abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144627832
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:27 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik mis je punt echt compleet.
Mijn schoonouders hebben geen mobiel. Als er wat gebeurd ( 3 maanden terug heeft vriend een ernstig ongeluk gehad) kan ik hen alleen op de huistelefoon bereiken. Dat weekend waren zij ook weg. Ik heb dus een voicemail achter moeten laten dat hij in het ziekenhuis lag en dat ik op dat moment verder ook nog niks wist. Toen zij terug kwamen kreeg ik het verwijt waarom ik niet naar het hotel had gebeld. Euh ja als ik had geweten waar jullie waren had ik dat ook zeker gedaan.

Het kan ook mijn eigen opvoeding zijn hoor. Wij laten elkaar altijd weten wanneer er een vakantie/ weekendje weg is. Zodat bij een noodgeval iemand altijd te bereiken is.

Merk dat ik het moeilijk kan verwoorden maar zo ongeveer dus...
pi_144627884
Aapie is ook mijn opvoeding hoor. Ik laat ook weten waar ik ben. Juist voor dat soort gevallen. Ik lees nu pas dat het dus niet normaal is :@
pi_144627930
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:32 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Mijn schoonouders hebben geen mobiel. Als er wat gebeurd ( 3 maanden terug heeft vriend een ernstig ongeluk gehad) kan ik hen alleen op de huistelefoon bereiken. Dat weekend waren zij ook weg. Ik heb dus een voicemail achter moeten laten dat hij in het ziekenhuis lag en dat ik op dat moment verder ook nog niks wist. Toen zij terug kwamen kreeg ik het verwijt waarom ik niet naar het hotel had gebeld. Euh ja als ik had geweten waar jullie waren had ik dat ook zeker gedaan.

Het kan ook mijn eigen opvoeding zijn hoor. Wij laten elkaar altijd weten wanneer er een vakantie/ weekendje weg is. Zodat bij een noodgeval iemand altijd te bereiken is.

Merk dat ik het moeilijk kan verwoorden maar zo ongeveer dus...
Het komt een beetje OCD over, alsof die mensen aan jou verantwoording af moeten leggen over hun reizen, en eigenlijk het liefste niet moeten gaan, want 'stel dat er wat gebeurt'. Met die gedachte kan je toch niet altijd leven?
pi_144628319
Ik gun ze absoluut hun vakantie en weekendje weg hoor. En ja er kan altijd wat gebeuren.
Ik vind het niet normaal als je niet laat weten waar in het buitenland je zit. Juist omdat er altijd wat kan gebeuren.
En net als omen besef ik me nu dat dat dan misschien niet normaal is.
pi_144628362
Ik vind het niet normaal om altijd maar te laten weten waar je bent. Echt geen behoefte aan.
pi_144628459
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:48 schreef L-E het volgende:
Ik vind het niet normaal om altijd maar te laten weten waar je bent. Echt geen behoefte aan.
Dus jij verteld je ouders/schoonouders niet dat je op vakantie gaat?
pi_144628604
Ja, hier weten we ook altijd wanner mensen in 't buitenland zitten - trouwens ook als m'n ouders en schoonouders binnen NL op vakantie zijn. Men houdt elkaar op de hoogte en dat is bij ons dus van huis uit meegegeven.

Da's toch niet zo gek? :?

Ik zou er alleen ook geen consequentie aan hangen als ik 't niet wist, maar ik snap AA wel. Wbt logeren gaan we dat denk ik pas doen als ze ouder is. En dat dan de regels wat losser zijn, prima hoor. Bij opa en oma mag er meer dan thuis. En op sommige gebieden minder ;).
Home is where the O+ is...
  woensdag 17 september 2014 @ 17:06:37 #83
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144629073
Dat wel of niet al je uitjes doorgeven heeft mijns inziens helemaal niks te maken met het wel of niet je kinderen laten logeren bij je ouders.
in de haak.
pi_144629229
Dat heeft het ook niet, dat word er nu van gemaakt. Ze gaat daar niet logeren om andere redenen.
  woensdag 17 september 2014 @ 17:13:48 #85
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144629294
ok, misschien handiger om die reden dan te noemen in dit topic?
in de haak.
  woensdag 17 september 2014 @ 17:17:15 #86
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_144629407
Ik ga ook echt de hele goegemeente niet op de hoogte brengen als ik een week(end) weg ben hoor :o Mag ik ajb zelf m`n tijd indelen? :D

Maar als dat niets te maken heeft met het hele topic, waarom meld je het dan? Dat snap ik dan weer niet zo :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_144629453
Nja never mind...
pi_144629488
Oh, ik vind het niet gek om met mensen te delen dat je op vakantie gaat. Ik vind het wel gek om beledigd te zijn als mensen ervoor kiezen het niet te doen.. Wij zijn wel eens een weekend weg zonder dat mensen dat weten ja, ik voel niet de behoefte om steeds iedereen op de hoogte te houden van waar we zijn.

AA, ik kan me met jullie verleden wel voorstellen dat je wil dat je ze kan bereiken, maar dat zou ik dan ook duidelijk maken naar hen toe (als je dat nog niet gedaan hebt) :)
  woensdag 17 september 2014 @ 18:07:53 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144631112
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:13 schreef trui het volgende:
ok, misschien handiger om die reden dan te noemen in dit topic?
Dat idd, ik dacht even dat ze bang zijn dat ze de kleinkinderen zomaar 3 weken mee nemen naar Curacao. ;)
pi_144643312
Bedankt voor alle raadgevingen, ik zal er zeker een aantal in meenemen en wil mij tov zoon en vrouw helemaal open stellen om een betere relatie te krijgen.
  donderdag 18 september 2014 @ 09:00:08 #91
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144650269
succes!
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')