quote:
Twi is een kenner hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:31 schreef twi het volgende:
Team Winnifred. En stiekem natuurlijk ook Charisma Carpenter...
Ik maakte maar een stom grapje hoor. Liefdequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Dat is ter overcompensatie voor het geval ik het weer wegjaag
Jij jaagt nooit iets wegquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Dat is ter overcompensatie voor het geval ik het weer wegjaag
Nee dankje, ik ben al nerdy genoeg al zeg ik het zelf. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
Oh, Yvie ik kan je zeker de comics aanraden, zowel van Buffy als Angel.
Geeneens Hellblazer?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
Oh, Yvie ik kan je zeker de comics aanraden, zowel van Buffy als Angel.
Bel Roy! Of schijn een geheim licht teken in de luchtquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:33 schreef twi het volgende:
Over vampieren gesproken. Er zoemt hier een mug om mijn hoofd en ik heb me al drie keer tegen mijn oor geslagen.
Nee, maar het is een geweldige comic, en is een beetje voorloper van al dat Buffy gedoequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want jij hebt die associatie met mij?
Constantine!quote:
Is te klein voor een staak.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bel Roy! Of schijn een geheim licht teken in de lucht
Buffy gedoe? Ho ho, wel een beetje respect ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar het is een geweldige comic, en is een beetje voorloper van al dat Buffy gedoe
Maar wel een betere comic, Roy.quote:
Precies. Geweldige comicsquote:
Heb je Buffy en Angel gelezen dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wel een betere comic, Roy.
Wat is er mis met Alicia Keys Fas?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
Had die link van je aangeklikt, Roy, en op 49 staat Alicia Keys met Fallin'. Kan ik niet echt serieus nemen dus.
Heb ze wel eens gedownload, leuke strips inderdaad.quote:
Nee, eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je Buffy en Angel gelezen dan?
Ik vind dat nummer niet een van de beste 50 liefdesliedjes aller tijden. Wel een aardig popnummer, maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Alicia Keys Fas?
Fallin out of love with you. Straks zet je Smack My Bitch Up er nog tussen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Alicia Keys Fas?
Ja het blijft altijd een kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer niet een van de beste 50 liefdesliedjes aller tijden. Wel een aardig popnummer, maar niet meer dan dat.
Goede suggestie Twiquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Fallin out of love with you. Straks zet je Smack My Bitch Up er nog tussen.
Nog niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft faxie al een opmerking gemaakt over dingen vullen met zijn liefde?
Ja, het gaat waarschijnlijk een picknickmandje worden de volgende keer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dooddoener die mensen die wat stoms hebben gezegd gebruiken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het blijft altijd een kwestie van smaak natuurlijk.
Ik zeg nooit stomme dingen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dooddoener die mensen die wat stoms hebben gezegd gebruiken.
En toch vind ik dat een mooi iets van hemquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het gaat waarschijnlijk een picknickmandje worden de volgende keer.
Rod grod med flodequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:40 schreef Fascination het volgende:
Faxie zal wel weer met rode koontjes aan het whatsappen zijn met z'n Deense schone.
quote:
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toch vind ik dat een mooi iets van hem
Faxie is sowieso een beetje zijn kracht kwijt geloof ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij richt zijn energie op iemand anders, en dat is primaquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Faxie is sowieso een beetje zijn kracht kwijt geloof ik.
Of dit is gewoon de echte Fax.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Faxie is sowieso een beetje zijn kracht kwijt geloof ik.
Rode aardbeiencompote met slagroom.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets over een piemel?
Kutje?
En weet k niet.
Jezus twi, wat een waar talenwonder ben je toch.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef twi het volgende:
[..]
Rode aardbeiencompote met slagroom.
Kut.
Tieten.
En "held op sokken".
Dat is terecht inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij richt zijn energie op iemand anders, en dat is prima
Hij was gewoon verbitterd bedoel je?quote:
Dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij was gewoon verbitterd bedoel je?
Al het Deens dat ik machtig ben. Mijn Deens is nog beter dan mijn Duits. Al is Deens gewoon Nederlands, maar dan zonder de laatste letter van elk woord.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus twi, wat een waar talenwonder ben je toch.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Al het Deens dat ik machtig ben. Mijn Deens is nog beter dan mijn Duits. Al is Deens gewoon Nederlands, maar dan zonder de laatste letter van elk woord.
A he Deen da i machti be. Mij Dee i no bete da mij Duit. A i Deen gewoo Nederland, maa da zonde d laatst lette va el woor.
Net als Fries, Gronings en Drents dus. en Twents, Limburgs en Brabants. En Vlaams.
Ik vond het gewoon grappig hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Thijs, het is weer laat![]()
Morgen ga ik echt super vroeg naar bed.
Nee morgen ga ik VOOR 21.30uur slapen. Dat is wel een mooie tijd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig hoor.
En als je morgen niet op tijd erin ligt kom ik wel een handje helpen.
Ben jij ook al lid van de fok knokploeg?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig hoor.
En als je morgen niet op tijd erin ligt kom ik wel een handje helpen.
Mooi streven. Dan bel ik morgen om 21:31 om te checken of het echt zo is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee morgen ga ik VOOR 21.30uur slapen. Dat is wel een mooie tijd.
Ik heb geen ploeg nodig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben jij ook al lid van de fok knokploeg?
Welterusten. Zou voor mij ook geen gek idee zijn...ik zit toch al aardig te knikkebollenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga ook slapen. Liedje voor jullie en truste
Dan bel je haar wakker.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi streven. Dan bel ik morgen om 21:31 om te checken of het echt zo is.
[..]
Ik heb geen ploeg nodig.
Zodat ik om 21.31uur niet kan opnemen?!quote:Op woensdag 17 september 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi streven. Dan bel ik morgen om 21:31 om te checken of het echt zo is.
[..]
Ik heb geen ploeg nodig.
Ik ben heel vredelievend hoor, 99% van de tijd.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan bel je haar wakker.
En nu durf ik je niet meer te meeten.
Had ik al verteld dat er een kritieke fout in dat idee zat?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zodat ik om 21.31uur niet kan opnemen?!
Ja, zojuist. Bedanktquote:Op woensdag 17 september 2014 00:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben heel vredelievend hoor, 99% van de tijd.
[..]
Had ik al verteld dat er een kritieke fout in dat idee zat?
Vanaf morgen missen we toch iemand binnen de formatie.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:07 schreef Capstan het volgende:
De samenstelling van de nachtbrakersploeg hier is toch wel aardig consequent, heb ik zo het idee.
Nou vanaf morgen dus niet meer.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:07 schreef Capstan het volgende:
De samenstelling van de nachtbrakersploeg hier is toch wel aardig consequent, heb ik zo het idee.
haha ^5quote:Op woensdag 17 september 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Vanaf morgen missen we toch iemand binnen de formatie.
Ja moeten we toch een andere opstelling gaan gebruiken.quote:
Uiteraard. Iemand moet de boel in de gaten houden.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:07 schreef Capstan het volgende:
Dat zegt ze nu.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Vanaf morgen missen we toch iemand binnen de formatie.
Dat zeg je nu.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou vanaf morgen dus niet meer.
Wat een vertrouwen weerquote:Op woensdag 17 september 2014 00:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zegt ze nu.
[..]
Dat zeg je nu.
Nou je zegt het anders al 2 dagen.quote:
Daar hadden we toch die ninja's voor?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Iemand moet de boel in de gaten houden.
Ik kan nog hoegenaamd niets zeggen over je vermogen je beloftes aan jezelf na te komen, dus vergeef me mijn sceptische blikquote:
Good point, maar vandaag is niet mijn schuld.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou je zegt het anders al 2 dagen.
Van waar denk je dat ik zit te posten?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar hadden we toch die ninja's voor?
Daar is Thijs er 1 van.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar hadden we toch die ninja's voor?
Voorlopig lig ik dan wel voor op wilskracht.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Good point, maar vandaag is niet mijn schuld.
Dus heb ik het maar 1 nacht niet waargemaakt.
Valt dan nog mee voor de statistieken.
maar ik rook nietquote:Op woensdag 17 september 2014 00:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Voorlopig lig ik dan wel voor op wilskracht.
Fok!-Ninja.quote:
Oef, daar heb je het al.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou je zegt het anders al 2 dagen.
Ik keek even achter mijn stoel en onder mijn bed, maar nee. Niks te zienquote:Op woensdag 17 september 2014 00:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van waar denk je dat ik zit te posten?
Dat is ook de kracht van een ninja.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oef, daar heb je het al.
[..]
Ik keek even achter mijn stoel en onder mijn bed, maar nee. Niks te zien
Ja, het is laat en ik keek niet naar het plafond. Vooruit.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook de kracht van een ninja.
[..]quote:Op woensdag 17 september 2014 00:17 schreef Capstan het volgende:
[quote]Op woensdag 17 september 2014 00:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook de kracht van een ninja.
Vol met liefde, was het toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh shit, ik ging weer aardig doen he, ik heb niks gezegd
Yv zit altijd vol met liefde, weet je dat nog niet?quote:
Volgens mij is je buurman bezig met iets. Just sayin'.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, het is laat en ik keek niet naar het plafond. Vooruit.
Ik zal me inhouden.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv zit altijd vol met liefde, weet je dat nog niet?
Ik ben zo blij dat Fax er niet is, die had hier hele erge dingen mee gedaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ook hier moet ik me inhouden.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat Fax er niet is, die had hier hele erge dingen mee gedaan.
Nou geef ik eens een welgemeend compliment...quote:Op woensdag 17 september 2014 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ken haar niet. En van haar ben ik er écht vrij zeker van dat ik haar niet van drie jaar geleden zou moeten kennenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, heel erg lief van je hoor Thijsquote:Op woensdag 17 september 2014 00:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou geef ik eens een welgemeend compliment...
*zucht* Zie mijn eerdere post.quote:
Dat klopt, toen was ze hier nog niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken haar niet. En van haar ben ik er écht vrij zeker van dat ik haar niet van drie jaar geleden zou moeten kennen
Ik doe het met, je raad het al, liefdequote:Op woensdag 17 september 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, heel erg lief van je hoor ThijsDankje!
Ja maar dat ging over Fax.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, heel erg lief van je hoor ThijsDankje!
[..]
*zucht* Zie mijn eerdere post.
Kut is dat he.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:23 schreef Barbusse het volgende:
Over 5 1/2 uur gaat de wekker, maar ik kan niet slapen![]()
Oh, dan vind ik het goedquote:Op woensdag 17 september 2014 00:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kut is dat he.
Het schijnt zo te zijn dat als je niet kan slapen, iemand over je droomt.
Ik zag de eerste komma eerst niet, dacht bijna dat we nieuwe namen aan de lijst konden toevoegen.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doe het met, je raad het al, liefde
Jij kan never nooit niet erger zijn dan Fax qua foute opmerkingen, maar ik zou zeggen, doe je best. Ik geef je bij deze toestemming en zal het niet tegen je gebruiken.quote:
Straks slaap je 3 weken nietquote:
Jij leest alleen wat je wilt lezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zag de eerste komma eerst niet, dacht bijna dat we nieuwe namen aan de lijst konden toevoegen.
Oh, kutquote:
Sorry bro, soms moet ik slecht nieuws vertellen.quote:
Ik zal het eens rond gaan vragen.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, wie ziet mij dan al meer dan een maand lang in zijn of haar dromen?
Bij deze:quote:Op woensdag 17 september 2014 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij kan never nooit niet erger zijn dan Fax qua foute opmerkingen, maar ik zou zeggen, doe je best. Ik geef je bij deze toestemming en zal het niet tegen je gebruiken.
Door wie is die 'liefde' ingebracht dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax heeft er denk ik geen problemen mee om 'erge' dingen met je te doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie het wel als een compliment eigenlijk, iemand denkt aan me. En redelijk intensief, gezien mijn wakkere staat.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry bro, soms moet ik slecht nieuws vertellen.
Ohw, zie je, dit valt reuze mee.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij deze:
[..]
Door wie is die 'liefde' ingebracht dan?
[..]
Fax heeft er denk ik geen problemen mee om 'erge' dingen met je te doen.
Iedereen is hier klaar wakker. En er zijn net een paar van mijn vriendinnen gaan slapen.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie het wel als een compliment eigenlijk, iemand denkt aan me. En redelijk intensief, gezien mijn wakkere staat.
Dat is geen open deur, dat is een vrachtruim.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij deze:
[..]
Door wie is die 'liefde' ingebracht dan?
[..]
Fax heeft er denk ik geen problemen mee om 'erge' dingen met je te doen.
Ja maar nu was het moment weg.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, zie je, dit valt reuze mee.
Dan heb ik er eentje in de lijn van: "wie was dat toch ook alweer...oh, ja, hij! Nee, wacht, dat kan niet. Of toch?"quote:Op woensdag 17 september 2014 00:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie het wel als een compliment eigenlijk, iemand denkt aan me. En redelijk intensief, gezien mijn wakkere staat.
Sorry.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is de meest vriendelijke "nee, dit gaat hem niet worden", die ik op dit uur had verwacht aan te treffenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, zie je, dit valt reuze mee.
Oh, stond dat er?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is de meest vriendelijke "nee, dit gaat hem niet worden", die ik op dit uur had verwacht aan te treffen
Ga jij eens slapen.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is de meest vriendelijke "nee, dit gaat hem niet worden", die ik op dit uur had verwacht aan te treffen
None takenquote:
Oh, dat heb ik nietquote:Op woensdag 17 september 2014 00:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan heb ik er eentje in de lijn van: "wie was dat toch ook alweer...oh, ja, hij! Nee, wacht, dat kan niet. Of toch?"
Sorryquote:
Dat haalde ik eruit jaquote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Jullie zijn zo grappig allemaal samen, bedankt![]()
Voel mij alweer iets beter.
Aan de ene kant, gelukkig.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Dan wordt er half over mij gedroomd denk ik.quote:
Geen idee, ik ben niet thuis. En dit klinkt creepy.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Trouwens, ik zie je buurman met zijn schotel hannessen. Klopt dat?
Voelde je je slecht dan? Of enkel moe?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben overal waar ik nodig word geacht.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet thuis. En dit klinkt creepy.
Thijs de stalker-fok-ninja?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Graag gedaan.
quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 00:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben overal waar ik nodig word geacht.
*Ninja vanish*
Ja, erg pijn aan mij knie waardoor ik niet kan slapen en dus wel moe ben, maar dus nog wel wakker ben helaas.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Voelde je je slecht dan? Of enkel moe?
Wakker van de pijn dus. Pijnstillers werken niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, erg pijn aan mij knie waardoor ik niet kan slapen en dus wel moe ben, maar dus nog wel wakker ben helaas.
Hmm. Met een aanwijsbare oorzaak, of had je knie daar gewoon zin in?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, erg pijn aan mij knie waardoor ik niet kan slapen en dus wel moe ben, maar dus nog wel wakker ben helaas.
Er is een hockeybal op geslagen.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm. Met een aanwijsbare oorzaak, of had je knie daar gewoon zin in?
Euh.....dit klinkt engquote:Op woensdag 17 september 2014 00:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Huuuuquote:Op woensdag 17 september 2014 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er is een hockeybal op geslagen.
Au! Hard?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben al weggesprint. Over de daken. Trouwens, jouw raam staat open.quote:
Het is frikkin' 30 graden hier, dude. Natuurlijk staan mijn ramen openquote:Op woensdag 17 september 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Au! Hard?
[..]
Ik ben al weggesprint. Over de daken. Trouwens, jouw raam staat open.
Ai. Toch wel zicht op spoedig herstel, hè?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. 30 is me al te warmquote:Op woensdag 17 september 2014 00:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is frikkin' 30 graden hier, dude. Natuurlijk staan mijn ramen open
Ja, daar komen we nog redelijk goed weg dit jaarquote:Op woensdag 17 september 2014 00:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. 30 is me al te warm
Ja hoor, bal was hard maar het is gewoon flink aan het zwellen nu waardoor het even pijn doet.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ai. Toch wel zicht op spoedig herstel, hè?
Ja inderdaad. 30 graden in een motorpak is geen pretjequote:Op woensdag 17 september 2014 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, daar komen we nog redelijk goed weg dit jaar
Beterschap gewenstquote:Op woensdag 17 september 2014 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja hoor, bal was hard maar het is gewoon flink aan het zwellen nu waardoor het even pijn doet.
Ben wel wat gewend, maar zo'n eerste dag is toch altijd even aanpassen.
Dus daarom kan ik morgen ook gewoon netjes voor 21.30uur naar bed
Die jeugd van tegenwoordig kan ook nergens meer tegenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. 30 is me al te warm
Je begrijpt dat ook ik het nu morgen in de smiezen kom houden, hè?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja hoor, bal was hard maar het is gewoon flink aan het zwellen nu waardoor het even pijn doet.
Welterusten broquote:Op woensdag 17 september 2014 00:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig kan ook nergens meer tegenTis meer de tropische vochtigheid waar ik last van heb. Onder andere. Maar ik moet slapen.
Beterschapquote:Op woensdag 17 september 2014 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In om het even wat niet, vind ikquote:Op woensdag 17 september 2014 00:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja inderdaad. 30 graden in een motorpak is geen pretje
Wat niet even in het om?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
In om het even wat niet, vind ik
Als dit een hernieuwde poging inhoudt: welterusten!quote:Op woensdag 17 september 2014 00:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig kan ook nergens meer tegenTis meer de tropische vochtigheid waar ik last van heb. Onder andere. Maar ik moet slapen.
Ja hoor prima, mag allemaal (al moet ik zeggen dat het idee van een Ninja-Thijs op mijn dak niet echt bijdraagt tot een positief nachtgevoel denk ik)quote:Op woensdag 17 september 2014 00:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ook ik het nu morgen in de smiezen kom houden, hè?
Jamaar ik kan niet slapenquote:
Ik houd de boel in de gaten, niet wat je binnen doet.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja hoor prima, mag allemaal (al moet ik zeggen dat het idee van een Ninja-Thijs op mijn dak niet echt bijdraagt tot een positief nachtgevoel denk ik)
Nog niet, zo wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dit een hernieuwde poging inhoudt: welterusten!
True dat. Heb wel eens les gehad met die temperatuur. Goed te doen als je aan het rijden was, maar als je stilstond...quote:Op woensdag 17 september 2014 00:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dertig graden in een motorpak is niet leuk. Naar mijn mening in andere kledij ook niet
Van je mede-Fokkers moet je het hebben.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar ik kan niet slapen![]()
En ik weet nu al vanwege het berichtje dat Royco postte dat het gekkenhuis is morgen. FML
Als je al van spiedende ogen voorzien bent, dan trek ik mijn handen er vanaf, hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja hoor prima, mag allemaal (al moet ik zeggen dat het idee van een Ninja-Thijs op mijn dak niet echt bijdraagt tot een positief nachtgevoel denk ik)
Gekkenhuis? Hier? Wat mis ik?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar ik kan niet slapen![]()
En ik weet nu al vanwege het berichtje dat Royco postte dat het gekkenhuis is morgen. FML
Ik ben in ieder geval voorbereid.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True dat. Heb wel eens les gehad met die temperatuur. Goed te doen als je aan het rijden was, maar als je stilstond...
[..]
Van je mede-Fokkers moet je het hebben.
Niet hier. Werk.quote:
Je merkt niet eens dat ik er ben!quote:Op woensdag 17 september 2014 00:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je al van spiedende ogen voorzien bent, dan trek ik mijn handen er vanaf, hoor.
Even diep ademhalenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval voorbereid.
Heb je geen airco staan?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ventilator met een fles ijs ervoor. Werkt net zo goedquote:
Oh. Bekend...quote:
De bespieder bespied? Klinkt ook niet als een prettig ideequote:Op woensdag 17 september 2014 00:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je merkt niet eens dat ik er ben!
Bij zulke temperaturen wel. Maar ik heb het niet over eentje die je alleen in de kamer zet maar over een airco die ook verse lucht van buiten haalt.quote:
Nee, want dan ben ik ziek van juni tot en met September. Ik ben vrijwel nooit ziek, maar aircos kan ik niet tegen. En ze staan op het werk ook al aan, en te vaak veel te hard. Deze zomer bij elkaar twee weken ziek thuis gezeten.quote:
Dan nogquote:Op woensdag 17 september 2014 00:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij zulke temperaturen wel. Maar ik heb het niet over eentje die je alleen in de kamer zet maar over een airco die ook verse lucht van buiten haalt.
Damn, dat is best balen jaquote:Op woensdag 17 september 2014 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik ziek van juni tot en met September. Ik ben vrijwel nooit ziek, maar aircos kan ik niet tegen. En ze staan op het werk ook al aan, en te vaak veel te hard. Deze zomer bij elkaar twee weken ziek thuis gezeten.
Moet ook niet te hard aan staan nee, gewoon een normale temperatuur die niet veel verschilt met buiten maar wel aangenaam is om te werken of slapen.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik ziek van juni tot en met September. Ik ben vrijwel nooit ziek, maar aircos kan ik niet tegen. En ze staan op het werk ook al aan, en te vaak veel te hard. Deze zomer bij elkaar twee weken ziek thuis gezeten.
Die heb ik ook. Maar ik hou er echt niet van. Tis ook niet de temperatuur hoor. Het is op dit moment de luchtvochtigheid. Volgens mij gaat er binnenkort een enorme storm aankomen....quote:Op woensdag 17 september 2014 00:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij zulke temperaturen wel. Maar ik heb het niet over eentje die je alleen in de kamer zet maar over een airco die ook verse lucht van buiten haalt.
Luchtvochtigheid is ook meestal de boosdoener ja, van dat heerlijke klamme weer dat het dekbed of laken heerlijk aan je blijft plakken.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Maar ik hou er echt niet van. Tis ook niet de temperatuur hoor. Het is op dit moment de lochtvochtigheid. Volgens mij gaat er binnenkort een enorme storm aankomen....
Slaap wel!quote:Op woensdag 17 september 2014 00:57 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga een poging doen om te slapen.
Welterusten allen
En het is nu gewoon eerie windstil, de hele dag al. Ergens deze of komende week gaat het los denk ikquote:Op woensdag 17 september 2014 00:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid is ook meestal de boosdoener ja, van dat heerlijke klamme weer dat het dekbed of laken heerlijk aan je blijft plakken.
Sleep well.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:57 schreef El_Thijs het volgende:
Welterusten allen
Truste, broquote:Op woensdag 17 september 2014 00:57 schreef El_Thijs het volgende:
Welterusten allen
quote:
quote:
Dank u allenquote:
Als je de mijne vergeet, lukt het allicht niet, hèquote:Op woensdag 17 september 2014 01:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank u allen
Hopelijk kom ik in slaap.
En anders hang ik hier nog wel rond...quote:Op woensdag 17 september 2014 01:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank u allen
Ik moet zeggen: ik zie ook even niet iets waar Fax zijn tanden in zou kunnen zetten qua Faxistische uitspraken...quote:Op woensdag 17 september 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik herhaal, ik ben blij dat Fax niet meeleest
(En voor het geval je dat wel doet Fax, hoi, dapper dat je je kan inhouden)
Alstu:quote:Op woensdag 17 september 2014 01:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: ik zie ook even niet iets waar Fax zijn tanden in zou kunnen zetten qua Faxischtische uitspraken...
Wellicht mis ik iets
Moet je wel eerst een fapje doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank u allen
Heel goed, ik ben gewoon al verpest, voor jou is er nog hoop.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: ik zie ook even niet iets waar Fax zijn tanden in zou kunnen zetten qua Faxischtische uitspraken...
Wellicht mis ik iets
Sorryquote:
Ik zal bij jou klapje doenquote:Op woensdag 17 september 2014 01:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Alstu:
[..]
Moet je wel eerst een fapje doen.
Je zou een waardige opvolger zijn, dat wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Alstu:
[..]
Moet je wel eerst een fapje doen.
Geloof me: je wilt echt niet dat IK dat soort dingen probeerquote:Op woensdag 17 september 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heel goed, ik ben gewoon al verpest, voor jou is er nog hoop.
Ik moet misschien toch maar weer een poging gaan doen om te slapen.
Denken dat ik zoiets zou doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik herhaal, ik ben blij dat Fax niet meeleest
(En voor het geval je dat wel doet Fax, hoi, dapper dat je je kan inhouden)
quote:
Ik houd me vaak nog in...quote:Op woensdag 17 september 2014 01:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zou een waardige opvolger zijn, dat wel.
Ja dat regelt Thijs wel even. Vraag alleen niet hoe...quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 01:06 schreef Yvie_lu het volgende:
OMG Fax = beetlejuice!
3 keer roepen en hij is er.
Dat klinkt bijna alsof je dat soort dingen wílt winnen met een neuslengte verschil. Lijkt me gevaarlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 01:06 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik houd me vaak nog in...
Of ik ben te laat...![]()
Zal ik jou dan maar eens vullen met mijn liefde?quote:Op woensdag 17 september 2014 01:06 schreef Yvie_lu het volgende:
OMG Fax = beetlejuice!
Hoezo, is fax Amsterdammer/Ajaxcied dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 01:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna alsof je dat soort dingen wílt winnen met een neuslengte verschil. Lijkt me gevaarlijk
Oh, zo. Nee, mijn golflengte is anders ingesteld. Het zou mensen ook wakker houden, dat zeker, maar dan van de lach.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoezo, is fax Amsterdammer/Ajaxcied dan?
Maar nee, ik lig ergens wel op dezelfde golflengte helaas, is geen competitie, het is dieptriest.
Jajajajajaquote:Op woensdag 17 september 2014 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik jou dan maar eens vullen met mijn liefde? [ afbeelding ]
Ik was even een beetje afwezig dus zag niet dat er over me geroddeld werd![]()
Ik wou zeggen dat ik een Amterdammertje in m'n broek heb, maar helaasquote:Op woensdag 17 september 2014 01:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoezo, is fax Amsterdammer/Ajaxcied dan?
Maar nee, ik lig ergens wel op dezelfde golflengte helaas, is geen competitie, het is dieptriest.
quote:Op woensdag 17 september 2014 01:06 schreef Yvie_lu het volgende:
OMG Fax = beetlejuice!
Dan ben je geen echte fokker.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat ik een Amterdammertje in m'n broek heb, maar helaas
Je gaat tijdreizen?quote:Op woensdag 17 september 2014 01:08 schreef Barbusse het volgende:
Als ik met twee weken opeens niet meer reageer komt het hierdoor
Dat kan. Heeft Miley Cyrus bewezen.quote:
Echte fokkers hebben een gietijzeren lul verzonken in en vastgenageld aan de grond? Blij dat ik geen echte Fokker ben dan.quote:
Gebeurt vrijwel ieder jaar hierquote:
Leuk voor in de tuin ipv op de zolderkamerquote:Op woensdag 17 september 2014 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echte fokkers hebben een gietijzeren lul verzonken in en vastgenageld aan de grond? Blij dat ik geen echte Fokker ben dan.
Die bitch kijk ik niet eens. Zo.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan. Heeft Miley Cyrus bewezen.
Kan je het filmen? Beetje natuurgeweld vind ik altijd mooiquote:Op woensdag 17 september 2014 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gebeurt vrijwel ieder jaar hier
Sorry, ik gebruik mijn pener liever voor andere dingen dan zuiver decoratieve doeleindenquote:Op woensdag 17 september 2014 01:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk voor in de tuin ipv op de zolderkamer
Ik wilde iets heel gemeens zeggen maar dat zou niet lief zeker, zeker niet met zo'n TTquote:Op woensdag 17 september 2014 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, ik gebruik mijn pener liever voor andere dingen dan zuiver decoratieve doeleinden
Nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 17 september 2014 01:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde iets heel gemeens zeggen maar dat zou niet lief zeker, zeker niet met zo'n TT
Het was een metafoor..quote:Op woensdag 17 september 2014 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echte fokkers hebben een gietijzeren lul verzonken in en vastgenageld aan de grond? Blij dat ik geen echte Fokker ben dan.
Ik ben niet zo'n filmerquote:Op woensdag 17 september 2014 01:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die bitch kijk ik niet eens. Zo.
[..]
Kan je het filmen? Beetje natuurgeweld vind ik altijd mooi
Al wens ik je geen gevaar toe
Ik zit ook altijd te genieten van het onweer. Vind ik prachtigquote:Op woensdag 17 september 2014 01:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n filmerMaar ik zal kijken wat ik kan doen
Om te zien wel. Maar het gegeven dat je ramen er bijkans uittrillen door de geluidsgolven vind ik toch wat minder...quote:Op woensdag 17 september 2014 01:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd te genieten van het onweer. Vind ik prachtig
quote:Op woensdag 17 september 2014 01:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd te genieten van het onweer. Vind ik prachtig
Dat gebeurt hier niet zo heel snel gelukkigquote:Op woensdag 17 september 2014 01:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Om te zien wel. Maar het gegeven dat je ramen er bijkans uittrillen door de geluidsgolven vind ik toch wat minder...
Echt welquote:
Warme Chocomel weerquote:
Wel met slagroom dan.quote:
Het is overdag nu?!quote:Op woensdag 17 september 2014 01:26 schreef Barbusse het volgende:
Maar voorlopig is het nog zo hier:
[ afbeelding ]
Ik ga een nieuwe poging doen om te gaan slapen![]()
Succes, en slaap wel!quote:Op woensdag 17 september 2014 01:26 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Welterusten bro!quote:Op woensdag 17 september 2014 01:26 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Je harem?quote:Op woensdag 17 september 2014 01:26 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou bijna zeggen dat je kampt met een tekort aan Faxistische filosofietjes.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Even nog een definitieve test hoor om te kijken of Beetlejuice echt is.
Faxie, Faxie, Faxie!
Ja, je hebt wel gelijk, ik geef de pijn de schuld, ik weet niet helemaal meer wat goed voor mij is.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat je kampt met een tekort aan Faxistische filosofietjes.
Bijna. Nét niet helemaal.
Hoiquote:Op woensdag 17 september 2014 01:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Even nog een definitieve test hoor om te kijken of Beetlejuice echt is.
Faxie, Faxie, Faxie!
Voordat iemand echt zo gek is, hè?quote:Op woensdag 17 september 2014 01:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk, ik geef de pijn de schuld, ik weet niet helemaal meer wat goed voor mij is.
Ik denk dat ik ook nog maar een poging moet doen om te gaan slapen.
Welterusten!!
Welterusten en beterschap Yvquote:Op woensdag 17 september 2014 01:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk, ik geef de pijn de schuld, ik weet niet helemaal meer wat goed voor mij is.
Ik denk dat ik ook nog maar een poging moet doen om te gaan slapen.
Welterusten!!
Allicht, stake-out night vandaag.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:31 schreef aeque het volgende:
Dan blijven nu echt alleen de die-hards over.
Trusten Faxquote:
Dacht dat jij ook ging slapen?quote:Op woensdag 17 september 2014 01:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, stake-out night vandaag.
Probeerde het, maar was veel te gezellig hier.quote:
Blijf ik nu alleen achter..?quote:Op woensdag 17 september 2014 01:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Probeerde het, maar was veel te gezellig hier.
Maar ik voel mijn ogen tegenstribbelen dus ik rol mijn bed ook eens in.
Sayonara!
Slaap wel!quote:Op woensdag 17 september 2014 01:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Probeerde het, maar was veel te gezellig hier.
Maar ik voel mijn ogen tegenstribbelen dus ik rol mijn bed ook eens in.
Sayonara!
Ik vrees van wel, want ik doe hetzelfde. En dat zal ik weten ook morgenquote:
Story of your life?quote:
Klopt, maar dat ben ik gewend. Maar alsnog toon ik inmiddels meer wilskracht dan jij.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Story of your life?
Oh wacht, ik ben slapen en ging lief doen, damn![]()
inb4 Alle vrouwen zijn bitches
Het is dat je impliceerde dat je ijlt door die pijnlijke knie, anders...quote:Op woensdag 17 september 2014 01:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Story of your life?
Oh wacht, ik ben slapen en ging lief doen, damn![]()
inb4 Alle vrouwen zijn bitches
Kutavond door de drank?quote:Op woensdag 17 september 2014 04:09 schreef yats het volgende:
Ik drink nooit meer. Help ke daar aan herinneren. Wat eeb k@tavond.
Je bent een wrakquote:Op woensdag 17 september 2014 06:51 schreef TitanicLover het volgende:
Ik ben dronken geboren ik hoef geen drank
Dat maakte het niet beter. Maargoed, ik heb het zelf naar binnen gewerkt. Eigen schuld dus.quote:
Moet je niet werken vandaag? Zo ja: succesquote:Op woensdag 17 september 2014 08:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat maakte het niet beter. Maargoed, ik heb het zelf naar binnen gewerkt. Eigen schuld dus.
Dan helpt het niets om je er aan te blijven herinneren dusquote:Op woensdag 17 september 2014 08:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat maakte het niet beter. Maargoed, ik heb het zelf naar binnen gewerkt. Eigen schuld dus.
Ja, ik zit alweer op kantoor. Dank jequote:Op woensdag 17 september 2014 08:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moet je niet werken vandaag? Zo ja: succes
quote:Op woensdag 17 september 2014 04:09 schreef yats het volgende:
Ik drink nooit meer. Help ke daar aan herinneren. Wat eeb k@tavond.
Succes dan bij deze!quote:Op woensdag 17 september 2014 08:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik zit alweer op kantoor. Dank je
Nu al een crappy dag?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:18 schreef Royco1 het volgende:
Ga vanavond maar weer eens een paar biertjes nuttigen
Gisteren al gedaan, vanavond weerquote:Op woensdag 17 september 2014 09:18 schreef Royco1 het volgende:
Hey Royco, bedank voor dat pokerberichtje gisteren, gelukkig was ik hierdoor voorbereidquote:Op woensdag 17 september 2014 09:18 schreef Royco1 het volgende:
Drukke dag?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey Royco, bedank voor dat pokerberichtje gisteren, gelukkig was ik hierdoor voorbereid
Drukke dag? It's like a fucking Michael Bay scene in herequote:
Met explosies en een kutverhaal?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drukke dag? It's like a fucking Michael Bay scene in here
Megan Fox en robots?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met explosies en een kutverhaal?
Dat en inclusief sinistere overheidsmedewerkersquote:Op woensdag 17 september 2014 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met explosies en een kutverhaal?
Klink wel als een mooi plotquote:Op woensdag 17 september 2014 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat en inclusief sinistere overheidsmedewerkers
Om naar te kijken welquote:
I know! Ik vind haar ook wel wat hebben, ze moet alleen niet proberen te acteren, maar verder is ze wel okay.quote:
Barb is van het huis, die zijn nooit goedquote:Op woensdag 17 september 2014 09:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klink wel als een mooi plot
En jij bent the good guy? Of juist niet?
But the house always wins.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Barb is van het huis, die zijn nooit goed
Over winnen gesproken,quote:
Vond ik Rosie Huntington-Whiteley toch leuker.quote:
Ja okay, maar ook zij moet het niet hebben van haar acteertalent. Zij is gewoon leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 17 september 2014 09:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Vond ik Rosie Huntington-Whiteley toch leuker.
Vieze diklip.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:46 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2014 09:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee valt mee, maar vanavond beetje tegen een maatje zeiken als Ajax verliest.
Kijk ik liever naar Meganquote:Op woensdag 17 september 2014 09:46 schreef aeque het volgende:
[..]
De kans dat ze verliezen is groter dan de kans op winnen.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Over winnen gesproken,
jij denkt dus dan Ajax zeker weten verliest?
En ik zag dat je wat plaatsjes wat gestegen in de voetbal manager
Ik kijk liever naar Renee Olstead, maar die zit niet in een Michael Bay film...quote:
Jij doet eer aan de TTquote:Op woensdag 17 september 2014 10:01 schreef artelligence het volgende:
Ik kijk liever naar mijn vriendin
As if ....quote:Op woensdag 17 september 2014 10:01 schreef artelligence het volgende:
Sinds wanneer ben jij voorzien?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:01 schreef artelligence het volgende:
Als ik een vriendin zou hebben zou ik daar ook liever naar kijken. Nou ja wel meer dan alleen kijken maar dat terzijde. Maar ik geloof niet dat art zo'n gentleman is om dat te zeggen als hij niet voorzien is.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat zegt hij toch niet (letterlijk), als jullie zeggen ik kijk liever naar een supermodel, wil toch ook niet zeggen dat ze naast je staat en je bent voorzien.
Dan nog kan ik mij voorstellen dat je alsnog liever naar iemand anders kijkt, genoeg mooie vrouwen/mannen op de wereldquote:Op woensdag 17 september 2014 10:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik een vriendin zou hebben zou ik daar ook liever naar kijken. Nou ja wel meer dan alleen kijken maar dat terzijde. Maar ik geloof niet dat art zo'n gentleman is om dat te zeggen als hij niet voorzien is.
Nou je eerste zin is anders niet echt optimistisch...quote:Op woensdag 17 september 2014 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan nog kan ik mij voorstellen dat je alsnog liever naar iemand anders kijkt, genoeg mooie vrouwen/mannen op de wereld
En ik denk wel dat Art af en toe een gentleman kan zijn, ik ben in een optimistische bui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |