dat het topic erg vervelend leest omdat iemand denkt een toffe peer te zijnquote:
Hij lult alleen zo veel en zo dom, er blijft bijna niks leesbaars over.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
dat het topic erg vervelend leest omdat iemand denkt een toffe peer te zijn
maar goed, overheenlezen dus
Waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou vind ik niet. 50+ Auto's.
Ik snapte je welquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
dat het topic erg vervelend leest omdat iemand denkt een toffe peer te zijn
maar goed, overheenlezen dus
Op die foto staan er niet zoveel auto's.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hier wordt genoeg over getwitterd.
http://www.pzc.nl/regio/z(...)-op-de-a58-1.4534800
Lekker domme opmerking. Voor zover ik zie zijn : sp3c, paddy, Frutsel, timmmmm, Specularium hier de mods, en is Re dus (sorry requote:Op dinsdag 16 september 2014 11:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lekker ontopic modje.. goed voorbeeld..
Wat bericht ik foutief dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dan jij met je foutieve berichtgeving.. lekker overdrijven..
Nee het zijn mods.. dan nemen ze maar een zwarte kloon...quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Lekker domme opmerking. Voor zover ik zie zijn : sp3c, paddy, Frutsel, timmmmm, Specularium hier de mods, en is Re dus (sorry re) niet meer dan een gewone user hier.
Kijk je niet verder dan je neus lang is?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op die foto staan er niet zoveel auto's.
Je doet nog steeds voorkomen of er 1 kettingbotsing is.. Een "enorme" nog wel..quote:
Nog steeds? TT is aangepast, dat kan hij niet zelf hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je doet nog steeds voorkomen of er 1 kettingbotsing is.. Een "enorme" nog wel..
Nee, het is drampzalig maar vooral lastig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kijk je niet verder dan je neus lang is?
Ja.. maar hij kan wel even de TT laten aanpassen.. het is tenslotte zijn topic en zijn berichtgeving..quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nog steeds? TT is aangepast, dat kan hij niet zelf hoor.
De TT is al aangepast als je had opgelet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja.. maar hij kan wel even de TT laten aanpassen.. het is tenslotte zijn topic en zijn berichtgeving..
Ik?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je doet nog steeds voorkomen of er 1 kettingbotsing is.. Een "enorme" nog wel..
Eehm.. ja..in:quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De TT is al aangepast als je had opgelet.
Vertel dat aan de nabestaande van de 2 overleden die (misschien) wel optijd stil stonden, maar die er 1 in hun kofferbak kregen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een stelletje prutsers die op een lange rechte weg op elkaar knallen.
Ze noemen het zelfs op het nieuws nog steeds een kettingbotsing.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehm.. ja..in:
Doden bij enorme kettingbotsing op A58 in Zeeland
Het moet zijn: Doden bij verschillende aanrijdingen in Zeeland.. das iets meer realisitisch
Het is jouw topic..quote:
Negeer hem het.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze noemen het zelfs op het nieuws nog steeds een kettingbotsing.
Ben je bekend met het fenomeen TR?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehm.. ja..in:
Doden bij enorme kettingbotsing op A58 in Zeeland
Het moet zijn: Doden bij verschillende aanrijdingen in Zeeland.. das iets meer realisitisch
Laat hem maarquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is dus ook foutieve berichtgeving... De media blaat elkaar een beetje na.. ipv van zelf even te kijken wat er nou echt gebeurt is..quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |