Androidfag. Koop een iPhone, hommoquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:28 schreef Goejedag het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar al die extra opties voor me android
kk flikkertje.quote:
Skirre tijden mattie. Ik wacht totdat de android 6+ uitkomt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:29 schreef beverton het volgende:
[..]
Androidfag. Koop een iPhone, hommo
De meeste opties zijn er al sinds het begin in Android, maar dan slecht geprogrammeerd. Nu is Android bezig met het verbeteren van de werking en de code van het OS met technieken die Apple al jaren heeft. Mja dat is voor de gemiddelde consument niet zichtbaar dus denken fAndroids dat Apple alleen maar steelt van Android en niet andersom.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:28 schreef Goejedag het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar al die extra opties voor me android
Don't fuck with w8.1 yoquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:32 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik speel geen tikkertje
PS: Windowsphone gebruiker ben je zeker
Ach, je hebt nu 4 jaar lang updates gehad. Eens komt er een einde aan. Bij het gemiddelde Android-toestel is dat na 6 maanden al.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:31 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Ik heb nog zo'n iPhone 4, daar kan iOS 8 niet op
Misschien ook maar goed ook, waarschijnlijk is het ding dan helemaal niet meer vooruit te branden
Dat heeft mijn windows phone ookquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:36 schreef JenHermes het volgende:
Vanaf je lockscreen meteen toegang dat inkomende pushberichten van verschillende apps
Ja, maar alleen als je je lockscreen niet beveiligd hebt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
en volgens mij kan dat op android ook al tijden.
Waarom krijgt de 4 geen iOS 8 en mijn 4S nog wel? Dit zijn toch nagenoeg de zelfde toestellenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach, je hebt nu 4 jaar lang updates gehad. Eens komt er een einde aan. Bij het gemiddelde Android-toestel is dat na 6 maanden al.
De iPhone 4 is ook gewoon een verouderd ding geworden.
Op hardware na. Hardware die bij iOS 7 al eigenlijk nodig was maar het niet had waardoor het niet zo lekker meer liep als het daarvoor deed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:43 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit zijn toch nagenoeg de zelfde toestellen
Ik heb een windows Phone gehad(Lumia 800 met WP 7.5) maar daar kon ik echt niet vanuit mijn lockscreen naar een app toe hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat heeft mijn windows phone ooken volgens mij kan dat op android ook al tijden.
En apps die met elkaar communiceren, hoe zie je dat voor je? Weet de nieuws en weer app dan wat je banksaldo is ofzo?
Lig er ook niet wakker van, nog eventjes met dit ding klooien en dan weer terug naar Androidquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach, je hebt nu 4 jaar lang updates gehad. Eens komt er een einde aan. Bij het gemiddelde Android-toestel is dat na 6 maanden al.
De iPhone 4 is ook gewoon een verouderd ding geworden.
Ahaquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op hardware na. Hardware die bij iOS 7 al eigenlijk nodig was maar het niet had waardoor het niet zo lekker meer liep als het daarvoor deed.
De iPhone 4S heeft die hardware wel.
Nee maar ik zie wel de notificaties.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik heb een windows Phone gehad(Lumia 800 met WP 7.5) maar daar kon ik echt niet vanuit mijn lockscreen naar een app toe hoor.
"Slomer" geloof ik. De S versie is goedkoper en maken ze voor mensen die de normale versie niet kunnen betalen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Aha
Ik dacht dat het de zelfde toestellen waren. Waar staat de S dan voor? Slim?
Bijna hetzelfde, 4S heeft een "snellere" processor en een 8MP cam ipv 5MP. Voor de rest vast ook nog wel wat maar zo erg ben ik er niet in thuis...quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Aha
Ja dat zie ik bij iOS 7 nu ook maar bij iOS 8 schijn je direct vanaf je lockscreen in de app te kunnen waar je de notificatie van krijgt ofzo ietsquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee maar ik zie wel de notificaties.
Klinkt als een killerapp inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja dat zie ik bij iOS 7 nu ook maar bij iOS 8 schijn je direct vanaf je lockscreen in de app te kunnen waar je de notificatie van krijgt ofzo iets
Het is: te downloaden of beschikbaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:21 schreef JenHermes het volgende:
Morgen is het zover: vanaf morgen is iOS 8 voor iedereen downloadbaar. Ik ben daarom dan ook poepiezenuwachtig voor de nieuwe functies en nieuwe handigheidjes.
Klacht: Ik wou dat het morgen was want dan kan ik de nieuwe iOS downloaden
Bellen via wifiquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Klinkt als een killerapp inderdaad.
Dat is het mooie van iOS. De apps hebben alleen toegang tot de content die de andere app vrijgeeft. In tegenstelling tot Android waar je als app Intent Injection Attacks kunt gebruiken om mee te kijken wat een andere app invoert zonder dat die app daar toestemming voor hoeft te geven. Zo kun je dus belangrijke data verliezen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En apps die met elkaar communiceren, hoe zie je dat voor je? Weet de nieuws en weer app dan wat je banksaldo is ofzo?
Dat kon toch al via skype?quote:
Ja maar bij Skype moet degene met wie je belt ook Skype hebben. Vanaf nu kan je met elke willekeurige persoon die ook een iphone met hierop iOS 8 heeft geinstalleerd bellenquote:
Slim, Siri, Speed, Smart etc.. Het staat officieel nergens voor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Aha
Dat is alleen de iPhone 5C. Die is voor paupers.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:48 schreef Goejedag het volgende:
[..]
"Slomer" geloof ik. De S versie is goedkoper en maken ze voor mensen die de normale versie niet kunnen betalen.
Hij is gewoon jaloersquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |