Laat haar niet haar vertrouwensprobleem bij jou neer leggen, dat je moet bewijzen dat je te vertrouwen bent en dergelijke.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Praten. Zien we straks allemaal wel.
Psycho chicks zijn wel baas in bed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
=$
Psycho-chicks. Mentaal stabiele chicks
.
Jij weet echt niksquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
School/studie/stage/werk wat dan ook. Je was bang dat ze vreemdging
Exactly wat er nu gebeurtquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Laat haar niet haar vertrouwensprobleem bij jou neer leggen, dat je moet bewijzen dat je te vertrouwen bent en dergelijke.
Fuck dat man, alsof gezonde chicks niet all-out kunnen gaan in bed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Psycho chicks zijn wel baas in bed.
Advies van Chai aannemenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Exactly wat er nu gebeurtKomt goed, thx,
adios.
Alleen met GHB.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fuck dat man, alsof gezonde chicks niet all-out kunnen gaan in bed.
Hoe is met je fwb btw?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck dat man, alsof gezonde chicks niet all-out kunnen gaan in bed.
we missen jequote:
Nog steeds dezelfde?? Shiiii broquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgende week 5 weken 1mans thuis, guess I'm finna hit her up.
Mag ik langs komen please ik breng sneff en assi please zeg ja alsjebliefquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgende week 5 weken 1mans thuis, guess I'm finna hit her up.
Wel swag met andere sma's, maar niks noemenswaardigquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde?? Shiiii bro
BRENG CHIMEIDSquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mag ik langs komen please ik breng sneff en assi please zeg ja alsjeblief
Haha hoe oud. Laatst wel een 19jarige mocro in de metro dr nummer geregeld om dr vervolgens op een mattie te gooien maar ze wil niet omdat ze nog mentally fucked is door dr ex.quote:
Hahaha klopt maar ik heb iig een relatiequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel swag met andere sma's, maar niks noemenswaardig.
Hjb btw man, jij gaat al met je vriend sinds krio is afgestudeerd.
18+ is wel een goedequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Haha hoe oud. Laatst wel een 19jarige mocro in de metro dr nummer geregeld om dr vervolgens op een mattie te gooien maar ze wil niet omdat ze nog mentally fucked is door dr ex.
Waarom welquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha klopt maar ik heb iig een relatieWaarom ga jij niet gewoon exclusive met haar dan
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
18+ is wel een goede. Nice
. Dat soort chicks zijn vaak kk blij met normale shit die je voor ze doet/regelt, omdat ze het niet gewend zijn want hun ex was gewoon kaolo lomp
.
[..]
Waarom wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |