Ook goede vrienden van me die een universitaire opleiding hebben afgerond, die een fulltime baan hebben en die nog nooit een vlieg hebben kwaad gedaan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De haagse markt?
Niets mis met deurbeleid trouwens. Als je ziet welke randfiguren worden geweigerd
Het enige juiste antwoord. En rot aub es op met je kneustopics, je vindt KB maar matig tegenwoordig, jij bakt er ook niks van man,wel leuk die plaatjes....quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:52 schreef DrDentz het volgende:
Zwarte piet blijft zwart en daarmee uit anders lekker terugkankeren naar je eigen land
Je houdt niet op totdat alles is zoals jij het wil?quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:20 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Niet alleen de huidskleur. Het hele uiterlijk van de klassieke Zwarte Piet is gelijk aan karikaturen van negroïde personen die in de negentiende eeuw werden gemaakt. Zie eerder geplaatste plaatjes ter vergelijking.
Dit verzin je ter plekke. Net als die zeurpieten die zogenaamd de racistisch bejegend zijn door het sinterklaasfeestquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:25 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ook goede vrienden van me die een universitaire opleiding hebben afgerond, die een fulltime baan hebben en die nog nooit een vlieg hebben kwaad gedaan.
Is ze wel legaal om te raken?quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:26 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord. En rot aub es op met je kneustopics, je vindt KB maar matig tegenwoordig, jij bakt er ook niks van man,wel leuk die plaatjes....
Als het je allemaal niet aanstaat, moet je gewoon oprotten, heeft niks met racisme te maken, dat is de realiteit stelletje kneusjes! En die Surinamers, laat me niet lachen man, de meeste zijn van die niksnutten, wiet/coke verkopen, 4 kinderen die 'n hele dag in dat stinkkot rondkruipen tussen de kakkerlakken, in de schuldsanering. Die Surinamer denkt alleen aan zichzelf, die kinderen vreten maar chips ofzo...egoisten op en top en maar teren op onze centen. Zou het eigenlijk moeten aangeven, maar dat zit niet in m'n aard jammer genoeg. Dit alles heeft weer niks van doen met racisme, het is gewoon 'n feitje. Jullie die het hardst racisme roepen, zijn de racisten.
![]()
btw... dat domme wijf in dezen topic moet ook es goed in d'r kont geneukt worden, wordt ze misschien wakker..manmanman![]()
![]()
![]()
![]()
hier 'n paar lekkere TETTEN
[ afbeelding ]
Ja, als we zo gaan beginnen kunnen we wel ophouden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit verzin je ter plekke. Net als die zeurpieten die zogenaamd de racistisch bejegend zijn door het sinterklaasfeest
Als getinte Nederlander proberen naar het Plein te gaan... wannabee kakker-centralquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ja, als we zo gaan beginnen kunnen we wel ophouden.Ik verzin dit helemaal niet. Vrienden van me van de uni zijn meerdere malen geweigerd bij Millers, Danzig en die tent waarvan ik nu even de naam kwijt ben (groene deur, die PVV'er had iemand daar nog een kopstoot verkocht).
Ik vraag me af wanneer jij geweigerd wordt op dit forumquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ja, als we zo gaan beginnen kunnen we wel ophouden.Ik verzin dit helemaal niet. Vrienden van me van de uni zijn meerdere malen geweigerd bij Millers, Danzig en die tent waarvan ik nu even de naam kwijt ben (groene deur, die PVV'er had iemand daar nog een kopstoot verkocht).
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Maar er zit een kern van waarheid in. Er zijn bvb Joden die kunnen lachen met WO2 grappen terwijl er christenen zijn die er kierewiet van worden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]![]()
Wel droog om een keer te gebruiken.
Waarom moet je nou weer met zo'n dom antwoord komen? Waarom kun je van een ander niet aannemen dat het deur-beleid bij Nederlandse discotheken soms racistisch is?quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben.
Waar slaat dit op? Ik ga toch serieus op je in? Flikker dan maar op.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer jij geweigerd wordt op dit forum
Zonder slavernij woonde TS nu ergens in donker Afrika en had hij honger en aids.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:33 schreef Zolder het volgende:
Ze zouden ons moeten bedanken in plaats van zeuren om herstelbetalingen en dit en dat
Ik ben geen Afrikaan en ik heb ook geen donkere huidskleur.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zonder slavernij woonde TS nu ergens in donker Afrika en had hij honger en aids.
En dan dat gedwongen migratie argumentpls
iedere dag proberen duizenden Afrikanen in gammele bootjes het westen te bereiken. Die zouden maar wat graag door de WIC gebracht worden.
Ik wilde even een testje doen. Je bent inderdaad een persoon die zich snel aangesproken voelt en het minst geringe als offensief beschouwt. Verklaart al veelquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:37 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Ik ga toch serieus op je in? Flikker dan maar op.
Nee, altijd wordt de racismekaart gespeeld als iemand niet binnenkomt door vervelend gedrag, kleding, dronkenschap etc. Het zal heus wel eens gebeuren dat iemand ten onrechte geweigerd wordt, maar dan is er nog geen sprake van racismequote:Op dinsdag 16 september 2014 01:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer met zo'n dom antwoord komen? Waarom kun je van een ander niet aannemen dat het deur-beleid bij Nederlandse discotheken soms racistisch is?
Waarom trek jij je dit dan zo aan. Beschouw jij negers niet als volwaardige mensen die voor zichzelf kunnen opkomen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ben geen Afrikaan en ik heb ook geen donkere huidskleur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |