Die komen er niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:15 schreef hugecooll het volgende:
Namen en rugnummers zijn trouwens niet nodig
Was jij maar een slimme jongenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef hoink581 het volgende:
Copthorne, je bent een slimme jongen, snap je nu daadwerkelijk niet waarom mensen je op deze momenten een kutuser vinden?
Ik ben in ieder geval slim genoeg geweest om zo'n kuthoertje zoals jij te blokkeren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Was jij maar een slimme jongen
Alleen nog niet slim genoeg geweest om gewoon van FOK af te gaan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval slim genoeg geweest om zo'n kuthoertje zoals jij te blokkeren.
Gelukkig maakt die wetenschap jouw geen haar beter.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Alleen nog niet slim genoeg geweest om gewoon van FOK af te gaan.
Dat kan vrijwel niet, ik ben bijna een heilige.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gelukkig maakt die wetenschap jouw geen haar beter.
Vind ik toch wel allervriendelijkst dat je toegeeft dat ik dan helemaal een heilige moet zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat kan vrijwel niet, ik ben bijna een heilige.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |