Een goed gesprek voeren op zo'n dating site met een duidelijk doel is anders nog best wel een kunst :pquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef habitue het volgende:
Godver, gaan we hier nu elke dag aan mensen uitleggen hoe ze een gesprek moeten voeren?
Ze zag er ook niet normaal uitquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee het was een voorbeeld
Een beetje normaal persoon haakt op die zin wel in en antwoord niet alleen met 'ok'
Ik denk het was ook niet echt geïnteresseerd maar ik had geen andere match die krijg ik ook pas over 2 weken dus ik ben klaar met deze site op naar de volgende.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso een slechte getroffen (Vind ik). MAargoed, dan nog ben ik het wel met Vivie eens. En met m'n eigen laatste tip
Wou dat ik wat te melden had...maar het is een opgedroogte putquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja want er worden toch geen uitgebreide date verslagen geplaatst
Nooit te snel oordelen op een foto, je wilt uiteindelijk ook niet dat ze dat bij jou doen lijkt me?quote:
Zeker niet daarom ben ik niet direct afgehaakt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nooit te snel oordelen op een foto, je wilt uiteindelijk ook niet dat ze dat bij jou doen lijkt me?
Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:28 schreef Vivie het volgende:
[..]
Wou dat ik wat te melden had...maar het is een opgedroogte put
"Vertel eens wat over jezelf", het is geen sollicitatie gesprekquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zeker niet daarom heb ik dus nog een gesprek proberen te voeren.
Ach ik leer er van.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
"Vertel eens wat over jezelf", het is geen sollicitatie gesprek
Zat al te denken: "Ohw..waardeert mn leuk gevonden metafoor....of iets andersquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tuurlijk een mogelijk seksgerelateerde opmerking en meneer komt weer binnen
Yup wat/welke site gebruik jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom, volgende keer gewoon anders proberen
Op het moment niks, maar paiq in het verleden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Yup wat/welke site gebruik jij eigenlijk?
Als iemand alleen met 'ok' of 'ja inderdaad' of iets in die richting zou antwoorden zou ik er ook snel klaar mee zijn eerlijk gezegd. Of je nou een dag of een jaar op zo'n site zit zou daar geen invloed op moeten hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zij kan daar ook uitgebreid op reageren, zou ook beter zijn.
Maar wie weet zit zij al tig weken/maanden op zo'n site en hoort ze dat voor de zoveelste keer en heeft ze even een bui ofzo.
Kan je twee dingen doen, of effe doorzetten met een leuke zin / open vraag of gelijk "korte antwoorden, doegg" zeggen.
Tis maar net waar je zelf zin in hebt
Niet echt, je moet gewoon iemand treffen waar je en klik mee hebt. Al zijn er natuurlijk ook mensen die vragen :"vertel eens wat meer over jezelf."quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
Een goed gesprek voeren op zo'n dating site met een duidelijk doel is anders nog best wel een kunst :p
Ik gebruik Paiq nu maar werkt voor geen meter afgezien van dat gesprek.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
Op het moment niks, maar paiq in het verleden.
Tinder app heb ik ook nog wel een tijdje gehad, maar eigenlijk nooit wat mee gedaan.
Okquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Niet echt, je moet gewoon iemand treffen waar je en klik mee hebt. Al zijn er natuurlijk ook mensen die vragen :"vertel eens wat meer over jezelf."Die verdienen het ook om geen dates te krijgen.
Het is een vrij land.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tuurlijk een mogelijk seksgerelateerde opmerking en meneer komt weer binnen
Meer foto's beoordelenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik gebruik Paiq nu maar werkt voor geen meter afgezien van dat gesprek.
Was je betalend lid?
Ik heb er 1 keer een tientje tegen aan gegooid voor credits, maar voor de rest niet, het werkte toen opzich nog wel aardig, hoewel ik ook wel eens ff een aantal keer moest proberen voordat je dan een speeddate had.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik gebruik Paiq nu maar werkt voor geen meter afgezien van dat gesprek.
Was je betalend lid?
[..]
Ok
ok
ok
ok![]()
Dat weet ik maar de winnaars ofzo contacteren kost credits.quote:
Ik heb dat ding zeker 10 uur aan gehad afgelopen week niet 1 speeddate.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb er 1 keer een tientje tegen aan gegooid voor credits, maar voor de rest niet, het werkte toen opzich nog wel aardig, hoewel ik ook wel eens ff een aantal keer moest proberen voordat je dan een speeddate had.
Miscchien werkt het inmiddels anders, maar toen zat er zo'n timer op van 2 minuten ofzo die terugliep tot 0 en dan was het ook wel vaak geen match gevonden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat weet ik maar de winnaars ofzo contacteren kost credits.
[..]
Ik heb dat ding zeker 10 uur aan gehad afgelopen week niet 1 speeddate.
Het zal je nog verbazen hoeveel vrouwen zelf wat sturen. Hier dan in iedergeval.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat weet ik maar de winnaars ofzo contacteren kost credits.
[..]
Ik heb dat ding zeker 10 uur aan gehad afgelopen week niet 1 speeddate.
Dat ding werkt toch ook op je ingevulde voorkeuren?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel vrouwen zelf wat sturen. Hier dan in iedergeval.
Oh je bedoeld foto bewonderaars?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel vrouwen zelf wat sturen. Hier dan in iedergeval.
Je kunt als niet betalend lid alleen locatie aanpassen en dat maakt ook niks uit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ding werkt toch ook op je ingevulde voorkeuren?
Misschien die wat minder kritisch maken dan.
owh dat is dan wel anders, paiq heb ik het over heej, ik kan me herinneren dat ik talloze sliders heen en weer heb gezet met werkelijk allerlei voorkeuren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Oh je bedoeld foto bewonderaars?
Nee geen 1 heb mijn foto daar toch wel sinds ik aangemeld ben staan.
[..]
Je kunt als niet betalend lid alleen locatie aanpassen en dat maakt ook niks uit.
Geen idee of die foto-toernooien daar invloed op hebben. Moet wel zeggen dat ik af en toe (vaak) dezelfde ertussen heb, dus wellicht.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ding werkt toch ook op je ingevulde voorkeuren?
Misschien die wat minder kritisch maken dan.
Nee, gewoon dat toernooi doen zodat je bij hun tussen bewonderaar komt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Oh je bedoeld foto bewonderaars?
Nee geen 1 heb mijn foto daar toch wel sinds ik aangemeld ben staan.
Oh ja klopt maar goed dat maakt niet veel uit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat is dan wel anders, paiq heb ik het over heej, ik kan me herinneren dat ik talloze sliders heen en weer heb gezet met werkelijk allerlei voorkeuren.
Om hun bewonderaar te worden moet je dus credits betalen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee of die foto-toernooien daar invloed op hebben. Moet wel zeggen dat ik af en toe (vaak) dezelfde ertussen heb, dus wellicht.
[..]
Nee, gewoon dat toernooi doen zodat je bij hun tussen bewonderaar komt.
Dat weet ik niet zeker, maar het lijkt me dat die site wel mensen met dezelfde voorkeuren bij elkaar zoekt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Oh ja klopt maar goed dat maakt niet veel uit.
Als je peeddate zoekt geloof ik.
Geen flauw idee ik weet alleen dat het niet werkt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, maar het lijkt me dat die site wel mensen met dezelfde voorkeuren bij elkaar zoekt.
of je hebt gewoon geduld?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Geen flauw idee ik weet alleen dat het niet werkt.
Ook als ik de settings wat verander niks.
Maar goed is niet erg ik vind wel een andere site.
Ik wacht al een week op een speeddate.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of je hebt gewoon geduld?
Op een andere site zullen de vrouwen zich (waarschijnlijk) ook niet in rijen van 10 melden
Huh? Nee?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Om hun bewonderaar te worden moet je dus credits betalen.
Zou kunnen maar ik moet credits betalen.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Huh? Nee?
Of het moet eraan liggen dat ik een oud account heb.
Volgens mij kreeg je een hele serie foto's te zien die je dan beoordeeld, uiteindeijk blijft er dan 1 over ofzo die je de leukste vindt en dat maakt je automatisch een 'foto-bewonderaar' maargoed kan er naast zitten nuquote:Op woensdag 17 september 2014 00:05 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik moet credits betalen.
als iemand heel goed matched kun je ook gratis een oneliner sturen. Maar dan moet je natuurlijk wel zelf eerst de moeite nemen dingen in te vullenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Huh? Nee?
Of het moet eraan liggen dat ik een oud account heb.
Nee er blijven er 4 over en dan zie je nog een paar andere die veel met je gemeen hadden maar je moet gewoon betalen.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je een hele serie foto's te zien die je dan beoordeeld, uiteindeijk blijft er dan 1 over ofzo die je de leukste vindt en dat maakt je automatisch een 'foto-bewonderaar' maargoed kan er naast zitten nu
Klopt. Dat inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je een hele serie foto's te zien die je dan beoordeeld, uiteindeijk blijft er dan 1 over ofzo die je de leukste vindt en dat maakt je automatisch een 'foto-bewonderaar' maargoed kan er naast zitten nu
Ja, dagelijkse oneliner inderdaad. Gewoon 'hoi' of 'quote:Op woensdag 17 september 2014 00:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als iemand heel goed matched kun je ook gratis een oneliner sturen. Maar dan moet je natuurlijk wel zelf eerst de moeite nemen dingen in te vullen
Ik krijg alleen dagelijkse korting.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt. Dat inderdaad.
[..]
Ja, dagelijkse oneliner inderdaad. Gewoon 'hoi' of '' werkt pirma
Heb net even snel gekeken maar het is inderdaad iets veranderd dat met die foto's als de laatste keer dat ik het gebruikte.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:07 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee er blijven er 4 over en dan zie je nog een paar andere die veel met je gemeen hadden maar je moet gewoon betalen.
Of je moet heel goed matchen wat na 100en foto's nog niet gelukt is.
Lijkt er meer op dat er een minimum aan zit als je als man een vrouw interessant vind dus ik kom nooit onder de 7 credits ofzo.
Lijkt me een goed idee ik ga ook zo slapenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
Heb net even snel gekeken maar het is inderdaad iets veranderd dat met die foto's als de laatste keer dat ik het gebruikte.
Ga van het weekend wel ff proberen, bedtijd nu
Het is ook meer wat het vaak inhoudt; passiviteit. Het is lastig uit te leggen maar vaak krijg je dan nog tig van die vragen. Na een minuut of drie: wat zijn je hobby's? En dan meegenomen dat ik probeer een bruggetje te maken naar de ander of het gesprek in een andere richting te leiden. Begin er niet meer aanquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Niet echt, je moet gewoon iemand treffen waar je en klik mee hebt. Al zijn er natuurlijk ook mensen die vragen :"vertel eens wat meer over jezelf."Die verdienen het ook om geen dates te krijgen.
Beste nieuws van de week hierquote:Op woensdag 17 september 2014 00:38 schreef eefje801 het volgende:
Maar in ander nieuws; onderhoudsdate is gefixed. Eindelijk even goed reboundenZoals het nu lijkt dit weekend, live muziek en bijpraten. Yeah right.
En dan daarna weer serieus aan de boemel.
Alvast veel plezierquote:Op woensdag 17 september 2014 00:38 schreef eefje801 het volgende:
Maar in ander nieuws; onderhoudsdate is gefixed. Eindelijk even goed reboundenZoals het nu lijkt dit weekend, live muziek en bijpraten. Yeah right.
Wat voor types kom jij tegen dat ze dat zeggenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is ook meer wat het vaak inhoudt; passiviteit. Het is lastig uit te leggen maar vaak krijg je dan nog tig van die vragen. Na een minuut of drie: wat zijn je hobby's? En dan meegenomen dat ik probeer een bruggetje te maken naar de ander of het gesprek in een andere richting te leiden. Begin er niet meer aan
Mijn ervaring is dat je dan wanneer het kwartje valt in een discussie belandt over het 'waarom' van die vraag of enorm verongelijkte reacties krijgt over "vrouwen op datingsites"
Dat passieve herken ik helemaal niet bij mezelf. Als ik chat neem ik actief aan het gesprek deel, zelfs als het een mafklapper is. Dan is het gewoon voor de lol. Heb ik interesse dan klets ik wel een eind weg. Maar heb vaak gewoon geen zin in dat oeverloze gechat.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat voor types kom jij tegen dat ze dat zeggen
Of ben jij zo'n 'ok' type
Nice. Hier zondagavond weer een date. Gesprek begon overigens niet met een ''vertel eens wat meer over jezelf''.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:38 schreef eefje801 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |