SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
![]()
Ze zullen vrij snel tegen discard value aanzitten, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zat ook naar de jong te kijken. Maar vind Fer zijn stats wel erg fijn voor een cm. Nu maar de vraag of het ook fijn speelt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
lijkt wel op waarheid gebaseerdquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde Kishna wel in een team hebben maar zijn finishing en long shots zijn echt niet best.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja. Alleen depay zal wel een tijdje redelijk duur blijven. En op het begin huntelaar en sneijder misschien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze zullen vrij snel tegen discard value aanzitten, dus dat scheeltDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
http://vocaroo.com/i/s0AiYbdgrkQCquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Alleen depay zal wel een tijdje redelijk duur blijven. En op het begin huntelaar en sneijder misschien.![]()
Modric is lekker bezig.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
mathijsen sluit wel aan na 20 minutenquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Minstens 97.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bilal hoort serieus 76-79 te hebbenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
No not me.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FCSuarez gespot in het wild:
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
partner met Walter Samutankquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:13 schreef DutchSL het volgende:
Flinke UP
[ afbeelding ]
Valt alleen weinig fatsoenlijks mee te maken![]()
![]()
Debieltjequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bilal hoort serieus 76-79 te hebben![]()
66 PHY klinkt niet echt als een tankquote:Suchy ziet er wel als een goede silver uit, maar pauper keepers in die league.
![]()
Hmmm... Wat is duur? Ik vind 'm qua stats gelijkwaardig aan Elia afgelopen jaar. In een mindere competitie. Dus ja, kan alle kanten op gaanquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Alleen depay zal wel een tijdje redelijk duur blijven. En op het begin huntelaar en sneijder misschien.
Geen idee. Maar er is ook een streamer/youtuber die nogal depay fan is dus dat helpt ook niet met de prijs.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmmm... Wat is duur? Ik vind 'm qua stats gelijkwaardig aan Elia afgelopen jaar. In een mindere competitie. Dus ja, kan alle kanten op gaanMaar op de web app zijn alle 5* skillers duur op het begin.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
soms word ik hier zo moe van.
laterz
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doei! Groetjes thuisquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:25 schreef FCsuarez het volgende:
laterz![]()
Hey shineholy, niet pesten he.quote:quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Moet die Tsjechische silver GK wel een IF krijgen om bruikbaar te worden.
Koekoek... Ahamada erachter![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:25 schreef FCsuarez het volgende:
laterz![]()
![]()
Klopt, maar ik kan toch nog niet op de webapp, totdat ik de FIFA15 disc heb. Overgestapt van Xbox naar PS4quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Maar er is ook een streamer/youtuber die nogal depay fan is dus dat helpt ook niet met de prijs.Maar op de web app zijn alle 5* skillers duur op het begin.
Ik begin pas na een paar weken het op te nemen voor de persoon. Nu doe ik nog mee, was met Maver ook zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey shineholy, niet pesten he.
[..]
[ afbeelding ]
Koekoek... Ahamada erachter![]()
Suchy in FUT 14quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Moet die Tsjechische silver GK wel een IF krijgen om bruikbaar te worden.![]()
![]()
Ja hij voelt mij goed aan want als ik circlejerk in skype zoek komt mijn naam 5x voorquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind je wel lief hoor. #cut4henrysquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet dat?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk? Heb je al je team gepost?![]()
Lucas IF rechtsbuiten, Djibril Cissé spits, Thiago Silva centraal en voor de rest weet ik het niet eens.quote:
Heb 6 maanden niet gespeeld ofzo.![]()
ok doeiquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lucas IF rechtsbuiten, Djibril Cissé spits, Thiago Silva centraal en voor de rest weet ik het niet eens.
Heb 6 maanden niet gespeeld ofzo.![]()
heb je snapchat? :$ #durftevragenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoor. #cut4henrys![]()
hoezoquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent.
Maar je doet stoer.
ik ging even weg
waarom is dat stoer![]()
Waarom post je geen leuke smileys meer? :3quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent.
Maar je doet stoer.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Grandescoquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef Grandesco het volgende:
Wat een gehaat hier vandaag...
En het is niet eens op limburgers.![]()
![]()
Gaat, net effekes Destiny gespeelt. Zo lekker tandjes poetsen en slapie doen.quote:
Wel een kicks spel.![]()
Huh, deed ik dat?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom post je geen leuke smileys meer? :3![]()
![]()
Aight. Welk level ben je?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gaat, net effekes Destiny gespeelt. Zo lekker tandjes poetsen en slapie doen.
Wel een kicks spel.![]()
Paulo Machado niet in FUTspeelt nu bij Dinamo Zagreb blijkbaar.
Al had hij sowieso wel een downgrade gehad.![]()
Ok DSquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:51 schreef DutchSL het volgende:
Paulo Machado niet in FUTspeelt nu bij Dinamo Zagreb blijkbaar.
Al had hij sowieso wel een downgrade gehad.Wel jammer idd.
![]()
Je houding, een beetje van "ik wil gepijpt worden door een neger"quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
hoezo
ik ging even weg
waarom is dat stoer![]()
7, vandaag gehaald. Dus is vrij normaal lijkt me danquote:
Nee sorry, geen interesse.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je houding, een beetje van "ik wil gepijpt worden door een neger"![]()
Jullie allemaal PS4 neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
7, vandaag gehaald. Dus is vrij normaal lijkt me dan![]()
![]()
IEDEREEEEENquote:Op woensdag 17 september 2014 00:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jullie allemaal PS4 neem ik aan?
(behalve maver en loetmoenen)![]()
En ik danquote:Op woensdag 17 september 2014 00:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
IEDEREEEEEN
(behalve maver en loetmoenen)![]()
![]()
Jep. Ik was eerst huiverig voor de controller, maar ik vind het een prima dingetjequote:Op woensdag 17 september 2014 00:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jullie allemaal PS4 neem ik aan?
webapp online?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
oh nee, laat maar.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Bukharov nog betere workrates ook.Med/low i.p.v med/med.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |