Lees je dat nu zo van het tegeltje op de plee af?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet
Op een gegeven moment heb je die tegeltjes onder het schijten wel uit je hoofd geleerd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Lees je dat nu zo van het tegeltje op de plee af?
Van het concert des levens krijgt niemand een program
Jij bent zo slim he... ik moet elke keer nog denken aan welke kant de pleerol hangt.... en soms heb ik het handdoekje beet.... en ze merkt het altijd als ik dat heb gedaan .... zelfs als ik de vieze kant naar de muur richt...quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je die tegeltjes onder het schijten wel uit je hoofd geleerd.
De fout die jij hebt gemaakt is dat je het ooit geleerd hebt zelf te doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jij bent zo slim he... ik moet elke keer nog denken aan welke kant de pleerol hangt.... en soms heb ik het handdoekje beet.... en ze merkt het altijd als ik dat heb gedaan .... zelfs als ik de vieze kant naar de muur richt...
Gedwongen door pure eenzaamheidquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De fout die jij hebt gemaakt is dat je het ooit geleerd hebt zelf te doen.
Nee, zo slim is TS nog nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:57 schreef Hoplahopla het volgende:
[ afbeelding ]
Keelkanker bedoel je?
En hoe zit dat bij mij dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef hoink581 het volgende:
Copthorne, je bent een slimme jongen, snap je nu daadwerkelijk niet waarom mensen je op deze momenten een kutuser vinden?
Hoax, Copthorne is kwaliteitsuser.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:21 schreef Ezio het volgende:
Laatst stuurde je me nog een doodsverwensing via de DM, OP. Smerige hypocriet
Weer zo'n proleet die voor zijn voorzichtig geconstrueerde facade valt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoax, Copthorne is kwaliteitsuser.
Ik ben zo streetz als Deadprez wiet kweken kan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Weer zo'n proleet die voor zijn voorzichtig geconstrueerde facade valt.
Deadprez kweekt alleen medelijden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben zo streetz als Deadprez wiet kweken kan.
Jullie willen beiden te graag. Je moet jezelf niet forceren als kwaliteitsuser. Dat wordt niet op prijs gesteld. Maar geen van beiden van jullie lijken dat te begrijpen.quote:
Ik neem dit mee naar achteren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jullie willen beiden te graag. Je moet jezelf niet forceren als kwaliteitsuser. Dat wordt niet op prijs gesteld. Maar geen van beiden van jullie lijken dat te begrijpen.
quote:
Life is what happens to you while you're busy making other plans.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Lees je dat nu zo van het tegeltje op de plee af?
Van het concert des levens krijgt niemand een program
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |