doen met de hype/ het swipen leuk vinden/het fijn vinden om zelf geliked te worden/gewoon willen chatten op saaie momenten in de treinquote:Op donderdag 18 september 2014 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Cheaters zitten er met een reden denk ik, die willen echt wel afspreken. En fakers lijken me idd de uitzondering op de regel.
Dat mag je vinden, ik ben dan weer van mening dat je je niet zo aan moet stellen met die post van laatst. Zeker ook omdat ik het je een paar keer eerder heb zien posten. Afwijzingen horen er bij, die krijg ik zelf ook geregeld. Sterker nog, ik krijg ze waarschijnlijk veel vaker dan jou, en dan heb ik het echt niet alleen over seks. Het is puur dat je af en toe iets teveel bepaalde dingen benadrukt in jouw posts. En geloof me, ik ben echt niet de enige die er zo over denkt, alleen zeg ik dat als een van de weinige wel direct tegen jou. Dan mag je mij daarom nu misselijk, verongelijkt etc vinden, dat kan me werkelijk aan mijn aars oxideren.quote:Op donderdag 18 september 2014 05:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo wat Weiss al zei? Ik haakte al af bij het lezen van het woordje Pua. Er zaten afwijzingen bij als in wat drinken in een cafe en dat er geen vervolgdate kwam. Net alsof seks het eeuwige hoofddoel is.
Wat een misselijk, verongelijkt lulletje ben je ook eigenlijk.
Tinder is ook ergens leuk hersenloos vermaak. Beetje mensen raten.quote:Op donderdag 18 september 2014 07:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou er zitten ook genoeg mensen met een (monogame) relatie, fakers, etc
Dat zijn dus echt wel mensen die geen intentie hebben om af te spreken
Tja misschien kun je er 1 over halen maar dat lijkt me erg lastig en zinloos (als je doel een relatie is)
Ik zat echt mijn adem in te houden tot de laatste regelquote:
O dat heeft hij ook wel. Al zitten er wel een zooi open deuren tussen. Maar soit.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zat echt mijn adem in te houden tot de laatste regelMaar in principe heeft hij wel gelijk.
Ik raad je toch eens aan jouw eigen posts terug te lezen. De post waar ik op doel over een zoveelste date die nergens op uitdraaide nadat je blijkbaar iets verkeerd gedaan had was misschien niet jankerig bedoeld, maar zo kwam hij wel op me over. En dat je vind dat ik jank is dan weer jouw mening. Zo verschillen we van mening, simpel as that.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Yats, dat nota bene jij vindt dat ik me aanstel is werkelijk een gotspe. Mij zul je hier nooit zien janken namelijk. Als je in die post naar eefje aanstellerigheid bespeurde moet je serieus een cursus begrijpend lezen volgen OF je doet het bewust om je eigen zieligheidspositie te benadrukken. Daar betrap ik je wel vaker op, een hoog "ja, maar ik..." gehalte. Begint nogal storend te worden. In het tweede deel van je post blink je vooral uit in vaagheden. Wel weer exemplarisch dat je er vooral anderen bij moet halen om een of ander punt te maken. Laf ook. Wees dan concreet. En kom eens uit die slachtofferrol.
Als je kennelijk ook zo kunt reageren, hou dat dan eens vol. Eindelijk wat nuance.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik raad je toch eens aan jouw eigen posts terug te lezen. De post waar ik op doel over een zoveelste date die nergens op uitdraaide nadat je blijkbaar iets verkeerd gedaan had was misschien niet jankerig bedoeld, maar zo kwam hij wel op me over. En dat je vind dat ik jank is dan weer jouw mening. Zo verschillen we van mening, simpel as that.
En ja, ik steek hier niet onder stoelen of banken dat ik best meer zou willen daten en mijn liefdesleven verre van optimaal is. Ik heb echter ook meerdere malen aangegeven dat dat grotendeels aan mezelf ligt (gisteren nog) en zal het nu nogmaals zeggen. Het ligt aan mezelf. Dat valt niet onder zielig doen en ik zit ook niet op medelijden of iets te wachten. In de tussentijd probeer ik de tips van hier ter harte te nemen en te doen wat weethetevennietmeer al beschrijft en wie weet heeft het resultaat.
Dat is het mooiste van alles nog. Het zijn ook de simpele open deurenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:48 schreef habitue het volgende:
[..]
O dat heeft hij ook wel. Al zitten er wel een zooi open deuren tussen. Maar soit.
Ik ga ook niet op die date, dat heb ik ook gezegd (en nog 3 keer bevestigd, toen hij het nog 3 keer vroeg). Bindingsangst is de ADHD van 2014, maar op zich geloof ik het wel bij 'm. Als je met eerwraak te maken hebt gehad en daarna een borderliner, en dat laatste nog geen jaar geleden is geweest, snap ik dat je niet zo heel happig meer bent op het serieuze werk.quote:Op donderdag 18 september 2014 02:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
mja, waarom zou je met een ander op date gaan nu dan als je het leuk met hem hebt? Geef het gewoon nog geen naam maar accepteer ook niet dat hij die bindingsangst als excuus gaat inzetten. Jij bent niet zijn exen dus dat moet ie dan ook gaan geloven. Als je die tinderdate plant neem je dat niet echt serieus, lijkt me. Snap het wel hoor, zou ook een Eefje-actie kunnen zijn maar is niet echt effectief dan. Wil je exclusief zijn spreek dat uit en ga van daaruit verder, ofzo
Wel fun en games maar geen date? Hoe ontmoet je elkaar dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op die date, dat heb ik ook gezegd (en nog 3 keer bevestigd, toen hij het nog 3 keer vroeg). Bindingsangst is de ADHD van 2014, maar op zich geloof ik het wel bij 'm. Als je met eerwraak te maken hebt gehad en daarna een borderliner, en dat laatste nog geen jaar geleden is geweest, snap ik dat je niet zo heel happig meer bent op het serieuze werk.
Nou ja, komt erop neer dat het voorlopig gewoon fun and games is en vooral geen naampje moet krijgen. De cynicus zou zeggen dat hij me niet leuk genoeg vindt om wat mee te beginnen maar wel territoriaal genoeg is om me niet met anderen te willen delen, maar goed, die snoeren we de mond maar even.
Waar lees je dat er geen date is?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wel fun en games maar geen date? Hoe ontmoet je elkaar dan?
Dat maakt het allemaal al iets begrijpelijker ja. Zolang er andersom ook ruimte is voor eventuele dingen van jouw kant en je je niet steeds hoeft te bewijzen klinkt het best goed. Snap je cynisme wel, het blijft ook een gok. Is hij al wat langer vrijgezel of nog maar net?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op die date, dat heb ik ook gezegd (en nog 3 keer bevestigd, toen hij het nog 3 keer vroeg). Bindingsangst is de ADHD van 2014, maar op zich geloof ik het wel bij 'm. Als je met eerwraak te maken hebt gehad en daarna een borderliner, en dat laatste nog geen jaar geleden is geweest, snap ik dat je niet zo heel happig meer bent op het serieuze werk.
Nou ja, komt erop neer dat het voorlopig gewoon fun and games is en vooral geen naampje moet krijgen. De cynicus zou zeggen dat hij me niet leuk genoeg vindt om wat mee te beginnen maar wel territoriaal genoeg is om me niet met anderen te willen delen, maar goed, die snoeren we de mond maar even.
Rhu gelooft hier niet in staat me bijquote:Op donderdag 18 september 2014 10:16 schreef eefje801 het volgende:
Heerlijk altijd, die anticipatie op een date en een excuus om wat extra te tutten
Ik doe nu al sinds mei aan fun en games zonder naampje, bevalt prima! Hij is inderdaad ook territoriaal genoeg om me niet te willen delen (en ik ook), maar ik weet eigenlijk ook wel zeker dat ie me echt leuk genoeg vindt. Geen naampje kan dingen, zeker aan het begin, een stuk makkelijker maken, en dan met name qua de verwachtingen van iedereen om je heen.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is ook een excuusquote:Op donderdag 18 september 2014 11:25 schreef Vivie het volgende:
[..]
Rhu gelooft hier niet in staat me bij
Haha, als ik 3 uur bezig ben in de badkamer/makeuptafel is dat 2 uur me dood ergeren aan van alles....maar dat hoort er ook bijquote:Op donderdag 18 september 2014 11:31 schreef eefje801 het volgende:
Normaal gesproken sta ik echt niet uren voor de spiegel maar soms is dat wel een leuke bezigheid, in combinatie met wat anticipatie.
Hij is rond oud en nieuw weer thuis gaan wonen, na samengewoond te hebben met de borderliner. En dát was weer 3 maanden na het eerwraakding, dus mja.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat maakt het allemaal al iets begrijpelijker ja. Zolang er andersom ook ruimte is voor eventuele dingen van jouw kant en je je niet steeds hoeft te bewijzen klinkt het best goed. Snap je cynisme wel, het blijft ook een gok. Is hij al wat langer vrijgezel of nog maar net?
Gewoon lekker daten inderdaad, staat er nog wat op de planning?
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:34 schreef Vivie het volgende:
[..]
Haha, als ik 3 uur bezig ben in de badkamer/makeuptafel is dat 2 uur me dood ergeren aan van alles....maar dat hoort er ook bij
Ik moet echt even naar de kapper trouwens, volgende week BBQ waarschijnlijk met groepje onbekenden, wel leuk affiche ^^
Ahhh okequote:Op donderdag 18 september 2014 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar lees je dat er geen date is?
Die eerste zin ging over een andere Tinderdude die me mee heeft gevraagd, waar ik het over had met de Brabo.
Hey, ik ben nu officieel ook dertiger sinds een maandje!quote:Op donderdag 18 september 2014 11:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]heb je zoveel spiegels dan?
Dat herken ik niet, zie het meer als een soort puinruimen van een week er niet mee bezig zijn door drukte. Maskertje hier, dingetje daar,geurtje: lekker tochMisschien is dat ook inherent aan leeftijd. Als dertiger accepteer je gewoon dat sommige dingen niet meer terug te draaien zijn
![]()
Leuk, maar wat bedoel je met affiche?
Nee hoor, dat is toch de laatste maanden de nieuwe mode in dit topic. Elkaar van alles aanpraten tot op het bot en dat 3xquote:Op donderdag 18 september 2014 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus zeg
HJ was een tijdje met iemand aan het daten, dat liep spaak en hij post daar eerlijk over (en dat het kut was, wat mij logisch lijkt)
En meteen lezen allerlei mensen daar diepe psychologische zooi in
Vrij apart
Dan zal hij dat wel bedoelen ja. Ik twijfelde even of hij nu aan die reactie op Eefje refereerde of wat anders. Handig, die vaagheid.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus zeg
HJ was een tijdje met iemand aan het daten, dat liep spaak en hij post daar eerlijk over (en dat het kut was, wat mij logisch lijkt)
En meteen lezen allerlei mensen daar diepe psychologische zooi in
Vrij apart
Dat zou kunnen, maar dat is sowieso het verschil tussen online en offline. Interpretaties kunnen weleens verkeerd zijn. Daarin verschil ik echt niet van enig ander persoon. En ja, misschien is dat iets waar ik wat aan moet doen, dat zou kunnen. Al denk ik niet dat dat het grootste 'probleem' is. En nee, gelukkig zit ik niet elke avond zo, verre van zelfs.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan zal hij dat wel bedoelen ja. Ik twijfelde even of hij nu aan die reactie op Eefje refereerde of wat anders. Handig, die vaagheid.
@Yats, je leest en interpreteert dingen wel erg vaak op je eigen manier. Neem nu dat sarcasme van je, ook zo'n heikel punt. Iemand zei je dat vorige week al; als het hier niet herkend wordt zal dat op datingsites ook het geval zijn. Dat je dingen niet aanvoelt of de ander bij jou. En dan kun je wel iedere avond met je klamme peperworstje in je knuist verzuchten dat het allemaal niet lukken wil, dit lijkt me bij uitstek een punt om toch eens aandacht aan te besteden. Of niet natuurlijk. Mij zal het verder de bout hachelen of je nu wel of niet dates weet te regelen.
Het kan het nog vager?quote:Op donderdag 18 september 2014 08:37 schreef yats het volgende:
Het is puur dat je af en toe iets teveel bepaalde dingen benadrukt in jouw posts.
Het is Fok! Je weet het nooit hierquote:Op donderdag 18 september 2014 13:12 schreef MissGump het volgende:
Kom op jongens, nu weet ie het wel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |