SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Releasedate:
3 - 10- 2014 3ds
?- 11-2014 WiiUThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
verklaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat tier lijst gedoe is naar mijn mening een beetje triest.
Het spel is nog geen week uit, Verder wat boeit het welke personages de massa het fijnst vindt spelen? Mensen maken zich daar echt veel te druk om.quote:
De meeste vinden het niet leuk als hun favoriete character niet gespeeld wordt door de top. Dan gaan ze zeiken over hoe veel moeilijker zij het hebben etc. Terwijl het misschien een personage is die heel makkelijk te leren, maar gewoon beperkt is. De meeste zullen nooit goed genoeg worden om die beperkingen te merken, maar dat interesseert ze niks. Zeiken om te zeiken is het...quote:Op woensdag 17 september 2014 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het spel is nog geen week uit, Verder wat boeit het welke personages de massa het fijnst vindt spelen? Mensen maken zich daar echt veel te druk om.
Het schijnt dus dat je kan uit zetten dat omhoog je laat springen. Met andere woorden dat je alleen kan springen met het knopje. Veel 'hardcore' spelers ergeren zich aan het feit dat in vorige versies omhoog op de analoge stick je liet springen. In dat geval is de springknop dus wel echt vereist.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb sinds gister de demo, Erg leuk al is het nog verdomd lastig om er een smash aanval uit te krijgen. Ondertussen zijn de knoppen Y en X vrij gezien die niks anders doen dan springen misschien was het beter geweest om in de ds versie de smash aanvallen daaronder te zetten.
Het is, als je altijd gewend was om met de C-stick te smashen, even aanpassen. Over een tijdje snap je niet meer dat je ooit die stick gebruikte, iig dat had ik. Verder zijn X en Y veel betrouwbaarder dan 'omhoog' om te springen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb sinds gister de demo, Erg leuk al is het nog verdomd lastig om er een smash aanval uit te krijgen. Ondertussen zijn de knoppen Y en X vrij gezien die niks anders doen dan springen misschien was het beter geweest om in de ds versie de smash aanvallen daaronder te zetten.
Beidequote:Op woensdag 17 september 2014 18:55 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Ik zit vreselijk te twijfelen of ik hem nou voor de 3DS moet halen of voor de Wii U.. heel lastig![]()
Wie gaat Super smash voor de Wii U halen?
Beide, maar als je er maar 1 kan kopen zou ik absoluut voor de Wii U gaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:55 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Ik zit vreselijk te twijfelen of ik hem nou voor de 3DS moet halen of voor de Wii U.. heel lastig![]()
Dat heb ik ook met die van mijn neefje. Ik ben blij dat ik zelf gewoon de originele 3DS heb.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:47 schreef Henrys het volgende:
Krijg altijd kramp in mijn handen als ik te lang de 3DSXL gebruik
Ik heb dat bij de 3DSXL juist niet meer, heb ook de speciale OoT 3ds versie, waar ik dat wel heel erg heb, waarschijnlijk omdat hij te klein isquote:Op woensdag 17 september 2014 23:47 schreef Henrys het volgende:
Krijg altijd kramp in mijn handen als ik te lang de 3DSXL gebruik
Ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:55 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Mwah, voornamelijk de reden dat ik hem niet neem op de 3ds. Die C-stick is echt een must als je je maximale potentie wil behalen. Iets simpels als een side-rol + Downsmash is al een stuk lastiger zonder C stick omdat je het anders precies op de frame moet doen i.p.v dat je kan spammen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:09 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Het is, als je altijd gewend was om met de C-stick te smashen, even aanpassen. Over een tijdje snap je niet meer dat je ooit die stick gebruikte, iig dat had ik. Verder zijn X en Y veel betrouwbaarder dan 'omhoog' om te springen.
Daar ben ik het niet mee eens, de C-stick geeft veel minder sterkere smashes. En precisie is een skill die, mits je het beheerst, veel meer potentie geeft dan simpelweg spammenquote:Op donderdag 18 september 2014 08:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Mwah, voornamelijk de reden dat ik hem niet neem op de 3ds. Die C-stick is echt een must als je je maximale potentie wil behalen. Iets simpels als een side-rol + Downsmash is al een stuk lastiger zonder C stick omdat je het anders precies op de frame moet doen i.p.v dat je kan spammen.
Snap je uberhaubt wel wat ik bedoel? Als je na een side-rol zo snel mogelijk wil smashen omdat iemand bv nog aan het recoveren is moet je zo snel mogelijk downsmashen. Dat kan niet met uiterste precisie tenzij je de frame van elke character gaat onthouden en zelfs dat is onmogelijk bij bv online spelen.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:26 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, de C-stick geeft veel minder sterkere smashes. En precisie is een skill die, mits je het beheerst, veel meer potentie geeft dan simpelweg spammen.
Ik snap wat je bedoelt, ik snap alleen nog niet waarom je de C-stick daarvoor zou willen gebruiken. Maar, het is dan ook wel heel lang geleden dat ik tegen een speler van niveau heb gespeeld, dus je kan gelijk hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:46 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Snap je uberhaubt wel wat ik bedoel? Als je na een side-rol zo snel mogelijk wil smashen omdat iemand bv nog aan het recoveren is moet je zo snel mogelijk downsmashen. Dat kan niet met uiterste precisie tenzij je de frame van elke character gaat onthouden en zelfs dat is onmogelijk bij bv online spelen.
Je kan natuurlijk op verschillende manieren spelen. Maar persoonlijk speel ik het zo effectief mogelijk en dat kan alleen met C-stick.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:53 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, ik snap alleen nog niet waarom je de C-stick daarvoor zou willen gebruiken. Maar, het is dan ook wel heel lang geleden dat ik tegen een speler van niveau heb gespeeld, dus je kan gelijk hebben.
4x een smash aanval moeten uitvoeren voor iemand KO is noem je effectief? als je het ook in 1 keer kan met een GOEDE smash?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk op verschillende manieren spelen. Maar persoonlijk speel ik het zo effectief mogelijk en dat kan alleen met C-stick.
Ben ik dan de enige die helemaal nergens last van heeft?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die C-stick zit op de nieuwe ds ook boven de attack knoppen toch volgens mij werkt dat ook helemaal niet. Op de ds is trouwens de tactiek eerst de richting drukken dan pas A dan komen de smashes er ook wel uit. Enige waarbij dit niet lekker werkt is de down smash merk ik.
Dat was toch ook zo bij melee? Of ben ik nou helemaal gek geworden? Heb helaas geen code dus kan de demo van SSB op de DS nog niet spelen, maar zal morgen testen wat ik er van vind.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die C-stick zit op de nieuwe ds ook boven de attack knoppen toch volgens mij werkt dat ook helemaal niet. Op de ds is trouwens de tactiek eerst de richting drukken dan pas A dan komen de smashes er ook wel uit. Enige waarbij dit niet lekker werkt is de down smash merk ik.
Na een paar potjes gaat het elke keer wel wat beter,quote:Op donderdag 18 september 2014 12:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die helemaal nergens last van heeft?
Nee, het klopt. Een hoop mensen gebruikte daar ook die gele stick voor, ik prefereerde ook richting + A.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:36 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Dat was toch ook zo bij melee? Of ben ik nou helemaal gek geworden?
Voor hardcore spelers is het nog altijd een gemis. Vooral bij air downtils is het erg handig om de C-stick te gebruiken zodat je de linker stick niet omlaag hoef te drukken. Daardoor riskeer je niet dat je te snel gaat vallen en je kunt bij bepaalde characters(metaknight) een stukje makkelijker/sneller chainen op die manier.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:24 schreef Hellz het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat het gemis van de c-stick nadelen met zich meebrengt binnen smash 3ds, de controls zijn even wennen, maar het zit aardig goed in elkaar.
Ja op een lelijke manier. Erg moet een grens zijn tussen hardcore vaardigheden qua wat je kiest om te doen tijdens een gevecht en hoe moeilijk het is om die keuzes uit te voeren. Zelf ben ik vooral voor veel hardcore bij welke keuzes je maakt en niet zo zeer bij moeilijke controls. Beetje zoals LoL en Dota. Bij Dota moet je op je vijand klikken om zijn manabar te zien. Het is hardcore maar op een erg negatieve manier voor mij persoonlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:10 schreef ems. het volgende:
Dus het wordt nu alleen nog maar hardcorder
Alles moet in balans zijn, je moet de juiste keuzes kunnen maken(oftewel, de characters moeten de abilities daarvoor hebben) en je moet ze kunnen uitvoeren. Zonder de C-stick is de uitvoering lastiger, maar niet per definitie onmogelijk. Maar het is mij om het even, ik gebruikte de C-stick al tijden niet meer, dus voor mij maakt het niet uit. Alleen jammer dat het spel nog niet uit is, ik wil spelenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja op een lelijke manier. Erg moet een grens zijn tussen hardcore vaardigheden qua wat je kiest om te doen tijdens een gevecht en hoe moeilijk het is om die keuzes uit te voeren. Zelf ben ik vooral voor veel hardcore bij welke keuzes je maakt en niet zo zeer bij moeilijke controls. Beetje zoals LoL en Dota. Bij Dota moet je op je vijand klikken om zijn manabar te zien. Het is hardcore maar op een erg negatieve manier voor mij persoonlijk.
Mijn kopie komt gewoon de 3e binnenquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:30 schreef Noppie2000 het volgende:
Nog 2 wekenMet mazzel nog maar 12 dagen ofzo
Altijd op dinsdag/woensdag naar de winkels, vooral MediaMarkt neemt het niet zo nauw met release dataquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:39 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Mijn kopie komt gewoon de 3e binnen
Ik heb geen tijd om overdag naar winkels te gaanquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:40 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Altijd op dinsdag/woensdag naar de winkels, vooral MediaMarkt neemt het niet zo nauw met release data
''Elke dag tot 10 uur geopend!''quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:42 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om overdag naar winkels te gaan
Nee, ik heb ook nergens last van.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die helemaal nergens last van heeft?
Datzelfde heb ik dus met de Wii Uquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef dustbrain het volgende:
Ik wil ook een 3ds.
Maar een wii u en een 3ds halen voor een paar nintendo exclusives is zo duur
Ik vind dat de 3DS en Wii U ondertussen toch wel een aardige bibliotheek hebben. De PS4 en Xbone zijn daar nog lang niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef dustbrain het volgende:
Ik wil ook een 3ds.
Daar zit ik ook mee gelukkig had ik de 3ds al in huis.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef dustbrain het volgende:
Ik wil ook een 3ds.
Ik heb ook alleen een dure pc zodat ik nintendo kan hebben zonder de "echte" games te missen. 'Echt' gequote omdat niemand aan mario of zelda denkt bij het woord 'game'quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ik vind dat de 3DS en Wii U ondertussen toch wel een aardige bibliotheek hebben. De PS4 en Xbone zijn daar nog lang niet.
Pc plus Nintendo voelt tot nu toe als de beste combinatie.
Ach, deed ik destijds ook voor de Wii en in mindere mate de gamecube. Voor gamecube ging het mij eigenlijk alleen om resident evil remake en smash, voor wii alleen maar smash en mario party.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef dustbrain het volgende:
Ik wil ook een 3ds.
Nee, staat er al.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:09 schreef Redbullkid het volgende:
Is de demo vanavond pas te downloaden?
Alleen exclusives? Wonderful 101, Pikmin 3 New Super Luigi, Zombi U en Wind Waker HD zijn wel leukquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar zit ik ook mee gelukkig had ik de 3ds al in huis.
@Chocolatejesus
Welke games zijn het nog meer waar dan ik kom niet verder dan Smash, Bayonetta en Mario Kart eigenlijk.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:58 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik dus met de Wii U
Maalt geen bal uit. Behalve voor mensen die maar 1 toets tegelijk in kunnen drukken.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:24 schreef Hellz het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat het gemis van de c-stick nadelen met zich meebrengt binnen smash 3ds, de controls zijn even wennen, maar het zit aardig goed in elkaar.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:58 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik dus met de Wii U
Gewoon wachten tot kerst, dan komen er sowieso bundelaanbiedingenquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef dustbrain het volgende:
Ik wil ook een 3ds.
Ik twijfelde heel erg of ik wel SSB op een handheld wilde spelenquote:Op maandag 22 september 2014 09:30 schreef Lhyanna het volgende:
Ik had daar echt geen demo voor nodig. Moet nog wel wennen aan het feit dat L geen shield is. Verder zeer vermakelijk en kan niet wachten op de volledige versie.
Toen ik je post las herinnerde ik me ineens dat ik in mijn droom een 3ds gekocht had.quote:Op maandag 22 september 2014 07:22 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Gewoon wachten tot kerst, dan komen er sowieso bundelaanbiedingen
haha en waarom door mijn post?quote:Op maandag 22 september 2014 10:13 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Toen ik je post las herinnerde ik me ineens dat ik in mijn droom een 3ds gekocht had.
Omdat het in mijn droom ook een scenario was waarbij hij in de aanbieding was en zo. Je weet wel, dan krijg je zo n flashback. Net als dat iemand ineens iets zegt wat je laat denken aan een bezopen zaterdagavondquote:
haha ooh vandaarquote:Op maandag 22 september 2014 12:09 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Omdat het in mijn droom ook een scenario was waarbij hij in de aanbieding was en zo. Je weet wel, dan krijg je zo n flashback. Net als dat iemand ineens iets zegt wat je laat denken aan een bezopen zaterdagavond
Dit heb ik dus ook gedaan hahaquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:46 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen een dure pc zodat ik nintendo kan hebben zonder de "echte" games te missen. 'Echt' gequote omdat niemand aan mario of zelda denkt bij het woord 'game'
Wat is dat nu weer voor rare opmerking. Ben groot geworden met de Ninentendo (zelfs NES) en sta mijn mannetje in de meeste games.quote:Op maandag 22 september 2014 00:19 schreef dustbrain het volgende:
Je kan echt zo zien dat 95% van de nintendospelers niet goed zijn in games.
Dit lijkt er meer op.quote:Op maandag 22 september 2014 00:19 schreef dustbrain het volgende:
Je kan echt zo zien dat 95% van de nintendospelers niet goed zijn in games.
Hoezo voel je je random aangesproken?quote:Op maandag 22 september 2014 14:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor rare opmerking. Ben groot geworden met de Ninentendo (zelfs NES) en sta mijn mannetje in de meeste games.
Hoe kwam je eigenlijk op je uitspraak waar haal je vandaan dat 95% slecht is in gamen?quote:Op maandag 22 september 2014 14:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hoezo voel je je random aangesproken?
Moet je kijken of die post eventueel onder een post zat waarop het gebasseerd kan zijn. Nadenken is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 22 september 2014 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe kwam je eigenlijk op je uitspraak waar haal je vandaan dat 95% slecht is in gamen?
Ik zie het verband niet, Heb je issues ofzo?quote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Moet je kijken of die post eventueel onder een post zat waarop het gebasseerd kan zijn. Nadenken is niet zo moeilijk.
duidelijk welquote:Op maandag 22 september 2014 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet, Heb je issues ofzo?
Je bent nog niet veel veranderd zie ik.quote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Moet je kijken of die post eventueel onder een post zat waarop het gebasseerd kan zijn. Nadenken is niet zo moeilijk.
En jij hebt nog steeds grote internetballen vanwege een te lelijke nerdkop irl zie ik. Was altijd zo grappig man jou trollen. Nooit gedacht dat forums zo leuk konden zijn totdat ik elke keer jouw reacties op mijn getrol kon lezen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:02 schreef Robbert. het volgende:
[..]
Je bent nog niet veel veranderd zie ik.
?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:27 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En jij hebt nog steeds grote internetballen vanwege een te lelijke nerdkop irl zie ik. Was altijd zo grappig man jou trollen. Nooit gedacht dat forums zo leuk konden zijn totdat ik elke keer jouw reacties op mijn getrol kon lezen.
Je was mijn cum vretende bitch man, en je snakt zo te zien naar meer.
- Doe eens normaal.quote:Op maandag 22 september 2014 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet, Heb je issues ofzo?
Wow, jij hebt volgens mij wel erg veel frustratie in jequote:Op woensdag 24 september 2014 10:27 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En jij hebt nog steeds grote internetballen vanwege een te lelijke nerdkop irl zie ik. Was altijd zo grappig man jou trollen. Nooit gedacht dat forums zo leuk konden zijn totdat ik elke keer jouw reacties op mijn getrol kon lezen.
Je was mijn cum vretende bitch man, en je snakt zo te zien naar meer.
Tijd van de maand waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 september 2014 14:40 schreef Majorthom het volgende:
Super out of the blue frustratie opeens![]()
Ik vond het wel grappig lezen juist. Vond het meer een internetversie van wat een neger in een amerikaanse ghetto zou zeggen in een film.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wow, jij hebt volgens mij wel erg veel frustratie in je
Zal wel een slechte film zijn danquote:Op woensdag 24 september 2014 17:20 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig lezen juist. Vond het meer een internetversie van wat een neger in een amerikaanse ghetto zou zeggen in een film.
Ligt eraan wat je slecht vindt. Heel veel scripts hebben soortgelijke zinnen. Die van mij lijkt wat onserieus en of downsydroom omdat het betrekking heeft op internet en forums. Maar daarom vond ik het juist grappig.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zal wel een slechte film zijn dan
Multiplayer lokaal schijnt heel erg mee te vallen, sommige reviews hebben het er niet eens over. Online is jammer dat het weer niet optimaal werkt, maar dat verwachtte ik ook niet van de 3ds versie met wifiquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:17 schreef nomar83 het volgende:
De online en multiplayer kan dus behoorlijk crap zijn... Dat vind ik wel een hele grote domper.
Wat is er mis met de 3ds onlne dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Multiplayer lokaal schijnt heel erg mee te vallen, sommige reviews hebben het er niet eens over. Online is jammer dat het weer niet optimaal werkt, maar dat verwachtte ik ook niet van de 3ds versie met wifi
Sowieso is dit 'slechts' een warmhoudertje tot de Wii U versie natuurlijk.
Wi-fiquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:15 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Wat is er mis met de 3ds onlne dan?
Ik heb in ieder geval nog nooit ergens last van gehad.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Serieus? Ook als je supersnel internet hebt?
Kan, als anderen laggen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja. Als andere laggen heeft elke speler daar last van.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat een ander systeem is. In mariokart(Of call of duty) kun je een lagger gewoon raken ook al mis je hem visueel gezien. Maar in brawl, omdat het een vechtspel is, is er een soort van 'realtime' nodig waarbij je altijd precies weet waar iedereen is, ook bij een laggout.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:05 schreef nomar83 het volgende:
Wat ik vreemd vind, want met Mario Kart 7 heb ik nooit ergens last van gehad online, en daar zit je met veel meer.
Mwah, nog altijd zijn er meer Wii U's dan Xbox1's verkocht. Geen superdenderend succes zoals de Wii, maar heel slecht is het ook niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk komen ze wel met een goedkoop Wii-U bundeltje van rond de 200 euro. Nintendo fanboys zullen dat wel te cheap vinden Maar de console is toch redelijk mislukt en voor de volle prijs gaan mensen niet apart een console aanschaven.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat een ander systeem is. In mariokart(Of call of duty) kun je een lagger gewoon raken ook al mis je hem visueel gezien. Maar in brawl, omdat het een vechtspel is, is er een soort van 'realtime' nodig waarbij je altijd precies weet waar iedereen is, ook bij een laggout.
Het is wat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:21 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ja maarja, als je hem in de winkels gaat halen moet je daar helemaal heen lopen. Te vermoeiend.
Denk niet dat hij morgen al in de winkels ligt, Nintendo is daar nogal streng mee, je komt tegenwoordig nog zelden een vroege release tegenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:30 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben nog steeds aan het twijfelen of ik de 3DS-versie ga downloaden of niet. Ga hem nooit verkopen en hem op die manier altijd bij me hebben (download) is wel zo chill. Aan de andere kant ligt hij waarschijnlijk morgen al in de winkels en ga ik niet nog twee dagen kunnen wachten
Keuzes, keuzes.
Je bedoelt bij elke grote release tot nu toe?:Pquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Denk niet dat hij morgen al in de winkels ligt, Nintendo is daar nogal streng mee, je komt tegenwoordig nog zelden een vroege release tegen
Nou mocht iemand hem hier ieder tegenkomen dan hoor ik het graagquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:16 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je bedoelt bij elke grote release tot nu toe?:P
Dat is dichtbij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:26 schreef happynjitram het volgende:
In Duitsland schijnt mediamarkt/saturn hem al te verkopen
Via de telefoon zeggen ze het nooit naar ervaring.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mediamarkt Enschede gebeld no luck.
Morgen dan maar weer proberenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag of morgen is ook pas de levering voor Nederland geen idee hoe laat dat is maar in de middag meer kans.
Ik denk rond vijf uur hier ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:55 schreef LetsGame het volgende:
In Duitsland, Frankrijk en Spanje zijn de spellen al te koop. In Zuid-Amerika ook in een aantal landen.
In principe wel, in de praktijk kan er nog wat uurtjes tussen zitten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als een media markt verkoopt mogen ze allemaal toch? Is bij grote releases vaak zo.
Tja, Rotterdamquote:
Welke had je aan de lijn?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
''Elke Mediamarkt mag het per vestiging zelf bepalen maar dan moet je wel een overeenkomst hebben met Nintendo'' Aldus de telefoniste Gierige winkel joh breng die shit gewoon uit.
Enschedequote:
bedoel je saturn, of die in Noord?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:18 schreef Roarzcorp. het volgende:
MM Amsterdam centrum nog niet helaas
Die saturn is sinds een weekje een mediamarkt!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bedoel je saturn, of die in Noord?
Dat is vreemd, aangezien Saturn en MM beide van de zelfde eigenaar zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:11 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Die saturn is sinds een weekje een mediamarkt!
Niet echt vreemd. het winkel concept werkte niet en nu worden alle saturns mediamarkt..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is vreemd, aangezien Saturn en MM beide van de zelfde eigenaar zijnDus hier was geen sprake van een overname ofzo,haha
Denk het welquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:24 schreef Henrys het volgende:
Zijn er eigenlijk genoeg mensen hier voor een Fok! toernooi?
Oh, dat is nieuw voor me! En steden waar er een saturn EN Mediamarkt is dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:09 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Niet echt vreemd. het winkel concept werkte niet en nu worden alle saturns mediamarkt..
Geen idee. De saturn site verwijst ook naar Mediamarkt dus Saturn is gewoon opgehoudenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh, dat is nieuw voor me! En steden waar er een saturn EN Mediamarkt is dan?
Jup, middernacht. Kan misschien ietsje later zijn, maar officieel is middernacht gezegd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:01 schreef Roarzcorp. het volgende:
Trouwens, klopt het dat hij vannacht na 23:59 in de nintendo e-store(hoe dat ook heet) staat of is dat pas morgen laat?
Wat voor update.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:05 schreef NightHawkb het volgende:
Heads up, je kan de update al downloaden in de eShop en wat tijd besparen!
Een potje Online gedaan met Wii fit trainer beviel me wel. Je moet eerst die focus doen dan doet ze meer schade.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:56 schreef ems. het volgende:
Zal me niets verbazen als in de loop van de tijd Wii Fit Trainer opeens door iemand gespeeld wordt en keihard blijkt te zijn
Gaan ze trouwens aan balance patches doen?
Tering! hoeveel potjes moet je spelen voor Bowser Jr?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:14 schreef Noppie2000 het volgende:
Bowser Jr =net als mac, nu al mijn main, net zo goed als ik hem had ingebeeld
classic uitspelen op 7.0 of hogere difficulty als bowserquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tering! hoeveel potjes moet je spelen voor Bowser Jr?
Eens!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:38 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Bijna binnen!
Ik vind dat we met Fok! ook zo'n toernooi ding moeten doen.
Of in ieder geval een lijst met friend codes. ik heb bijna niemand om mee te spelen![]()
Is dat de Nintendo flagstore in NYC? Daar ben ik een paar keer geweest. Erg gaaf.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:37 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Aardige rijen in Amerika
[ afbeelding ]
Schijnt drie 'blocks' lang te zijn.
* er mee eensch isquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:38 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Bijna binnen!
Ik vind dat we met Fok! ook zo'n toernooi ding moeten doen.
Of in ieder geval een lijst met friend codes. ik heb bijna niemand om mee te spelen![]()
Ja, is tof!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand de gameboy Kirby stage al unlocked
Hoe unlock je die ?quote:
Je moet Kirby's Final Smash minstens eens gebruikt hebben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:13 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Volgensmij door alle characters te unlocken?
Nope, weet het niet meer zeker. Volgens mij was het de FS van kirby te gebruiken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:13 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Volgensmij door alle characters te unlocken?
Vooral lelijk als je dit online doet. Merk het soms ook bij andere mensen, dan vind ik het niet erg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
De smash moves heb ik redelijk onder de knie wat soms wel lastig is dat wanneer je naast de map valt ik de verkeerde move doe perongeluk waardoor je de recovery niet meer kan doen.
Helemaal eens, wat steekt dat menu onlogisch in elkaar. Waarom gewoon niet eerst kiezen tussen Solo en Multiplayer en vanuit daar de onderdelen van de game?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:42 schreef Robbert. het volgende:
Ook het hoofdmenu zit een beetje chaotisch in elkaar. Sommige modussen zitten echt op een onlogische plek; De hele solo-player die onder een kleine button met 'games en more' zit en Challanges die wel meteen op de eerste pagina staan.
Gaat prima vind ik. Al is Smash gewoon meer een consolegame in mijn ogen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:42 schreef wuuht het volgende:
Speelt het qua besturing een beetje lekker op een originele 3DS?
Heb je toegevoegd. Mijne is 0259-0280-4485quote:
Moet zo trainen voeg je vanavond even toe.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:50 schreef nomar83 het volgende:
Alle characters vrijgespeeld. Dat ging wel heel wat sneller dan in vorige versies.
[..]
Heb je toegevoegd. Mijne is 0259-0280-4485
lukt mij ook nog niet hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik ga pas online als ik weer 3x level 9 computers op Final Destination zonder items kan verslaan (3 vs 1 uiteraard). Tot die tijd ben ik bang![]()
nope doe anders meequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:07 schreef Zspirit het volgende:
Denk dat het voor mij vrij lang zal duren voordat ik dat kan.
Zijn mensen online al zo goed dan?
Neuh, valt reuze mee. Was ook meer een grapjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:07 schreef Zspirit het volgende:
Denk dat het voor mij vrij lang zal duren voordat ik dat kan.
Zijn mensen online al zo goed dan?
Schijnt reuze mee te vallen. Erg afhankelijk van de internetverbindingen van spelers. Sowieso moet je voor online de Wii U-versie hebbenquote:
Iemand van ons heeft dus een connection probleemquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:21 schreef Noppie2000 het volgende:
Schijnt reuze mee te vallen. Erg afhankelijk van de internetverbindingen van spelers. Sowieso moet je voor online de Wii U-versie hebben
wij spelen onlinequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Neuh, valt reuze mee. Was ook meer een grapjeAls ik alles een beetje heb unlocked ga ik eens kijken.
[..]
Schijnt reuze mee te vallen. Erg afhankelijk van de internetverbindingen van spelers. Sowieso moet je voor online de Wii U-versie hebben
Weet ik, maar op Wii U gaat dat vele keren beter werken door het gebruik van de kracht en internetkabeltje enzo.quote:
opzich valt het meequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Weet ik, maar op Wii U gaat dat vele keren beter werken door het gebruik van de kracht en internetkabeltje enzo.
P2P op een zwakker systeem met wi-fi kan je niet veel van verwachten helaas, behalve als iedereen een goede connectie heeft.
ik heb jou gisteravond toegevoegd.quote:
Huh? hoezo is dat raar? Dit is al vanaf het begin aanwezig in het spel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat je een recovery move een keer kan doen en dan niet meer bij de meesten.
Little mac heeft een slechte recovery en heeft een kleine range. Dus gewoon spammen van een afstand!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:40 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ugh, kut Little Mac. 9 van de 10 keer kom je hem tegen en het is irritant om tegen hem te vechten.
Ik heb dat met Palutena.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:40 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ugh, kut Little Mac. 9 van de 10 keer kom je hem tegen en het is irritant om tegen hem te vechten.
die ben ik nog geen enkele keer tegen het lijf gelopenquote:
Voor 44,00 is hij van jou. Lijkt me een prima dealquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:23 schreef Roburtt het volgende:
Iemand die hem al zat is en hem aan me wilt verkopen voor wat minder dan de winkelprijs?
Heb jij mij nou al Toegevoegd?quote:
Ik kom trouwens online echt alleen maar Fox tegen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:40 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Voeg toe de mijne staat verderop in het topic.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Jullie moeten mij ook toevoegen liefjes: 4725 - 8065 - 6582. ik heb niemand om mee te spelen
Logisch toch? Geen uitslag, dus no contestquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik speel tegen iemand online gaat die persoon weg staat er no contest..
Mwah ik speelde survival 5 levens en stond dik voor als de ander dan weg kan gaan en niet verliest ben ik bang dat het vaker gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Logisch toch? Geen uitslag, dus no contest
Tsjah, dat is het risico van onlinequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah ik speelde survival 5 levens en stond dik voor als de ander dan weg kan gaan en niet verliest ben ik bang dat het vaker gaat gebeuren.
In Fifa is het winst voor de partij die blijft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Tsjah, dat is het risico van onlinedropouts heb je helaas overal. Zou het ook liever anders zien, maar het is niet anders
Friendcodes uit het GAM / [Nintendo 3DS/2DS #44] Smash Bros. hype editie topicquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:37 schreef Gutanoth het volgende:
De volgende die een Topic opent, moet sowieso even alle friendcodes neerzetten! zal straks even kijken wat die van mij is! is dat per game anders? of is het per 3DS systeem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:39 schreef CoExist het volgende:
[..]
Friendcodes uit het GAM / [Nintendo 3DS/2DS #44] Smash Bros. hype editie topicDat is dus per 3ds systeem? Want lijkt me niet dat mensen toen al wisten welke friendcode ze hadden voor SSB3DS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn geen codes meer per spel, alles werkt per systeem.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is dus per 3ds systeem? Want lijkt me niet dat mensen toen al wisten welke friendcode ze hadden voor SSB3DS?
Aah okee!quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Er zijn geen codes meer per spel, alles werkt per systeem.
Als je bij extra kijkt en dan vechtersstudio kan je je characters een beetje tweaken met de dingen die je gevonden hebt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan iemand mij even het concept verduidelijken. Ik speel nu best veel Zoek & Smash. De dingen die ik daar win op het eind. Zijn dat bijvoorbeeld items die ik tijdens potjes dan tegenkom? En die lvl 2, 3 etc. dingen, hoe pas ik dat toe? Zijn dat gewoon de truukjes per pop die worden geleveld?
Ik heb echt een paar potjes SSB gedaan vroeger bij vrienden, meer dan dat niet.
Die fee is ook 100% maar werkt alleen als je 100% schade of hoger hebt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:54 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Als je bij extra kijkt en dan vechtersstudio kan je je characters een beetje tweaken met de dingen die je gevonden hebt.
Ik heb ook een vraag: als ik all-star mode speel heb je tussen de gevechten door 3 items liggen om te gebruiken. 50% health, 100+%(??) health en een fee in een fles. Wat doet die fee?
Ahh nice, dan heb ik al die keren dat ik die fee probeerde toevallig geen 100% gehad :pquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die fee is ook 100% maar werkt alleen als je 100% schade of hoger hebt.
Ah dus toch. Had al zo'n vermoeden, aangezien het elfje ook zo werkt in de Zelda-games zelf ongeveer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die fee is ook 100% maar werkt alleen als je 100% schade of hoger hebt.
2DS voelt aan als een stuk speelgoed, die raad ik voor geen enkele game aan. Ik merkte wel dat er een verschil is tussen de oorspronkelijke 3DS en de XL; de grip bij de eerste is wat kleiner, daardoor eerder kramp in de handen maar om de een of andere reden vind ik de sholder buttons L en R fijner zitten. Toch blijft de XL favoriet, ik kan niet zonder groot scherm.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:57 schreef ems. het volgende:
Welke "controller" is lekkerder voor smash? De 2DS of 3DS?
Dit dus, de 3DS XL is zo veel fijner voor iemand die grotere handen heeftquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:20 schreef nomar83 het volgende:
[..]
2DS voelt aan als een stuk speelgoed, die raad ik voor geen enkele game aan. Ik merkte wel dat er een verschil is tussen de oorspronkelijke 3DS en de XL; de grip bij de eerste is wat kleiner, daardoor eerder kramp in de handen maar om de een of andere reden vind ik de sholder buttons L en R fijner zitten. Toch blijft de XL favoriet, ik kan niet zonder groot scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |