Hehehehequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom wel?
Tevens doen alsof we dit niet al 109x besproken hebben![]()
.
Daarom man, binnekort iets voor dr koken alleen ff leren kokenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
18+ is wel een goede. Nice
. Dat soort chicks zijn vaak kk blij met normale shit die je voor ze doet/regelt, omdat ze het niet gewend zijn want hun ex was gewoon kaolo lomp
.
[..]
Waarom wel.
Chicks doen altijd moeilijk zelfs als ze makkelijk willen doen. Regel is om geen neuk te geven en ze dan te neuken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Daarom man, binnekort iets voor dr koken alleen ff leren koken
18+ chicks zijn wat lastige romdat ik jonger ben toch, gaan ze zomaar moeilijk doen. Bitch ik kan meer voor je betekenen danje vader doet #3hunna
16+ mag ook, it's legal, so..quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Daarom man, binnekort iets voor dr koken alleen ff leren koken
18+ chicks zijn wat lastige romdat ik jonger ben toch, gaan ze zomaar moeilijk doen.
Hahaquote:Bitch ik kan meer voor je betekenen danje vader doet #3hunna
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chicks doen altijd moeilijk zelfs als ze makkelijk willen doen. Regel is om geen neuk te geven en ze dan te neuken.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef Nestalgie het volgende:
itch ik kan meer voor je betekenen danje vader doet #3hunna
Wel meerderequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je na de 22e een """"gaatje vrij""""?
Nestalgiequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef VeerEli het volgende:
Dima & Nes > andere retards in de sc
Troll Dima is net zo waardeloos als het het idee dat ik de eerstvolgende keer weer m'n baard ga bijwerken nadat ik m'n schaamstreek (?) net heb getrimd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef VeerEli het volgende:
Dima & Nes > andere retards in de sc
Heb liever Dima hier dan die andere rotzooiquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Troll Dima is net zo waardeloos als het het idee dat ik de eerstvolgende keer weer m'n baard ga bijwerken nadat ik m'n schaamstreek (?) net heb getrimd.
Eens met dit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb liever Dima hier dan die andere rotzooi
mwa ik ben wel sterker dan jijquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bek Dima. Echt als je mijn broertje was in rl had ik je geklapt.
Because it's true ook zo hardquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA wow, 1e keer dat ik hardop ben gegaan om Dima. Al had iedereen dit kunnen posten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |