SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
![]()
Ze zullen vrij snel tegen discard value aanzitten, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zat ook naar de jong te kijken. Maar vind Fer zijn stats wel erg fijn voor een cm. Nu maar de vraag of het ook fijn speelt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
lijkt wel op waarheid gebaseerdquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde Kishna wel in een team hebben maar zijn finishing en long shots zijn echt niet best.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja. Alleen depay zal wel een tijdje redelijk duur blijven. En op het begin huntelaar en sneijder misschien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze zullen vrij snel tegen discard value aanzitten, dus dat scheeltDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
http://vocaroo.com/i/s0AiYbdgrkQCquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Alleen depay zal wel een tijdje redelijk duur blijven. En op het begin huntelaar en sneijder misschien.![]()
Modric is lekker bezig.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
mathijsen sluit wel aan na 20 minutenquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Minstens 97.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bilal hoort serieus 76-79 te hebbenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
No not me.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FCSuarez gespot in het wild:
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
partner met Walter Samutankquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:13 schreef DutchSL het volgende:
Flinke UP
[ afbeelding ]
Valt alleen weinig fatsoenlijks mee te maken![]()
![]()
Debieltjequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bilal hoort serieus 76-79 te hebben![]()
66 PHY klinkt niet echt als een tankquote:Suchy ziet er wel als een goede silver uit, maar pauper keepers in die league.
![]()
Hmmm... Wat is duur? Ik vind 'm qua stats gelijkwaardig aan Elia afgelopen jaar. In een mindere competitie. Dus ja, kan alle kanten op gaanquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Alleen depay zal wel een tijdje redelijk duur blijven. En op het begin huntelaar en sneijder misschien.
Geen idee. Maar er is ook een streamer/youtuber die nogal depay fan is dus dat helpt ook niet met de prijs.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmmm... Wat is duur? Ik vind 'm qua stats gelijkwaardig aan Elia afgelopen jaar. In een mindere competitie. Dus ja, kan alle kanten op gaanMaar op de web app zijn alle 5* skillers duur op het begin.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
soms word ik hier zo moe van.
laterz
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doei! Groetjes thuisquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:25 schreef FCsuarez het volgende:
laterz![]()
Hey shineholy, niet pesten he.quote:quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Moet die Tsjechische silver GK wel een IF krijgen om bruikbaar te worden.
Koekoek... Ahamada erachter![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:25 schreef FCsuarez het volgende:
laterz![]()
![]()
Klopt, maar ik kan toch nog niet op de webapp, totdat ik de FIFA15 disc heb. Overgestapt van Xbox naar PS4quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Maar er is ook een streamer/youtuber die nogal depay fan is dus dat helpt ook niet met de prijs.Maar op de web app zijn alle 5* skillers duur op het begin.
Ik begin pas na een paar weken het op te nemen voor de persoon. Nu doe ik nog mee, was met Maver ook zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey shineholy, niet pesten he.
[..]
[ afbeelding ]
Koekoek... Ahamada erachter![]()
Suchy in FUT 14quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Moet die Tsjechische silver GK wel een IF krijgen om bruikbaar te worden.![]()
![]()
Ja hij voelt mij goed aan want als ik circlejerk in skype zoek komt mijn naam 5x voorquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind je wel lief hoor. #cut4henrysquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet dat?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk? Heb je al je team gepost?![]()
Lucas IF rechtsbuiten, Djibril Cissé spits, Thiago Silva centraal en voor de rest weet ik het niet eens.quote:
Heb 6 maanden niet gespeeld ofzo.![]()
ok doeiquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lucas IF rechtsbuiten, Djibril Cissé spits, Thiago Silva centraal en voor de rest weet ik het niet eens.
Heb 6 maanden niet gespeeld ofzo.![]()
heb je snapchat? :$ #durftevragenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoor. #cut4henrys![]()
hoezoquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent.
Maar je doet stoer.
ik ging even weg
waarom is dat stoer![]()
Waarom post je geen leuke smileys meer? :3quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent.
Maar je doet stoer.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Grandescoquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef Grandesco het volgende:
Wat een gehaat hier vandaag...
En het is niet eens op limburgers.![]()
![]()
Gaat, net effekes Destiny gespeelt. Zo lekker tandjes poetsen en slapie doen.quote:
Wel een kicks spel.![]()
Huh, deed ik dat?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom post je geen leuke smileys meer? :3![]()
![]()
Aight. Welk level ben je?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gaat, net effekes Destiny gespeelt. Zo lekker tandjes poetsen en slapie doen.
Wel een kicks spel.![]()
Paulo Machado niet in FUTspeelt nu bij Dinamo Zagreb blijkbaar.
Al had hij sowieso wel een downgrade gehad.![]()
Ok DSquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:51 schreef DutchSL het volgende:
Paulo Machado niet in FUTspeelt nu bij Dinamo Zagreb blijkbaar.
Al had hij sowieso wel een downgrade gehad.Wel jammer idd.
![]()
Je houding, een beetje van "ik wil gepijpt worden door een neger"quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
hoezo
ik ging even weg
waarom is dat stoer![]()
7, vandaag gehaald. Dus is vrij normaal lijkt me danquote:
Nee sorry, geen interesse.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je houding, een beetje van "ik wil gepijpt worden door een neger"![]()
Jullie allemaal PS4 neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
7, vandaag gehaald. Dus is vrij normaal lijkt me dan![]()
![]()
IEDEREEEEENquote:Op woensdag 17 september 2014 00:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jullie allemaal PS4 neem ik aan?
(behalve maver en loetmoenen)![]()
En ik danquote:Op woensdag 17 september 2014 00:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
IEDEREEEEEN
(behalve maver en loetmoenen)![]()
![]()
Jep. Ik was eerst huiverig voor de controller, maar ik vind het een prima dingetjequote:Op woensdag 17 september 2014 00:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jullie allemaal PS4 neem ik aan?
webapp online?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
oh nee, laat maar.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Bukharov nog betere workrates ook.Med/low i.p.v med/med.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wtf doet die kut retrie hier nou weer, het Feyenoordtopic loop je ook al helemaal vol te spammen, beter ga je gewoon weg![]()
Babelhater gespot.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:15 schreef Jorwol het volgende:
Wtf doet die kut retrie hier nou weer, het Feyenoordtopic loop je ook al helemaal vol te spammen, beter ga je gewoon weg![]()
Wat zijn nou goede workrates voor een spits? weet alleen dat high/high slecht is. Hoe is de low/low die Balotelli heeft bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:11 schreef TBakkert het volgende:
Bukharov nog betere workrates ook.Med/low i.p.v med/med.
![]()
Zal ik je een geheimpje vertellen, het boeit geen tering.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat zijn nou goede workrates voor een spits? weet alleen dat high/high slecht is. Hoe is de low/low die Balotelli heeft bijvoorbeeld?![]()
Ja dat heb ik wel gemerkt met Drogba en Costa in 14 die altijd op eigen helft stondenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen, het boeit geen tering.![]()
alweer of nog steeds?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:25 schreef ThadCastle het volgende:
Dit is die nieuwe skillmove, best effectief denk ik![]()
over deze had ik het op skype of bedoel je dat niet?quote:
Probeerde hem net even in dat potje. Dacht sla hem even op ;p![]()
Wat is het verschil met de McGeady spinquote:Op woensdag 17 september 2014 00:25 schreef ThadCastle het volgende:
Dit is die nieuwe skillmove, best effectief denk ik
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Deze ziet er anders uit. Maar maakt ook zo'n hoek. Lijkt alleen sneller dan de 4* Mcgeady, meer als de 5* Mcgeadyquote:Op woensdag 17 september 2014 00:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de McGeady spin![]()
Je postte toch vanmiddag zo'n video met meerdere skills waarbij je deze eruitlichtte?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
over deze had ik het op skype of bedoel je dat niet?
Probeerde hem net even in dat potje. Dacht sla hem even op ;p![]()
![]()
Gister was dat jaquote:Op woensdag 17 september 2014 00:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je postte toch vanmiddag zo'n video met meerdere skills waarbij je deze eruitlichtte?![]()
Serero.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is de speler met de vreemdste stats die jullie zijn tegengekomen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
twitter:EA_Australia twitterde op woensdag 17-09-2014 om 00:30:07.@Tim_Cahill will be a 74 Overall in #FIFA15. The data being reported on was not final. It was a database error and will be corrected. reageer retweet
![]()
Die eerste commentquote:Op woensdag 17 september 2014 00:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/15/players/27660/thabo-matlaba/![]()
![]()
Kan ook in WoW enzoquote:Op woensdag 17 september 2014 00:37 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom kan je dansen in Destiny?![]()
![]()
![]()
Dan wordt hij duur.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:35 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EA_Australia twitterde op woensdag 17-09-2014 om 00:30:07.@Tim_Cahill will be a 74 Overall in #FIFA15. The data being reported on was not final. It was a database error and will be corrected. reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 00:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In zoveel spellen
[ afbeelding ]
So useless. Net als dronken worden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door BDIL op 17-09-2014 01:01:43 ]Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Twee keer de helft maar joh.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:01 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af hoe zeldzaam/duur Costa zal worden. Stats doen me denken aan Drogba in Fifa 11Feyenoord Rotterdam![]()
Dat is hij toch al? Of Fenerbahçe? Ach, Turkse competitie joh.. 1 pot nat.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ozzie, door dit geile paars zou je toch spontaan Gala fan worden?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Carlos Tevez deed een dansje.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik weer.gvd mooi avondje
Nog iets gemist?
Dat is het wel zo'n beetje.![]()
godverquote:Ha'k nog gezien.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Carlos Tevez deed een dansje.
Dat is het wel zo'n beetje.watquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Moggel
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ben ik uit die groep geflikkerd ofzo, mijn bericht blijft ie maar sturen
Weet niet of dit normaal is
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heren,
Veel plezier deze Fut 15 reeks dat er maar weer mooie deals opgepikt mogen worden vanaf vanmiddag.
De inhoudelijke FUT (en soms niet inhoudelijke) discussies heb ik altijd kunnen waarderen
@Reemi keep up the good work. Dat je hier en daar maar wat hulp mag krijgen en wefut een mooie site blijft
Ik heb in ieder geval besloten hier minder te gaan posten so salute gayboys
#FreeTrapz![]()
mooi zo!quote:Op woensdag 17 september 2014 06:55 schreef FCsuarez het volgende:
Ik heb in ieder geval besloten hier minder te gaan posten so salute gayboys![]()
Neeeeeeee sjonquote:Op woensdag 17 september 2014 06:55 schreef FCsuarez het volgende:
Heren,
Veel plezier deze Fut 15 reeks dat er maar weer mooie deals opgepikt mogen worden vanaf vanmiddag.
De inhoudelijke FUT (en soms niet inhoudelijke) discussies heb ik altijd kunnen waarderen
@Reemi keep up the good work. Dat je hier en daar maar wat hulp mag krijgen en wefut een mooie site blijft
Ik heb in ieder geval besloten hier minder te gaan posten so salute gayboys![]()
![]()
![]()
Hoezo zit jij dan in die groep als Xboxer?quote:Op woensdag 17 september 2014 06:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ben ik uit die groep geflikkerd ofzo, mijn bericht blijft ie maar sturen
Weet niet of dit normaal is
[ afbeelding ]![]()
Dramaqueenquote:Op woensdag 17 september 2014 06:55 schreef FCsuarez het volgende:
Heren,
Ik heb in ieder geval besloten hier minder te gaan posten so salute gayboysBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
wat is daar precies dramaqueen aan?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die stats waren toch wel beter.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:01 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af hoe zeldzaam/duur Costa zal worden. Stats doen me denken aan Drogba in Fifa 11![]()
Sjon blijf. Ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 17 september 2014 07:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is daar precies dramaqueen aan?![]()
![]()
Eindelijk.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
PS4 boy nuquote:Op woensdag 17 september 2014 07:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo zit jij dan in die groep als Xboxer?![]()
![]()
Nog geen web apphad gehoopt beetje te kunnen trade op mijn werk.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Later sjonnie tot volgende weekDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
zoals ik zei minderquote:Op woensdag 17 september 2014 08:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Later sjonnie tot volgende weekbest kans dat ik volgende week tijdens TOTW nog even langs wip.
of iets eerder maar dat hangt een beetje van de uitslag af
#FreeTrapz![]()
Uitslag?quote:Op woensdag 17 september 2014 08:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoals ik zei minderbest kans dat ik volgende week tijdens TOTW nog even langs wip.
of iets eerder maar dat hangt een beetje van de uitslag af![]()
Dan hoef je toch niet zo afscheid te nemen lolquote:Op woensdag 17 september 2014 08:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoals ik zei minderbest kans dat ik volgende week tijdens TOTW nog even langs wip.
of iets eerder maar dat hangt een beetje van de uitslag afDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mooie stad man.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:48 schreef Freire het volgende:
FCsuarez24
Tevens de docent van mijn minor ziek, sta je dan in RotterdamRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je maakt daar altijd wel wat mee in de metroquote:![]()
Metro is het enige wat ik echt mis aan die stad, zoveel beter dan de bus![]()
Vroeger elke ochtend van Spijkenisse naar Centraal toe.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:52 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je maakt daar altijd wel wat mee in de metro![]()
Metro is het enige wat ik echt mis aan die stad, zoveel beter dan de buswat een stel randdebielen zitten daar 's ochtends zeg
![]()
inb4 je past erbij.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Spijkenissequote:![]()
![]()
![]()
Ik sta elke ochtend tussen alle scholieren in de metro. Ook niet echt fijn of zo.
te hoog gegrepen voor jou Trapz...quote:Op woensdag 17 september 2014 08:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vroeger elke ochtend van Spijkenisse naar Centraal toe.wat een stel randdebielen zitten daar 's ochtends zeg
![]()
inb4 je past erbij.![]()
Ja dat is na Hoogvliet het afvoerputje van Nederland.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Spijkenisse![]()
![]()
![]()
Ik sta elke ochtend tussen alle scholieren in de metro. Ook niet echt fijn of zo.
Kom er niet vandaan hoor als dat je bedoeling was.
Spijkenisse is gewoonquote:Op woensdag 17 september 2014 08:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is na Hoogvliet het afvoerputje van Nederland.
Kom er niet vandaan hoor als dat je bedoeling was.![]()
![]()
Of je er nou vandaan komt of niet. Was niet ook op jou persoonlijk gericht.
Klopt, Spijkenisse is gewoon een plaat aids met flats erop.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Spijkenisse is gewoon![]()
![]()
Of je er nou vandaan komt of niet. Was niet ook op jou persoonlijk gericht.
Spijkenisse-Noord
charlois is ook zo`n parreltje.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt, Spijkenisse is gewoon een plaat aids met flats erop.Spijkenisse-Noord
Nee Omni.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
te hoog gegrepen voor jou Trapz...
Ga weg Omni.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zhano op 17-09-2014 10:15:01 ]![]()
2 jaar gewoond, die buurt heeft van mij een man gemaaktquote:Op woensdag 17 september 2014 09:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
charlois is ook zo`n parreltje.![]()
Daar zit ik nu vlakbij.. wel een grappige wijkquote:
Ik zit 200 meter van de kuip vandaan. Ook een geweldige wijk dit.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Rotterdam alexanderquote:
Wat is er nou weer mis met alexander.quote:
Hij komt niet verder dan Abbegaasterketting johquote:Op woensdag 17 september 2014 09:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met alexander.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
de wat?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij komt niet verder dan Abbegaasterketting joh![]()
als ik er volgende week weer zou zijn ook nietquote:Op woensdag 17 september 2014 08:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet zo afscheid te nemen lollol
heb er gewoon duidelijk even geen zin meer in. wie weet komt het over een week weer (al denk ik dat niet) misschien over een maand en misschien pas over een jaar.
wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen met mijn post vanmorgen ik ben er even klaar mee en het gaat op een laag pitje. zo beter omschreven voor je TT
#FreeTrapz![]()
Sorry dat ik jouw avances verkeerd heb begrepen...quote:Op woensdag 17 september 2014 09:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ik er volgende week weer zou zijn ook nietlol
heb er gewoon duidelijk even geen zin meer in. wie weet komt het over een week weer (al denk ik dat niet) misschien over een maand en misschien pas over een jaar.
wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen met mijn post vanmorgen ik ben er even klaar mee en het gaat op een laag pitje. zo beter omschreven voor je TT
Hebben jullie nou ook al de trade God weggepest?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ik er volgende week weer zou zijn ook nietlol
wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen met mijn post vanmorgen ik ben er even klaar mee en het gaat op een laag pitje. zo beter omschreven voor je TT![]()
![]()
Geen idee wat zijn probleem is eigenlijk...quote:Op woensdag 17 september 2014 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hebben jullie nou ook al de trade God weggepest?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien wat zand in de vaginaquote:Op woensdag 17 september 2014 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee wat zijn probleem is eigenlijk...![]()
![]()
Aandacht te kort denk ik. Anders meld je niet dat je minder komt. Maar kom je gewoon minder.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat zuig je ook maar uit je duim of heb je info waar dit bevestigd wordt?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan is de maintenance voorbijquote:Op woensdag 17 september 2014 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zuig je ook maar uit je duim of heb je info waar dit bevestigd wordt?![]()
Feyenoorders hebben overal verstand van dus als hij zegt dat het zo is, dan is het zoquote:Op woensdag 17 september 2014 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
![]()
http://help.ea.com/en/art(...)wntime/?sf31207221=1quote:Op woensdag 17 september 2014 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Maar staat nergens dat de fifa 15 web app na die tijd meteen online gaat.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
1 + 1 = 2quote:Op woensdag 17 september 2014 09:48 schreef over_hedge het volgende:
Ja. Maar staat nergens dat de fifa 15 web app na die tijd meteen online gaat.
Dat zou ook betekenen dat er geen TOTW komt want vorige week was de laatste voor Fifa 14![]()
1 + 1 is nog wel een -2 bij EA.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 + 1 = 2
Dat zou ook betekenen dat er geen TOTW komt want vorige week was de laatste voor Fifa 14
Dat klopt. Kan goed zijn dat EA weer een EA'tje pulled.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:48 schreef over_hedge het volgende:
Ja. Maar staat nergens dat de fifa 15 web app na die tijd meteen online gaat.![]()
Daar heb je gelijk in. Je weet het nooit met EAquote:Op woensdag 17 september 2014 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
1 + 1 is nog wel een -2 bij EA.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ozzie, door dit geile paars zou je toch spontaan Gala fan worden?
Paar jaar terug ook zo'n paars spitje, werd toen ook alleen maar mee geouwehoerd.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sorry, gewenning... Heb geedit nog.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En ik ben jouw naam vergeten natuurlijk![]()
Heb er al 50 ofzoquote:Op woensdag 17 september 2014 10:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
dereen meteen al Ieren verzamelen?
nee ik en niet zo tevreden over hemquote:
hi ha homja fut stats hequote:
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
nog een uurtje of 4 tot de webapp open gaat?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die app op de telefoon is voor android en dus niet gekoppeld aan je eigen account...quote:Op woensdag 17 september 2014 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In die paar dagen dat de app er is op de telefoon?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denk eerder een uur of 10quote:Op woensdag 17 september 2014 10:18 schreef Jimbo het volgende:
nog een uurtje of 4 tot de webapp open gaat?
Heb je de 92 pace LB ook al dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die app op de telefoon is voor android en dus niet gekoppeld aan je eigen account...![]()
PaceSonic2quote:Op woensdag 17 september 2014 10:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je de 92 pace LB ook al dan?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Is dit een soort the Futtening waarin je SMLENO spelers lekt?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je de 92 pace LB ook al dan?![]()
haha, maakt mij niks uit dat je mijn echte naam gebruikt hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sorry, gewenning... Heb geedit nog.
Of wil jij jouw naam niet hierop hebben?![]()
![]()
Nee want het is een bronze LB.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:23 schreef Freire het volgende:
[..]
Is dit een soort the Futtening waarin je SMLENO spelers lekt?![]()
je vergeet ->quote:Op woensdag 17 september 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ik de spelers met pace opzoek wil nog niet zeggen dat ik ze ga gebruiken.![]()
![]()
Stiekem ben jij ook gewoon een grote fan van pace.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ik de spelers met pace opzoek wil nog niet zeggen dat ik ze ga gebruiken.
Het is wel handig om te weten wie pace heeft, dan weet je welke spelers duur kunnen worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Stiekem ben jij ook gewoon een grote fan van pace.![]()
Heb al wat spelers toegevoegd aan mijn Excel lijstje.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel handig om te weten wie pace heeft, dan weet je welke spelers duur kunnen worden.
Antwiquote:Op woensdag 17 september 2014 10:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb al wat spelers toegevoegd aan mijn Excel lijstje.![]()
Je krijgt toch 3 free packs?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:32 schreef el-blanchito het volgende:
Vanavond Ibra uit mn free pack trekkenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dat weet niemand. Geruchten gaan dat ze het laten afhangen van de aantal wedstrijden dat je gespeeld hebt, aantal spelers in je club en hoeveel coins je nog over hebt.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vorig jaar had ik Cech in een van mijn free packs en bij FUT 13 had ik Eriksen als beste speler
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Eriksen was best duur toen op de web app.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:43 schreef dion_v_k het volgende:
Vorig jaar had ik Cech in een van mijn free packs en bij FUT 13 had ik Eriksen als beste spelerDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Best goed toch? Ik had Benatia als beste speler (toen nog 82 rated)quote:Op woensdag 17 september 2014 10:43 schreef dion_v_k het volgende:
Vorig jaar had ik Cech in een van mijn free packs en bij FUT 13 had ik Eriksen als beste speler![]()
Dat lijkt me echt bullshit. Het leuke elk jaar is dat iedereen weer op 0 begint, zou wel echt krom zijn als de spelers die vorig jaar hebben zitten no-lifen nu bevoordeeld worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Geruchten gaan dat ze het laten afhangen van de aantal wedstrijden dat je gespeeld hebt, aantal spelers in je club en hoeveel coins je nog over hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Goed juist want als eind augstus als cut-off is genomen had ik 18+ miljoen op account staan..quote:Op woensdag 17 september 2014 10:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt bullshit. Het leuke elk jaar is dat iedereen weer op 0 begint, zou wel echt krom zijn als de spelers die vorig jaar hebben zitten no-lifen nu bevoordeeld worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Afgelopen jaar wel maar in 13 toen hij bij Ajax zat niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eriksen was best duur toen op de web app.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Gaan ze nooit doen aangezien ze dan ook een aantal cheaters bevoordelen, waar ze juist zo fel op tegen 'zijn'Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 17 september 2014 10:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Goed juist want als eind augstus als cut-off is genomen had ik 18+ miljoen op account staan..![]()
Iedereen begint gewoon met 0 coins en een meuk aan non-rare bronze spelers.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Je vergeet de mensen die 11 trade accounts hebben en daarop nu dus gewoon niets krijgen. + alle lege AB accounts die ook niets krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaan ze nooit doen aangezien ze dan ook een aantal cheaters bevoordelen, waar ze juist zo fel op tegen 'zijn'
ik krijg dit jaar minder packs dan ik vorig jaar kreeg als ze die manier hanteren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nope.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:50 schreef dion_v_k het volgende:
ebeuren
Iedereen begint gewoon met 0 coins en een meuk aan non-rare bronze spelers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Loyalty packs en een paar untradeable silvers en golds.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren![]()
Iedereen begint gewoon met 0 coins en een meuk aan non-rare bronze spelers.![]()
Idd. En die cheaters zijn na 2 maanden toch weer extreem rijk door de tientallen glitchesquote:Op woensdag 17 september 2014 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaan ze nooit doen aangezien ze dan ook een aantal cheaters bevoordelen, waar ze juist zo fel op tegen 'zijn'
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Mijn beste speler was huntelaar vorig jaar.
"Cheaters"quote:Op woensdag 17 september 2014 10:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd. En die cheaters zijn na 2 maanden toch weer extreem rijk door de tientallen glitchesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja en je bent te laat dus je mag er helaas niet meer inquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zag het al. Zijn nog bezig dus.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=fifa+15+web+app![]()
Toch zal het weer ff wennen zijn om veel te betalen voor plain gold spelers ipv spelers met allerlei kleuren![]()
![]()
Gaitan 82 rated non rare. Dat hebben we nog niet eerder gehad toch?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vaak genoeg.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaitan 82 rated non rare. Dat hebben we nog niet eerder gehad toch?![]()
Oh sorrieee dsquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Denk dat Eminike in het begin ook wel hoog gehouden zal worden omdat iedereen hem wil uitproberen/hyped.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:13 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
BOHHHHH
Zal wel geen ruk kosten behalve Silva en Reus.![]()
Heeft wel weinig links... alleen Diego is een strong linkquote:Op woensdag 17 september 2014 11:17 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Denk dat Eminike in het begin ook wel hoog gehouden zal worden omdat iedereen hem wil uitproberen/hyped.![]()
![]()
Sowieso Eminekequote:Op woensdag 17 september 2014 11:18 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heeft wel weinig links... alleen Diego is een strong link
Renpaard die niks kan![]()
Als jij dat zegt. Want ja, jij hebt Fifa 15 al helemaal uitgespeeld en al. Jij zit te wachten op Fifa 16 want jij weet al hoe iedereen speelt...quote:Op woensdag 17 september 2014 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sowieso Emineke
Renpaard die niks kan![]()
![]()
Krasic.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:18 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heeft wel weinig links... alleen Diego is een strong link![]()
Als het goed is wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:21 schreef Laser. het volgende:
De spelers uit de free packs kan je niet op de transferlijst gooien right?![]()
achja, heb nieuwe componenten voor mijn pc besteld,quote:
dus ik kom de dag wel door om de boel weer te assembleren/configureren..
Zie vanzelf wel wanneer die online komt![]()
![]()
Ik wilde vanavond aan een assignment voor school werken, kut webapp
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik ga maar wat filmpjes kijken om de dag door te komen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
achja, heb nieuwe componenten voor mijn pc besteld,
dus ik kom de dag wel door om de boel weer te assembleren/configureren..
Zie vanzelf wel wanneer die online komt![]()
al beslist met welk team/league/nation je start dit jaar?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga maar wat filmpjes kijken om de dag door te komen.![]()
Jeb. Zoals altijd met Serie A/ Italianen; Wel kut dat Benatia is vertrokken. Hij was een beestquote:Op woensdag 17 september 2014 11:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
al beslist met welk team/league/nation je start dit jaar?
Jij dan?![]()
Heb sinds FUT11 altijd Serie A gehad. Denk dat ik nu maar eens de overstap naar de Bundesliga ga maken.![]()
Bundesliga wordt echt snel saai. Serie A is lekker goedkoop en je hebt veel keuze op het middenveld.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb sinds FUT11 altijd Serie A gehad. Denk dat ik nu maar eens de overstap naar de Bundesliga ga maken.
Dat is een universeel begrip. Al die renpaarden zijn waardeloos op welke Fifa dan ook. Dus ook Fifa 15, jaquote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als jij dat zegt. Want ja, jij hebt Fifa 15 al helemaal uitgespeeld en al. Jij zit te wachten op Fifa 16 want jij weet al hoe iedereen speelt...![]()
Ja misschien bouw ik ook een goedkoop Konko teampje. Wil dit jaar weer een keertje Robben hebben, dus dat gaat ook nog wel even duren.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bundesliga wordt echt snel saai. Serie A is lekker goedkoop en je hebt veel keuze op het middenveld.![]()
bazen nummerquote:iets minder dan de Sluipschutters maar wel bazig
Dat fut11 serie a budget team met flamini menez en de Rossiquote:Op woensdag 17 september 2014 11:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb sinds FUT11 altijd Serie A gehad. Denk dat ik nu maar eens de overstap naar de Bundesliga ga maken.![]()
![]()
Ik zit ook al een aantal jaar met Serie A hoofdzakelijk, maar denk dat het BPL gaat worden. King Balotelli zit daar, dus ik moet wel![]()
Gustavoquote:Op woensdag 17 september 2014 11:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kan ook nog wel, maar hebben geen goede CDM's
Low, low workrates.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:54 schreef Kiid het volgende:
Ik zit ook al een aantal jaar met Serie A hoofdzakelijk, maar denk dat het BPL gaat worden. King Balotelli zit daar, dus ik moet wel
Pelle > Ballotelliquote:Op woensdag 17 september 2014 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Balotelli blijft een baas![]()
Wat een duo. Weer lekker op de voorzetten spelenquote:
Jammer dat EA Gomez droog in zijn arie hebben genomen. Laatste week Gomez dit![]()
Haha dat je dat nog weet joh. Ik moest even zoeken.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat fut11 serie a budget team met flamini menez en de RossiBen benieuwd of ik die nog kan terugvinden bij generations.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Giovinco - Suazo - Biabiany
Aquilani - Flamini - Menez
De Ceglie - Bonucci - Mexes - Santon
IF Buffon
Na 8 potjes net voor het eerst een keer verloren. Hij had wel Torres, Ronaldo Robben etc maar toch was hij niet beter. Om de een of andere reden kreeg hij een penalty, vanaf toen is hij gewoon de bal achterin rond gaan spelen en kwam er nog 1x uit met een counter. 2-0 verloren dus![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
bazen nummeriets minder dan de Sluipschutters maar wel bazig
Waar-de-loosquote:Op woensdag 17 september 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
bazen nummeriets minder dan de Sluipschutters maar wel bazig
Sowieso dit soort Nederlanders
Thug Life whiteboy echte G neppe whacke rappers homie.
Komop zeg, doe normaal, doen alsof er in nederland ghetto's zijn en dat jij als Berry zo'n moeilijk leven hebt.
Diepe lyrics. "We gaan winnen vandaag maar met hoeveel is de vraag".
Ik rap nog beter.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |