Mijn schoonouders hebben geen mobiel. Als er wat gebeurd ( 3 maanden terug heeft vriend een ernstig ongeluk gehad) kan ik hen alleen op de huistelefoon bereiken. Dat weekend waren zij ook weg. Ik heb dus een voicemail achter moeten laten dat hij in het ziekenhuis lag en dat ik op dat moment verder ook nog niks wist. Toen zij terug kwamen kreeg ik het verwijt waarom ik niet naar het hotel had gebeld. Euh ja als ik had geweten waar jullie waren had ik dat ook zeker gedaan.quote:
Het komt een beetje OCD over, alsof die mensen aan jou verantwoording af moeten leggen over hun reizen, en eigenlijk het liefste niet moeten gaan, want 'stel dat er wat gebeurt'. Met die gedachte kan je toch niet altijd leven?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:32 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben geen mobiel. Als er wat gebeurd ( 3 maanden terug heeft vriend een ernstig ongeluk gehad) kan ik hen alleen op de huistelefoon bereiken. Dat weekend waren zij ook weg. Ik heb dus een voicemail achter moeten laten dat hij in het ziekenhuis lag en dat ik op dat moment verder ook nog niks wist. Toen zij terug kwamen kreeg ik het verwijt waarom ik niet naar het hotel had gebeld. Euh ja als ik had geweten waar jullie waren had ik dat ook zeker gedaan.
Het kan ook mijn eigen opvoeding zijn hoor. Wij laten elkaar altijd weten wanneer er een vakantie/ weekendje weg is. Zodat bij een noodgeval iemand altijd te bereiken is.
Merk dat ik het moeilijk kan verwoorden maar zo ongeveer dus...
Dus jij verteld je ouders/schoonouders niet dat je op vakantie gaat?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:48 schreef L-E het volgende:
Ik vind het niet normaal om altijd maar te laten weten waar je bent. Echt geen behoefte aan.
Dat idd, ik dacht even dat ze bang zijn dat ze de kleinkinderen zomaar 3 weken mee nemen naar Curacao.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:13 schreef trui het volgende:
ok, misschien handiger om die reden dan te noemen in dit topic?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |