SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet doen. De club van sinterklaas is leukerquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet nu de serie De Slavernij bekijken.
Het is verplicht.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet doen. De club van sinterklaas is leuker
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:49 schreef Flippiee het volgende:
omg ik schrik zo hard nu bij die serie #saveflips
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet doen. De club van sinterklaas is leuker
Universiteitquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verplicht serie kijken. Doe je hbo?
kloptquote:
Nee niet weggeklikt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Toch niet TeenWolf stijl Netflix weer weggeklikt waardoor je de scene een tweede keer moest kijken he?
Ik steun je hoor. Het komt allemaal goed
[..]
Ik vind het echt achterlijk dat er dan mensen reageren van 'het is maar een vis, gooi hem toch gewoon weg'. WTFquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet me denken aan de Johannes vis die jammerlijk om het leven is gekomen RIP.
Ik ben sowieso wel schrikkerig hoor, heb ik nog wel een paar beschamende verhalen over.quote:
Sorry, geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Poep eten is gewoon schadelijk.
niet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel schrikkerig hoor, heb ik nog wel een paar beschamende verhalen over.
[..]
Sorry, geen ervaring mee.
jij hebt toch ook regelmatig een scatsausage?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet?
dacht dat je bijnaam scatfetishsausage was
Scat? Als in, scatman?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet?
dacht dat je bijnaam scatfetishsausage was
Haha ahw.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel schrikkerig hoor, heb ik nog wel een paar beschamende verhalen over.
ik geloof dat je mij voor fopje vergistquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij hebt toch ook regelmatig een scatsausage?
boeler
BOEquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
Haha ahw.
Ik kijk om die reden geen horror. Zo irritant als je de enige bent die snel schrikt
HASHAHHAHAHAH LEUK JOH TRUTquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid doet al voldoende. Daarvoor was deze BOE niet nodig
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid doet al voldoende. Daarvoor was deze BOE niet nodig
Best irritant ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha ahw.![]()
Ik kijk om die reden geen horror. Zo irritant als je de enige bent die snel schrikt
y u mad tho?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
BEGIN JIJ OOK NOG FF IK VOEL ME WEL WEER WELKOM HIER HOOR
KUTFOK
dat is toch niet leukquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef BBQSausage het volgende:
wp die met hoofdletters typtGa zo door
Ik zei ga zo door, en dan stop je.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is toch niet leuk
ik ben boos en dan ga je me uitlachen
daar word ik nou verdrietig van
DUS JE VIND HET LEUK ALS IK VERDRIETIG BEN ZEKER?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zei ga zo door, en dan stop je.
Dat is toch niet leuk.
Daar word ik nou verdrietig van.
heb die vorig jaar gezienquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Mogelijke Bourne 5 film..don't do itttt.... 4 was al kut en daarmee de originele goede triologie beschadigd
komt door onzquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
BEGIN JIJ OOK NOG FF IK VOEL ME WEL WEER WELKOM HIER HOOR
KUTFOK
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb die vorig jaar gezien
die trilogy was wel tof
net als die fast en furious delenquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]een van mijn favoriete films/triologie.
Was ook echt boos toen ik hoorde dat ze een deel 4 gingen doen en zeker zonder Damon. Nu ben ik weer niet enthousiast maar misschien dat Damon dan wel mee doet maar blijf er gewoon vanaf. Kut filmindustrie tegenwoordig met hun 27 delen.. oh het heeft een goede naam dan komen de mensen toch wel dus kunnen we nog ff miljoenen verdienen met een kut film
Goed zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DUS JE VIND HET LEUK ALS IK VERDRIETIG BEN ZEKER?
ik ben wat hersencellen verloren door de cokequote:Op dinsdag 16 september 2014 16:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goed zo.
Ging je maar twee jaar terug in de tijd, toen typte je nog normaal.
Ik was positief verrast over fast 5 en 6 eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
net als die fast en furious delen![]()
zolang het oplevert jatog
- hollywoodmaffia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |