van BdR:
Golden Boy Feat. Miss Kitten - Rippin Kittin (al genoemd, ik weet het) beetje ala jaren 80 popmuziek, klinkt erg goed maar die teksten.. "Daddy, can i go out to kill tonight, i feel like taking a life" weird
S Club juniors - New Direction ook al zo'n jaren-80-klinkend deuntje, maar wel geinig
Zero 7 - Distractions erg mooi, rustig nummer en als je die leuk vindt probeer dan ook "Goldfrapp - Utopia" of "Télépopmusik - Breathe", zijn al wat ouder maar lijken er beetje op, qua stijl
Relax - Rock a spot, nederlandse band, rap-nummer met geinig deuntje erdoorheen
van ranja:
Robyn - Keep this fire burning
De zelfde Robyn als die een aantal jaar geleden een klein hitje gehad met Show me love (niet te verwarren met Robin S).
Nieuwe single, leuk nummer al ben ik niet helemaal onbevooroordeeld door die 1e hit plus haar uiterlijk
Lambretta - Creep
Zweeds bandje, stijl gitaar-met-zangeres. In Zweden schijnen ze redelijk populair te zijn... ik zag de clip al op the Box.
van postinggirl:
Shine on me-Praise Cats (wat 'oud' klinkend clubby danceplaatje met pianootje dat constant in je hoofd blijft zitten)
Work it-Missy Eliott (de bekende Timbaland-sound, en het werkt nog steeds uitstekend)
A sorta fairytale-Tori Amos (misschien niet direct mijn stijl, maar ik vind het toch wel een erg mooi liedje)
Tears from the moon-Lunascape
Fogma-Groove Armada (het deuntje dat je in Kink TV telkens hoort)
No dip-Silvio Ecomo (ook weer naar aanleiding van een topic hier uitgeprobeerd, ik hoor hem 100.000 keer liever dan dat Alive & Kicken-lied waar het in verwerkt is.)
Set it off-DJ Spud (elders getipt door Cybart, vervolgens gedownload en bleek inderdaad leuk te zijn)
Six days-DJ Shadow
Electrical storm-U2
van edsuit:
Underoath - Angel Below het is best wel apart.. de zanger screamt/grunt (wel een stem waar je een beetje aan moet wennen), maar de muziek is niet echt superhard, en het is geen simpel ragwerk. soms ook wel cleane gitaar en zangstukjes. en er zitten keyboards bij!
van Tom_Tom- (ik dus)
Santana feat. P.O.D. - America.
Moet gewoon Santana's nieuwe single worden, nog beter dan Game of Love
Krezip - Promise
Het is misschien een schaamteloze I Would Stay rip-off, maar toch mooi. Heel mooi.
van Erik180480
Dj Technoboy - Live @ Qlimax Heerveen
Voor de hardstyle(ofzo) fans onder ons...
van Amber_Forrester
Shania - I'm Gonna Getcha Good
van CloudBox
Robbie Williams - Feel
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 26-10-2002 23:49]
quote:weird al yankovich - Fat
Op zaterdag 26 oktober 2002 23:42 schreef Conflict het volgende:
Michael Jackson _ Bad
quote:Steve Vai-For the love of god
Op zaterdag 26 oktober 2002 23:44 schreef Ickeane het volgende:
Michael Jackson Dangerous
,, ,, Who is it
Weet de titel niet, maar een aantal nummers zijn echt mooi.
Vooral Something, een cover van de Beatles, maar dan veeeeeeeel beter gedaan.
Vet.
quote:Die is mooi ja
Op zaterdag 26 oktober 2002 23:50 schreef -Mk- het volgende:
Ik tip ook Tori Amos - A Sorta Fairytale
Een tweede versie van hetzelfde topic als dat je nu leest.
Zullen we déze maar gewoon open houden? Deze is een paar minuten eerder geopend.
Hele album! erg goed
voor tracklist zie:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=SEARCH&sql=A5x6dtr7rkl5x
quote:Spread Your Love staat ook op de Lowlands CD. Goed hoor!
Op zondag 27 oktober 2002 11:14 schreef schmertzer het volgende:
Black Rebel Motorcycle Club - B.R.M.C.Hele album! erg goed
voor tracklist zie:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=SEARCH&sql=A5x6dtr7rkl5x
Queens of the stone age - No one knows
quote:Ja die is leuk!
Op zondag 27 oktober 2002 16:37 schreef amnesiac het volgende:
Mijn aanrader voor dit moment:Queens of the stone age - No one knows
quote:Jaaa, die is leuk!
Op maandag 28 oktober 2002 20:48 schreef -Mk- het volgende:
Acda en de Munnik - Ren Lenny ren
Mohammed Rafi - Jaan Pechechaan Hoo
[sub] of hoe je het ook alweer spelt[/sub]
Een heel erg goed plaat. Voor mij is ''ie in ieder geval nieuw.
ff kijken wat ik laatst besteld heb:
Jose Nunez - Air Race (mooie 80's duran duran sample)
Monkey Boie - Rascal Everybody (lekker vrolijk)
Mint Royale - Sexiest Man In Jamaica (geweldige tekst)
Misschien zijn ze al voorbij gekomen hoor, sorry dan maar vind ze wel goed
En deze is zeker al voorbij gekomen maar ik wil hem nog een keer aanraden:
Santana ft. Michelle Branch
- Game of Love
Blof - Meer van Jou
Poprock, toegankelijk voor iedereen Rustig nummer met mooie spanningsopbouw.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 29-10-2002 22:31]
Ergens las ik: "She sounds like a cross of Linkin Park and Pink." Nou, dat haal ik er niet helemaal uit (alsof ik me daar wat bij voor kan stellen) maar het is gewoon een leuk nummer wat eigenlijk wel bij de Avril Levigne/Michelle branch rage past maar toch wel wat harder is.
"I'ld start a revolution if I could get up in the morning"
Je moet er van houden zeg maar..
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van "Nederhop"
maar deze track bevat wel de oude vertrouwde hiphop sound, dus wel ok!
EN hier te downen: NLhiphop.nl
Nou ja, ik vind hem in ieder geval steengoed. Hopelijk wordt het nu wèl een hit.
quote:das een classic jah!
Op zaterdag 26 oktober 2002 23:44 schreef Pimterminus het volgende:Steve Vai-For the love of god
quote:Yes! Re-released! Dat komt vast en zeker door die reclame waar My Friend als muziekje wordt gebruikt. Echt een steengoed nummer.
Op zondag 10 november 2002 13:05 schreef postinggirl het volgende:
En plotseling komt totaal onverwacht een oude Groove Armada-track die ik volgens mij al minstens een jaar ken (en ook bijna elke week in BNN's loungeprogramma 'Club klooster' voorbij komt) uit de lucht vallen, en dan nog wel als 3fm megahit. Het gaat hier om 'My friend'.Nou ja, ik vind hem in ieder geval steengoed. Hopelijk wordt het nu wèl een hit.
Echt een geweldige plaat
Tomcraft - Loneliness(Klub mix)
Ik krijg direct behoefte om betere boxen te kopen wanneer ik dit nummer hoor. .
quote:nieuwe single is niet Be With Me, maar The Last Goodbye
Op maandag 28 oktober 2002 21:51 schreef katjaschuurman het volgende:
Atomic Kitten - Be With Me
quote:Die is toch ook al lang uit op single? Heb die clip iig vaak genoeg voorbij zien komen.
Op zondag 10 november 2002 13:05 schreef postinggirl het volgende:
En plotseling komt totaal onverwacht een oude Groove Armada-track die ik volgens mij al minstens een jaar ken (en ook bijna elke week in BNN's loungeprogramma 'Club klooster' voorbij komt) uit de lucht vallen, en dan nog wel als 3fm megahit. Het gaat hier om 'My friend'.Nou ja, ik vind hem in ieder geval steengoed. Hopelijk wordt het nu wèl een hit.
quote:Is idd een mooie plaat. Nog een paar leuke
Op zondag 10 november 2002 16:31 schreef Boterbabbelaar het volgende:
Voor degenen die 'm nog niet ontdekt hebben:Tomcraft - Loneliness(Klub mix)
Ik krijg direct behoefte om betere boxen te kopen wanneer ik dit nummer hoor.
.
Nature One Inc - Summer Sound System
Brooklyn Bounce - Bring it Back_A1 mix
Cosmic Gate - Raging Storm ft Jan Johnston
Cosmic Gate - Raging Storm ft Flutlicht
Cosmic Gate - Human Beings
Cosmic Gate - The wave
Ja ik ben een CS fan, en nu nog een iets hardere maar ook leuk:
drugface - cuntmaster (uberdruck mix)
quote:Feels So Good had de nieuwe single van Atomic Kitten moeten worden, swingend in het kwadraat!
Op donderdag 14 november 2002 14:42 schreef Cybart het volgende:[..]
nieuwe single is niet Be With Me, maar The Last Goodbye
't Is wel een cover van Jennifer Lopez' Feelin' So Good trouwens, maar het lijkt nog maar een klein beetje op elkaar. Maar msschien is het daarom dat ze hem niet uitbrengen, dan komt AK helemaal bekend te staan als covergroepje.
Alicia Keys heeft ook een nieuwe single trouwens, Girlfriend. Maar die is afgezien van het mooie piano-intermezzo niet echt geslaagd.
quote:Die's wel leuk. Maar ik snap het niet; Songs in A Minor is inmiddels toch wel genoeg uitgemolken?
Op maandag 18 november 2002 14:23 schreef SmashBro het volgende:
Alicia Keys heeft ook een nieuwe single trouwens, Girlfriend. Maar die is afgezien van het mooie piano-intermezzo niet echt geslaagd.
quote:Dat is waar, maar How Come You Don't Call me Anymore is ook geflopt en als je eenmaal een album hebt ga je niet nog een single kopen (uitzonderingen daargelaten).
Op maandag 18 november 2002 14:27 schreef SmashBro het volgende:
Is pas de vierde single toch? En het is een ongeschreven regel in de muziekindustrie dat vijf singles per album het maximum is, dus misschien komt er hierna wel nog eentje.
India'se muziek met knightrider theme eronder
ff wennen, maar daarna echt supergaaf
quote:En iedereen die ik ken die afgl. zomer naar Turkije zijn geweest lopen die plaat al maanden te promoten.
Op woensdag 20 november 2002 10:24 schreef Cybart het volgende:
Punjabi MC - Mundian To Bach keIndia'se muziek met knightrider theme eronder
En hij 's nog 's slecht ook!
Jij moet overigens maar 's
2HD - Sunflakes (Chew-fu phat remix) downen. Die is echt grooveey!
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 20-11-2002 15:58]
Supernummer dat door de duistere sfeer perfect bij de tijd van het jaar past.
* postinggirl bidt ondertussen dat dit zo snel mogelijk op single uit komt en héél vaak op de radio gaat komen, maar dat zal wel niet.
Volgens mij de nieuwe single, recht-toe-recht-aan rock nummer zoals ik ze graag hoor. Alsof Shampoo een nummer van Transvision vamp zingt (voor wie zich daar een voorstelling bij kan maken). De zang klinkt in elk geval een stuk beter dan op Papa don't preach.
quote:Beetje late reactie, maar goed:
Op woensdag 27 november 2002 08:05 schreef postinggirl het volgende:
Ergens uit een of andere dancelijst geplukt: Umek - Gatex.Supernummer dat door de duistere sfeer perfect bij de tijd van het jaar past.
* postinggirl bidt ondertussen dat dit zo snel mogelijk op single uit komt en héél vaak op de radio gaat komen, maar dat zal wel niet.
Over Umek-Gatex, er zijn 6 versies van (inclusief het origineel), verschenen op zowel 2 Platen en 1 Maxi-Single.
Overigens zit er ook een Tiesto Remix bij
Who da Funk feat. Jessica Eve - Shiny Disco Balls
Beetje funky '70 disco sfeertje in een dance mix. Er zijn verschillende mixen te downloaden, dus keuze zat.
Even ervoor bij hetzelfde radioprogramma, denk ik, omdat ik toen half slaperig was, een prachtige Sky Radio versie van een oude hit: DJ Sammy & Yanou feat. Do - Heaven, de Candlelight Mix.
quote:jaah , die hoorde ik vanmiddag , alhoewel ik niet zow een fan van nederlandstalige muziek ben , vonnik de tekst geniaal
Op maandag 18 november 2002 20:18 schreef BdR het volgende:
Kasper van Kooten - Mooie blouse (met Nadja Hupscher in de videoclip)
persoonlijke aanrader :
RJD2 -- June (feat Copywrite)
ik kan niet echt een omschrijving geven , maar alles valt gewoon goed in elkaar
quote:*noteert*
Op woensdag 4 december 2002 21:47 schreef BdR het volgende:
Liam Lynch - United States of Whatevererg lollig nr komt uit "The Sifl & Olly Show" van MTV
[afbeelding]
heb ik nog niet op nederlandse mtv gezien..
Erg lekker dance-nummer met allerhande aparte geluiden en vocoders. Het was net nog bij de Cyber top 50.
Beeldschoon. Vijf sterren. Kippenvel. Need I say more?
Check ook meteen de Almighty mix, die swingt lekker.
Probeer maar eens een keer. Oosterse muziek gemixt met het riedeltje van de Knight Rider. Heel apart. Er zit een of ander psychedelisch geluidje in wat constant in je kop blijft zitten.
(Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de meesten dit nummer ronduit verschrikkelijk zullen vinden.)
Meg - Don't keep me waiting
Lekker gitaarpopnummertje waar in de clip de muziekwereld op de hak wordt genomen.
quote:ja is een leuk nummer, is volgende week mega-hit op radio3, dacht ik..
Op woensdag 20 november 2002 10:24 schreef Cybart het volgende:
Punjabi MC - Mundian To Bach keIndia'se muziek met knightrider theme eronder
btw lijkt wel of alles uit India en omstreken opeens "hip" is
quote:Oh gadverdamme, ik hoorde het net en ik vind het vre-se-lijk.
Op vrijdag 3 januari 2003 18:48 schreef BdR het volgende:
ja is een leuk nummer, is volgende week mega-hit op radio3, dacht ik..btw lijkt wel of alles uit India en omstreken opeens "hip" is
quote:mja 1 keer is leuk, ben blij dat het niet de megahit is, en ik reken op de muziekwereld om binnen 2 weken iets te fixen zodat het geen megahit word zoals gepland is nu
Op vrijdag 3 januari 2003 19:02 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Oh gadverdamme, ik hoorde het net en ik vind het vre-se-lijk.
.
Hier begon Michel de Hey zijn set mee op Humanite. Ik heb 5 minuten met kippevel gestaan.
quote:2 versies
Op donderdag 5 december 2002 23:45 schreef BdR het volgende:
deze 2 hoor je nu vaak op de radio
Big Brovaz - Nu flow ("this is big bro, takin over the show")
Cassius - The sound of Violence zijn 2 versie van, dance en originele versie, beide zijn wel goed
Het nummer van de mannelijke helft van het Britse Idols 2 (Popstars: The Rivals). Leuk nummer, met name de coupletten swingen lekker. . Doet een beetje denken aan Last Christmas van Wham, maar dan eigentijdser en swingender. Goed gezongen, goede muziek, goed geproduceerd.
.
-edit- Ik kom er net achter dat het een Bee Gees-cover is. . Nou ja, deze versie is beter.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 04-01-2003 23:22]
Weird nummer met een nog weirdere clip.
Disco-Punk noemen ze het geloof ik.
The beat goes on-Bob Sinclair
Play the game-Kenny Hawkes
Beiden een beetje 'clubby' danceplaten.
Ook aan te raden: De Basement Jaxx-remix van Like I love you-Justin Timberlake.
Doordat we een tijdje geen id&t hebben kunnen beluisteren in de huiskamer (problemen met het radioplugje van het kabel-doosje) leer ik ze nu pas kennen.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 13-01-2003 12:24]
Enrique Iglesias - Maybe
Justin Timberlake - Cry me a river
Liberty X - Holding on for you
Viva la radio-Lolly
Dit moet je toch echt eens een keer horen.
Is deze week (volkomen terecht) de megahit op 3FM. Echt een prachtig nummer. Het is schijnbaar van de mensen van Slipknot. Maar als ik dit zo hoor denk ik: waarom maken ze bij Slipknot zo'n kutmuziek als dit zo prachtig mooi is. .
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:41 schreef postinggirl het volgende:
Tipje (al wel wat ouder, maargoed): Silvester - Enlargement.
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 20-01-2003 20:53]
quote:Tis gewoon slecht, ze kan niet zingen en het nummer is zo simpel als Rock maar kan zijn. Verschrikkelijk, bijna nog slechter dan Di-rect. Doe er eens moeite voor, zal ik willen zeggen tegen der.
Op zondag 1 december 2002 22:50 schreef ranja het volgende:
Kelly Osbourne - Shut upVolgens mij de nieuwe single, recht-toe-recht-aan rock nummer zoals ik ze graag hoor. Alsof Shampoo een nummer van Transvision vamp zingt (voor wie zich daar een voorstelling bij kan maken). De zang klinkt in elk geval een stuk beter dan op Papa don't preach.
Disclaimer: Rock kan simpel zijn, maar natuurlijk heb je ook erg goeie rock. Voorbeeld Pink Floyd, Dire Straits, U2 etc.
quote:Die is leuk!!
Weer een tip, maar dan in negatieve zin:Viva la radio-Lolly
Ook erg leuk en nieuw (en met supersletterige videoclip): Dare - Girls just wanna have fun. .
Het origineel van Cyndi Lauper was inderdaad hoognodig aan een update toe.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 21-01-2003 10:16]
quote:Juist. Heerlijk toch?
Op maandag 20 januari 2003 22:54 schreef ChiPMaN het volgende:het nummer is zo simpel als Rock maar kan zijn.
quote:Bijna, maar net niet.
Op maandag 20 januari 2003 22:54 schreef ChiPMaN het volgende:
Verschrikkelijk, bijna nog slechter dan Di-rect.
Plaat is op een of ander obscuur label uitgebracht maar verdient veel beter
En op Kazaa ontdekte ik gisteren nog iets leuks & vaags:
In effect - Red Alert feat. Mike Slammer (Verder heb ik geen idee wat het is, hoe oud, enzovoort, dit was gewoon een ontdekking via een willekeurige klik. Razendsnel voorbij denderende, bijna hysterische jungle gecombineerd met oude rave-geluiden. Had met het grootste gemak op the Prodigy's Experience-album gekund.)
quote:Meesterlijk idd.
Op woensdag 4 december 2002 21:47 schreef BdR het volgende:
Liam Lynch - United States of Whatevererg lollig nr komt uit "The Sifl & Olly Show" van MTV
[afbeelding]
heb ik nog niet op nederlandse mtv gezien..
quote:Nee, mij echt te simpel. Maar dan heb je nog steeds last van het ontbreken van haar zangkwaliteiten, als je de rest niet meeneemt.
Op dinsdag 21 januari 2003 21:00 schreef ranja het volgende:[..]
Juist. Heerlijk toch?
Back In the Day - Missy Elliott & JayZ
Love Of My Life (An Ode To Hip Hop) - Common and Erykah Badu
quote:erg lekker nummer, jammer van die videoclip.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:20 schreef DiRadical het volgende:
Electric Six - Danger! High VoltageWeird nummer met een nog weirdere clip.
Disco-Punk noemen ze het geloof ik.
deze is ook goed, in hetzelfde rijtje als 'within temptation' -> Aemen - Time
of deze beetje rustig, goeie stem -> Rhianna - Oh baby
Busted - Year 3000
Let op! Het gaat hier om de Engelse versie van Busted...
quote:Waarom ken ik deze nou helemaal niet meer?
Op donderdag 7 november 2002 01:18 schreef ranja het volgende:
Aimee Allen - I'ld start a revolutionErgens las ik: "She sounds like a cross of Linkin Park and Pink." Nou, dat haal ik er niet helemaal uit (alsof ik me daar wat bij voor kan stellen) maar het is gewoon een leuk nummer wat eigenlijk wel bij de Avril Levigne/Michelle branch rage past maar toch wel wat harder is.
"I'ld start a revolution if I could get up in the morning"
cool dance nummer met piano, draaiden ze deze week af en toe bij arbeidsvitaminen op radio3. Kon alleen de titel steeds niet verstaan of achterhalen, dus mailtje sturen, krijg ik antwoord van Gerard Ekdom himself
quote:
Hi Bas!
Dat was "Always" Van Bent in een zeer speciale remix!Groeten,
Gerard
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 21:50 schreef doekels het volgende:
Mijn tipje:Busted - Year 3000
hij wordt waanzinnig geplugged in "the saterday show" op de bbc, maar het is erg aanstekelijk en echt een lekker middle of the road rock nummer!!!!!!!!
Girls Aloud - Sound Of The Underground
had niet verwacht dat ie hier gereleased zou worden, maar ben dus aangenaam verrast. Het is het meidengroepje uit Popstars: The Rivals en het betreft hier een drum'n'bass achtiog nummer wat niet misstaan zou hebben bij de sugababes
heeft al een aantal weken op 1 gestaan in de britse top 40
quote:Late reactie. Aqua 2!
Weer een tip, maar dan in negatieve zin:Viva la radio-Lolly
De 4e single van het album, wordt een beetje veel vrees ik. Het nummer is niks mis mee, gewoon net zo vrolijk en meezingbaar en makkelijk in het gehoor liggend als Murder of the dancefloor en Get over you. Zou een grote hit moeten kunnen worden, maar ja, de 4e single al...
Misschien moet ik het nog vaker horen dan die twee keer dat ik het inmiddels heb gehoord.
quote:Ik ken 'm natuurlijk al een aantal maanden van het album... ik had ook liever een andere gehad
Op woensdag 29 januari 2003 15:34 schreef postinggirl het volgende:
Dat vind ik persoonlijk dus haar eerste slechte single. Het geluid is in principe hetzelfde gebleven, maar ik kan er op de een of andere manier helemaal niks mee.Misschien moet ik het nog vaker horen dan die twee keer dat ik het inmiddels heb gehoord.
awel in de tijd voor zelfs dance/trance nummers gecoverd worden
(de tijd van 80's covers is voorbij?)
nu dient zich aan:
Kirsty Hawshaw - Fine Day
en mag ik zeggen dat dit uiterst goed gedaan is!!!
quote:nogal ja, Clipse is de frontman van N.E.R.D.
Op woensdag 22 januari 2003 11:06 schreef postinggirl het volgende:
When te last time - Clipse feat. Pharell
Provider - N.e.r.d. (Volgens mij komen ze ook beiden uit dezelfde stal.)
en tom_tom, dit nummer is niks voor jou:
No Doubt - Underneath It All
ik zag hem gisteren (pas?) voor het eerst voorbij flitsen
No Doubt goes reggea
er hadden alleen meer trompetten ingemogen
quote:Ik vind het niet echt reggea, meer slome ska dus, beter dan dat pop-rock iig
Op woensdag 29 januari 2003 17:04 schreef Cybart het volgende:
ik ga er al vast vanuit dat ik in dit geval achter ligen tom_tom, dit nummer is niks voor jou:
No Doubt - Underneath It Allik zag hem gisteren (pas?) voor het eerst voorbij flitsen
No Doubt goes reggea
[Dit bericht is gewijzigd door ArTiC op 29-01-2003 17:22]
quote:Hmm, die heb ik al eens op de radio gehoord. Niet echt op gelet.
ik ga er al vast vanuit dat ik in dit geval achter ligen tom_tom, dit nummer is niks voor jou:
No Doubt - Underneath It Allik zag hem gisteren (pas?) voor het eerst voorbij flitsen
No Doubt goes reggea
Ik ben nu trouwens Lolly met Viva La Radio aan het luisteren . De link met Aqua en Toy-Box is inderdaad heel erg snel gelegd
.
Sylophonics - If everybody in the world loved everybody in the world...
Wat een wazige muziek, maar o zo fijn
(trouwens: Kid Rock ft. Sheryl Crow - Picture mag er ook zijn)
Wat een heerlijke single! Ik vind het echt helemaal geweldig. Down Boy vond ik al leuk (Kiss Kiss vond ik vreselijk trouwens), maar dit is het gewoon helemaal!
Ik kan het iedereen die de Opus 3-versie niet kent aanraden om hem eens te proberen.
Klinkt best leuk. Dat wordt ongetwijfeld een hitje.
quote:Nummer van Nas, geloof ik... Ik zat letterlijk ervan te walgen toen ik het op de radio hoorde, vreselijk irritant nummer. Sommige samples moet je gewoon eigenlijk nooit gebruiken, zowel uit eerbied als vanwege het feit dat deze al zo kapotgespeeld is, dat elke verbastering ervan gewoon totaal overbodig is en helemaal niks toevoegt. Kon eerst eigenlijk ook niet geloven dat Nas hier zijn vingers aan wil branden, had hem hoger aangeslagen.
Op vrijdag 31 januari 2003 10:26 schreef Vamos het volgende:
Er zal binnenkort een of ander RnB deuntje de top 40 inzeilen met een Fur Elise riedeltje. Heet volgens mij 'I can' ofzo. Ik hoor hem zo nu en dan langskomen op 3FM.Klinkt best leuk. Dat wordt ongetwijfeld een hitje.
quote:Hehe, het IS inderdaad een beetje irri nummer, maar het wordt toch een hit
Op vrijdag 31 januari 2003 10:36 schreef Grobbel het volgende:
Nummer van Nas, geloof ik... Ik zat letterlijk ervan te walgen toen ik het op de radio hoorde, vreselijk irritant nummer.
Eerst vond ik het een kutnummer, maar nu vind ik hem echt heel erg goed, mooie gezongen en een heel erg lieve clip (met dat meisje) erbij.
Moloko - Familiar Feelings
Ze draaien 'm vaak op 3FM. Je moet hem een paar keer horen, zoals ze op de radio ook al zeggen, maar het wordt steeds mooier. Een beetje loungy klinkt het, heel anders dan Sing It Back, The Time Is Now en Indigo in ieder geval. Zeker niet slecht.
Audioslave - Like A Stone
Leuk nummer, heel anders dan hun debuut single Cochise
Beef - Cooldown
Catchy nummer vind ik, leuk refreintje wat niet uit je hoofd komt.
John Frusciante - The First Season
Eigenlijk kan hij helemaal niet zingen, maar goed ik vind het wel geinige muziek
quote:Ken je de Timo Maas-versie al? Minstens zo mooi! De vocalen komen hier wat beter uit.
Op vrijdag 31 januari 2003 17:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Moloko - Familiar FeelingsZe draaien 'm vaak op 3FM. Je moet hem een paar keer horen, zoals ze op de radio ook al zeggen, maar het wordt steeds mooier. Een beetje loungy klinkt het, heel anders dan Sing It Back, The Time Is Now en Indigo in ieder geval. Zeker niet slecht.
Happy song-Crazy Doll
(Laten we er maar een algemeen 'tip hier nieuwe releases'-topic van maken, positief of negatief.)
quote:Ha ha ha... dit is best wel erg... beetje het niveau van Gabberwijffie maar dan meer de Boozywoozy stijl
Op vrijdag 31 januari 2003 19:39 schreef postinggirl het volgende:
Wat ik nu weer heb gehoord.....Happy song-Crazy Doll
(Laten we er maar een algemeen 'tip hier nieuwe releases'-topic van maken, positief of negatief.)
Of was het iets met een naam die er wat op leek?
quote:Nee, klopt... is al een ouder nummer.
Op zondag 2 februari 2003 18:44 schreef postinggirl het volgende:
Ik dacht dat Jody Bernal die een aantal maanden geleden ook al uitgebracht had. Volgens mij heb ik die in een resenceer-topic zelfs nog besproken.Of was het iets met een naam die er wat op leek?
quote:Hmm, liggen ze bij Fox Kids dan zo achter?
Op zondag 2 februari 2003 18:44 schreef postinggirl het volgende:
Ik dacht dat Jody Bernal die een aantal maanden geleden ook al uitgebracht had. Volgens mij heb ik die in een resenceer-topic zelfs nog besproken.Of was het iets met een naam die er wat op leek?
quote:Dat zie je wel vaker bij TV programma's. Af en toe zijn ze niet zo snel.
Op zondag 2 februari 2003 18:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, liggen ze bij Fox Kids dan zo achter?
tip: Egyptian Empire - The horn track (Toxic 2 remix)
Heerlijke, losse technoplaat. Beetje een samensmelting van techno, trance en hardhouse.
quote:Ik vind Sacred Trust van One True Voice veel leuker, waarom komt die niet ook hier uit?
Op maandag 27 januari 2003 19:53 schreef Cybart het volgende:
jeej, ik ben geheel verrast, ik zet TMF aan en aanschouw:Girls Aloud - Sound Of The Underground
had niet verwacht dat ie hier gereleased zou worden, maar ben dus aangenaam verrast. Het is het meidengroepje uit Popstars: The Rivals en het betreft hier een drum'n'bass achtiog nummer wat niet misstaan zou hebben bij de sugababes
heeft al een aantal weken op 1 gestaan in de britse top 40
Oja, mijn tips voor vandaag:
Love Inc. - You're a superstar
Moony - Acrobats (Dove was erg goed en deze nieuwe is ook weer erg lekker.)
quote:die heb ik al eens getipt in het dance top 10 topic, erg lekkere club plaat en een heerlijke vocal en inderdaad eens een keer niet een dertien in dozijn lekker wijf wat staat te zingen, maar meer iemand in de catogorie Idols-Yuli
Op maandag 3 februari 2003 11:17 schreef SmashBro het volgende:[..]
Love Inc. - You're a superstar
quote:Dove was mijn favoriete plaat van afgelopen zomer, en dan valt acrobats toch wat tegen.
Moony - Acrobats (Dove was erg goed en deze nieuwe is ook weer erg lekker.)
quote:hier kan ik me alleen bij aansluiten, hij wordt echt elke keer beter
Op vrijdag 31 januari 2003 17:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Pink - Family PortraitEerst vond ik het een kutnummer, maar nu vind ik hem echt heel erg goed, mooie gezongen en een heel erg lieve clip (met dat meisje) erbij.
quote:heerlijke muziek dit !
Moloko - Familiar Feelings
quote:ik kan hier serieus nog om lachen, en ik overweeg hem zelfs om dadelijk te gaan draaien, het is een echte feestplaat!
Op vrijdag 31 januari 2003 19:39 schreef postinggirl het volgende:
Wat ik nu weer heb gehoord.....Happy song-Crazy Doll
beetje vrolijk, bij de vocal moet ik meteen denken aan "annie"
klinkt bijna precies hetzelfde
zelf vind ik het een 13 in een dozijn plaat waarvan er zovelen gemaakt zijn en worden, was Nu Flow nog verassend, leuke geluidjes, erg catchy refrein, vind ik dit eigenlijk niks toevoegen
zouden ze weer gaan verdwijnen in de vergetelheid
(net als bv Spooks)
quote:Things I've Seen was erg goed, maar die singles daarna vielen tegen. Karma Hotel was best mooi, maar daar hield het dan ook mee op.
Op maandag 3 februari 2003 14:17 schreef Cybart het volgende:
zouden ze weer gaan verdwijnen in de vergetelheid
(net als bv Spooks)
quote:ik vind er simpel gezegd GEEN ZAK AAN
Op maandag 3 februari 2003 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tenacious D. - TributeMeesterlijk nummer. Deze week megahit op 3fm. Ik vind het ronduit geweldig
.
wat een bout nummer
(oja tom_tom, ik was dit weekend boven de rivieren, en we moeten echt mtv terug krijgen)
quote:De clip heb ik nog niet gezien, maar ik las op 3fm.nl dat die nogal voor opschudding had gezorgd?
Op maandag 3 februari 2003 21:26 schreef Cybart het volgende:
ik vind er simpel gezegd GEEN ZAK AAN
idem mening over de clipwat een bout nummer
(oja tom_tom, ik was dit weekend boven de rivieren, en we moeten echt mtv terug krijgen)
quote:nee daar is gewoon geen zak aan
Op maandag 3 februari 2003 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
De clip heb ik nog niet gezien, maar ik las op 3fm.nl dat die nogal voor opschudding had gezorgd?
En ik wil MTV ook terug!
maar mtv is opnieuw gestyled, goed vormgegeven, en gewoon een goede playlist voor wat ik gezien heb
quote:MTV begint inderdaad weer een beetje een eigen gezicht te krijgen in plaats van dat het een 1:1 kopie van TMF is (zoals in het begin). Nu nog programma's als bijv. 'Chill Out Zone' terug en ik ben ook weer tevreden
Op maandag 3 februari 2003 21:32 schreef Cybart het volgende:
maar mtv is opnieuw gestyled, goed vormgegeven, en gewoon een goede playlist voor wat ik gezien heb
Craig David - Hidden Agenda
ik vond hem in het begin het best, dat wat ie deed met de artfull dodger, seven days was ook goed, what's ya flava was ook weer lekker, en deze, mja het mist wat
dat gitaardeuntje lijkt op het einde van de (oude) belgische poppenserie Liegebeest, verder zou het niet mistaan in mening pauzeprogramma
K-Otic - Tears won't dry
hehe, een afsluitingsingletje
iedereen mag een solo riedeltje zingen natuurlijk
maar echt stijl er van achterover sla ik niet
beetje saai zelfs,
beste wat ze imho gedaan hebben was Falling en I Surrender
dit had iig niet gehoeven
Fab For ft Robert Owens - Last Night A DJ Blew My Mind
qua beat weer lekker mijn eigen favoriete stijl, goed basloopje, wat mij regelrecht gejat lijkt uit een 5ive nummer (if ya getting down), maar dat zal dan ook wel gejat zijn uit het origineel,
maar gewoon een lekker laid back no nonsens house? plaat
Tizziano Ferro - Rosso Relativo
hellaas flopte zijn 2e single, maar hij probeert het nog een keer met de titeltrack van het album, ik zelf vind het gewoon een lekker album, maar dit is niet het sterkste nummer op de cd, das wel jammer
Lijkt wel een beetje heel erg veel op Total eclipse of the heart, hè?
Of ben ik de enige die dat opgevallen is?
Verder vind ik het trouwens niet echt een superinteressant nummer of zo. Veilige, gladde midtempo pop voor de massa.
[Dit bericht is gewijzigd door Iesie op 04-02-2003 15:51]
quote:vind het er opzich niet zoveel van weg hebben
Op dinsdag 4 februari 2003 15:22 schreef postinggirl het volgende:
Wat vinden we trouwens van de nieuwe single van Leann Rimes? 'Suddenly?'Lijkt wel een beetje heel erg veel op Total eclipse of the heart, hè?
Of ben ik de enige die dat opgevallen is?
Verder vind ik het trouwens niet echt een superinteressant nummer of zo. Veilige, gladde midtempo pop voor de massa.
eerste wat ik dacht: "zo, dit nummer is zeker door ene mevrouw S. Twain geweigerd, en aan haar gegeven"
verder vrij weinig interesant idd
Leftfield - Afro-Left
Dit nummer is in zijn genre echt het lekkerste nummer dat ik ooit heb gehoord.
quote:Die is toch niet nieuw? Staat op het album uit 2001 en de single is van vorig jaar...
Op dinsdag 4 februari 2003 18:02 schreef Laterala het volgende:
Hmm.. The White Stripes - Dead leaves and the dirty ground
quote:En wederom een bij elkaar gejatte plaat. Je herkent er duidelijk een aantal nummers in (en van een aantal weet ik nu even niet de artiest/titel). Bij al haar platen heb je het gevoel van 'dit heb ik eerder gehoord'. Ene keer is het als Celine Dion, dan weer Britney,... Dit keer herken ik er een stuk of vijf bekende nummers in, waaronder (inderdaad) ook nummers van Bonnie Tyler en toch ook wel Shania Twain.
Op dinsdag 4 februari 2003 15:22 schreef postinggirl het volgende:
Laten we maar zo rekenen... Rimes is voer voor Sky Radio en we zullen er waarschijnlijk weinig last van hebben
quote:Die was twee maanden geleden ofzo al superclip... Is onderhand meer een leuk oud nummertje.
Tenacious D. - TributeMeesterlijk nummer. Deze week megahit op 3fm. Ik vind het ronduit geweldig
.
quote:En die is ook alweer behoorlijk oud, draaiden ze afgelopen november ofzo al op MTV. Kan wel merken dat jullie geen MTV meer hebben!
en tom_tom, dit nummer is niks voor jou:
No Doubt goes reggea
Maar het is wel het leukste nummer van No Doubt ooit. .
quote:Op zich wel leuk, het riedeltje enzo, maar dit nummer is wel een behoorlijke We Fit Together van O-Town ripoff.
Op dinsdag 4 februari 2003 15:08 schreef Cybart het volgende:
ok weer wat nieuwe releasesCraig David - Hidden Agenda
ik vond hem in het begin het best, dat wat ie deed met de artfull dodger, seven days was ook goed, what's ya flava was ook weer lekker, en deze, mja het mist watdat gitaardeuntje lijkt op het einde van de (oude) belgische poppenserie Liegebeest, verder zou het niet mistaan in mening pauzeprogramma
quote:Een heel nieuw nummer? Ik zal 'm ff checken. En die single ga ik natuurlijk kopen, ongeacht of het nummer goed is of niet.
K-Otic - Tears won't dry
hehe, een afsluitingsingletje
iedereen mag een solo riedeltje zingen natuurlijk
maar echt stijl er van achterover sla ik niet
beetje saai zelfs,
beste wat ze imho gedaan hebben was Falling en I Surrender
dit had iig niet gehoeven
Maar dat betekent dus ook dat Don't Make Me Wait en If I Could geen single meer worden.
.
Ik had al een hele clip voor Don't Make Me Wait bedacht in mijn hoofd, een beetje zoals het stuk van Shakira op het podium in de clip van Underneath Your Clothes. Compleet met een headbangende Rachel. En bij If I Could hadden ze een clip a la Cry van Michael Jackson kunnen maken. Ontzettend mooi nummer. Jammer. .
Oja, mijn tip voor vandaag:
Daniel Beddingfield - If you're not the one
Mooie, krachtige ballad. Heel anders dan Gotte Get Thru This. Je kan nu ook horen dat hij echt goed kan zingen.
quote:ik kan wel merken dat je geen BBC kijkt, die's al oud
Op donderdag 6 februari 2003 11:06 schreef SmashBro het volgende:
Oja, mijn tip voor vandaag:Daniel Beddingfield - If you're not the one
Mooie, krachtige ballad. Heel anders dan Gotte Get Thru This. Je kan nu ook horen dat hij echt goed kan zingen.
anyway, wel een goede plaat ja
quote:Wrijf het er maar weer in
En die is ook alweer behoorlijk oud, draaiden ze afgelopen november ofzo al op MTV. Kan wel merken dat jullie geen MTV meer hebben!.
quote:Oh. Ik vond Gotta Get Thru This juist een heel leuk nummer.
Oja, mijn tip voor vandaag:Daniel Beddingfield - If you're not the one
Nou ja, ik kom deze ook wel eens tegen...
quote:En? Dus? Die plaat is al anderhalf jaar oud zelfs, het duurde gewoon een hele tijd voor ie in Nederland werd opgemerkt...
Op donderdag 6 februari 2003 11:06 schreef SmashBro het volgende:Die was twee maanden geleden ofzo al superclip... Is onderhand meer een leuk oud nummertje.
.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 06-02-2003 14:57]
Tja, Robyn
Maar goed, na de stamper 'Keep this fire burning' nu de 2e single van het nieuwe album, en dat is meer een puur popnummer... gave clip erbij, je ziet zelfs een paar keer een 'safety-cord'
En die stem van Robyn er bij, prima!
quote:Henkie - De fiets van Piet van pa
Op vrijdag 7 februari 2003 08:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
de banden van de fiets van pieta van paals iemand de titel van het nummer weet
quote:Ik vind 'r leuk! En het nummer is ook leuk. Ouderwets leuke dance zoals ze tegenwoordig niet veel meer gemaakt worden.
Op maandag 3 februari 2003 13:36 schreef Cybart het volgende:[..]
die heb ik al eens getipt in het dance top 10 topic, erg lekkere club plaat en een heerlijke vocal en inderdaad eens een keer niet een dertien in dozijn lekker wijf wat staat te zingen, maar meer iemand in de catogorie Idols-Yuli
quote:Die wou ik ook net tippen! Weer een leuk nummer van een van de meest onwaarschijnlijke popsterren van deze tijd (dat vreselijke kapsel enzo). Maar toch is het een schattig, pittig ding! Don't stop, stop the music
Op vrijdag 7 februari 2003 01:11 schreef ranja het volgende:
Robyn - Don't stop the musicTja,
Robyn
Maar goed, na de stamper 'Keep this fire burning' nu de 2e single van het nieuwe album, en dat is meer een puur popnummer... gave clip erbij, je ziet zelfs een paar keer een 'safety-cord'
En die stem van Robyn er bij, prima!
En die clip is idd ook erg leuk, ze loopt over straat zoals ik ook altijd over straat loop (behalve dat wallcrawlen enzo dan natuurlijk). En dat gele truitje staat 'r goed!
ja albert west trauma's ten top,
maar wel echt een apres-ski/zuip/mee-lal-liedje
nu ook in een nieuw jasje gestoken die niet zou mistaan op menigeen soundtrack van een wintersport
beetje in dezelfde trent van DJ Nordkurve - Wahnsin
Party People - Amarillo
White Label (DJ Nordkurve?) - Er Gehort Zu Mir
Ja sterrenstunde des Schlagers heeft een grote uitwerking
Marianne Rosenberg's megahit (als we de reclame mogen geloven) is ook weer door de machine heen gehaald, typische apresski/carnavalsplaat.
alleen jammer dat je het niet verder kent dan 1 zin
Baracuda - Damn!
Ja we blijven in het schlager remix genre
Verdammt Ich Lieb Dich van Matthias Reim is voor een deel vertaald naar het engels, en daar is een goede remix om heen gebouwd
(wel heel veel nep versie's op kazaa trouwens)
maar klinkt lekker, goed, coole track
Bob Sinclair - The Beat Goes On
ja, de serieus gemaakte dance, die voornamenlijk aanslaat bij 20-25+
lekkere vocaltrack! goede beat, leuk melodietje
laid back dance plaat!
top!
Jeanie - Sound Of Silence
een nederlands model wat is gaan zingen, en dan het meteen heel gewaagd gaat doen om te beginnen met de Simon & Garfunkel klassieker. begint lekker rustig om daarna een rock plaat te worden.
erg mooie video ook!
Gareth Gates - Spirit In The Sky (comic relief single)
okay, hier in NL moet de eerste single nog uitkomen - anyone of us (stupid mistake) - maar in engeland zijn ze al heeeeel wat singles van deze megaster verder.
Deze sinlge staat niet op zijn album maar wordt speciaal voor comic relief (soort van clini clowns) opgenomen. het is een heel grote eer als je hier de single van mag opnemen, eerder vielen geloof ik Boyzone & Westlife die eer al te beurt!.
coole video (helemaal in indian style) met de cast van the Kumars (brits tv prgramma) als figuranten.
wicked hairstyle van gareth trouwens!
gareth heeft naast de comic relief single met de kumars dus nog een single uit in de uk binnenkort (what my heart wants to say).
en van die white label kan ik nu zeggen dat er nu op kazaa al te vinden is:
White Label - Er gehört zu mir (DJ Cybart Radio Mix).mp3
Een aardig gitaarpop nummer. Het heeft in het refrein wel wat weg van "Father and son" van Cat Stevens (later gecovered door Boyzone)
Te vinden op het album "Yoshimi Battles the Pink Robot"
quote:Sting cover? Volgens mij hebben ze zelfs Sting's zangpartijen erin gelaten (die "erg sterke mannelijke achtergrond vocal" waar je het over had).
Op zaterdag 8 februari 2003 12:53 schreef Cybart het volgende:
Sugababes - Shape (uk release: 7 maart)
iets minder sterk dan strong maar nog steeds goed!
wederom een ballad, met een erg sterke mannelijke achtergrond vocal die mischien wel iets zachter had gemogen
(oja het is een Sting cover)
Stylophonic - If Everybody In The World
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:11 schreef ilona-scuderia het olgende:
Dit is een hit, maar zal het waarschijnlijk niet worden,wat een heerlijk vaag nummertjeStylophonic - If Everybody In The World
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 19:56 schreef doekels het volgende:
Nieuwe tip:Sylophonics - If everybody in the world loved everybody in the world...
Wat een wazige muziek, maar o zo fijn(trouwens: Kid Rock ft. Sheryl Crow - Picture mag er ook zijn)
quote:Erg leuk en apart ja
Op maandag 10 februari 2003 22:05 schreef doekels het volgende:Zeker een supernummer...aanradertje
quote:Ja hij is echt geweldig!!
.
quote:Net zo geweldig als jouw icoontje
Op woensdag 12 februari 2003 18:51 schreef -Mk- het volgende:
Ja hij is echt geweldig!!
quote:Gadverdegadverdamme. Dit is met geen pen te beschrijven, wat een verkrachting. Dit is erger dan spontane diarree tijdens je trouwdag
Op zaterdag 8 februari 2003 12:53 schreef Cybart het volgende:
Jeanie - Sound Of Silence
een nederlands model wat is gaan zingen, en dan het meteen heel gewaagd gaat doen om te beginnen met de Simon & Garfunkel klassieker. begint lekker rustig om daarna een rock plaat te worden.
erg mooie video ook!
Mijn absolute kutplaat van dit jaar .
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Net zo geweldig als jouw icoontje
.
quote:Je zou je toch bijna gaan afvragen of de rechten net verlopen zijn zodat ze dit goedkoop op konden nemen. Uit respect voor het nummer zal het in ieder geval niet gebeurd zijn
Op woensdag 12 februari 2003 21:07 schreef keeper het volgende:
Gadverdegadverdamme. Dit is met geen pen te beschrijven, wat een verkrachting. Dit is erger dan spontane diarree tijdens je trouwdag![]()
.
Mijn absolute kutplaat van dit jaar
.
erg lekker nummer Ik weet niet of hij hier al voorbij gekomen is..
quote:Die vind ik ook heel erg mooi ja!
Op woensdag 12 februari 2003 22:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is Liberty X - Holding on for you al genoemd? Heel mooi nummer!
Nieuwe single van Blue - You Make Me Wanna (nee geen usher cover)
Lekker poppy r&b plaatje!
erg lekkere dance plaat, die 't volgens mij wel goed gaat doen....
Deed me een heel klein beetje denken aan 'Tuareg' van Ricky LeRoy.....
-Clocks - Coldplay
-Acrobats - Moony (tip: Neem de Tand F Vs. Molto Sugoso Club Mix, dat is dezelfde versie als die ze deze week bij BNN draaien als keihard-voor-je-kanus-schijf. De officiele radioversie vind ik persoonlijk minder.)
-Gossip folks - Missy Eliott
-Flash - Queen & Vanguard (tip: Neem de Extended Mix)
-We don't care - Audiobullys
-Pray - Syntax
-In the underground - Psycho Radio
-De fiets - Henkie (als geintje erbij gezet als laatste nummer, moet ik gewoon heel erg hard om lachen.)
En de rest van de cd, voor mensen in een download-bui die het perse weten willen, is gevuld met nummers van Justin Timberlake, Sophie Ellis Baxtor (ook weer een groeiplaat die ik eerst niks vond), Rhianna, Miss Dynamite, Guano Apes, Kelly Osbourne, School, Elesse, Fab Four feat. Robert Owens en Green Velvet.
gratis te halen van hun officiele website http://www.the-apers.com
klik op "music" en je vind hem boven aan
Album wordt trouwens binnekort gereleased
quote:Dat klinkt als dat mislukte trance-nummertje van een paar maanden geleden: Send Me An SMS
Op zondag 16 februari 2003 13:02 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb dan ook nog wel een negatieve tip.Call me - Mr Mobile
quote:Bij die titel moet ik meteen denken aan Ofra Haza...
Op zondag 16 februari 2003 10:34 schreef serano het volgende:
Anjali - Im Nin Aluerg lekkere dance plaat, die 't volgens mij wel goed gaat doen....
Deed me een heel klein beetje denken aan 'Tuareg' van Ricky LeRoy.....
quote:(ik dacht al, waar blijft die post??
Op zondag 16 februari 2003 17:59 schreef Cybart het volgende:
Nance - If You Wanna Dance
quote:Klopt, het is ook jatwerk - maar wel goed gedaan
Op zondag 16 februari 2003 17:52 schreef ranja het volgende:[..]
Bij die titel moet ik meteen denken aan Ofra Haza...
quote:heb helaas nog niets meer dan de remix mogen horen
Op zondag 16 februari 2003 18:02 schreef MSXUser het volgende:[..]
(ik dacht al, waar blijft die post??
)
Goede plaat, al ben ik bang dat deze echt verschrikkelijk wordt doodgedraaid. De Jazzophone remix is idd tot nu toe de beste versie die ik heb gehoord.
=============
en nog even over die nieuwe blue - you make me wanna....
die is gewoon echt lekker weer,
mooie video
IK HEB ZIN IN LENTE
(zit ik dan binnen met mijn griep)
Ik zag gisteren een oude clip van haar (Show me love) en daarin had ze gewoon een leuk pittig hip kapsel. Waarom heeft ze dan tegenwoordig dat debiele, schaapachtige, armoedige Annika uit Pippi Langkous wannabe-gordijn op haar hoofd liggen? Want in Show Me Love zag ze er best popsterderig uit maar in Don't Stop The Music lijkt ze, hoewel ze nog steeds leuk is en best pittige koppen trekt, meer op een schlagerzangeres wiens echte naam niet Robyn is maar Gretl en geboren en getogen is in het dorpje Schwunzelzug in de Alpen. Kan iemand dit mysterie oplossen?
Maar Don't Stop The Music is en blijft leuk, zowel nummer als clip. Alleen vraag ik me af of de lucht in die clip wel echt is want hij is zo blauw! Geen wolkje te bekennen. Misschien hadden ze gewoon geluk en was het die dag toevallig erg mooi weer, maar toch vertrouw ik het niet helemaal.
Okee dat was dat, in het kader van tip: ik zie tegenwoordig regelmatig een leuk kittig knap meisje genaamd Alexia op TMF voorbijkomen met het flubbertje Ring. Ze praat ook zo leuk typisch Engels. Ze lijkt een beetje op die meiden van de comedyserie Sister Sister. En die zijn ook leuk. Ja, leuk ding die Alexia!
quote:Alexia als in : Uh la la la, Gimme love en Money Honey?
Op maandag 17 februari 2003 14:43 schreef SmashBro het volgende:
Ik zie tegenwoordig trouwens regelmatig een leuk kittig knap meisje genaamd Alexia op TMF voorbijkomen met het flubbertje Ring. Ze praat ook zo leuk typisch Engels. Ze lijkt een beetje op die meiden van de comedyserie Sister Sister. En die zijn ook leuk. Ja, leuk ding die Alexia!
Ik weet niet of jij die ook bedoelt.
quote:nope
Op maandag 17 februari 2003 14:49 schreef SmashBro het volgende:
Deze AlexiaIk weet niet of jij die ook bedoelt.
quote:die van Oooh lalala, I love you baby, ooh lalalala, love me tonight?
Op maandag 17 februari 2003 14:52 schreef Cybart het volgende:
nope
alexia die ik bedoelde was blank, kwam/komt uit italie en heeft was zomerhitjes waarvan uh la la la de grootste was
Misschien iets te laat? Maar hij is wel fijn
Hele album van Counting Crows trouwens .
quote:jeps, die ja(maar dat is dus niet dezelfde als die SB nu bedoeld)
Op maandag 17 februari 2003 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
die van Oooh lalala, I love you baby, ooh lalalala, love me tonight?
quote:Nee, dat begreep ik al. Maar die jij bedoelt is wel lekker zomers.
Op maandag 17 februari 2003 15:55 schreef Cybart het volgende:
jeps, die ja(maar dat is dus niet dezelfde als die SB nu bedoeld)
De laatste weken o.a.:
Sugarcult - Stuck in America
Janez Detd. - Anti-Anthem
en deze week een superband: The Used - The Taste of Ink!!!
Ga ze zien op 9 maart in De Melkweg!!
Megahit van deze week, leuk liedje. Beter dan de andere J.Lo: Jennifer Lopez. Die heeft een clip met sneeuw en LL Cool J erin. Jennifer Lopez is niet meer leuk. Jennifer Love Hewitt wel.
quote:Vond het nummer na 2x luisteren wat te simpel worden
Op dinsdag 18 februari 2003 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jennifer Love Hewitt - Can I Go NowMegahit van deze week, leuk liedje. Beter dan de andere J.Lo: Jennifer Lopez. Die heeft een clip met sneeuw en LL Cool J erin. Jennifer Lopez is niet meer leuk. Jennifer Love Hewitt wel.
Reggae/Dancehall:
Sean Paul - Hot Sexy Punky
Blu Cantrell ft. Sean Paul - Breathe (Remix)
Beanie Man ft. Sean Paul - Bossman
Jessy - Regardez Moi
verder is de nieuwe atomic kitten maar
atomic kitten - be with you
maar daar trek ik mischien wel van bij want vond ik eerst "Big Brovaz - Ok" niets, nu vind ik hem wel lekker
Conjure One - Tears From The Moon!
Ik vind het echt een super plaat!! Zangeres op deze plaat is Sinead O'conner.Om een vergelijking te geven naar mijn mening lijkt ie aardig op Close to you van Dj Tiesto!
quote:Idd, ik snap echt niet dat ze Feels So Good niet uitbrengen op single. Die is beter dan alle singles die ze tot nu toe van het nieuwe album hebben uitgebracht. Een leuke harde knaller.
Op zondag 23 februari 2003 11:59 schreef Cybart het volgende:
verder is de nieuwe atomic kitten maar
atomic kitten - be with you
lekkere metal
quote:Heet dat meisje in de clip nou zelf echt Stuart of is dat de naam van de producer ofzo?
Op maandag 24 februari 2003 11:00 schreef Tizmo het volgende:
stuart - free (let it be) maar ik weet nou niet of die al heel oud is
quote:zelfs de dance remix van be with you is gewoon ruk
Op maandag 24 februari 2003 10:58 schreef SmashBro het volgende:[..]
Idd, ik snap echt niet dat ze Feels So Good niet uitbrengen op single. Die is beter dan alle singles die ze tot nu toe van het nieuwe album hebben uitgebracht. Een leuke harde knaller.
.
(binnenkort ga ik ze mischien live zien trouwens, net als sita, do, brainpower op een festival hier in de buurt)
quote:Die staat op een cd van mij die nu bijna een jaar oud is.
Op maandag 24 februari 2003 11:00 schreef Tizmo het volgende:
stuart - free (let it be) maar ik weet nou niet of die al heel oud is
Dus ja, het is oud.
Het schijnt opnieuw uitgebracht te zijn (tot mijn grote vreugde, trouwens).
Fireglow - it's a heartache
idd een Bonnie Tyler cover
beetje lasgogeluidjes namaken (en dat zelfs slecht kunnen)
het is gewoon echt niets en toch aanstekelijk na een aantal keer horen
release (in belgie) : Begin maart
Hij maakt zijn naam absoluut niet waar.
Captain Jack is overigens ook weer terug met een nieuwe single.........
quote:get up was nog een plaatselijke hit hier een paar jaar geleden
Op maandag 24 februari 2003 11:32 schreef postinggirl het volgende:Captain Jack is overigens ook weer terug met een nieuwe single.........
wat ook erg slecht is is de (promo mix van de) nieuwe Drunkenmunky (boozywoozy) - The Grabbing Hands
wat een slecht nummer !
slechte vocal!
alleen in een remix met alleen de melodie is er mischien nog wat van te maken
Hier wordt 'ie inmiddels ook al aardig de grond in geboord.
quote:en groot gelijk
Op maandag 24 februari 2003 11:39 schreef postinggirl het volgende:
http://forum.clubcharts.nl/topic/13353/2/50Hier wordt 'ie inmiddels ook al aardig de grond in geboord.
eens kijken wat ik nog meer binnen heb dit weekend...
oeh 2 wel leuke apresski platen
Monkey Circus : Shout
natuurlijk een cover met het deuntje van "the race" eronder en in het tussenstuk "the power" van Snap eronder gezet
en The Partyboozer - Do Re Mi
(behoeft verder geen uitleg neem ik aan)
en ik verwacht binnenkort de (re)release van DJ Bobo - Chihuahua
aangezien de coca reclame nu best veel draait op tv zouden ze er slim aan doen om dit hier te gaan releasen
Do... you... really follow me into the night? .
quote:heb het album nog gekregen bij mijn abbo op de break-out
Op maandag 24 februari 2003 11:54 schreef SmashBro het volgende:
Je kunt veel over Captain Jack zeggen, maar Drill Instructor is gewoon het beste dancenummer aller tijden.Do... you... really follow me into the night?
.
quote:The Sound Of Music?
Op maandag 24 februari 2003 11:51 schreef Cybart het volgende:
en The Partyboozer - Do Re Mi
quote:off course !
Op maandag 24 februari 2003 15:59 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
The Sound Of Music?
quote:Oh..mijn..god..!
Op maandag 24 februari 2003 11:51 schreef Cybart het volgende:en The Partyboozer - Do Re Mi
Echt zo een lekker nummer, ben het bij toeval tegengekomen.
quote:Jaah, hij is al oud hoor, maar als ie wordt uitgebracht wordt het echt een grote hit denk ik. Ik wil wel eens een clip ervan zien, ben benieuwd hoe Kevin Little eruit ziet
Op maandag 24 februari 2003 22:16 schreef Supervisor_nl_ het volgende:
Kevin Little - Turn Me OnEcht zo een lekker nummer, ben het bij toeval tegengekomen.
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:37 schreef shiNinG_staR het volgende:[..]
Jaah, hij is al oud hoor, maar als ie wordt uitgebracht wordt het echt een grote hit denk ik. Ik wil wel eens een clip ervan zien, ben benieuwd hoe Kevin Little eruit ziet
Dit is wat google ervan zegt
Kwam ik een tijdje geleden tegen op KaZaA en nu zag ik 'm van de week ook op MTV voorbijkomen, ik weet niet helemaal zeker of het de nieuwe single is maar leuk is ie wel!
quote:Die is pakweg twee jaar oud.
Op donderdag 27 februari 2003 11:29 schreef SmashBro het volgende:
Stereophonics - Have a nice dayKwam ik een tijdje geleden tegen op KaZaA en nu zag ik 'm van de week ook op MTV voorbijkomen, ik weet niet helemaal zeker of het de nieuwe single is maar leuk is ie wel!
Nou ja, toch een leuk nummertje!
Maar ik ben verliefd op clocks
van coldplay.
Simply Red - Sunrise
Is een lekker relaxed nummer! Lounge-achtig en dansbaar en vooral lekker in de auto met open raam/dak cruisen in de zon.
Krijg altijd last van krommende tenen als ik de naam Simply Red al hoor, maar dit is een lekker plaatje dat meteen aanslaat.
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oja, SmashBro, die nieuwe van Daniel Beddingfield is toch wel leuk.
quote:Weer onwijs goed ja, maar ja 't is Coldplay he dus eigenlijk verwacht je ook niet anders.
Maar ik ben verliefd opclocks
van coldplay.
En Crouton is me net voor met het tippen van Simply Red, die wilde ik ook gaan tippen maar ik was hem net even vergeten. Leuke plaat.
Ik ga alleen altijd een beetje huiveren als ik hem zie want hij lijkt erg op die engerd Holtz uit Angel.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 27-02-2003 13:02]
quote:Die verwacht ik hier eigenlijk ook wel, vooral nu deze week het nieuwe album "Visions" is uitgebracht. Ik vond "I Believe" trouwens niet slecht voor een eerste single van dat album.
Op maandag 24 februari 2003 11:51 schreef Cybart het volgende:[..]
en ik verwacht binnenkort de (re)release van DJ Bobo - Chihuahua
aangezien de coca reclame nu best veel draait op tv zouden ze er slim aan doen om dit hier te gaan releasen
Maar "Chihuahua" zou hier waarschijnlijk ook nog scoren dankzij de van oorsprong voor Spanje bedoelde Coca Cola reclame.
quote:Net uitgecheckt, leuk! Zo'n lekker mellow zomerliedje a la Follow Me van Uncle Kracker.
Op dinsdag 25 februari 2003 16:54 schreef K-otic het volgende:
John Mayer - Your body is a wonderland
quote:vind het iig een echt lente hitje (en ik begin zelfs in mambo no5 vormen (qua hit) te denken...
Op donderdag 27 februari 2003 13:00 schreef CJ het volgende:[..]
Die verwacht ik hier eigenlijk ook wel, vooral nu deze week het nieuwe album "Visions" is uitgebracht. Ik vond "I Believe" trouwens niet slecht voor een eerste single van dat album.
Maar "Chihuahua" zou hier waarschijnlijk ook nog scoren dankzij de van oorsprong voor Spanje bedoelde Coca Cola reclame.
[edit]
ik weet het het is onvergevelijk, maar ik vind de nieuwe captain jack (centerfold) best leuk plaatje
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 27-02-2003 14:58]
quote:De Radio Edit is nog niet zo oud, zijn trouwens ook een heel nieuw scala aan remixes bijgekomen. Promo van de plaat komt naar mijn weten ergens uit 1999 ofzo was toen maarliefst 14 lang! hebben zeer veel aan de plaat gesleuteld iig!
Op maandag 24 februari 2003 11:58 schreef Tizmo het volgende:
trouwens Cygnus X - Positron is ook erg goed, maar die draaiden ze gister op TMF dus het zal wel weer oud zijn
P.s., het topic is bijna vol, als iemand anders dan mijzelf (ik heb de serie ooit gestart) deel 3 wil aanmaken, verander dan de titel even in 'Tip hier anderen goede/slechte nieuwe nummertjes-3' , aangezien ik het nu liever zie als een algemeen topic voor alles (goed EN slecht) wat er maar uit komt.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 28-02-2003 16:37]
Gaat over George Bush, het zoontje van een slechte man (senior)
Een anti-oorlogsnummer
quote:Ze gaan hem ook nu pas draaien op de radio. Ik ken het zelf ook al wat langer.
Op vrijdag 28 februari 2003 21:54 schreef Grobbel het volgende:[..]
Die is al wel wat ouder (van eind vorig jaar), maar wel een extra vermelding waard.
Ik vind het wel zo'n plaatje wat groeit naarmate je het vaker hoort. In het begin klinkt het ook wel leuk, en het blijft ook best snel hangen, maar het speciale valt pas later op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |