ALS JE UIT OSS KOMT BEN VOOR TOP OSSquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij komt uit Oss.![]()
Niks is openen na 6 uur. Uitgezonderd sommige vrouwen natuurlijk
Dat bestaat toch niet meer?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ALS JE UIT OSS KOMT BEN VOOR TOP OSS
nu is het fcquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat bestaat toch niet meer?
http://www.openingstijden.nl/Albert-Heijn/Oss/Burchtplein-80/quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij komt uit Oss.![]()
Niks is openen na 6 uur. Uitgezonderd sommige vrouwen natuurlijk
Of OSS'20 of Margriet...quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
SPOILER: spoileralert olympiakos v atletiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu snap je wel waarom hij ooit een mod kon wordenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:58 schreef alors het volgende:
Kaper, wat een kut TT. Ik had Stylogod.
stuur hem gewoon een dm als je zijn pik wilt likkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:58 schreef alors het volgende:
Kaper, wat een kut TT. Ik had Stylogod.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu snap je wel waarom hij ooit een mod kon worden
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Afellay?SPOILER: spoileralert olympiakos v atletiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Bah bah bah, eng figuur.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Dacht welSPOILER: spoileralert olympiakos v atletiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dat vroeg ik mij dus ook al af:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook al af:Deze speler heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord, -_Guitarist_-.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je habbonaam.
SPOILER: Real - BaselOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
me laf joe longtimeSPOILER: Real - BaselOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILER: Benfic Zenit St. PetersburgOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Erwin schitterde, net als destijds collega-mod Morpheus2002, vooral door afwezigheid.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kreeg een vriendinnetjequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Erwin schitterde, net als destijds collega-mod Morpheus2002, vooral door afwezigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo haten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeft niet voor elke wedstrijd trudy
Dat bepaal jij helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeft niet voor elke wedstrijd trudy
Wat een ferme toonquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bepaal jij helemaal niet.
Hoax, fokkers hebben geen vriendin.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kreeg een vriendinnetje
Vervelend he, heb je bijna nergens meer tijd voor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want iedereen die hier zit wil steeds tussen topics schakelen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [Centraal] Champions League 14/15: Matchcenter
Oh ja Morpquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Erwin schitterde, net als destijds collega-mod Morpheus2002, vooral door afwezigheid.
Hij is de enige daar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die hier zit wil steeds tussen topics schakelen.
Zeer recalcitrant vandaag. Buitengewoon slecht geslapen dit dat.quote:
Nu niet meer neequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Hoax, fokkers hebben geen vriendin.
Dat is het nadeel, heeft ook genoeg voordelenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vervelend he, heb je bijna nergens meer tijd voor.
Ik word er bang van.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bepaal jij helemaal niet.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:04 schreef Nober het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijkt Strootman ook boos en mist Immers?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer recalcitrant vandaag. Buitengewoon slecht geslapen dit dat.
Wenger is boos op de scheidsrechter. Gras is groen.
Kreeg.. bij wat, 2 pakken melk? Dan zal het wel niet veel zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Morpheus2002quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh ja Morp
Waar is hij gebleven? Laatste keer dat ik hem zag had Stijn maar 100k post.
Blijf het gewoon doen. Voor mobiele gebruikers is het handigquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die hier zit wil steeds tussen topics schakelen.
Eerste keer dat ik om jou moet lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenee, door mijn extreme hosselskillsquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kreeg.. bij wat, 2 pakken melk? Dan zal het wel niet veel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blijf het gewoon doen. Voor mobiele gebruikers is het handig
Ja? Ik heb het nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is het nadeel, heeft ook genoeg voordelen
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:06 schreef Heeinz het volgende:
Handig joh, dat pakje van de scheidsrechter. Springt er lekker uit.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja? Ik heb het nog niet gevonden.
Ik welquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Hoax, fokkers hebben geen vriendin.
Ik las dit en dacht, even op letten. Maar ik heb hem nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:06 schreef Heeinz het volgende:
Handig joh, dat pakje van de scheidsrechter. Springt er lekker uit.
Tering 4lfquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja? Ik heb het nog niet gevonden.
Ramos en Kagawa erin, dan is het zo bekeken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze wedstrijd mist een Mats Hummels.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
DoelpuntenmakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Zoek naar de wit/grijze broek, is niet moeilijk hoor.. lijkt zefls een toeschouwer die het veld is opgegaan met een lange broekquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht, even op letten. Maar ik heb hem nog niet gevonden.
Ja ik zie hem nuquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoek naar de wit/grijze broek, is niet moeilijk hoor.. lijkt zefls een toeschouwer die het veld is opgegaan met een lange broek
Je moet ergens mee vervelend doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
Meer spoilers dan fast & furious films hier
Meer spoilers dan tv programma's met Patty Brard hier.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
Brian gaat doodquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien kan Littlerabbit dit topic even naar een ander forum schoppen zodat je autisme weer opspeelt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik was de scheids aan het zoeken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
Er kijkt zeker weer niemand heAan het topic te zien.
Hij staat aan, laat ik het daar bij houden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
Is er voetbal op tv?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
Weet niet of de opticien je hiermee kan helpen, maar dat je geen grijze broek kan vinden tussen de zwarte en donker bluawe is best ergquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je even snel kijkt zie je hem echt niet zo snel
Gifjes mogen weer in de rust he?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
DoelpuntenmakerEigen doelpunt? xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Het is toch best lastig/verwarrend heurrrrquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet of de opticien je hiermee kan helpen, maar dat je geen grijze broek kan vinden tussen de zwarte en donker bluawe is best erg
Ik heb de opname weer gevondenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan Littlerabbit dit topic even naar een ander forum schoppen zodat je autisme weer opspeelt.
Is helemaal niet vervelend, is juist fijn dat ze het in een spoilertag zettenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet ergens mee vervelend doen
Weet niet of jij kan lezen, en ik zie alles prima maar toch bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet of de opticien je hiermee kan helpen, maar dat je geen grijze broek kan vinden tussen de zwarte en donker bluawe is best erg
SPOILER: Reading - MillwallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Livetopics van Europees voetbal bevatten nooit posts die ontopic zijn. Dat is de charme van de CL.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
ga eens naar de wedstrijd kijken joh stelletje immobilen
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel leuk dat ze meedoen aan de CL.SPOILER: Reading - MillwallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SPOILER: Reading - MillwallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heeeey mansjquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:12 schreef Mansjester het volgende:
Hallo allemaal wat gezellig hé, ik kijk ook
Hey Karina.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Met mate jaIk zit gewoon te kijken gek.
Al jouw posts ookquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedere post over de zwartepietdiscussie moet verwijderd worden.
Off-topic dit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ola die Flips
MER al afgerond?
Zo goed als, als school even meewerktquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ola die Flips
MER al afgerond?
Geo4kant is het hiermee eensquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Tenue van de scheids kan ook echt niet.
Eensquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:12 schreef mrstylo het volgende:
Zwarte Piet moet Kleuren Piet worden.
Gaarne jullie mening:
De 0 houden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar is de verdediging van Arsenal mee bezig?
Man man manquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo goed als, als school even meewerkt
Jij jouw master?
Falen zoals ze al de gehele competitie doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
oh het was je pre natuurlijk, maar jeetje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Man man man![]()
Nee net begonnen joh gek. Is wel stuk lastiger
Ik zag nou niet echt aanvallende intenties in die wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
Dit is echt niet beter dan laten we zeggen Utrecht - ADO.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Als die Immobile verlamd raakt, is hij dan een levend pleonasme?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Als die Immobile verlamd raakt, is hij dan een levend pleonasme?
[ afbeelding ]
SPOILER: olympiakos v atletiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Syntix heeft meerdere MSc'squote:Op dinsdag 16 september 2014 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo goed als, als school even meewerkt
Jij jouw master?
Dat verdween ongeveer met Van Persie daar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef Confetti het volgende:
Dat sexy voetbal van Arsenal is ook al jaren verdwenen zeg. Niet om aan te gluren.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Afellay?SPOILER: olympiakos v atletiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja afgelopen jaar was pre, nu eckte eckte master. En sinds 1 september begonnen. Weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden, best zweverig en vaag welquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh het was je pre natuurlijk, maar jeetje.Bevalt het wel? (Weet niet hoe lang je al begonnen bent)
quote:
Inb4 Alorsquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat verdween ongeveer met Van Persie daar.
Wat voor master doe je? En wat deed je daarvoor?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja afgelopen jaar was pre, nu eckte eckte master. En sinds 1 september begonnen. Weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden, best zweverig en vaag wel
Hij deed daarvoor pre master. Let je wel op?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Wat voor master doe je? En wat deed je daarvoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Over twee weken zeker arsenal v galatasarayquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:18 schreef DeLuna het volgende:
NOS zendt altijd de verkeerde wedstrijd uit
Morgen Ajaxquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:18 schreef DeLuna het volgende:
NOS zendt altijd de verkeerde wedstrijd uit
SPOILER: RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ohhh. Hmm dat klinkt niet heel positief. Is de manier van lesgeven vaag of?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja afgelopen jaar was pre, nu eckte eckte master. En sinds 1 september begonnen. Weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden, best zweverig en vaag wel
Ja ik doelde dus eigenlijk op wat hij voor de pre-master deed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij deed daarvoor pre master. Let je wel op?
Hoe gaat het met je studie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hatuhrs gaan hatuh
Fokkers zonder MSc zijn net zo schaars als fokkers met vriendin.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo veel users hier met een MSc zijn er niet. Ik bevind me in select gezelschap.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij is klaar voor OranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hatuhrs gaan hatuh
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
NOS kiest weer eens de verkeerde wedstrijd. Dat Arsenal is echt niks, heeft mij al vaker in slaap doen vallen de laatste jaren, hopelijk is het de laatste keer dat ze uitgezondeden worden.SPOILER: RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke wedstrijd hadden ze dan uit moeten zenden. Dit is het meest boeiende affiche van deze speeldag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
NOS kiest weer eens de verkeerde wedstrijd. Dat Arsenal is echt niks, heeft mij al vaker in slaap doen vallen de laatste jaren, hopelijk is het de laatste keer dat ze uitgezondeden worden.
Real gaan we nog wel vaker zien, gok tot en met de finalequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
NOS kiest weer eens de verkeerde wedstrijd. Dat Arsenal is echt niks, heeft mij al vaker in slaap doen vallen de laatste jaren, hopelijk is het de laatste keer dat ze uitgezondeden worden.
Je zou het niet zeggen, maar ben blij dat ik toch een schaars goed ben.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Fokkers zonder MSc zijn net zo schaars als fokkers met vriendin.
Real gaat de finale niet halen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Real gaan we nog wel vaker zien, gok tot en met de finale
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja maar kom op hey, Olympiacos... die spelen in Griekenland, gaat helemaal nergens over daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hatuhrs gaan hatuh
Wie wel?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real gaat de finale niet halen.
Hier hoorde u het eerst.
Ik hoor niksquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier hoorde u het eerst.
Ze spelen tegen Atletico.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar kom op hey, Olympiacos... die spelen in Griekenland, gaat helemaal nergens over daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Zonder hun spitsje van vorig seizoen zijn ze amper beter dan Ajax of PSV.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:21 schreef mrstylo het volgende:
WereldgoalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:21 schreef mrstylo het volgende:
Speler voorbij allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jij hebt een vriendin en geen MSc?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar ben blij dat ik toch een schaars goed ben.
Mwah, dat wetenschappelijke vooral. Al die theorieën enzo. Opzich wordt er wel goed lesgegeven, maar tentamens zijn multiple choicequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh. Hmm dat klinkt niet heel positief. Is de manier van lesgeven vaag of?
En dan winnen van Realquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Zonder hun spitsje van vorig seizoen zijn ze amper beter dan Ajax of PSV.
SPOILER: RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beide welquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin en geen MSc?
Wat voor master doe je en waar?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, dat wetenschappelijke vooral. Al die theorieën enzo. Opzich wordt er wel goed lesgegeven, maar tentamens zijn multiple choice![]()
Jij wilde Narsingh heel graag hebben omdat ie zo goed zou zijn.. derhalve kan ik je niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier hoorde u het eerst.
En terecht, nog nooit zo'n goede coach gezienquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mourinho gaat weer een CL winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef Aerioz het volgende:
RodriquezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Hiddink bij PSV tijdquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:23 schreef Seam het volgende:
[..]
En terecht, nog nooit zo'n goede coach gezien
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zitten echt naar niks te kijken dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Straks wordt dit de enige 0-0quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij zitten echt naar niks te kijken dus.
Ik voorspelde het al voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij zitten echt naar niks te kijken dus.
Grote studie dan zeker? Multiple choice op master niveau vind ik eigenlijk niet kunnenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, dat wetenschappelijke vooral. Al die theorieën enzo. Opzich wordt er wel goed lesgegeven, maar tentamens zijn multiple choice![]()
hahaha serieusquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het zal ook wel weer jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Straks wordt dit de enige 0-0![]()
Waarom negeer je mequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Grote studie dan zeker? Multiple choice op master niveau vind ik eigenlijk niet kunnenOok al zijn het dan vaak alsnog 4 antwoorden die maar op detailniveau verschillen.
Wat heb jij met Chelsea?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Chelsea in een makkelijke poule zit en op dezelfde dag als die van Ajax speelt.
Ja gezien alle Nederlanders bij Arsenal en Dortmund zou ik ook voor deze wedstrijd hebben gekozen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon een logische keuze deze wedstrijd.
Klopt. Maar paar jaar geleden haalden veel studenten een vak niet, toen hebben ze er maar meerkeuze vragen van gemaakt. Lekker onderwijssysteem zoquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Grote studie dan zeker? Multiple choice op master niveau vind ik eigenlijk niet kunnenOok al zijn het dan vaak alsnog 4 antwoorden die maar op detailniveau verschillen.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja gezien alle Nederlanders bij Arsenal en Dortmund zou ik ook voor deze wedstrijd hebben gekozen.
hij wilt mod worden en wilt zo slijmen bij LRquote:
Chelseaquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geweldig team, kan eeuwen genieten van de tandem Fabregas - Costa.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
hij wilt mod worden en wilt zo slijmen bij LR
Liever dit dan Galatasaray-Anderlecht alleen maar vanwege Sneijdertje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja gezien alle Nederlanders bij Arsenal en Dortmund zou ik ook voor deze wedstrijd hebben gekozen.
Gaat lekker. Stroeve begin maar wel leukquote:
En Nuytinkquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever dit dan Galatasaray-Anderlecht alleen maar vanwege Sneijdertje.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
KnotsgekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die tackle in de eerste minuut nog gezien? Hij had er bij een aantal scheidsrechters direct af gemogenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En NuytinkNuytink in Oranje
Zo veel Nederlandse verdedigers spelen er niet in de basis bij een CL ploeg.
Een wedstrijd die van te voren al vast staat qua winnaar, nou boeiend zeg.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk boeiender dan deze pot.
De toon zetten heet dat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je die tackle in de eerste minuut nog gezien? Hij had er bij een aantal scheidsrechters direct af gemogen
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
SPOILER: Dortmund - ArsenalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
dat komt omdat jij hier de hele tijd gifs loopt te posten, sja dan merk je er niks vanquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vond het maar matig eigenlijk.
dat komt omdat jij hier de hele tijd loopt te posten, sja dan merk je er niks vanquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1 goal en het is gelijk weer leuk? Vond er weinig aan.
Ik zit te posten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat komt omdat jij hier de hele tijd gifs loopt te posten, sja dan merk je er niks van
[..]
dat komt omdat jij hier de hele tijd loopt te posten, sja dan merk je er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |