quote:
Twi is een kenner hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:31 schreef twi het volgende:
Team Winnifred. En stiekem natuurlijk ook Charisma Carpenter...
Ik maakte maar een stom grapje hoor. Liefdequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Dat is ter overcompensatie voor het geval ik het weer wegjaag
Jij jaagt nooit iets wegquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Dat is ter overcompensatie voor het geval ik het weer wegjaag
Nee dankje, ik ben al nerdy genoeg al zeg ik het zelf. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
Oh, Yvie ik kan je zeker de comics aanraden, zowel van Buffy als Angel.
Geeneens Hellblazer?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
Oh, Yvie ik kan je zeker de comics aanraden, zowel van Buffy als Angel.
Bel Roy! Of schijn een geheim licht teken in de luchtquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:33 schreef twi het volgende:
Over vampieren gesproken. Er zoemt hier een mug om mijn hoofd en ik heb me al drie keer tegen mijn oor geslagen.
Nee, maar het is een geweldige comic, en is een beetje voorloper van al dat Buffy gedoequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want jij hebt die associatie met mij?
Constantine!quote:
Is te klein voor een staak.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bel Roy! Of schijn een geheim licht teken in de lucht
Buffy gedoe? Ho ho, wel een beetje respect ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar het is een geweldige comic, en is een beetje voorloper van al dat Buffy gedoe
Maar wel een betere comic, Roy.quote:
Precies. Geweldige comicsquote:
Heb je Buffy en Angel gelezen dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wel een betere comic, Roy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |