SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
![]()
wat is daar niet normaal aan ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
uhhmm ja dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat jij normaal moet doen.
Niet dat dat abnormaal is.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is dit voor aidszooi ! Gelijk helemaal in de war.. ik kan niet tegen hoor..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hele jaar voor niks!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is dit voor aidszooi ! Gelijk helemaal in de war.. ik kan niet tegen hoor..![]()
jup allemaal nuttelozee gifs, maver/ds2 rants en clasie posts voor jan lul.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En nu mijn "goede" fiets ook, heb hem nog geen 3 minuten geparkeerdquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:49 schreef DutchSL het volgende:
Kut mijn (oude) fiets is gestolen![]()
Nee, geen tyfes negers (zover ik weet tenminste)Gvd, wat een ebola leven.
![]()
Niet verzekerd?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En nu mijn goede fiets ook, heb hem nog geen 3 minuten geparkeerdGvd, wat een ebola leven.
![]()
Je moet zo'n ketting kopen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En nu mijn "goede" fiets ook, heb hem nog geen 3 minuten geparkeerdGvd, wat een ebola leven.
Als je in amsterdam je fiets langer dan 5 minuten niet met zo'n ketting parkeert is weg.![]()
TR is gemaaktquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef Maver24 het volgende:
Had alleen de tekst veranderd en toen was het weg![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ds2! Wtf. Natuurlijk maakt dat uit man! GEK!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat maakt het uit? Als we geluk hebben kunnen we vandaag beginnen met FUT15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |