Als je post van "Godshand" hebt gelezen, staat daar de samenvatting.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kom jij nou nog met dat verhaal over de brug of hebben we niet al lang genoeg aandacht gegeven?
Bij elke bewering / onderzoek zijn er uitzonderenquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gaf alleen een voorbeeld waarom de bewering van sedan niet klopt.
Ik ben zeer serieus. En er staan dames in bruidsjurk op Tinder, ik zou wel nieuwsgierig zijn wat ze doen en dat vragenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
Wat.
Ik hoop niet dat je serieus bent bij dat want dat zijn toch geen complimenten.
Jezus! Je lijkt wel een vrouwquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:41 schreef K44S het volgende:
[..]
Als je post van "Godshand" hebt gelezen, staat daar de samenvatting.
Jep, het gezegde komt natuurlijk ergens vandaan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij elke bewering / onderzoek zijn er uitzonderen
Goed:quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jezus! Je lijkt wel een vrouw
Je wil iets vertellen maar we moeten er naar vragen, dan ga je het toch maar niet zeggen en nu moet ik het weer bij een ander gaan lezen?
Nvm
Niets super bizars aan. Snap wel dat je even ervan stond te kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Goed:
Meisje : "zou jij het erg vinden om met een leuk lief meisje te zoenen?
Ik : "wtf?"
Meisje: "Of jij met dat meisje zou willen zoenen?"
Ik: "Natuurlijk!"
Meisje 2 : *pakte vol op de bek.
Ik : dat word wel je nummer geven hé.
Meisje 2: Ja best * geeft nummer.
Nooit meer wat van gehoord.
Ik vond het wel ff een WTF momentje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets super bizars aan. Snap wel dat je even ervan stond te kijken.
Jij wel wat van je laten horen dan?
Tja, wie weet.quote:
Je kan sowieso daarna ook weer wat sturen he. Hoeft geen op en neer gesprek te wordenquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:53 schreef K44S het volgende:
Ik vond het wel ff een WTF momentje.
Jawel, kreeg daar op ook nog antwoord. Ik heb toen weer berichtje gestuurd, daar stuurde zij weer wat op terug. Daar antwoord ik op.. en toen niets meer van vernomen. Best jammer
Cue_ doet dit wekelijksquote:
Ze vroeg als laatst naar mn feestboek. Heb ik gegeven, niets meer van gehoord.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan sowieso daarna ook weer wat sturen he. Hoeft geen op en neer gesprek te worden![]()
en wie weet wat Habitue zei, of ze was gewoon dronken, of je was niet leuk genoeg, of ze heeft een andere leukere gevonden, of weet ik veel wat
Nee hoor ik ben ook met mezelf bezigquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat het me verbaast, dat je eerder andere mensen wil helpen dan je zelf.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben ook met mezelf bezig
Maar als ik iemand kan helpen is het ook goed.
Heb je al gebeld ?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben ook met mezelf bezig
Maar als ik iemand kan helpen is het ook goed.
NIet met hoofdletters, wel met kleineletters ( in mijn geval )quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:05 schreef Silenus het volgende:
Dat is toch geen WTF-BIZAR-HOE KAN DIT-ONGELOFELIJK RAAR-verhaal?
Niet dat dit nu nog wekelijks gebeurt maar op je 22e maakt iedereen zoiets toch wel regelmatig mee.
Op je 37e maak je het zelfs nog mee. Je kan alleen de klok er niet meer gelijk op zetten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:05 schreef Silenus het volgende:
Dat is toch geen WTF-BIZAR-HOE KAN DIT-ONGELOFELIJK RAAR-verhaal?
Niet dat dit nu nog wekelijks gebeurt maar op je 22e maakt iedereen zoiets toch wel regelmatig mee.
Wat een strenge en overdreven regelquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Ze vroeg als laatst naar mn feestboek. Heb ik gegeven, niets meer van gehoord.
Ps : Ik heb voor mezelf een bepaald soort regel : als ze binnen 12 uur niet antwoord op je eerste vraag ( later kan ook ) dan antwoord je , gebeurt het nog een keer.... dan is de kans klein dat ze interesse heeft, gebeurt het een 3e keer... dan is het gewoon einde oefening.
Tja, als zij denkt dat ze een leukere jongen kan vinden. Moet ze die zoeken
Ik vrees dat dat te offtopic is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:06 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Heb je al gebeld ?
[..]
NIet met hoofdletters, wel met kleineletters ( in mijn geval )
Mwah, strenge regel vind ik het niet. Als ze het druk heeft snap ik het wel.. Daarom gaf ik haar ook een soort van kans. Ach, als ze interesse heeft kan ze me altijd nog toevoegen op vleesboek.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat een strenge en overdreven regel
Soms zijn mensen ook gewoon eens bezig of iets dergelijks
En ik vind ook dat bepaalde krachttermen zoals 'bizar' en 'stalkgedrag' hier vaak wat aan inflatie onderhevig zijn
Iedereen heeft toch wel eens een vreemde getongd toen ze nog jonger waren?
Stuur dan ff een PM. Ben toch wel benieuwd naar je situatie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat te offtopic is.
Miss was dit z'n eerste keerquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
Qua situatie wel. Qua ervaring niet.quote:
Is dat zo? Dat is me in de kroeg nou nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat een strenge en overdreven regel
Soms zijn mensen ook gewoon eens bezig of iets dergelijks
En ik vind ook dat bepaalde krachttermen zoals 'bizar' en 'stalkgedrag' hier vaak wat aan inflatie onderhevig zijn
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Qua situatie wel. Qua ervaring niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |