SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Valt mee, 150. Maar daar zou ik toch liever iets anders mee doen dan doneren aan de Duitsers.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:34 schreef Leonos het volgende:
Dat is niet zo mooi Ijsbeer, voor veel centjes gekocht ?![]()
150 valt mee?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Valt mee, 150. Maar daar zou ik toch liever iets anders mee doen dan doneren aan de Duitsers.![]()
![]()
![]()
Ajaciedenquote:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ga je het gewoon laten zitten dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, je kan er ook net een fiets kopen voor 4k dus in die zin valt het mee.![]()
Nee, voorlopig nog niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ga je het gewoon laten zitten dan?![]()
Kanopolo. Onderwaterhockey, dat is pas de bom!
En Curling natuurlijk...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Krijg de zadelpen niet in het frame (oud stalen ding). Als het goed is wel de goede maat want krijg hem wel 5-10cm erin. Tips?Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Vaseline?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:50 schreef No-P het volgende:
Krijg de zadelpen niet in het frame (oud stalen ding). Als het goed is wel de goede maat want krijg hem wel 5-10cm erin. Tips?![]()
Afgelopen weekend voor het eerst in mn leven in een klim (Vaalserberg) onderuit gegaanOok een prestatie op zich..
![]()
Had Jurgen van den Broeck dat ook niet tijdens afgelopen tour? Word je in ieder geval nog vergeleken met een proquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:56 schreef iScream. het volgende:
Afgelopen weekend voor het eerst in mn leven in een klim (Vaalserberg) onderuit gegaanOok een prestatie op zich..
.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Om terug te komen op FSA Gossamer, zo slecht is het nu ook weer niet. Misschien niet op het niveau campy record oid maar brol is het zeker niet en prima voor recreatief gebruik. Mijn Gossamer crank is slechts één keer gedemonteerd geweest voor onderhoud en rijdt bijna 10K kraakvrij. (Ja ja N=1).
Tegelijk moet ik wel toegeven dat als je gaat investeren in een nieuwe crack (met of zonder srm) dan zou ik wel iets anders nemen, helemaal als je zo serieus traint/rijdt als Patroon.![]()
Nice!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik zie niets, zal wel de anti-plezier firewall hier zijnMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nice!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.![]()
Man man man, mijn fucking spaak is nog niet klaar na 4 werkdagen, volgende keer ga ik wel naar een normale fietsenboer.![]()
Rij je toch met een spaak minder !quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:35 schreef Kazenbazen het volgende:
Man man man, mijn fucking spaak is nog niet klaar na 4 werkdagen, volgende keer ga ik wel naar een normale fietsenboer.![]()
![]()
Blijft het spaak lopen? Stomme dorp-Tukkers ook altijdquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:35 schreef Kazenbazen het volgende:
Man man man, mijn fucking spaak is nog niet klaar na 4 werkdagen, volgende keer ga ik wel naar een normale fietsenboer.
Niet gelukt, haal wel een 0,2mm dunnere pen. Zal wel verkeerd gemeten hebben.quote:Sei wachsam,
Ze hadden het druk, dus ik dacht dat ze dan evt. zaterdag zouden maken ipv de vrijdagquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Blijft het spaak lopen? Stomme dorp-Tukkers ook altijd
Maandag zit ie dicht en vandaag ook niks gehoord. Ga morgenmiddag wel langs, als ie niet klaar is neem ik hem weer mee.![]()
Mijn winterfiets. Let niet op de kleuren, want die fixie-winkels zijn allemaal op hipsters gericht en dit was goedkoper dan zwart.
Nog even een keer schoonmaken en een andere pen erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:01 schreef No-P het volgende:
Mijn winterfiets. Let niet op de kleuren, want die fixie-winkels zijn allemaal op hipsters gericht en dit was goedkoper dan zwart.
Nog even een keer schoonmaken en een andere pen erin.Die cranks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zag ze in Amsterdam ook om de haverklap langs vliegen
Uiteraard allemaal in hippe kleurtjes. Lijkt me niks zo'n fietsje en dat smalle stuur![]()
Fietst best lekker hoor!
Toch kan het goedkoper dan fixiewinkels. Gewoon naar internet bikes punt com gaan.![]()
Ik heb hem eens ontmoet. Nee, zelfs 2x. Eerste keer in leggins, tweede keer haalde hij me in. Rechts. Via de berm. Gillend.![]()
![]()
Vandaag 2 uurtjes D1 op de ATB getoured door 't prachtige Twentse land op landgoed Twickel. Toen begon schouder pijn te doen, ben ik naar huis gegaan.![]()
Thanks!quote:Toch nog een positieve reactie
Ik had zondag als eerste ritje op mijn eigen fiets zo'n 65km gereden, maar dat was ik duidelijk nog niet echt gewend. Was best gesloopt![]()
![]()
Wat gebruiken jullie nu voor jasje als het savonds op het laatste stuk voor het donker toch wat kouder is. Ik heb wel een regenjasje die ik in zo'n klein zakje kan opvouwen maar die ademend natuurlijk voor geen meter dan krijg ik het wel warm maar wel heel erg warm. Ik zoek eigenlijk een ademend jasje wat je ook in zo'n klein zakje kan opvouwen wat handig is voor de koude ochtenden of de laatst stukjes naar huis na een training. Iemand tips?![]()
Ik heb daarvoor een winddichtte bodywarm die op de rug open is (gaas) van Castelli. Die heb ik eigenlijk altijd bij me, tenzij het 15+ is en de lucht strak blauw.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:09 schreef Stansfield het volgende:
Wat gebruiken jullie nu voor jasje als het savonds op het laatste stuk voor het donker toch wat kouder is. Ik heb wel een regenjasje die ik in zo'n klein zakje kan opvouwen maar die ademend natuurlijk voor geen meter dan krijg ik het wel warm maar wel heel erg warm. Ik zoek eigenlijk een ademend jasje wat je ook in zo'n klein zakje kan opvouwen wat handig is voor de koude ochtenden of de laatst stukjes naar huis na een training. Iemand tips?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Tjonge jonge, reed ik begin van de avond bijna Lars Boom van z`n peperdure Bianchi af!
Nee hoor boys, ik stopte netjes met m`n auto voor het stoplicht, terwijl meneer Boom door groen reed (sowieso, door groen rijden). In lange broek (of beenwarmers) en lange mauwen (of armwarmers), is het daar niet een beetje te warm voor?
Anyhow, morgen komt een nieuwe ketting binnen. Heb ik er helemaal niet bij stilgestaan dat ik heul geen kettingpons heb![]()
![]()
Bijna met 50 onderuit, ging maar net goed. En de derde keer dacht ik dat het vrij parkeren was (was het ook, uitgezonderd koopzondag).quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef Oksel het volgende:
Ik heb hem eens ontmoet. Nee, zelfs 2x. Eerste keer in leggins, tweede keer haalde hij me in. Rechts. Via de berm. Gillend.
En die zadelpen moet er inderdaad nog een stuk verder in.
Heb getwijfeld over stuurbocht of rechtstuurtje. Maar ik zit toch vrij weinig onderin de beugel en helemaal als ik deze winter rustig mijn duurtrainingen afwerk. Interval/snelheidswerk met bladeren, troep en nattigheid doe ik toch niet. .
Tommeke: kom je nu mee
[ Bericht 9% gewijzigd door No-P op 16-09-2014 20:33:42 ]Sei wachsam,
En is die ook heel klein op te vouwen in zo'n tasje?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor een winddichtte bodywarm die op de rug open is (gaas) van Castelli. Die heb ik eigenlijk altijd bij me, tenzij het 15+ is en de lucht strak blauw.![]()
M`n regenjack (weliswaar zo`n niet ademend klote ding) prop ik achter op m`n rug tussen m`n ondershirt en fietsshirt. Eventueel ook nog een optiequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En is die ook heel klein op te vouwen in zo'n tasje?![]()
Ja die kan je heel compact langwerpig oprollen. Dan voel je er minder van dan een bolletje die veel meer in je rug drukt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En is die ook heel klein op te vouwen in zo'n tasje?Maar ik kan 't mis hebben...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: