Waar dan? Ik heb die fase in mijn leven overgeslagen, heb zo te lezen wat in te halenquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]"Ff rondje lopen..."
[..]
Kom naar Rotterdam. Daar lukt het nog gewoon. Mgihghihighgi.
Laatst in de Vrienden van ouderwets plopperdeplop... Keerweer.... Perron... Ieder willkeurig technoding...quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb die fase in mijn leven overgeslagen, heb zo te lezen wat in te halen.
Dm maar waar je bent vanavondquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb die fase in mijn leven overgeslagen, heb zo te lezen wat in te halen.
Laatst wel Nacht vd Kaap gedaan met veel succes, daar mot je ook heen man.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Laatst in de Vrienden van ouderwets plopperdeplop... Keerweer.... Perron... Ieder willkeurig technoding...
Languit op m'nquote:
Neem ik me nou al jaaaren voor! Maar ik was toen geloof ik bij Wereld vd WdW? Kanda? Ergens anders. Ik was ergens anders.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laatst wel Nacht vd Kaap gedaan met veel succes, daar mot je ook heen man.
[..]
Languit op m'nbank
.
Oh wereld van de WDW heb ik dan weer over moeten slaan. Volgend jaar doe je Nacht vd Kaap en dan ga ik je daar spotten en dan gaan we samen vreemden bekken. Er komen serieus hele leuke mannen en er hangt een superrelaxede sfeer. En itt veel andere festivalletjes wordt deze elk jaar leuker, lijkt het wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neem ik me nou al jaaaren voor! Maar ik was toen geloof ik bij Wereld vd WdW? Kanda? Ergens anders. Ik was ergens anders.
O ja. Ja. Akkoord.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh wereld van de WDW heb ik dan weer over moeten slaan. Volgend jaar doe je Nacht vd Kaap en dan ga ik je daar spotten en dan gaan we samen vreemden bekken. Er komen serieus hele leuke mannen en er hangt een superrelaxede sfeer. En itt veel andere festivalletjes wordt deze elk jaar leuker, lijkt het wel.
Je bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Leuke mannen gescoord in de Keerweer?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Laatst in de Vrienden van ouderwets plopperdeplop... Keerweer.... Perron... Ieder willkeurig technoding...
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:04 schreef Vivie het volgende:
[..]
Leuke mannen gescoord in de Keerweer?
Die dingen gebeurenquote:
Ik ben zo een lekkere gekkie joh!quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef Vivie het volgende:
[..]
Heh..jij bent iig wel in voor een feestje. Ik ga maar even saai aan mn thee + kiwi beginnen
Ik heb nu zin in een lekkerbekkie....visje dan hequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben zo een lekkere gekkie joh!
Kom halen danquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik heb nu zin in een lekkerbekkie....visje dan he
Sommige mensen hier zijn nogal ....moeilijk ^^quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:39 schreef Audacious het volgende:
Ik ben verbaasd zowel hier als in het Tinder-topic te lezen dat het blijkbaar moeilijk is om iemand te daten. Toen ik nog op datingsites zat had ik geen moeite een date te krijgen. Hebben jullie Lexa en of Pepper geprobeerd? Misschien ook eDarling? Daar zijn ze doorgaans serieuzer dan Tinder.
Hoe dat zo, moeilijk?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:44 schreef Vivie het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zijn nogal ....moeilijk ^^
*ook schuldig*
Ik begrijp het. Ze zijn zelf niet zo serieusquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:46 schreef Vivie het volgende:
[..]
Waslijstjes aan eisen, dingen invullen, draaien, zelfmedelijden ..etc
Helaas is alles al dicht hier in de haven jaquote:
Je weet dat dit fok is he?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:46 schreef Vivie het volgende:
[..]
Waslijstjes aan eisen, dingen invullen, draaien, zelfmedelijden ..etc
Dat ligt er natuurlijk aan of je man of vrouw bentquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:39 schreef Audacious het volgende:
Ik ben verbaasd zowel hier als in het Tinder-topic te lezen dat het blijkbaar moeilijk is om iemand te daten. Toen ik nog op datingsites zat had ik geen moeite een date te krijgen. Hebben jullie Lexa en of Pepper geprobeerd? Misschien ook eDarling? Daar zijn ze doorgaans serieuzer dan Tinder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |