Ja.. de woordvoerder van de veiligheidsregio lult maar wat..quote:
Auto's zonder enige achterlichten in de mistquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Auto's met mistlampen bij het minste of geringste..
quote:Wouter Kamp @dj_wouter
RT @RodeKruis hallo @thebeast_a heeft diabetes, staat op de #a58 en heeft druivensuiker en water nodig. Kunnen jullie helpen?
Dat gezeik altijd, ook dagenlang na die MH17 crash. 'OH NOES ZE DRAAIEN ERGENS I BELIEVE I CAN FLY'quote:
Dat is idd wel een fout iets...quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Auto's zonder enige achterlichten in de mist![]()
Vooral Audi's. Gelukkig wordt het vanaf volgend jaar verplicht voor fabrikanten om ook achterlichten te laten branden bij dagrijverlichting.
Maar wat ligt daar voor wits op de grond dan? Zou dit ongeluk te maken kunnen hebben met een afrekening in het criminele circuit?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Goede Dela reclame op de site van nu.nl bij het artikel over de 2 doden
[ afbeelding ]
hehequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat gezeik altijd, ook dagenlang na die MH17 crash. 'OH NOES ZE DRAAIEN ERGENS I BELIEVE I CAN FLY'![]()
![]()
![]()
Nou vind ik niet. 50+ Auto's.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef sig000 het volgende:
Enorme kettingbotsing is wat overdreven.
Waar doel je precies op?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef Re het volgende:
jezus wat een vervelend topic is dit zo met zo'n kuttrol.... internetheld
Nee er was mist.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wat ligt daar voor wits op de grond dan? Zou dit ongeluk te maken kunnen hebben met een afrekening in het criminele circuit?
Ja lullig.. maar hij verwacht dat er nooit iets kan gebeuren onderweg..? Ik snap niet dat je met diabetes niet zorgt voor een voorraadje voor noodgevallen..quote:
dat het topic erg vervelend leest omdat iemand denkt een toffe peer te zijnquote:
Hij lult alleen zo veel en zo dom, er blijft bijna niks leesbaars over.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
dat het topic erg vervelend leest omdat iemand denkt een toffe peer te zijn
maar goed, overheenlezen dus
Waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou vind ik niet. 50+ Auto's.
Ik snapte je welquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
dat het topic erg vervelend leest omdat iemand denkt een toffe peer te zijn
maar goed, overheenlezen dus
Op die foto staan er niet zoveel auto's.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hier wordt genoeg over getwitterd.
http://www.pzc.nl/regio/z(...)-op-de-a58-1.4534800
Lekker domme opmerking. Voor zover ik zie zijn : sp3c, paddy, Frutsel, timmmmm, Specularium hier de mods, en is Re dus (sorry requote:Op dinsdag 16 september 2014 11:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lekker ontopic modje.. goed voorbeeld..
Wat bericht ik foutief dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dan jij met je foutieve berichtgeving.. lekker overdrijven..
Nee het zijn mods.. dan nemen ze maar een zwarte kloon...quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Lekker domme opmerking. Voor zover ik zie zijn : sp3c, paddy, Frutsel, timmmmm, Specularium hier de mods, en is Re dus (sorry re) niet meer dan een gewone user hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |