SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet doen. De club van sinterklaas is leukerquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet nu de serie De Slavernij bekijken.
Het is verplicht.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet doen. De club van sinterklaas is leuker
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:49 schreef Flippiee het volgende:
omg ik schrik zo hard nu bij die serie #saveflips
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet doen. De club van sinterklaas is leuker
Universiteitquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verplicht serie kijken. Doe je hbo?
kloptquote:
Nee niet weggeklikt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Toch niet TeenWolf stijl Netflix weer weggeklikt waardoor je de scene een tweede keer moest kijken he?
Ik steun je hoor. Het komt allemaal goed
[..]
Ik vind het echt achterlijk dat er dan mensen reageren van 'het is maar een vis, gooi hem toch gewoon weg'. WTFquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet me denken aan de Johannes vis die jammerlijk om het leven is gekomen RIP.
Ik ben sowieso wel schrikkerig hoor, heb ik nog wel een paar beschamende verhalen over.quote:
Sorry, geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Poep eten is gewoon schadelijk.
niet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel schrikkerig hoor, heb ik nog wel een paar beschamende verhalen over.
[..]
Sorry, geen ervaring mee.
jij hebt toch ook regelmatig een scatsausage?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet?
dacht dat je bijnaam scatfetishsausage was
Scat? Als in, scatman?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet?
dacht dat je bijnaam scatfetishsausage was
Haha ahw.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel schrikkerig hoor, heb ik nog wel een paar beschamende verhalen over.
ik geloof dat je mij voor fopje vergistquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij hebt toch ook regelmatig een scatsausage?
boeler
BOEquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
Haha ahw.
Ik kijk om die reden geen horror. Zo irritant als je de enige bent die snel schrikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |