Ik ken een stuk meer mensen met skype dan met een iphonequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja maar bij Skype moet degene met wie je belt ook Skype hebben. Vanaf nu kan je met elke willekeurige persoon die ook een iphone met hierop iOS 8 heeft geinstalleerd bellen
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja maar bij Skype moet degene met wie je belt ook Skype hebben. Vanaf nu kan je met elke willekeurige persoon die ook een iphone met hierop iOS 8 heeft geinstalleerd bellen
Gezondsheidapp met een hartslagmeter functie erin verwerktquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ken een stuk meer mensen met skype dan met een iphonemaar goed, handig dat het kan ja, al is het natuurlijk verre van nieuw maar zo kennen we Apple weer. We pakken bestaande techniek, wikkelen er een strikje omheen en verkopen het als 'nieuw' en 'inventief'
w00tquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:04 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Gezondsheidapp met een hartslagmeter functie erin verwerkt
Die zit in de app verwerkt(denk ik)quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
w00t
En de sensor die dat moet meten komt uit de lucht vallen??
Hij had het dan ook even goed moeten uitleggen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ken een stuk meer mensen met skype dan met een iphonemaar goed, handig dat het kan ja, al is het natuurlijk verre van nieuw maar zo kennen we Apple weer. We pakken bestaande techniek, wikkelen er een strikje omheen en verkopen het als 'nieuw' en 'inventief'
Apple watch.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
w00t
En de sensor die dat moet meten komt uit de lucht vallen??
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:08 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Die zit in de app verwerkt(denk ik)
Dit is best wel sneuquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:21 schreef JenHermes het volgende:
Morgen is het zover: vanaf morgen is iOS 8 voor iedereen downloadbaar. Ik ben daarom dan ook poepiezenuwachtig voor de nieuwe functies en nieuwe handigheidjes.
Klacht: Ik wou dat het morgen was want dan kan ik de nieuwe iOS downloaden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |